Novinky
takže všichni čekají na rok 2025 a na řadové šestky, ty ale už nebudou mít ani zvuk, ani spolehlivost jako HEMI.
Design neurazí ale ani nenadchne, to samé interiér.
Abych to shrnul - lepší R6 než nic, kor v dnešní době ale ten pravý Muscle Car už to není.
Kdo chce V8 holt musí pro Mustang
Design neurazí ale ani nenadchne, to samé interiér.
Abych to shrnul - lepší R6 než nic, kor v dnešní době ale ten pravý Muscle Car už to není.
Kdo chce V8 holt musí pro Mustang
V8 má tiež svoje slabiny a ten zvuk mi fakt moc neučaroval.
Volant tiež mohli tak okrúhly a nie ten divno tvar.
EV neva pokial není EV ako jedinná možnosť.
Volant tiež mohli tak okrúhly a nie ten divno tvar.
EV neva pokial není EV ako jedinná možnosť.
Mam to podobné, V6/R6/R5 mi znie lepsie ako V8 - hlavne ked ma nejaky tuzersky vyfuk.
Pentastar 3,7 v Chargeri 2018, v ktorom sa obcas povozim ma zvuk dobrý.
Barika chapem v kontexte ponycars, ku ktorym ta V8 patri no... v Amerike.
Pentastar 3,7 v Chargeri 2018, v ktorom sa obcas povozim ma zvuk dobrý.
Barika chapem v kontexte ponycars, ku ktorym ta V8 patri no... v Amerike.
Zvuk záleží vždycky na tom jaký sou tam výfuky, sání , svody atd.
S továrem je utlumená i ta HEMI, kdyžs e tam dá BORLA, magnaflow atd a k tomu cold air intake sání, je to někde úplně jinde a ten zvuk vynikne
S továrem je utlumená i ta HEMI, kdyžs e tam dá BORLA, magnaflow atd a k tomu cold air intake sání, je to někde úplně jinde a ten zvuk vynikne
...ale zcela odlišný charakter zvuku mají V8 s křížovou klikou proti V8 s plochou klikou. Možná by to chtělo oddělit.
Tak ja mám V8 viac menej na prácu nie blbnutie takže som rád aj za ticho. Až raz bude nejaká Corvette či Ferrááári tak si rád vypočujem hlučnú V8 v takom aute.
Nemyslel jsem ani tak úroveň hluku, ale charakter. Corvette křížová, Ferrari plochá. Křížová "hudruje", plochá "štěká" - třeba tady (čas 2:00 - 2:20) https😐/www.youtube.com/watch?… 😄
By mě zajímalo, jak to berou Amíci.
Muscle car by měl mít vždy V8 s burácejícím zvukem, ne? A možnost zvýšit dodatečně výkon pomocí kompresorových kitů. A možnost opce na manuální převodovku. A různé další možnosti dodatečných úprav. S tímhle novým Chargerem na globální elektrické platformě asi nic takového nebude možné.
Muscle car by měl mít vždy V8 s burácejícím zvukem, ne? A možnost zvýšit dodatečně výkon pomocí kompresorových kitů. A možnost opce na manuální převodovku. A různé další možnosti dodatečných úprav. S tímhle novým Chargerem na globální elektrické platformě asi nic takového nebude možné.
Krasny dizajn... dokonale spojenie retra a moderny... so 6valcom to bude ideal... :yes:
Okamžite mi prichádza na um ako by to vyzeralo bez toho predného spoileru 😊 Brat sa na čiernom Challengeri vozil pár rokov po Ňujorku – červené fotelky a tak, ale toto sa mi trošičku vidí byť také akési neduživé... príliš nenápadné, či?
...že všech těchto nevítaných změn u Chargeru musí mít největší radost Ford se svým novým Mustangem V8 (vč. manuálu!!!). 😄 :yes: :yes: :yes: Jeho prodeje teď půjdou pořádně nahoru! 😄
P.S. Zvláště, když Camaro Chevrolet totálně odpískal. :no:
P.S. Zvláště, když Camaro Chevrolet totálně odpískal. :no:
nějaké ty šestiválce se prodaj, i těch Challengerů se prodalo s V6 mraky....ale ještě bude záležet na cenách
cizekHUNTER
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
...a jeden ze zdejjších nejfanatičtějších a nejdemagogičtějších elektrofašounků skuhrá... Jak zábavné! 😒] :yes:
cizekHUNTER
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Ano, Dodge toti nově vyrábí Moskvič a RAMky dělá UAZ. Tos nevěděls utopisto? 😄 😄 😄 😄 😄
A bude i nástupce Camara, bude se jmenovat GAZ KOMAROV 😄 😄 😄 😄 😄
A bude i nástupce Camara, bude se jmenovat GAZ KOMAROV 😄 😄 😄 😄 😄
Spotřeba sice majitele muscle cars nezajímá, ale doba tankování rozhodně ano. Včera Dodge vydal na youtube promo video s CEO v hlavní roli a schytal za to neskutečný kartáč. Oprávněně.
No nevím, jako velký fanoušek Steelantis nevím, ten design je nemastný neslaný, nevím 3 a 5 dveř ani jedna verze se mi moc nezamlouvá, uvidíme naživo
To že tam dali aspoň ten 3l motůrek s dvěmi turby což bude spolehlivost sama s dvouspojkou je zázrak, ale prodeje budou bída, co vlastně celý Steelantis bude živit, když to táhl Dodge a částěčně i Jeep
To že tam dali aspoň ten 3l motůrek s dvěmi turby což bude spolehlivost sama s dvouspojkou je zázrak, ale prodeje budou bída, co vlastně celý Steelantis bude živit, když to táhl Dodge a částěčně i Jeep
Kde jsou ty časy, kdy takový Caddy Seville vážil jedenatřičtvrtě tuny a s osmiválem Northstar (po vyřešení spojení hlavy s blokem) byl skvělým plavidlem krajinou s potenciálem. Tyhle ingoty jsou pouhým žroutem peněz bez schopnosti vyvolat radost z jízdy, taková Audi, Porsche či Mercedesy nevyjímaje. Zato vynikají ochotou pokračovat po tečně v posmrkané či ledové zatáčce...
Dodge Charger Daytona EV zahajuje éru elektrických Muscle Cars :yes: