Veterán
WinDiesel
2
Nejlepší soukromí detektivové 50-tých a 60-tých let jezdili ve Studebakerech. :yes:
pradeda777
3
Můj boss měl jednoho V8.... :yes:
Kompakt s V8? Ale jo, proč ne. :-!
protože jsou USA země NEOMEZENÝCH možností. Evropa je kontinent neomezených omezení.
No otázka je spis proč jo. Tohle je typicky americký neefektivní velký motor s nic moc výkonem a mega spotřebou. Do kompaktu nesmysl. Do Evropy nesmysl.
ty V8 co měly uškrcené výkony jezdili v US midsize za 10,5-12, v kompaktu to šacuju na 9,6-10,8 max 😄
V Evropě ve městě se zdejšími kolonami by to žralo samozřejmě jinak....
A na druhous tranu z těch 150 HP V8 jde velmi snadno udělat 180-200 HP V8 když se odstraní to uškrcení a už méně snadno tak 200-280 když se potuní i další HW
V Evropě ve městě se zdejšími kolonami by to žralo samozřejmě jinak....
A na druhous tranu z těch 150 HP V8 jde velmi snadno udělat 180-200 HP V8 když se odstraní to uškrcení a už méně snadno tak 200-280 když se potuní i další HW
"Čtyřdveřové kombi (foto) si brzy získalo převahu v prodeji proti dvoudveřové verzi. Zadní dveře byly dvoudílné, s dolní polovinou otevíranou směrem dolů a zadním oknem otevíraným nahoru. Proti dvoudveřovému mělo čtyřdveřové odlišně řešená boční okna." - tak z tohohle jsem volaký zmätený - kolik těch dveří vlastně bylo? Dvoje, troje nebo čtvery? Navíc to nesedí s tou fotkou (v galerii je to dobře).