Novinky
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeEuroposlanci schválili Euro 7 v mírnější verzi. Bude sledovat i otěr pneumatik
158 komentářů
Anonym
Ten přece vidíte. Chci pryč z (takovéto) EU. Jak chcete vy kr*eténi nebeští sledovat kolik se ubrousilo z pneu a z brzdového obložení? To budou mít pneumatiky a brzdové kotouče kolek nebo co? Grrrr.
No jasné, když už máš chip v kapse v mobilu, pod kuží z vakcíny, tak ho budou mít i destičky a gumy 😁
A jako co potom? Začne být nelegální si je koupit na eshopu? A nebo budu muset doložit že jsem vrátil ty staré? Oni si někteří nadšenci tyto práce totiž dělají svépomocí.
Já se o to nijak zvlášť nezajímám, je to jen úprava stávající Euro 6,24864548 a verze 45. , nebo jak se jmenuje a budou tam údajně nějaké kryty na snížení prachu (je to fakt takovej kočkopes, protože tvrdá EURO7 neprošla a kdoví, jak to bude dál)... reálně ti nikdo nic měřit nebude, protože to změří automobilce při homologaci nějakými koeficienty tipl bych pro váhu dané motorizace a použití brzd a plochy ? Nevim, tipuju.... nám diesldezolátum je to fuk, my si vesele jezdíme MHD s transparenty DIESEL VŠEM LIDEM a nebo CHCEME TRÁVIT ŘIDIČE ELEKTROAUT VYKUCHANÝM DPF FILTREM 😉
Tak pokud to změří při homologaci tak jsem v klidu. To se do normy vejde vždy a planeta bude navždy zachráněna. Protože při hmologaci i ta spotřeba a emise vždy vyjde tak nějak hezky že?
Příjde ti, že ti na STK dělají stejnou prohlídku auta, jako když ho homologují do provozu ? Jestli jo, měl by si začít jezdit na jinou STK 😁 😁
Tak například emise se musí vejít do homologovaných hodnot.
Ano, ale nedelaj s tebou preci testovaci okruh, jen to parkrat prošlápnou
A ono se s nějakým novým autem jezdí na testovací okruh? To platilo před 40 lety, to si zaspal dobu. Dneska to sjede z výrobní linky na parkoviště před fabrikou a konec.
Tak při měření emisí u nového modelu/motorizace/faceliftu se snad dělá nějaký testovací provoz ne ? Počkej, doufám, že si nepochopil, že se to dělá s každým autem 😁 😁
Jo dělá, třeba s 1 ks, někde s více záleží jak je bohatá fabrika a jak dalece chce testovat a jestli si motory vyrábí nebo je nakupuje, u nakupovaného už to otestoval totiž někdo za toho kdo to montuje 😄
A když to Lojza Vobtáhlo špatně vyrobil a Hasan špatně smontoval, tak ten finálvý produkt už má % odchylky a ty emise třeba nesplní ani jako nově vyrobený vozidlo.
Sranda co
Sranda co
Ano, sranda, to je u všech výrobků, že je tam dána odchylka.
která může překročit ten limit schvalený jako odchylka klidně výrazně, stačí když to přehlídně výstupní kontrola nebo místo toho aby jí dělalo 50 lidí jí dělá 4 lidi, jako v USA když Daimler propustil věšinu pracovníků výstupní kontroly 😄 😄 😄 😄
A taky se může ve 45 tis zadřít motor, co jezdilo do ofiko servisu nebo vyletět ojnice z motoru - to už se taky na světě pár desítkám tisíc lidí stalo 😄
A taky se může ve 45 tis zadřít motor, co jezdilo do ofiko servisu nebo vyletět ojnice z motoru - to už se taky na světě pár desítkám tisíc lidí stalo 😄
A taky se může stát, že tady přistane letadlo na dálnici, nebo že vyhraju ve sportce.. a tak 😁 Stát se muže cokoliv, nejak nechapu, co tím chceš říct? Že se občas někdo splete ? No jasny 😁
že auto výrobní číslo 120511 může nafoukat hodnotu 270 a auto výrobní číslo 127305 klidně 408
Ale maj být všechna stejná ne 😄 😄 😄
Ale maj být všechna stejná ne 😄 😄 😄
Ano... pak by si teoreticky mohl jako zákazník reklamovat a žádat své peníze zpět... 😊
tyhle svépomocné opravy se pomalu zakazují. Dříve jsem mohl odevzdat x litrů vyjetého oleje ve sběrném dvoře, pak to omezili na 4 litry (super, když má člověk v autě 5,5 litru) a od letoška olej již neberou, že to mám vracet do obchodu. Už vidím, jak v Alze přijmou opatlaný kanystr vyjetého oleje ...
To samé pneumatiky. Dříve brali sadu/osoba/rok, dnes již neberou. Mám to vracet eshopu.
Takže to lidi budou vylejvat do země a gumy zase házet do lesa. Ekologie :yes:
To samé pneumatiky. Dříve brali sadu/osoba/rok, dnes již neberou. Mám to vracet eshopu.
Takže to lidi budou vylejvat do země a gumy zase házet do lesa. Ekologie :yes:
To je tedy velmi chytré omezení 😄 Taky můžu udělat vnoučatům ohníček na zahradě.
Chces nejaky stary pneumatiky ? Kdyz jezdis tim hybridem roky, máš nárok si trochu zaskotačit 😁
A upéct si na nich buřty? Já myslel že pneumatika nehoří, jak psal barik.
Jak myslíš, že se třeba na Ostravské klobásy dostane ten černý povlak ? Nebo na čem se udí cikánská, pardon, rasově nekorektní, pečeně? 😁
už si škrtnul sirkou u té pneumatiky? Jak to vzplálo? fajrák co......
Znovu opakuju, pokud se rozhoří velký ohen a vytvoří nějaká vysoká teplota, tak ono toho hoří......nebo se to pleje hořlavou látkou....
Znovu opakuju, pokud se rozhoří velký ohen a vytvoří nějaká vysoká teplota, tak ono toho hoří......nebo se to pleje hořlavou látkou....
No já teda nevím kde bydlíš, ale tady v Praze můžu sadu gum na osobu stále normálně odevzdat ve sběrném dvoře a dokonce jsou tu na to reklamy.
U nás od ledna zrušeno. Imho by měl být ve všech městských sběrných dvorech nějaký standard. Ne že jeden bere tohle, druhý tamto a je to limitované bydlištěm
Zrejme budou tak tvrde ze se nebudou opotrebovavat, ale ani sedet na silnici nebo brzdit 😀
Ozzman
Jen ať to plní všichni, abychom my dieseldezoláti nepropagovali naftu jízdou v tramvaji tak levně, víte co od ní létá kovu, když brzdí, protože ji na pás vjela nějaká neemisní Tesla, která je daleko ekologičtější, když v centru města veze *** jednoho osvícence ?!
Miloslav Musil
Vždyť je to k smíchu, tady v Evropě takové omezení a v Rusku se pálí mikiny litrů ropy v tancích, ,karcinogenní odpad z raketových paliv, hoří rafinerie, to samé je teď u Izraele,. No a zbytek světa veselé bude vyrábět co bude chtít, pánům v EU nedochází že toto zemi nezachrání. Možná za čas někdo odpálí i jaderné Bimby a k čemu to snažení pak bude?, radioaktivita po celé Evropě a krematoria pojedou na plný výkon pokud někdo přežije.
Moment, na ruské tanky a jaderné bomby fakt není Euro norma? Jak tohle mohlo ekoteroristům uniknout?
Sovětské tanky sou tak vpředu, že plní dokonce Ero 10, které ještě nebylo ani vymyšleno 😄 😄 😄
Tak normy Euro nejsou o zachraňování globálního světa, ale o lokální kvalitě životního prostředí...
Vážně? A můžeš mi osvětlit, jak lokálně škodí limonádový plyn?
Limity na CO2 a normy Euro na škodlivé emise jsou dvě zcela rozdílné věci. Pokud ti ale CO2, CO, NOx atd.. splývají v mlžném oparu vzpomínek na ZŠ, tak je to asi marné vysvětlovat 😄 Limonádový plyne...
A o tom to je…
lide co neznají zaklady maji v nazoru tak “jasno”….
EURO normy, CO2… vse jedno proste zla EU….
lide co neznají zaklady maji v nazoru tak “jasno”….
EURO normy, CO2… vse jedno proste zla EU….
😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄
Když se ti nelíbí lokální prostředí, odstěhuj se.
Ale je to marný, je to marný, je to marný. Stále kvoká 😄 😄 😄
Když se ti nelíbí lokální prostředí, odstěhuj se.
Ale je to marný, je to marný, je to marný. Stále kvoká 😄 😄 😄
To je ale blbá rada.... 😄 😄 😄 😄 😄
Nelíbí se ti, že tvůj soused hraje ve tři ráno na bicí, odstěhuj se. Nelíbí se ti, že tvůj soused pálí na zahradě komunální odpad, odstěhuj se. Nelíbí se ti, že ti soused vypustil vyjetý olej do studny, odstěhuj se.
Co tak aby se odstěhovali ti dezoláti? Ideálně někam za Ural, kam na ně ani EU nedosáhne (jejich sen), to by byla win-win situace.... 😄 😄 😄 😄 😄
Nelíbí se ti, že tvůj soused hraje ve tři ráno na bicí, odstěhuj se. Nelíbí se ti, že tvůj soused pálí na zahradě komunální odpad, odstěhuj se. Nelíbí se ti, že ti soused vypustil vyjetý olej do studny, odstěhuj se.
Co tak aby se odstěhovali ti dezoláti? Ideálně někam za Ural, kam na ně ani EU nedosáhne (jejich sen), to by byla win-win situace.... 😄 😄 😄 😄 😄
Mě se nelíbilo že mi v 10 večer dupali sousedi nad hlavou, tak sem se odstěhoval.
Jak prosté , že.
Když chce vzdouek, nebydli ve městě.
Von tě někdo nutí bydlet ve městě? Proč tam bydlíš? Proč nebydlíš na samotě na vsi, jeden soused daleko 300 metrů, druhej 800 metrů - značka ideál ne? 😄
Všude dojedeš přeci EV autem ne 😄 😄 😄
Jak prosté , že.
Když chce vzdouek, nebydli ve městě.
Von tě někdo nutí bydlet ve městě? Proč tam bydlíš? Proč nebydlíš na samotě na vsi, jeden soused daleko 300 metrů, druhej 800 metrů - značka ideál ne? 😄
Všude dojedeš přeci EV autem ne 😄 😄 😄
Dupání v deset večer je tak na úrovni Euro 5, to ještě toleruju. Že nebude v Praze vzduch jako na Boubíně, taky chápu, ale proč má mít umožněno jezdit po Praze dezolát autem, co má emise jako 10 (a nebo klidně i 100 a více) jiných aut, tak to mi hlava nebere. To stejný platí pro skůtry a motorky. Mopedista sotva jede a za ním smrad jako z dvaceti aut... Prostě bizár... :no: 😄
Ty za kterými není vidět má stavět Policie a sbírat jím OTP a RZ a volat jim na nenich náklady odtah....
Jak prosté
Jak prosté
Ti za kterými není vidět, jsou tak jeden ze sta (možná ani ne), ale pak jsou ti, co za nimi sice je vidět, jen jim to tak pokuřuje, ale jsou to prostě staré křápy s emisemi poplatnými době a stáří a to je klidně každý pátý... a tihle na těch emisích často i nějak projdou (prostě to tam měří blbě)
Jinak i čínské norrmy jsou aktuálně přísnější než tato Euro 7...
100 milionu barelů ropy kazdy den…to je aktualni světová spotreba.
Proti tomu je hořící rafinerka kapka v mori…
Mozna si jen plne neuvědomujes jak strasne noc ropy se kazdy den spali nejen v motorech.
Proti tomu je hořící rafinerka kapka v mori…
Mozna si jen plne neuvědomujes jak strasne noc ropy se kazdy den spali nejen v motorech.
Tohle dementi nevidi 😉 a hlavne nefiguruje to v nasich statistikach, takze je to asi fuk.
Miloslav Musil
Příspěvek podléhá schvalování.
topten
https😐/ct24.ceskatelevize.cz/…sou-mekci-345851
uplne na konci
porovnani euro vs china vs USA
jsme na tom uplne zoufale
v mg/km
NOx dysl: - EU 80, china 35, USA 19 dohromady s uhlovodiky
NOx+uhlovodiky dyzl EU 170, china 85 (35+50), USA 19
saze - EU 5, china 3, USA 1.8
EU benzin na tom neni o moc lip nez EU dyzl
a vy tady brecite jak jak to tady je prisny tachalove
je evidentni, ze desitky let trvajici zvyhodnovani dyzlu na ukor benzinu prineslo svoje ovoce v benevolentnich emisnich normach, ktery jsou svetu pro smich
uplne na konci
porovnani euro vs china vs USA
jsme na tom uplne zoufale
v mg/km
NOx dysl: - EU 80, china 35, USA 19 dohromady s uhlovodiky
NOx+uhlovodiky dyzl EU 170, china 85 (35+50), USA 19
saze - EU 5, china 3, USA 1.8
EU benzin na tom neni o moc lip nez EU dyzl
a vy tady brecite jak jak to tady je prisny tachalove
je evidentni, ze desitky let trvajici zvyhodnovani dyzlu na ukor benzinu prineslo svoje ovoce v benevolentnich emisnich normach, ktery jsou svetu pro smich
Neobolševická Kalifornie není USA 😄 😄 😄 😄
V USA nemůžou být emise z dieslu, když tam žádný diesly krom velkých pickupů, dodávek a velkých trucků nejezdí 😄 😄 😄
Tady Evropa masivně tlačila diesly 35 let aby pak najednou zjistila že je to fuj, tedy to co jinde věděli už 50 let 😄 😄 😄 😄 😄
V USA nemůžou být emise z dieslu, když tam žádný diesly krom velkých pickupů, dodávek a velkých trucků nejezdí 😄 😄 😄
Tady Evropa masivně tlačila diesly 35 let aby pak najednou zjistila že je to fuj, tedy to co jinde věděli už 50 let 😄 😄 😄 😄 😄
Na skutečné ekologii není nic neobolševického.
California Air Resources Board (CARB) byl založen v roce 1967. Guvernérem Kalifornie byl tehdy jistý vysloužilý herec, Ronald Reagan, který se (neo)bolševiky rozhodně nekamáradil. Za jeho guvernérství byl například v roce 1971 schválena první regulace emisí NOx na světě.
Mimochodem, na federální úrovni byla v roce 1971 založena U.S. Environmental Protection Agency (EPA). Prezidentem byl Richard Nixon.
California Air Resources Board (CARB) byl založen v roce 1967. Guvernérem Kalifornie byl tehdy jistý vysloužilý herec, Ronald Reagan, který se (neo)bolševiky rozhodně nekamáradil. Za jeho guvernérství byl například v roce 1971 schválena první regulace emisí NOx na světě.
Mimochodem, na federální úrovni byla v roce 1971 založena U.S. Environmental Protection Agency (EPA). Prezidentem byl Richard Nixon.
Samotní američani Kalofrnii nenávidí a říkají že tam nikdy nepojedou, že co by mezi těmi komunisty dělali.
Tohle je názor člověka, američana kterého znám a v kterém sem v kontaktu 😄
Tohle je názor člověka, američana kterého znám a v kterém sem v kontaktu 😄
Nepřipadá mi, že by v Kalifornii upadal cestovní ruch.
https😐/gitnux.org/…rism-statistics/
https😐/gitnux.org/…rism-statistics/
Tomu věřím, že třeba obyvatelé Kentucky nebo Jižní Dakoty budou Kaliforňany vnímat jako extrémisty 😁
Mně šlo spíše o to, že šetrný přístup k životnímu prostředí není roven bolševismu. To je až tehdy, když se z toho stane ideologie.
Mně šlo spíše o to, že šetrný přístup k životnímu prostředí není roven bolševismu. To je až tehdy, když se z toho stane ideologie.
:yes: :yes: :yes:
Hezké shrnutí, jinak bych k tomu ale doplnil, že jedna věc jsou limity a druhá věc je potom definice situací, kdy se ty limity mají plnit (a proti jejich zpřísnění ala studený motor, kopec, přívěs atd... v původním návrhu Euro 7 brblali výrobci nejvíc....) Tak se toho chopil Šáša Vondra (v zásadě nic proti němu) a zůstala nám Euro 6....
Hezké shrnutí, jinak bych k tomu ale doplnil, že jedna věc jsou limity a druhá věc je potom definice situací, kdy se ty limity mají plnit (a proti jejich zpřísnění ala studený motor, kopec, přívěs atd... v původním návrhu Euro 7 brblali výrobci nejvíc....) Tak se toho chopil Šáša Vondra (v zásadě nic proti němu) a zůstala nám Euro 6....
Jak může mít studený motor stejné limity jak ohřátý motor a jak může mít stejný limity auto co veze 70 kg a auto co veze 4500 kg 😄
Absurdní že 😄
Kdo to bude v reálu měřit, dáme do každýho auta benzovací krabičku a když to v kopci nafouká víc, odešle to hlášení a vymění u auta za 170 litrů-1,8 mega motor ne?
geniální.......
To je na úrovni každé 4 roky zbourat barák a postavit novej , každý 3 roky měnit sporák protože už nemá hodnoty jako novej atd atd
To je největěší konzum co existuje, neustále vyhazovat funkční věci a vyrábět nové.
A sledovat zda má kára emise 350 nebo 550 když T55 z roku nebreč má emise 45 000 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄
hele co požadavek na mimilní mzdu 40-700 000 kč dle jdnotlivé země EU.
Naprosto legitimní požadvek, aby šly splnit tyo neobolševické utopie, když na to podnik nemá, krachne , prpustí lidi, lidem zaplatí sociální dávky stát a ten když na to nebude mít si musí půjčit a až konečně skončí v ročním schodku ve výši 2 triliony EURO, tak se to rozpadne a bude klid a vrátíme se vesele k Euro 5 a uhlí
PAPA ZELENI SOUDRUZi. táhnět do háje - včera bylo pozdě abyste zmizeli do propadliště dějin.
Absurdní že 😄
Kdo to bude v reálu měřit, dáme do každýho auta benzovací krabičku a když to v kopci nafouká víc, odešle to hlášení a vymění u auta za 170 litrů-1,8 mega motor ne?
geniální.......
To je na úrovni každé 4 roky zbourat barák a postavit novej , každý 3 roky měnit sporák protože už nemá hodnoty jako novej atd atd
To je největěší konzum co existuje, neustále vyhazovat funkční věci a vyrábět nové.
A sledovat zda má kára emise 350 nebo 550 když T55 z roku nebreč má emise 45 000 😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄
hele co požadavek na mimilní mzdu 40-700 000 kč dle jdnotlivé země EU.
Naprosto legitimní požadvek, aby šly splnit tyo neobolševické utopie, když na to podnik nemá, krachne , prpustí lidi, lidem zaplatí sociální dávky stát a ten když na to nebude mít si musí půjčit a až konečně skončí v ročním schodku ve výši 2 triliony EURO, tak se to rozpadne a bude klid a vrátíme se vesele k Euro 5 a uhlí
PAPA ZELENI SOUDRUZi. táhnět do háje - včera bylo pozdě abyste zmizeli do propadliště dějin.
to není o tom, že mají mít stejné limity, ale že se do nich vejít i v těchto situacích. A pak znamená, že zahřátý a bez přívěsu bude normu plnit třeba s desetinovými hodnotami limitu.
Utopie - technicky nesplnitelné.
A o tom to taky cele je.
Realne všechna auta vypouští daleko vice emisi vcetne jedu a karcinogenu nez se uvadi.
Realne všechna auta vypouští daleko vice emisi vcetne jedu a karcinogenu nez se uvadi.
To není pravda. Ano, jsou auta, která v reálných jízdních podmínkách vypouští více škodlivin, než povolují normy. Ale jsou i auta, která to plní.
Dám příklad. V roce 2003 nějaká instutuce (asi VŠCHT) dělala studii emisních systémů, kterou jsem kdysi četl.
Fabia 1.2 HTP 47 kW Euro 4 se při měřeních chovala tak, že těsně podlezla limity škodlivin stanovené Euro 4. Je jasné, že v reálném provozu je překračovala.
Na druhé straně Škoda Octavia 1.8 20V Turbo 110 kW Euro 4 vykazovala překvapivě rychlý nástup účinku svých dvou katalyzátorů i za příspění systému sekundárního vzduchu. Zhruba po minutě od nastartování klesly emise škodlivin blízko k nule. Například emise NOx se pohybovaly do 5 mg/km a je pravděpodobné, že i v reálném provozu byly hluboko pod platným limitem Euro 4 (80 g/km). Mimochodem diesely tehdy Škodovka homologovala podle o stupeň nižší normy Euro 3 (limit NOx 500 mg/km a v reálném provozu TDI emitovaly více než 1000 mg/km).
Dám příklad. V roce 2003 nějaká instutuce (asi VŠCHT) dělala studii emisních systémů, kterou jsem kdysi četl.
Fabia 1.2 HTP 47 kW Euro 4 se při měřeních chovala tak, že těsně podlezla limity škodlivin stanovené Euro 4. Je jasné, že v reálném provozu je překračovala.
Na druhé straně Škoda Octavia 1.8 20V Turbo 110 kW Euro 4 vykazovala překvapivě rychlý nástup účinku svých dvou katalyzátorů i za příspění systému sekundárního vzduchu. Zhruba po minutě od nastartování klesly emise škodlivin blízko k nule. Například emise NOx se pohybovaly do 5 mg/km a je pravděpodobné, že i v reálném provozu byly hluboko pod platným limitem Euro 4 (80 g/km). Mimochodem diesely tehdy Škodovka homologovala podle o stupeň nižší normy Euro 3 (limit NOx 500 mg/km a v reálném provozu TDI emitovaly více než 1000 mg/km).
Ale opet jde o mereni za ideálních podmínek. V reálu pri zatížení, chladu, po startu atd to tak neni.
Viz sekundární vzduch ktery fungoval v jen určitém rozsahu teplot.
Viz sekundární vzduch ktery fungoval v jen určitém rozsahu teplot.
Kdyby to překračování v reálném provozu bylo systémových problémem, přišlo by se na to po dieselgatu a měli bych petrolgate. Měl jsem na Fabii 2.0 MPI ten samý emisním systémem s dvěma katalyzátory a sekundárním vzduchem jako ta Octavia. Studený start za mrazu (kdy se systém sekudnárního vzduchu vypíná) sice nebylo luční kvítí, ale novější TSI smrdí mnohem více.
Presne tak. Benziny obecne s tim problém nemají.
https😐/www.adac.de/…5-esprit-alpine/
Clio 1mg NOx
A evidentně i u dieselu to jde, když se chce
https😐/www.adac.de/…520d-steptronic/
520d 7mg
https😐/www.adac.de/…5-esprit-alpine/
Clio 1mg NOx
A evidentně i u dieselu to jde, když se chce
https😐/www.adac.de/…520d-steptronic/
520d 7mg
Mikesus😒br />
Přesně tak. Ono to jde, když se chce. A je dobře, že to ADAC u některých aut ověřuje i v reálném provozu.
A co jsem se díval, tak třeba Toyota Corolla Hybrid potvrdila svou ekologickou reputaci. 1 mg/km NOx umí zkombinovat s nízkými emisemi CO 65 g/km. U Clia jde vidět, že si k extrémně nízkým emisím NOx dopomohlo mírnějším obohacením směsi (241 g/km CO).
A co jsem se díval, tak třeba Toyota Corolla Hybrid potvrdila svou ekologickou reputaci. 1 mg/km NOx umí zkombinovat s nízkými emisemi CO 65 g/km. U Clia jde vidět, že si k extrémně nízkým emisím NOx dopomohlo mírnějším obohacením směsi (241 g/km CO).
Mne třeba štve, že u highlanderu to taky dohání bohatší směsi a ma dost vysoké CO.
I minula gen yarise měla jen 3mg NOx, v době, kdy vsochni tvrdili, že diesely prý nejsou schopni splnit ani 80mg
I minula gen yarise měla jen 3mg NOx, v době, kdy vsochni tvrdili, že diesely prý nejsou schopni splnit ani 80mg
Ale on to problem byl a je.
To byl taky nejvetsi problem puvodni EURO7.
Proste mimo idealni podminky ty emise vubec neodpovídají tomu co se prezentuje.
To byl taky nejvetsi problem puvodni EURO7.
Proste mimo idealni podminky ty emise vubec neodpovídají tomu co se prezentuje.
Teď jsem se díval na poslední protokol emisí při najetých 300 000 km. Emise nespálených uhlovodíků kolem 50 ppm (celkem 4 měření benzín-LPG-volnoběh-zvýšené otáčky, u dvou měření lambda nad 1 a u dvou pod 1, takže vypovídající). Měřeno v únoru 2017, čekal jsem nějakou dobu ve frontě, motor nebyl optimálně zahřátý, takže "realistické podmínky". Kdyby těch 50 ppm nespálených uhlovodíků měl motor i za jízdy (jasně, lambda regulace má během jízdy velké výchylky, ale zase katalyzátor se prohřeje na optimální teplotu, kdy má vyšší účinnost) ... vychází to výpočtem na cca 25 mg/km nespálených uhlovodíků.
Touareg V8 TDI to dava, minimalne co se NOxu tyce https😐/www.volkswagen.cz/…m-limitem-euro-6
Tohle me osobne strastné stve.
Proc to nečtěte? Opet jde o mereni v ideálních podmínkách.
V realite, az to nastartuje studené, naložené v kopci atd to bude uplne jine.
To byl ostatne hlavni duvod kritiky původního navrhu EURO7.
Proc to nečtěte? Opet jde o mereni v ideálních podmínkách.
V realite, az to nastartuje studené, naložené v kopci atd to bude uplne jine.
To byl ostatne hlavni duvod kritiky původního navrhu EURO7.
Jen at se tim ohaneji. Pak je prostor na zpřísnění. Kdyz to zvládne i V8 s prstem v nose, tak proč ten limit nesnizit.
Tady třeba V6 má 62mg
https😐/www.adac.de/…areg/iii/292410/#…
Tady třeba V6 má 62mg
https😐/www.adac.de/…areg/iii/292410/#…
A tenhle touareg pouhých, 3x méně než benzin, jak tvrdí Mokrous, 111mg
https😐/www.adac.de/…areg/iii/288758/#…
https😐/www.adac.de/…areg/iii/288758/#…
A víš proč? Protože fyzika.
Vím proč, fyzika. Ale to nechtějí dieseldezoláti slyšet. Je to vlastnost dieselu. Ale dá se s tim něco dělat, když jsou automobilky, které to dostanou na minimum. Např BMW.
Kdyby sis to podrobně přečetl, tak bys tam našel, že VW záměrně zvolil rovinatou trasu v Dolním Sasku (10 mg/km) a naopak kopcovité trasy v Bádensku (13 mg/km) a Bavorsku (20 mg/km). A nevěřím, že by VW znovu riskoval, že nějaká nezávislá organizace naměří u jeho "čistého dieselu" za jiných podmínek násobně vyšší emise ...
Tenhle půlčík to dá taky s prstem v nose.
https😐/www.adac.de/…olf/viii/310235/#…
A dokonce má čtvrtinové emise nespálených uhlovodíků (tudíž i BaP a 100 x nižší CO a poloviční podíl pevných částic atd., než zdejší nejslavnější a nejekologičtější hybridní povoz planety Toyota Highlander.
A samozřejmě, že jde udělat reálně nízké emise, jen to něco stojí a když je limit jaký je, tak automobilka ráda ušetří a vejde se laciněji do vyššího limitu.
No a kdyby byl NOx třeba těch 20mg, tak to půlka modelů dá a zbytek dostane vyšší dávku chcanek, elektrický výhřev SCR atd. Opět to zdraží auto, ale udělat se to dá.
https😐/www.adac.de/…olf/viii/310235/#…
A dokonce má čtvrtinové emise nespálených uhlovodíků (tudíž i BaP a 100 x nižší CO a poloviční podíl pevných částic atd., než zdejší nejslavnější a nejekologičtější hybridní povoz planety Toyota Highlander.
A samozřejmě, že jde udělat reálně nízké emise, jen to něco stojí a když je limit jaký je, tak automobilka ráda ušetří a vejde se laciněji do vyššího limitu.
No a kdyby byl NOx třeba těch 20mg, tak to půlka modelů dá a zbytek dostane vyšší dávku chcanek, elektrický výhřev SCR atd. Opět to zdraží auto, ale udělat se to dá.
Pro start testu teplota oleje 90C
Jaky ma asi tenhle test hodnotu?
Jaky ma asi tenhle test hodnotu?
Zcela vypovídající, protože normální majitel dieselu nejezdí 30 metrů po městě se studeným motorem.
A zbytek jsem napsal vejš. Budou-li smrtelně nutné i ty první metry jízdy, tak lze třeba vyhřívat SCR elektricky.
Otázkou je proč, když nám bolševici chtějí zavést povolenky i z paliv a prostě den za dnem likvidovat všechno, co se zlikvidovat dá.
Oni nás do těch elektro..... budou prostě nutit dokud to všechno nepadne na dno.
A zbytek jsem napsal vejš. Budou-li smrtelně nutné i ty první metry jízdy, tak lze třeba vyhřívat SCR elektricky.
Otázkou je proč, když nám bolševici chtějí zavést povolenky i z paliv a prostě den za dnem likvidovat všechno, co se zlikvidovat dá.
Oni nás do těch elektro..... budou prostě nutit dokud to všechno nepadne na dno.
A kde tedy ten diesel tu jizdu zacina?
To druhe je opsano od Barika?
To druhe je opsano od Barika?
Diesel startuje až má dalnici nejspíš. Nebo každý s ním parkuje na samotě a než dojede k prvním sousedům, tak už má 20km za sebou, aby plnil emise.
Normální majitel dieselu. Tech je bohužel jak šafránu. Neznám zatím žádného, který by s dieselem nakonec beposkakoval v kolonach ve městě, i když o sobě tvrdí, že do města nejezdi. Fakt bych chtěl vidět, jak je jenom na dalnici a statovkach.
Mikesus😒br />
Ono je to paradoxní, ale ve velkých městech vždycky jezdilo více dieselů než na venkově. Největší podíl dieselů je v Praze. Já právě bydlím na venkově a když vezmu nás a okolní sousedy, tak nikdo z nás nikdy neměl diesel. Diesely přijedou jen o víkendu, když "rodnou ves" navštíví lidé z měst se svými služebními auty.
Hendly😒br /> Teplota oleje 90°C je předepsána pouze pro dálniční část testu. Ale je pravdou, že ADAC Ecotest nezačíná studeným motorem, ale je tam 14 km "zahřívací okruh". ADAC to zdůvodňuje reprodukovatelností naměřených hodnot. V tomto má pravdu, auta, která by testoval v mrazivém lednu by měla velký hednikep oproti autům testovaným v létě.
Obecně vzato má dnes drtivá většina aut katalyzátor či první z řady katalyzátorů hned za výfukovými svody a náběh katalytického účinku po studeném startu je velmi rychlý.
Ale ano, problém tady je. Některé automobilky záměrně vypínají kritické emisní systémy při nízkých teplotách.
Hendly😒br /> Teplota oleje 90°C je předepsána pouze pro dálniční část testu. Ale je pravdou, že ADAC Ecotest nezačíná studeným motorem, ale je tam 14 km "zahřívací okruh". ADAC to zdůvodňuje reprodukovatelností naměřených hodnot. V tomto má pravdu, auta, která by testoval v mrazivém lednu by měla velký hednikep oproti autům testovaným v létě.
Obecně vzato má dnes drtivá většina aut katalyzátor či první z řady katalyzátorů hned za výfukovými svody a náběh katalytického účinku po studeném startu je velmi rychlý.
Ale ano, problém tady je. Některé automobilky záměrně vypínají kritické emisní systémy při nízkých teplotách.
Však to říkám pořád. Jen dieseldezolati tvrdí, jak s tím jezdi jen po dálnicích a mimo města.
Tenhle půlčík to dá taky s prstem v nose.
https😐/www.adac.de/…olf/viii/310235/#…
A dokonce má čtvrtinové emise nespálených uhlovodíků (tudíž i BaP a 100 x nižší CO a poloviční podíl pevných částic atd., než zdejší nejslavnější a nejekologičtější hybridní povoz planety Toyota Highlander.
https😐/www.adac.de/…olf/viii/310235/#…
A dokonce má čtvrtinové emise nespálených uhlovodíků (tudíž i BaP a 100 x nižší CO a poloviční podíl pevných částic atd., než zdejší nejslavnější a nejekologičtější hybridní povoz planety Toyota Highlander.
Polivna nespalenych uhlovodíků neznamená polovina BaP. Ale zajiste to své tvrzení máš něčím podložené.
Nicméně konečně první VW, který dokáže udržet emise v limitu, snad. Je škoda, že adac VW skoro vůbec netestuje na emise. Proč?
Nicméně konečně první VW, který dokáže udržet emise v limitu, snad. Je škoda, že adac VW skoro vůbec netestuje na emise. Proč?
Budete taky sledovat jestli má elektromotor, větrník a solární panel po 5 letech stejnou účinnost? Baterie stejnou kapacitu? Nemá vid, takže já sem pro to dát to šrotu a nahradit novým. EKologie především :yes: :yes: :yes: :yes:
A podpořit nestydaté zisky nadnárodních korporací a ožebračit lidi na dřen vid
Aby jen chodili do práce jak otorci a neustále vydělávali na nové panely, auta, kotle, čerpadla, žárovky, na poplatky, daně, poplatky z poplatku, žrádlo, energie atd atd
A zahazovali funkční výrobky které dřív vydržely 10-20-30-40-50 a víc let
Já sem měl na chatě vodárnu z roku 1975 a fungovalo do roku 2016.
To byla ekologie vid, nemuset 41 let vyrobit 7 okradnejech zmetků s výdrží 5-6 let
Ale byla neekologická vid, žrala 3x tolik proudu jak okradený čínský bazmek co je po 6 letech KO
Ted jestli je víc eko vyrobit za 40 let 7 nových bazmeků a 40x na ně přestavět haly nebo vyrábět v odsířené uhelce nebo jaderce víc proudu pro starou vodárnu 😄 😄 😄
A podpořit nestydaté zisky nadnárodních korporací a ožebračit lidi na dřen vid
Aby jen chodili do práce jak otorci a neustále vydělávali na nové panely, auta, kotle, čerpadla, žárovky, na poplatky, daně, poplatky z poplatku, žrádlo, energie atd atd
A zahazovali funkční výrobky které dřív vydržely 10-20-30-40-50 a víc let
Já sem měl na chatě vodárnu z roku 1975 a fungovalo do roku 2016.
To byla ekologie vid, nemuset 41 let vyrobit 7 okradnejech zmetků s výdrží 5-6 let
Ale byla neekologická vid, žrala 3x tolik proudu jak okradený čínský bazmek co je po 6 letech KO
Ted jestli je víc eko vyrobit za 40 let 7 nových bazmeků a 40x na ně přestavět haly nebo vyrábět v odsířené uhelce nebo jaderce víc proudu pro starou vodárnu 😄 😄 😄
když se větrníku sníží účinnost, jaký to má negativní vliv? Jen to, že vyrobí méně energie. Nevyprodukuje žádnou vedlejší odpadní látku nic, jen prostě vyrobí méně energie. To samé solár, dokud vyrábí není nutné ho měnit, protože nemá ze sebe při provozu žádný vedlejší odpad. Baterie může sloužit i s poloviční kapacitou a menší, záleží na použití.
Prostředí neovlivňuje nijak jinak, než ty plně funkční, ani větrník, ani solár, ani baterka. Takže není důvod, naorzdíl od starých vraků, které splní limity jedovatých emisí jen díky zavíráním očí v podobě koeficientu.
Prostředí neovlivňuje nijak jinak, než ty plně funkční, ani větrník, ani solár, ani baterka. Takže není důvod, naorzdíl od starých vraků, které splní limity jedovatých emisí jen díky zavíráním očí v podobě koeficientu.
Ty staré vraky byly schváleny pro provoz s nějakou legislativou platnou k datu výroby a tu pokud plní, mají právo být v provozu.
Bavme se o kouřících vracích co jí neplní a když se rozjedou z křižovatky, jde za nimi bálý, černý nebo modrý dým. A ne, opravdu to není jedno za sta dieslových aut. Ten poměr je úplně jiný, tak 20 ze 100. Ty pojdme řešit!!!
Zbytek je bolševickej bullsh*t
Bavme se o kouřících vracích co jí neplní a když se rozjedou z křižovatky, jde za nimi bálý, černý nebo modrý dým. A ne, opravdu to není jedno za sta dieslových aut. Ten poměr je úplně jiný, tak 20 ze 100. Ty pojdme řešit!!!
Zbytek je bolševickej bullsh*t
A jak to vyresis?
Okamžitý zakaz? Stažení z provozu 10% aut a udelas z velke nabídky ojetin neprodejny šrot. Zaroven u zbytku ojetin pujde cena smerem vzhuru coz vyžene cenu i novych aut.
Samozrejme se bude jednat hlavne o ty sociálně nejslabší.
Okamžitý zakaz? Stažení z provozu 10% aut a udelas z velke nabídky ojetin neprodejny šrot. Zaroven u zbytku ojetin pujde cena smerem vzhuru coz vyžene cenu i novych aut.
Samozrejme se bude jednat hlavne o ty sociálně nejslabší.
At si to daj lidi do pořádku a co nejde dát do pořádku nebo nedává ekonomicky smysl vyřadit a at si místo toho koupí něco jiného, ojetina sou plné evropské inzertní servery, můžou si koupit benzín co nečoudí
Opravit emise na dieslu je v radu desitek tisíc korun. Coz je mnohdy vetsi nez hodnota auta.
Tím ze je vyradis zbavis ty lidi i moznosti je prodat a ziskat penize na nakup jineho.
Cenu ojetin na domácím trhu to taky zvedne.
To je pro mnohé ztrata moznosti individuální mobility… Kouřící nafta je zlo ale zacit zlomové poctivě merit na STK sebou přinese velky socialni problem.
Tím ze je vyradis zbavis ty lidi i moznosti je prodat a ziskat penize na nakup jineho.
Cenu ojetin na domácím trhu to taky zvedne.
To je pro mnohé ztrata moznosti individuální mobility… Kouřící nafta je zlo ale zacit zlomové poctivě merit na STK sebou přinese velky socialni problem.
Nemuseli si to kupovat, mohli si koupiut benzín nebo benzín na LPG, který jezdí za menší náklady jak diesel a ještě má menší náklady na servis
I vrak jde prodat na díly, někdo má emise OK ale má to shnilý nebo to někde tuknul a potřebuje světla, kapotu, nárzaník atd atd
každýho boj co si vybral
Vylejvat s vaničkou čadících dieslů všechny ostatní auta, která sou OK je nesmysl a bolševismus
I vrak jde prodat na díly, někdo má emise OK ale má to shnilý nebo to někde tuknul a potřebuje světla, kapotu, nárzaník atd atd
každýho boj co si vybral
Vylejvat s vaničkou čadících dieslů všechny ostatní auta, která sou OK je nesmysl a bolševismus
Tak to jim muzes rovnou doporučit najit si lepsi praci a koupit si nove auto.
Jak se prodava vrak na dily? Jak to auto oficiálně odhlásis?
Jak se prodava vrak na dily? Jak to auto oficiálně odhlásis?
Všechno se dá když znáš správné lidi, nebudu ti to tady popisovat.
najít si lepší práci ste tady radili ty a tvoji předchdci už dávno, když se tady zmínilo že sou stále lidi co dělaj za 25 čistého a že jich je....+ švarcsystém minimálk a zbytek bokem + dohodáři
najít si lepší práci ste tady radili ty a tvoji předchdci už dávno, když se tady zmínilo že sou stále lidi co dělaj za 25 čistého a že jich je....+ švarcsystém minimálk a zbytek bokem + dohodáři
A co teda vlastně chceš?
Podporovat socky v kouřících popelnicích a zároveň podvody na STK?
A nebo likvidovat socky povinným přechodem na EV, které budou i ojeté o řád dražší, než jejich současné dýmovnice?
Trošičku schíza, ne?
Podporovat socky v kouřících popelnicích a zároveň podvody na STK?
A nebo likvidovat socky povinným přechodem na EV, které budou i ojeté o řád dražší, než jejich současné dýmovnice?
Trošičku schíza, ne?
Spis mi jde o to, zda kdyz se tu neustale pise o likvidaci individuální mobility neni křik po zakazu starych vraku ve vysledku daleko horsi navrh?
Hulici nafty jsou zlo, ale jak to chces rychle zmenit bez dopadu na ty nejchudší?
Hulici nafty jsou zlo, ale jak to chces rychle zmenit bez dopadu na ty nejchudší?
Bohatě by stačila vymahatelnost práva, což je v tý naší pr.deli zhola nemožná věc.
A není právo každý socky na to jezdit autem, který je fakt zdraví nebezpečný.
A stejně tak není jejich právo, dostat za šrot balík peněz.
A jak už tu zaznělo, bazary jsou plný aut, co splní. A tak by to mělo zůstat. Měli by mít i nadále možnost si koupit dostupné funkční a bezpečné auto za nízkou cenu.
A není právo každý socky na to jezdit autem, který je fakt zdraví nebezpečný.
A stejně tak není jejich právo, dostat za šrot balík peněz.
A jak už tu zaznělo, bazary jsou plný aut, co splní. A tak by to mělo zůstat. Měli by mít i nadále možnost si koupit dostupné funkční a bezpečné auto za nízkou cenu.
Takze jim seberealizaci stávající auto bez moznosti ho peněžité a vysponujes ceny nejdostupnejsich bazarovych aut.
No a pak je názvem sockama…
No a pak je názvem sockama…
těch aut do 50 tis je tam mraky, když nebudeš zaprdněj čecháček co zná jen šáde a koncern, můžeš si koupit za ty samý prachy peugeot, hyundai, chrysler, opel, ford atd, až po exotiky typu rover, mg, chevrolet atd
A další tuny aut sou do rozmezí 100 000 kč včetně těch z evropy kde asi nebude probíhat to samé co by probíhalo u nás ....
Navíc při rychlosti úředního šimla to nebude stylem že se za 3 měsíce vyřadí 300 000 aut, to spíš tak za 2-5 let 😄
A další tuny aut sou do rozmezí 100 000 kč včetně těch z evropy kde asi nebude probíhat to samé co by probíhalo u nás ....
Navíc při rychlosti úředního šimla to nebude stylem že se za 3 měsíce vyřadí 300 000 aut, to spíš tak za 2-5 let 😄
Jina kolik z tech aut do 50 jsou taky vraky?
pořád ta fabie za 50 nekouří jak diesel a nevypouští takové jedy... Hulící benzín sem ještě neviděl, pokud to není dezaloto 3 dny před rozpadem motoru
tipcar, bazos, inzerci na fejsíčku a mobile.de nebo autoscout sis projel taky Borisove? 😄 😄 😄 😄
Nabidka ke v tisících, ale ty mluvis obstovkach tisíc vyřazených aut.
během několika let a ono by se vidělo kolik aut se pořád vyplatí opravit nebo kolik lidí má své auto jako člena rodiny a nevadí mu do toho peníze dát.
Já znam lidi co maj najeto 400 tis, koupili káru za 150 a během 5 let do toho dali 170.
Ekonomicky to nedává smysl, ale ty lidi maj svoje auta rádi a nechtěj je dát do šrotu a tak opravují a vyměnují co je třeba.
To ty neznáš, chápu
Já znam lidi co maj najeto 400 tis, koupili káru za 150 a během 5 let do toho dali 170.
Ekonomicky to nedává smysl, ale ty lidi maj svoje auta rádi a nechtěj je dát do šrotu a tak opravují a vyměnují co je třeba.
To ty neznáš, chápu
Vyměnit hulící nafty za nehulící benzíny a benzín*lpg
Jedničková Fabie v benzínu jde koupit za 40-60 v solidní stavu
https😐/www.sauto.cz/…/fabia/205311234
Kdo nemá 40 na auto by asi neměl jezdit vůbec ničím...
Jedničková Fabie v benzínu jde koupit za 40-60 v solidní stavu
https😐/www.sauto.cz/…/fabia/205311234
Kdo nemá 40 na auto by asi neměl jezdit vůbec ničím...
Co bys navrhoval tedy? Když člověk porušuje zákon, dostává trest. Kdyz auto neplní predepsane emise, tedy neplní homologaci, nemá na silnici co dělat. Kdyz mu bude chybět jedno kolo, taky tě vyhodí z provozu. Jen to kolo vidí každý hned, emise ne
Ono jich možná bude víc těch kouřící dieselu. Já bych řekl tak každé 2.až 3. Starších 10 let.
eLzyx
na co EU v poslední době sáhla, tak to zkazila. Včera jsem se bavil s prodejcem brusiva, mají nějaké ekologické normy na pojiva. Brusné kotouče vydrží 1/3 a stojí 3x tolik. Super. Řešíme s kamarády odolné brzdy, prakticky se nedají sehnat, protože se to vyrábí z nějakého "ekologického bláta". Zkroucené po pár tisících km. Ekologie jako prase.
U těch pneumatik čekám zhoršení všech parametrů, které budou mít vliv na bezpečnost. Méně lidí, méně CO2, ekologické cíle naplněny.
U těch pneumatik čekám zhoršení všech parametrů, které budou mít vliv na bezpečnost. Méně lidí, méně CO2, ekologické cíle naplněny.
Jenom jestli nekecá. Kotouče se tahají za pár halířů z Číny jako Privat Label a fungují tak nějak, jak odpovídá ceně.
V EU se pojí fenolovou pryskyřicí a příměsi jako chlor, nebo síra na chlazení apod. se nedávají už dlouhé roky. Zbytek drží sklo.
Naopak je neustále požadavek na co nejvíce řezů, nebo nabroušených metrů za co nejnižší cenu.
V EU se pojí fenolovou pryskyřicí a příměsi jako chlor, nebo síra na chlazení apod. se nedávají už dlouhé roky. Zbytek drží sklo.
Naopak je neustále požadavek na co nejvíce řezů, nebo nabroušených metrů za co nejnižší cenu.
no jo, ale stejně mizerně fungují i originální kotouče z autorizáku, kde bych čekal kvalitu. Dříve byly ok, dnes i když máš nové náboje, brzdiče, všechno vycentrované, tak stejně po čase hází.
Já teda mluvil o těch brusných 😁 , ale to je fuk...
Kotouče se nejčastěji kroutí proto, protože výrobce šel cestou šetření, což je negativní i pozitivní zároveň.
Lehké a levné provedení kotoučů snižuje neodpružené hmoty a vyhovuje klidnějším řidičům, kteří s nimi najíždí násobky toho, co agresivní brzdiči. + jejich opravy jsou v řádu nižších tisíců. Já většinou najíždím okolo 100.000 na jedněch kotoučích.
Bohužel, když jim dáš naložit, tak to potom často nevydrží, přehřejí se a zkroutí. Čím tenčí, tím snadněji. A kdoví zda autorizák skutečně dodává kvalitu z prvovýroby.
Mě třeba kotouče spíš zreznou, než, že je ojedu a to nemám EV ani hybrid, ale jezdím rychle s naloženým naftovým kombíkem.
Jinak mě teď hází jedno kolo i po druhém vyvážení. Asi bude načatý ALU, nebo kord. Tak nejezdím nad 130. Ve 180 už to je fakt nepříjemný. Za pár dní to sundáme a uvidíme.
Kotouče se nejčastěji kroutí proto, protože výrobce šel cestou šetření, což je negativní i pozitivní zároveň.
Lehké a levné provedení kotoučů snižuje neodpružené hmoty a vyhovuje klidnějším řidičům, kteří s nimi najíždí násobky toho, co agresivní brzdiči. + jejich opravy jsou v řádu nižších tisíců. Já většinou najíždím okolo 100.000 na jedněch kotoučích.
Bohužel, když jim dáš naložit, tak to potom často nevydrží, přehřejí se a zkroutí. Čím tenčí, tím snadněji. A kdoví zda autorizák skutečně dodává kvalitu z prvovýroby.
Mě třeba kotouče spíš zreznou, než, že je ojedu a to nemám EV ani hybrid, ale jezdím rychle s naloženým naftovým kombíkem.
Jinak mě teď hází jedno kolo i po druhém vyvážení. Asi bude načatý ALU, nebo kord. Tak nejezdím nad 130. Ve 180 už to je fakt nepříjemný. Za pár dní to sundáme a uvidíme.
Pasterrr
Neexistuje technologie na lapání prachu z brzd, otěruvzdorné pneumatiky existují jen na úkor přilnavosti. Výrobci mají dva roky na vývoj a úpravy výrobních linek. Auta budou dražší a horší. Doufám, že shoří v pekle, každý kdo se na těchto svinstvech podílel. Volím Turka.
rohYpnol
Krása. Takže víme že máme 297 eurofašistických kedluben. A zbytek je možná ještě horší, protože těch 297 podpořilo tenhle nesmysl v situaci, kdy jiní navrhovali ještě brutálnější nesmysl.
Brzdné emise jsou doslova k smíchu. A hlavně víme to nejzásadnější - že tihle ekofašisti se nezastaví. A EU bude opět dál je onezovat, diktovat, nařizovat. Místo svobody přináší jen útlak. EU je nutno rozpustit jako totálně disfunkční model.
Brzdné emise jsou doslova k smíchu. A hlavně víme to nejzásadnější - že tihle ekofašisti se nezastaví. A EU bude opět dál je onezovat, diktovat, nařizovat. Místo svobody přináší jen útlak. EU je nutno rozpustit jako totálně disfunkční model.
Co jineho nez troll muze označit poslance zvolené ve svobodnych volbach za eurofasisty….
A proto volme "Právo Respekt Odbornost" Jindřichu ! Výborně ! Ty nás do náručí Russka dovedeš 😁
Za to si ale voliči jako vždy mohou sami. Situace se sice už v Evropě pomalu otáčí, ale bohužel dost pozdě a ještě to bude trvat. Ono dokud lidi nezačnou drhnout hubou o zem a nebude půlka země v plamenech, tak budou mít pořád pocit, že se jich to netýká a budou věřit tomu, co jim bude do hlav tlačit mainstream. Můžeme jen doufat, že to ještě půjde nějak napravit.
A teď po tom otěru asi pracuje na nějakém výtěru....snad jen z výfuku.... :-!
Myslim ten materiál co se ojede.
A baterku musíš obložit, aby nemohlo nic hořet okolo. Olej taky nepálíš uprostřed obýváku, ale v kamnech. Tak pořídit kamna na baterky 😒] 😒] 😒]