Novinky
To trosku pozde, LEXUS vyrabi motory s normou SULEV uz nejaky ten rok a M-B se o to snazi az ted a jeste k tomu potrebuje nachcat do nadrze??? Ale kdo chce at si tam namoci.........
jen u hybrid a ten ma vyssi spotrebu a naklady, zajimavy je diesel. eklasse bluetec dostal v USA cenu nejcistsiho auta na svete
Zajmave ze diesel dostal cenu za nejcistci auto, at delas cokoli kdyz budes jezdit na diesel vzdy budes vypoustet do ovzduci vic skodlivin nez benzin ikdyz si vemes auto o nekolik let starsi plnici treba EURO3. Tak s tou spotrebou prrrrr, jeste neexistuje diesel ktery by se vyrovnal vykonu a spotrebe hybridum od LEXU..... a pokud mas doma v garazi S120 a jsi posrany z NEMCU tak nema smysl se o tom bavit.
napr. 530d ma mnohem mensi spotrebu. Spotreba Audi 3TDI: 11,8/6,6/8,5 BMW 530 9,1/5,2/6,6 Lexus gs450 9,2/7,2/7,9 Mercedes 10,6/6,0/7,6. BMW ma min koni, ale jen o pul sekundy mensi zrychleni, zato rozdil v spotrebe je velky o kufru a poradnem podvozku ani nemluvim. 280l kufr u lexusu nestaci ani na poradny nakup.
Nevim ale pokud vim tak Lex IS 220D splnuje normu EURO 5 a neni hybrid 😄
nevim jak je to odstupnovane v Evrope ale v Kalifornii dostal jen diesel od mercedes bluetec zelenou kartu cim je danove na stejne urovni jak hybrid. JInac na BBC rikali ze 220d ma dost velkou turbo diru a vedle evropske premiove konkurence odost slabou dynamiku
No v americe at si rikaj co chcou, ale tady v evrope (CR) ma mezi odborniky motoristy IS vyssi vahu nez BMW a M-B, ale ten diesel se jim fakt nepovedl to mas pravdu.....
A na to s tou vyšší váhu Lexu oproti BMW a MB jsi přišel kde? Už jsem četl pěkných pár srovnání a ačkoliv Lex jednoho nebo druhého v některých disciplínách porazí, celkově nevyhraje, není tak dotažený a vyvážený. Jestli je to pravda nemůžu posoudit, poňádž jsem v tom ještě nejel...
cize co usetrim na nafte, tak to doplatim na aditivach a stale to bude smrdiet viac ako benzin 😐
alebo - ked chcem usetrit, vymocim sa do nadrze, ved mocovina ako mocovina... >😁
alebo - ked chcem usetrit, vymocim sa do nadrze, ved mocovina ako mocovina... >😁
The Mercedes-Benz E320 Bluetec today was named 2007 World Green Car. The E320 beat out the BMW Hydrogen 7 and the Volkswagen Polo BlueMotion for the honor. The initial entry list had 14 contenders, including the Saab 9-5 BioPower flex-fuel, Fiat Panda, Citroen C2 Stop & Start and Subaru R1e.
To be eligible for the World Green Car award, the vehicle must be all new or substantially revised and be available for sale in at least one major market during the last calendar year. It must also meet or more of the following "green" criteria😒br />
Tailpipe emissions equal or better than California SULEV or US EPA Tier 2, Bin 2, or Euro V.
Fuel consumption equal or lower than 47.6mpg combined
Use of an advanced power plant technology aimed a specifically increasing environmentally responsibility.
For the Green Car honor, the vehicle may be a prototype with a near-future application provided is has been released for press fleet or individual evaluation.
According to the voters made up of journalists from 22 countries, the E320 Bluetec won the award for diesel re-entry into North America and paving the way for super-clean diesel technology.
To be eligible for the World Green Car award, the vehicle must be all new or substantially revised and be available for sale in at least one major market during the last calendar year. It must also meet or more of the following "green" criteria😒br />
Tailpipe emissions equal or better than California SULEV or US EPA Tier 2, Bin 2, or Euro V.
Fuel consumption equal or lower than 47.6mpg combined
Use of an advanced power plant technology aimed a specifically increasing environmentally responsibility.
For the Green Car honor, the vehicle may be a prototype with a near-future application provided is has been released for press fleet or individual evaluation.
According to the voters made up of journalists from 22 countries, the E320 Bluetec won the award for diesel re-entry into North America and paving the way for super-clean diesel technology.
Dej tem benzinovejm snilkum proste cas. I oni se jednou probudi a zjisti a ze diky technologii zkapalnovani zemniho plynu ma pred sebou diesel mnohem delsi budocnoust nez benzin. I oni se jednou dozvi, ze takto vyrabena nafta muze mit mnohem vyssi obsah cetanu a tim i znacne cistsi emise. Taky jednou zjisti ze muzou mit stejnou ucinnost i bez tezky sady silne toxickych baterii atd. Pro nas ostatni uz je tady prvni vlastovka - Shell V-Power Diesel - jediny co vyzaduje od stavajicich motoru, aby vyuzil skutecny potencial tohodle paliva, je precipovani (vyzaduje vetsi predstih aby dokonale prohorel), ale az se tahle paliva stanou standardem, tak proste budeme mit misto ty soucasny brecky naftu 75, 85 ...
Tak zatim hezky sny, realita uz klepe na dvere.
Tak zatim hezky sny, realita uz klepe na dvere.
Realita je tady a ne že klepe na dveře...I takový borci jako Porsche se potichu kamarádí s největším a šikmookým >😁 Jo MB je ikona EU bejků ,ale hrát si na "ekobejka" teprve začíná. Jsou tu borci,z rýžových polí co už EKO jedou od roku 1997.To je jak spočítá i moje dcerka z 1.třídy 10 let "náskok díky technice ">😁 >😒] Neberu hokusy a pokusy na jednom až deseti autech,ale velkoseriovou produkci... jen tak to má nějaký smysl...Něco jiného je to vymyslet a pak je tu věc druhá-uvést to do praxe.O to první se pokouší každej,ale to druhé uměj JAP nejlíp...Oni to okouknou,vylepšej a už to bouchaj... to je ten rozdíl.
Diky za prispevek, jsem stejneho nazoru...... taky si myslim ze naskok diky technice ma TOYOTA a s ni LEXUS.......
Diky za prispevek, jsem stejneho nazoru...... taky si myslim ze naskok diky technice ma TOYOTA a s ni LEXUS.......
takže když si dovezu dejme tomu dieselové GL 320CDI z usa tak do něj musím tankovat adblue ?? jedno takové auto jsem viděl ale tohodle jsem si u něj nevšimnul ;-\