Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Peugeot 5008 přijíždí v nové generaci. Sedm míst zůstává, přibyla čtyřkolka!

97 komentářů

Avatar - Roman Horký
Roman Horký
Robustní velké těžké auto, které je tak moc ekologické, že planeta je už předem zachráněna. Díky pane Stellantis za tyto dary.
rohor
:-):-):-)
Mr.Murphy
tak ano... auto co uveze až 7 lidí je velké a těžké.... opravdu šokující zjištění :yes:

Naštěstí kdo chce malé auto, může si u Stelantisu koupit třeba E208 ;-)
rohor
Uveze 7 lidí. A kterých prosím tě? Událost pro mě je vidět v autě víc než 2 lidi najednou. Těch 7 je Ukrajinců a jezdí vylítaným dehtem na stavbu. V reálu tím bude vozit pipinka 1 dítě do školy za rohem.
Mr.Murphy
ale za to nemůže výrobce jak to lidi používají ne???
Jiri Severak
Tak za mne je to hlavně velké 5 (4) místné EV s obřím v kufrem v téhle konfiguraci. Sedm míst využiju jen výjimečně, ale s dětmi, psem a velkým kufrem bych třeba na dovolenou nepotřeboval rakev na střechu. Když si vezmu dva paddleboardy, tak většinou už moc místa nezbývá. Kdyby byla i možnost poslední řadu úplně vyjmout a ne jen sklopit, tak by místa pro zavazadla mohlo být ještě víc.
ericn
Tak 7 lidí těžko, dozadu se vejdou max 2 malé děti ;-) Místa tam nebude nazbyt, tj pro dospělého utrpení… Stejně jako to bylo i ve 2 předchozích generacích. Takže maximálně 5 dospělých +2 děcka bez sedaček ;-)

Btw jen to zas nemá motor. Hybridní 3hrnek je nová Francouzka móda a elektro do auta pro rodinu smysl nemá, leda že by jezdilo jen město a drdky kolem a večer se vrátilo do gatáže. Jak znám frantíky opět natáhnou cenu a bude to celkově nekoupitelné :no:
Holmes666
Ty už jsi v tom seděl? Mně se líbí soudy bez osobní zkušenosti. Pro zajímavost, to auto je mezigeneračně o 14cm delší, 5cm širší a 4cm vyšší. Rozvor 2,9m je větší mezigeneračně o 6cm, oproti novému Kodiaqu dokonce o 11cm. Místa na zadních sedadlech bude citelně více, neříkám že pro vzrostlé dospělé... Škoda těch motorů....
ericn
Neseděl, nicméně jsem měl 1G, druhou znám taky dobře a téhle 3G 6cm rozvoru navíc nepomůže ve třetí řadě ničemu. Je to crossover ne MPV, tj budou to zas nouzovky jako vždy ;-)
Holmes666
2g znám velice dobře. Měl jsem jí půjčenou, takže vzadu velká opravdu není. Tohle ale bude z hlediska prostoru vážně lepší. Myšleno vzhledem ke kategorii vozu a konkurentům. A asi jen blázen by tam dozadu cpal basketbalisty 😉
ericn
Ber to tak, že ty poslední místa jsou vlastně v kufru :-[]
Holmes666
Srovnávám to zatím teoreticky s posledním Santa Fe. Rozměrově téměř shodná auta a vzadu se usadí pohodlně 1,8m jedinec....jasně, nohy víc u brady.... Výšku sezení v SUV prostě nedoženeš
ericn
Souhlas :yes:
Holmes666
Díval jsem se na videa a jako je to pěkný a místa i vzadu na poměry třídy dost....
Mr.Murphy
děti jsou taky lidi... nikdo netvrdí že v tom pojede 7 basketbalistů na turnaj....
ericn
Jsou, ale malý = vejdou se tam ;-)
Avatar - Barry Lyndon
Barry Lyndon
Malé dítě není člověk? :D
Avatar - del42sa
del42sa
"V budoucnu se pak očekává ještě plug-in hybridní motorizace, jejíž parametry zatím neznáme."

Peugeot/Citroen stále počítá s 1,6l motorem Puretech, který bude vyrábět ve třetí generaci v Madarsku, takže očekávm podobné změny jako v případě 1,2 Puretechu, tedy vyšší učinnost, nižší spotřeba, Millerův cyklus spalování a další neupřesněné změny.+ plus větší baterii umožnující dojezd až 100km.

původní byly ve dvou vykonových verzích 165kW a 133kW a dojezd baterie 50-60km

https://hipa.hu/news/stellantis-is-to-manufacture-the-new-generation-1-6-litre-puretech-petrol-engines-in-szentgotthard/

PS: vzhledem ke změnám u EURO 7 bych se nedivil tomu, kdyby na některých trzích byl k dispozici i s 1.5 HDI motorem stejně jako nové Berlingo.
ericn
Pokud by jsme se u té nové generace 1,6PT bavili o mild hybridu, tak to by mě nejspíš zajímalo ;-) Byl to super motor v 1G P5008 byl hodně dobrý a bavil mě. Nicméně i u mě došlo na dekarbonizaci a předčasnou výměnu rozvodů a pak zas fungoval parádně :yes:
PHEV ale nechci, zbytečně to sebou potáhne hromadu kil navíc :no:
Avatar - del42sa
del42sa
no já taky souhlasím že tenhle motor měl být dostupný jak PHEV tak Mild-Hybrid, takhle zbytečně přicházejí o zakazníky, kteří nemají možnost pravidelně dobíjet nebo dobíjet nechtějí.....

jen jsem ale chtěl poukázat na to, že spalováky nebude zastupovat jen jediný motor ala tříhrnek (jako u Renaultu) ale bude k dispozici i čtyřválec 1,6l.
Avatar - JirkaVejrazka
JirkaVejrazka
Proc by mel byt dostupny jako mild-hybrid a ne klasicke osvedcene HEV?
Avatar - del42sa
del42sa
na to se musiíš zeptat mr. Taverese, proč dávají přednost M-HEV a čistě bateriovému pohonu před HEV ve stylu Toyoty ;-)
ericn
No asi lepší varianta pro lidi, co chtějí jen benzin. Jinak to dál asi nepůjde :-|
Avatar - JirkaVejrazka
JirkaVejrazka
Promin, ale tys napsal "tak jako mild-hybrid, aby neprichazeli o zakazniky, kteri nemaji moznost pravidelne dobijet".

Kdyz uz udelaji u nejakeho motoru PHEV verzi, tak by nemel problem udelat take HEV verzi, technologicky to ma k sobe bliz nez PHEV a mild hybrid.. Mild-hybrid by pak byl zbytecny, pro zakazniky co nemaji kde nabijet by byla ta HEV verze.
Avatar - del42sa
del42sa
já vycházel z toho co mají k dispozici a do čeho investovali peníze, jinak nejsme ve sporu, kdyby měli v nabídce tu 1,6l s M-HEV tak jako mají 1.2L M-HEV, část zakazníků, která jim teď odchází ke konkurenci by zůstala a volila tento druhu pohonu jako menší zlo :-!
ericn
Jo, asi máš pravdu. Hlavně by se tak zvedla akceptace pohonu širší skupinou zákazníků = zvedli by se prodeje ;-)
Avatar - del42sa
del42sa
o část zakazníků už přišli se zrušením dieselových motorů, ta druhá část tvoří odpůrce každodenního dobíjení , kteří nechtějí připlácet za drahý PHEV .Jen slepý by tohle neviděl ....
Avatar - JirkaVejrazka
JirkaVejrazka
Ale o tom ja prece nediskutuju - jenom tvrdim, ze mezi PHEV a mild hybridem je jeste HEV, ktery zadne kazdodenni dobijeni nepozaduje, da se vyvinout za minimalnich nakladu pokud uz existuje PHEV, a narozdil od MHEV ma realny prinos. Nic vic, nic min.
Avatar - del42sa
del42sa
ale já nic z toho nerozporuji :-)
Avatar - JirkaVejrazka
JirkaVejrazka
OK, tak jsem jenom spatne pochopil tvuj predchozi prispevek, pardon.
ericn
Souhlas, já jsem ta druhá skupina ;-) P5008 jsem už měl, 1G, s 1,6THP. 2G byla na mě cingrlátková uvnitř, výrazně dražší a jen 1,6PT s automatem, později jen PHEV. Tak jsem přešel k VW a teď přemýšlím, co dál v horizontu 2 let ;-) Automat jsem vzal už na milost a klasický hybrid by mi taky nevadil, ale dobíjet nic nemíním ;-)
Avatar - JirkaVejrazka
JirkaVejrazka
Pokud mas kde jednoduse nabijet, tak to aspon vyzkousej. Je mozne, ze zjistis, ze to dobijeni neni tak hrozne jak sis myslel :)
ericn
Mám, ale auto není mobil. Tj z principu s tím nesouhlasím a dělat to nebudu ;-)
Holmes666
No, já mám Renault Grand Scénic 2.0 dCi 118kw, jenže už je 9 let starý. Chci to vyměnit za něco podobně velkého, jenže ono toho moc není....U VW Touran a pak tu máme SUV. Čekal jsem na představení Sorenta, Santa Fe, Kodiaqu, Espacu a 5008. Espace je malý a s podivným pohonem. Kodiaq se mi nelíbí designově a je uvnitř úzký. Potřebuji vzadu 3 místa. Tenhle Peugeot mi dává naději, že bude cenově dostupnější a požadovaný prostor nám zřejmě nabídne. Pokud bude 1,6phev, asi mám vybráno. Za 8 hodin to nabiješ přes noc z klasické zásuvky a můžeš s tím jezdit v klasickém hev módu. Krátké trasy jako Ev. Dává mně to smysl. Při spotřebě 20kw/100km budu na 1kč na kilometr 80% jízd. A dovču klidně zvládnu pouze na benzín....
Avatar - Jaros 00071
Jaros 00071
Velké SUV musí mít DIESEL ‼️ Tohle je tragédie :no:
Avatar - Barry Lyndon
Barry Lyndon
Dieselům na "dotovanou" naftu už naštěstí odzvonilo (ve východoevropském Česku se to teda projeví až s odstupem cca 15-20 let) :-) :yes: :yes:
rohor
Chtěl bych jet na výlet do východoevropského Česka, ale nepodařilo se mi to najít na mapě ani v navigaci. Jak se tam prosím dostanu? Souvisí to nějak s tvou postkomunistickou makovicí?
Avatar - Barry Lyndon
Barry Lyndon
Jako že věříš na konstrukt střední Evropy? :-)
Avatar - JirkaVejrazka
JirkaVejrazka
Jako clovek, ktery jezdi poslednich dva a pul roku ve velkem SUV, mam jednoduchou odpoved: nemusi.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
A pod kapotou 3valec v hybride ... ale hlavne ze tie smädne decka uplne vzadu si maju kde polozit jupika .... to vyzera na dalsiu "paradu" od pezota ( kdeze casy 806tky su ach jaj ) ... ale dobre mu tak :yes:
Holmes666
Jj motor na prd, ale pro potřeby běžné rodiny, kdy 90% jezdíme kolem baráku, to bude bohatě stačit. On moc výběr není, když máš puberťáka a dvě malé děti v autosedačkách. Zbývají už jen osobní dodávky, Santa Fe a Sorento a Highlander. Nový Kodiaq je malý na 6,7 sedadle, uvnitř hubený, pro velkou rodinu nedostačující. Při dnešním bodovém systému, provozu a cennému nákladu na palubě si člověk stejně nějakou sportovní jízdu rychle rozmyslí, takže za mě dobré auto...
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
Este je tu aj 7 miestny jogger... ale ano ... nie je to peugeotov priamy konkurent... akurat ze bezna rodina jazdiaca vacsinu v okoli baraku uz pojde skor prave do joggera ako do nejakej milionovej skatule s pohonom so samymi kompromismi ... fakt som zvedavy kto tu bude cielovka... navyse dnes uz vidiet aj dvoch ludi spolu v aute je vela... ... ved uvidime... mozno su trhy kde toto auto bude fungovat a vyuzije tam svoje prednosti .... u nas ale nema sancu ... a znici ho prave spominany jogger spolu s osobnymi "dodavkami" ako rifter kangoo a pod... ktore dnes uz v pohode majitelovi nahradia nejakeho stareho sharana ... aj komfortom ci vybavou... a nemusi kvoli tomu ani darovat ladvinu aby na to mal... cize tu nejaky 5008 za melon je absolutne neobhajitelny ...
Holmes666
No každý si musí zvážit, jaké má priority. Pokud chci kupříkladu vyšší bezpečnost, tišší a pohodlnější jízdu a 6,7 sedadlo jako nouzovku, tak automaticky vyškrtávám osobní dodávku. No a pak už jsme v kategorii Kodiaq, Espace.... menší auta a nebo Sorento, Santa Fe, Rexton, 5008, kde je cena kolem milionu vlastně základ. No a pak tu máme 4x4, kdy stejně většina těch SUV jezdí 80-90% po asfaltu (s Haldexem a jako předokolka....), takže je diskutabilní, jestli si to vůbec pořizovat.
Avatar - xxc
xxc
ked niekto chce tichsiu a pohdlnejsiu jazdu, tak asi nebude pozerat spalovacie motory :-D
Holmes666
Tak to je myšlenka dne 😉 :yes:
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
tvořil by tak 80% prodejů. Co teď Peugeot dělá s linkou na ty diesly? Dělá se tam 2,2 do Boxera?
Avatar - del42sa
del42sa
všechny spalováky jsou zlo, jen baterie jsou čisté dobro :-!
Avatar - Jaros 00071
Jaros 00071
Taky jim to bez DIESELU bude kupovat málokdo.. ;-\
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Za 3 elektriky utratili horentní peníze s tím, že budou všude dotace ........ a nebudou, alespoň na největším trhu v EU.
Vidím v tom čistý prodělek a ubohé prodeje protože proč by to měl chtít někdo s větší rodinou? Francie, Itálie a Německo jsou velké země a dojezd je tam extrémně důležitý, bez dieselu ani ránu.
To nám Stellantis předvedl s Berlingem a spol a jak to dopadlo, prakticky nulové prodeje elektrických verzí a diesely prodává Toyota která se chechtá až se za břicho popadá.
No spole s RENAULTEM se postarali o to, aby vlastně žádný diesel nezbyl a teď se domnívají že zákazníka donutí kupovat hybridy a elektroprdy. Jenže potenciální zákazníci mohou nákup nového auta odložit třeba i o 10 let.
V Holandsku tímto způsobem spadly prodeje nových vozů o 45% a šx se zvýšily dovozy ojetin.
Je to marné, je to marné, je to marné.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Peugeot potřebuje jeden normální benzinový motor, co bude mít trochu objem a jako volbu výpomoc klasickym elektromotorem, aby to nebylo drahé PHEV. Mne se 5008 docela i líbí, začínám trpět stockholmským syndromem a SUV začínam akceptovat i když nejsou mým cílem, jenže nabídka motorizací je tristní. Mít tam nějakou 1.8-2.0, co bude mít 150-180k, bude to zajímavé.
Avatar - xxc
xxc
A naco? Je tam 240 kw stvorkolka, s malou lacnou baterkou. Dokedy budeme palit benzin len tak? Ved uz je rok 2024.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Já si rád připlatím
Avatar - xxc
xxc
S tym problem nemam, nech si kazdy plati co chce, aj jazdi na com chhce, ale nech nam neznecistuje zivotne prostredie
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
To není jen do Boxera, to je do dodávek Fiatu, Citroenu, Opelu, Peugeotu a Toyoty a motory jsou 2, 2,0 HDI a 2,2 HDI.
Avatar - Jaros 00071
Jaros 00071
Za mne další děs bez tlačítek s velkými tablety :no: , vybrat dnes auto je těžký. Za mne toto nene. Raději trošku přidat na Mazdu CX60 nebo Audi Q5. Ty mají normální motory i interiér.
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Správně, příteli, učinil jsem přesně tak :-) Už to bude rok :-)
Cenduro
Ale z Mazdy poslední dobou slyším jenom zklamání....
Holmes666
Pravdu máš, ale jen částečně. Protože když tě jde primárně o vnitřní prostor, tak cx60 s podélně uloženým V6 je uvnitř malá včetně kufru. Rozměrově srovnatelná uvnitř bude cx80, ale to už ten doplatek bude někde jinde 😉. Takže si vyber, buď super motor a přeprava 5 ti členné rodiny jak sardinky a nebo holt tablet a horší motor a víc místa. Volím to pohodlí. Navíc přední sedadla v cx60 nejsou dobrá a podvozkově je tvrdší.....jezdil jsem v ní, takže vím.
Arese
....směšně ubohá nabídka motorizace a šílený i-Cocpit. Prostě totálně nekoupitelné auto. :-O :-( :no: :no: :no: Není divu, že Peugeot za poslední roky mezi značkami svými prodeji na českém trhu padá stále níž (a Citroen taky). :-(
Avatar - Ozzman
Ozzman
Zkoušel si ten icockpit ? Nebo hejtuješ z principu ? Já jen, že to je asi to poslední, co by mne na tom autě vadilo i když je to jiné.
Avatar - Jamme
Jamme
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Arese
Ano, zkoušel a několikrát. Naprostá tragédie. Co tam máš dál? :-)
Avatar - Ozzman
Ozzman
V jakých autech a jak dlouho? Respektive, jezdil si s tim, nebo jen na salonu ? Já první verze v 208/2008 a tam mi to taky nevyhovovalo, pak jsem ale zkusil 508 aktuální a 4008 a tam už to bylo mnohem lepší + headup displej a zvykl bych si.
Arese
Auto, na které si musím "zvykat" je pro mě špatné auto. Co tam máš dál? :-)
Avatar - Ozzman
Ozzman
To je mi tě líto, co děláš, když příjde nějaká nová technologie, na mobil sis taky nezvykl? :D Na počítače moderního střihu ? a tak...


Nicméně, neodpovědl si mi, řídil si to, nebo si v tom jen seděl ?
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Pleteš hrušky s jablky. Smart mobily každý chtěl, toto ale nikdo nechce. Toto je nám vnucováno a to je velký rozdíl. A u mobilů si výrobci zatraceně dávají pozor na to, aby se trefili do požadavků zákazníků.
Představ si maníka z půjčovny loděk :-) jak se ve svých 65 letech "přizpůsobuje" autu.
Vyplodil jsi blábol na zlatý ventilek roku 2024.
Avatar - Jamme
Jamme
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ozzman
Ozzman
No, tak asi to tak není, podívej, Tesla přišla s řešením tabletu jen uprostřed a headupu a lidi si zvykli. Jak si mohli smart mobily lidi přát, když ještě mimo vývojářů netušili, že budou existovat a znali jen tlačítkové telefony.... to je přeci s každým pokrokem, něco je slepá ulička, něco ne. Já neříkám, že icockpit je to pravé, ale že to vlastně už docela funguje... na ty smart telefony se zeptej starších generací, jak si zvykala, když tam nebyla fyzická tlačítka, možná to pak pochopíš
rohor
Tesla má headup? Od kdy prosím tě?
Avatar - Ozzman
Ozzman
Tesla nemá headup? Někde jsem to viděl na obrázku :D Ono je to v té malé liště vlastně
rohor
Ledaže si ho dokoupíš na Amazonu.
Arese
V prvním odstavci se dopouštíš naprosté demagogie - srovnávat auta a elektrospotřebiče je naprosto absurdní.
i-Cocpit jsem si vyzkoušel ve 208, 2008 a 508. Nikdy jsem pořádně neviděl na přístrojový štít a volant jsem přitom ani nemohl mít v potřebné výšce. Dalším problémem je směšně loddimenzovaný volant, který u novějších Peugeotů ani není kulatý. Nevyhovuje mi ani ovládání na středovém tunelu buď přes displej, nebo nehezké klávesy. A nehybridní motorizaci končící tříválcem 1,2 l ani nemá cenu komentovat. Pro mě jsou prostě tyto excesy naprosto nepřijatelné a to jsem dřív této značce velice fandil a jejich auta se mi moc líbila! (205 GTi, 106 Rallye, 309 GTi, 505, 405, 406, 605, 306, Cabrio, 206...).
Avatar - Ozzman
Ozzman
O motorech se nehádám, tam jsem se vyjádřil výše. Ok, pokud si s tím jezdil a i tak se ti to nelíbilo, pak v pořádku, to je celé, na co jsem se ptal. Já si po chvíli zvykl, byť doma to nemam.
ericn
Tak na i-cockpit se zvyknout dá, ale žádná sláva to ergonomicky není. Volant mezi koleny a nevidíš vždy na nějakou část displeje. Je to takové řešení spíš marketingové, aby se Pug nějak odlišil. Nic objevného nebo inovativního ale nepřináší ;-)

Motory 1,2PT nejsou vůbec špatné (až na ten smáčený řemen, ale teď už je řetěz). S 96kw 8AT jsem dal pár set km a v pohodě. Chybí 1,6PT 133kW, ať čistě benzinová nebo alespoň mild hybridní, to by podle mě zvedlo prodeje hodně. PHEV (pokud bude) a EV jsou akorát k zlosti, zbytečně těžké a hlavně hodně drahé :no:
Cenduro
Další kecal.... mám schválně změřit, kolik cm je od nohou k volantu ? Jenom předem říkám, zhruba stejně jako u velkého volantu.
ericn
Změř si co chceš, já ti říkám, že to žádná hitparáda není a úplně mi to nevyhovuje. Jen píšu, že se na to zvyknout dá a žádnou výhodu jsem nenašel. Ať to byla 208, 308SW a tak i předchozí 5008 ;-)
Avatar - Ozzman
Ozzman
Jasný, není to něco, pro co si to koupíš, ale třeba k té 4008 mi to sedělo a mít to lepší hybrid, tak je to fakt zajímavý auto :)
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
To jsi napsal dobře.
Avatar - Jamme
Jamme
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - kari.laz
kari.laz
Je to jiné, chcili si zvykáš, ale během chvíle úplně v pohodě. Většině lidí to bude úplně jedno. A vsadím se, že i ty to zbytečně zveličuješ.
Zásadní problém u Peugeotu je, že si nevybereš motor. Pak je úplně jedno co je uvnitř, když ti do 5008 nabídnou trojhrnek 1,2 a nebo elektrický předražený mastodont.
Avatar - Ozzman
Ozzman
:yes: :yes:
ericn
Přesně tak :yes:
Cenduro
Z principu.
Mr.Murphy
PSA má v Evropě prodeje myslím víc než dobré.... řešit český trh je naprosto scestné.... ten žádnou velkou automobilku kromě Škodovky a korejců nezajímá....
Avatar - Allo
Allo
Jsem zvědavý kdo bude kupovat tento předražený krám se zrychlením 11.7s to je hrůza.... :no: Kdyby to mělo 2.0hdi 140kw a aisin udělají líp, přeju Peugeotu brzký krach.
Mr.Murphy
taky bych si tak podmotorované auto nekoupil, ale třeba v Holandsku je na dálnicích povoleno 120, všude vesnice nebo města, žádné kopce.... na rozvoz děcek to tam bude bohatě stačit....
Avatar - Ozzman
Ozzman
Omyl, v Holandsku je 130, jen je to tam tak sporadicky :D:D Většinou 110 či 70
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Bylo to tam myslím ale progresivistická vláda se odporoučela a už to zrušili.
Avatar - Ozzman
Ozzman
V jakém roce? Já tam byl naposledy 2019, tedy na tom úseku, kde to bylo, jinak teď v prosinci, ale tam je 110 na tom kousku, co projždím.
ptr078
Uz davno nie, cez den od 6 do 7 100 od 7 do 6 120, 130 v nl nebola ani napamatam, az belgicko
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
V Holandsku spadly prodeje takovýchto VOZIDEL NA 54% úrovně před 4 roky. Ani Holanďani, ani jiní to nechtějí.
Avatar - del42sa
del42sa
kdyby zachovali i větší motory 2.0HDI jako Škdovka/VW, tak by se ta jejich auta prodávala mnohem víc než co prodají teď ....
Othello
Co vlastně vede výrobce dvěstěkoňového elektromobilu k pohonu FWD, když by v klidu mohl použít zadní pohon který má k dispozici ze čtyřkolky ?
sapip
už som asi starý lebo ja by som tie tablety dovolil len na take funkcie ktoré by sa za jazdy nedali nastavovať. Len keď auto stojí. Kedysi počítač počas jazdy zobrazoval len základné funkcie. Lebo ja fakt nechápem že telefonovať nemôžem a popritom sa dívam na cestu ale preklikávať sa v tablete a čumieť do neho môžem. Autá som kupoval stále podla toho načo ho používam. Ja jazdím mesačne do švajčiarska tam a späť tak ja som volil diesel. Manželke kolo domu benzín ale len atmosfera. A nie podľa funkcií tabletu a hovadín.Lebo tu motor chýba. Tak načo mi je taký fúrik-česky kolečko
Avatar - xxc
xxc
Ved nikto nenuti nikoho nic nestavovat. Auto ma byt spolocnik a nie nejaka plechovka. Naco sme v minulosti pozerali Knight Rider? Aby som resetoval nastavenie tlaku pneumatik fyzickym tlacitkom v priehradke spolujazdca?
sapip
vy ste sedel už v peugeote. vypnutie start stop systemu je 7 kliknuti. atd. sadnem do auta a chcem ist. Auto je na jazdenie.
Avatar - Jamme
Jamme
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.