Pravidla silničního provozu ve světě se od našich dost odlišují. K jejich obcházení někde slouží i panny ze sexshopu. A jak to souvisí s pruhy označenými symbolem kosočtverce?
nikdy sem nepochopil, proc do tehle pruhu pro autobusy muze u nas taxik
nejsem si jistej, jestli i prazdnej, ale kdyz nekoho veze, mozna i jen tu nafukovaci ancu, tak jo
S tvojou hlavou, ani sa nedivím...
Taxi je tiež určitá forma verejnej dopravy a naháňa čas. A je úplne jedno, či je na ceste so zákazníkom alebo už zákazníka vezie. Autobusy takisto používajú bus-pruh trebárs na ceste do vozovne. V Braislave, myslím, môžu autobusový pruh využívať aj nákladiaky.
jsem rád, že takové pruhy nejsou u nás, protože čím víc dodatkových pravidel, tím větší past to je. Nestihneš přečíst a stojíš jak trouba v plném pruhu. A nebo projedeš, protože ten první byl pro EV, tak si myslíš, že v té navazující ulici pokračuje. A ono ne, on je pro minimálně 3 osoby ...
V zemích, kde vládne zdravý rozum, jdou cestou, že čím více aut, tak tím více pruhů na dálnicích a městských komunikacích. (Dubai, Shanghai.....)
V Evropě pod ztrátou zdravého rozumu se na to jde obráceně. Čím více aut, tím méně pruhů. Kde byly dva pruhy, tak z jednoho udělali pruh pro taxikáře, sanitky a k tomu ještě pruh pro cyklisty a jinou havěť. Praha je toho zářným příkladem. Přitom ten servisní pruh zeje prázdnotou ale Hřibové a jiní kašpaři se tetelí blahem, jal vyřešili dopravní problémy