Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Veterán

Zpět na článek

Studebaker Lark (1959–1961): Kompakt, který se marně pokoušel zachránit značku

10 komentářů

Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Nejlepší soukromí detektivové 50-tých a 60-tých let jezdili ve Studebakerech. :yes:
Avatar - pradeda777
pradeda777
Můj boss měl jednoho V8.... :yes:
PavelK_
Kompakt s V8? Ale jo, proč ne. :-!
Avatar - Stejsn
Stejsn
protože jsou USA země NEOMEZENÝCH možností. Evropa je kontinent neomezených omezení.
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
To je vtipné vyjádření a popis EU.
Avatar - Anonym
Anonym
v USA měl V8 třeba i AMC Pacer, což bylo na poměry USA něco jako tady Fiatek 500 😄 😄
Germanec
No otázka je spis proč jo. Tohle je typicky americký neefektivní velký motor s nic moc výkonem a mega spotřebou. Do kompaktu nesmysl. Do Evropy nesmysl.
Avatar - Anonym
Anonym
ty V8 co měly uškrcené výkony jezdili v US midsize za 10,5-12, v kompaktu to šacuju na 9,6-10,8 max 😄

V Evropě ve městě se zdejšími kolonami by to žralo samozřejmě jinak....

A na druhous tranu z těch 150 HP V8 jde velmi snadno udělat 180-200 HP V8 když se odstraní to uškrcení a už méně snadno tak 200-280 když se potuní i další HW
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Jdi s tou Evropou někam.
Co z toho máš že se předem z pořádného motoru připosíráš?
Avatar - Stejsn
Stejsn
"Čtyřdveřové kombi (foto) si brzy získalo převahu v prodeji proti dvoudveřové verzi. Zadní dveře byly dvoudílné, s dolní polovinou otevíranou směrem dolů a zadním oknem otevíraným nahoru. Proti dvoudveřovému mělo čtyřdveřové odlišně řešená boční okna." - tak z tohohle jsem volaký zmätený - kolik těch dveří vlastně bylo? Dvoje, troje nebo čtvery? Navíc to nesedí s tou fotkou (v galerii je to dobře).