Novinky
za neho nič, bo ho nexcem.
No tu dvouspojku nechceš. V compassu to bylo příšerný. To se ani nedá jinak nazvat. A nepředpokládám, že to tady bude lepší.
😂😂😂 ani to neplánujem skúsiť
Zkousel jsem v 500x.
Ale to bylo asi taky jine reseni. Rozhodne jinej motor. Lepsi.
O te dvouspojce setoho tady pise tak malo, ze se z toho nepozna provedeni.
Taky to ma elektromotor v te prevodovce?
Jako reseni se mi to libilo.
Ale to bylo asi taky jine reseni. Rozhodne jinej motor. Lepsi.
O te dvouspojce setoho tady pise tak malo, ze se z toho nepozna provedeni.
Taky to ma elektromotor v te prevodovce?
Jako reseni se mi to libilo.
Má, jede to příšerně (Jeep Compass 1.5 96kw AT). Je to líné, než vyjedeš z křižovatky, uplyne věčnost, než se auto dá do pohybu, pořád se musí šlapat na kickdown, aby to něco dělalo. Nejhorší asi bylo, když jedeš ustálenou rychlostí a převodovka vytáčí motor a řadí nahoru a pak zas dolu a to byla ustálená jízda 50km/h po městě. Při plné akceleraci z místa to tam pak převodovka hází docela obstojně rychle, ale na tak velké auto je ten motor slaboučký (neumím si představit, jak by to fungovalo třeba na dálnici s posádkou a nebo nedejbože rakví na střeše), navíc reálnému provozu spíše odpovídá to, co popisuji výše, než pak zkouška akcelerace a s tím se mne jezdilo až nepříjemě. Compass je hezkej, ale tohle ho zabijí.
Compass jsem nezkousel.
V 500x to fungovalo slusne, s vyhradou nastartovania prvnich minut u studeneho auta. Hadam to na nedoladenej sw, a ne na principialni problem.
Ale ixko je proti compassu snad polovicni, takze to Tvoji zkusenost nerozporuje.
V 500x to fungovalo slusne, s vyhradou nastartovania prvnich minut u studeneho auta. Hadam to na nedoladenej sw, a ne na principialni problem.
Ale ixko je proti compassu snad polovicni, takze to Tvoji zkusenost nerozporuje.
Věřím, že s menším a nižším autem to bude jezdit naprosto dostatečně. O to více nechápu, že Jeep nemá vůbec v nabídce pro Compass nějakou alternativu. Prý se dá ještě sehnat 1.6multijet o podobném výkonu (ale jen už skladovky, objednat se nedá) a pak to drahé PHEV. I tak s tímto nuzným motorem stojí 720-740 dle barvy základ skladovka, která nemá ani parkovací senzory ! To auto je hezký, mít nějakej 150-180k motor jako nějakou střední variantu i s možností 4x4, když už je to Jeep 😁
Compass mi přišel super, když uměl 2.0 dehet 4x4 nebo i tu 1.4 4x4. To z něj měl člověk pocit, že je to kus pořádného SUV. Ale jak už to dnes bývá, nabídka motorizací šla do kytek.
Tak alespoň se běžte svézt trolejbusem na letiště, brzo také asi dojezdí 😒]
https😐/www.idnes.cz/…4646_domaci_kori?…
ten článek z IDnes doporučuji pečlivě všem Hendym, DonVitům a spol.
Reklamace přijímá IDNES 😄
Takze za mne to přinese méně emisi do Prahy a to je o co tu běží.
Ale hádky a to co tady předvádí někteří fanatici je too much.
S tím trolejbusem se akorát musím divit a posmívat, že se to zavádí myslím 3 roky a teď po nasazení do ostrého provozu už se několik vozů muselo nahradit zase klasickými busy, protože závady (včerejší informace na IDNESu)