Novinky
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářePeugeot 5008 přijíždí v nové generaci. Sedm míst zůstává, přibyla čtyřkolka!
97 komentářů
3_diamanty
A pod kapotou 3valec v hybride ... ale hlavne ze tie smädne decka uplne vzadu si maju kde polozit jupika .... to vyzera na dalsiu "paradu" od pezota ( kdeze casy 806tky su ach jaj ) ... ale dobre mu tak :yes:
Jj motor na prd, ale pro potřeby běžné rodiny, kdy 90% jezdíme kolem baráku, to bude bohatě stačit. On moc výběr není, když máš puberťáka a dvě malé děti v autosedačkách. Zbývají už jen osobní dodávky, Santa Fe a Sorento a Highlander. Nový Kodiaq je malý na 6,7 sedadle, uvnitř hubený, pro velkou rodinu nedostačující. Při dnešním bodovém systému, provozu a cennému nákladu na palubě si člověk stejně nějakou sportovní jízdu rychle rozmyslí, takže za mě dobré auto...
Este je tu aj 7 miestny jogger... ale ano ... nie je to peugeotov priamy konkurent... akurat ze bezna rodina jazdiaca vacsinu v okoli baraku uz pojde skor prave do joggera ako do nejakej milionovej skatule s pohonom so samymi kompromismi ... fakt som zvedavy kto tu bude cielovka... navyse dnes uz vidiet aj dvoch ludi spolu v aute je vela... ... ved uvidime... mozno su trhy kde toto auto bude fungovat a vyuzije tam svoje prednosti .... u nas ale nema sancu ... a znici ho prave spominany jogger spolu s osobnymi "dodavkami" ako rifter kangoo a pod... ktore dnes uz v pohode majitelovi nahradia nejakeho stareho sharana ... aj komfortom ci vybavou... a nemusi kvoli tomu ani darovat ladvinu aby na to mal... cize tu nejaky 5008 za melon je absolutne neobhajitelny ...
No každý si musí zvážit, jaké má priority. Pokud chci kupříkladu vyšší bezpečnost, tišší a pohodlnější jízdu a 6,7 sedadlo jako nouzovku, tak automaticky vyškrtávám osobní dodávku. No a pak už jsme v kategorii Kodiaq, Espace.... menší auta a nebo Sorento, Santa Fe, Rexton, 5008, kde je cena kolem milionu vlastně základ. No a pak tu máme 4x4, kdy stejně většina těch SUV jezdí 80-90% po asfaltu (s Haldexem a jako předokolka....), takže je diskutabilní, jestli si to vůbec pořizovat.
KANKUNEN
tvořil by tak 80% prodejů. Co teď Peugeot dělá s linkou na ty diesly? Dělá se tam 2,2 do Boxera?
Taky jim to bez DIESELU bude kupovat málokdo.. ;-\
Za 3 elektriky utratili horentní peníze s tím, že budou všude dotace ........ a nebudou, alespoň na největším trhu v EU.
Vidím v tom čistý prodělek a ubohé prodeje protože proč by to měl chtít někdo s větší rodinou? Francie, Itálie a Německo jsou velké země a dojezd je tam extrémně důležitý, bez dieselu ani ránu.
To nám Stellantis předvedl s Berlingem a spol a jak to dopadlo, prakticky nulové prodeje elektrických verzí a diesely prodává Toyota která se chechtá až se za břicho popadá.
No spole s RENAULTEM se postarali o to, aby vlastně žádný diesel nezbyl a teď se domnívají že zákazníka donutí kupovat hybridy a elektroprdy. Jenže potenciální zákazníci mohou nákup nového auta odložit třeba i o 10 let.
V Holandsku tímto způsobem spadly prodeje nových vozů o 45% a šx se zvýšily dovozy ojetin.
Je to marné, je to marné, je to marné.
Vidím v tom čistý prodělek a ubohé prodeje protože proč by to měl chtít někdo s větší rodinou? Francie, Itálie a Německo jsou velké země a dojezd je tam extrémně důležitý, bez dieselu ani ránu.
To nám Stellantis předvedl s Berlingem a spol a jak to dopadlo, prakticky nulové prodeje elektrických verzí a diesely prodává Toyota která se chechtá až se za břicho popadá.
No spole s RENAULTEM se postarali o to, aby vlastně žádný diesel nezbyl a teď se domnívají že zákazníka donutí kupovat hybridy a elektroprdy. Jenže potenciální zákazníci mohou nákup nového auta odložit třeba i o 10 let.
V Holandsku tímto způsobem spadly prodeje nových vozů o 45% a šx se zvýšily dovozy ojetin.
Je to marné, je to marné, je to marné.
Peugeot potřebuje jeden normální benzinový motor, co bude mít trochu objem a jako volbu výpomoc klasickym elektromotorem, aby to nebylo drahé PHEV. Mne se 5008 docela i líbí, začínám trpět stockholmským syndromem a SUV začínam akceptovat i když nejsou mým cílem, jenže nabídka motorizací je tristní. Mít tam nějakou 1.8-2.0, co bude mít 150-180k, bude to zajímavé.
To není jen do Boxera, to je do dodávek Fiatu, Citroenu, Opelu, Peugeotu a Toyoty a motory jsou 2, 2,0 HDI a 2,2 HDI.
Jaros 00071
Za mne další děs bez tlačítek s velkými tablety :no: , vybrat dnes auto je těžký. Za mne toto nene. Raději trošku přidat na Mazdu CX60 nebo Audi Q5. Ty mají normální motory i interiér.
Pravdu máš, ale jen částečně. Protože když tě jde primárně o vnitřní prostor, tak cx60 s podélně uloženým V6 je uvnitř malá včetně kufru. Rozměrově srovnatelná uvnitř bude cx80, ale to už ten doplatek bude někde jinde 😉. Takže si vyber, buď super motor a přeprava 5 ti členné rodiny jak sardinky a nebo holt tablet a horší motor a víc místa. Volím to pohodlí. Navíc přední sedadla v cx60 nejsou dobrá a podvozkově je tvrdší.....jezdil jsem v ní, takže vím.
Arese
....směšně ubohá nabídka motorizace a šílený i-Cocpit. Prostě totálně nekoupitelné auto. :-O :-( :no: :no: :no: Není divu, že Peugeot za poslední roky mezi značkami svými prodeji na českém trhu padá stále níž (a Citroen taky). :-(
Zkoušel si ten icockpit ? Nebo hejtuješ z principu ? Já jen, že to je asi to poslední, co by mne na tom autě vadilo i když je to jiné.
Jamme
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Ano, zkoušel a několikrát. Naprostá tragédie. Co tam máš dál? :-)
V jakých autech a jak dlouho? Respektive, jezdil si s tim, nebo jen na salonu ? Já první verze v 208/2008 a tam mi to taky nevyhovovalo, pak jsem ale zkusil 508 aktuální a 4008 a tam už to bylo mnohem lepší + headup displej a zvykl bych si.
Auto, na které si musím "zvykat" je pro mě špatné auto. Co tam máš dál? :-)
To je mi tě líto, co děláš, když příjde nějaká nová technologie, na mobil sis taky nezvykl? :D Na počítače moderního střihu ? a tak...
Nicméně, neodpovědl si mi, řídil si to, nebo si v tom jen seděl ?
Nicméně, neodpovědl si mi, řídil si to, nebo si v tom jen seděl ?
Pleteš hrušky s jablky. Smart mobily každý chtěl, toto ale nikdo nechce. Toto je nám vnucováno a to je velký rozdíl. A u mobilů si výrobci zatraceně dávají pozor na to, aby se trefili do požadavků zákazníků.
Představ si maníka z půjčovny loděk :-) jak se ve svých 65 letech "přizpůsobuje" autu.
Vyplodil jsi blábol na zlatý ventilek roku 2024.
Představ si maníka z půjčovny loděk :-) jak se ve svých 65 letech "přizpůsobuje" autu.
Vyplodil jsi blábol na zlatý ventilek roku 2024.
Jamme
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
No, tak asi to tak není, podívej, Tesla přišla s řešením tabletu jen uprostřed a headupu a lidi si zvykli. Jak si mohli smart mobily lidi přát, když ještě mimo vývojářů netušili, že budou existovat a znali jen tlačítkové telefony.... to je přeci s každým pokrokem, něco je slepá ulička, něco ne. Já neříkám, že icockpit je to pravé, ale že to vlastně už docela funguje... na ty smart telefony se zeptej starších generací, jak si zvykala, když tam nebyla fyzická tlačítka, možná to pak pochopíš
V prvním odstavci se dopouštíš naprosté demagogie - srovnávat auta a elektrospotřebiče je naprosto absurdní.
i-Cocpit jsem si vyzkoušel ve 208, 2008 a 508. Nikdy jsem pořádně neviděl na přístrojový štít a volant jsem přitom ani nemohl mít v potřebné výšce. Dalším problémem je směšně loddimenzovaný volant, který u novějších Peugeotů ani není kulatý. Nevyhovuje mi ani ovládání na středovém tunelu buď přes displej, nebo nehezké klávesy. A nehybridní motorizaci končící tříválcem 1,2 l ani nemá cenu komentovat. Pro mě jsou prostě tyto excesy naprosto nepřijatelné a to jsem dřív této značce velice fandil a jejich auta se mi moc líbila! (205 GTi, 106 Rallye, 309 GTi, 505, 405, 406, 605, 306, Cabrio, 206...).
i-Cocpit jsem si vyzkoušel ve 208, 2008 a 508. Nikdy jsem pořádně neviděl na přístrojový štít a volant jsem přitom ani nemohl mít v potřebné výšce. Dalším problémem je směšně loddimenzovaný volant, který u novějších Peugeotů ani není kulatý. Nevyhovuje mi ani ovládání na středovém tunelu buď přes displej, nebo nehezké klávesy. A nehybridní motorizaci končící tříválcem 1,2 l ani nemá cenu komentovat. Pro mě jsou prostě tyto excesy naprosto nepřijatelné a to jsem dřív této značce velice fandil a jejich auta se mi moc líbila! (205 GTi, 106 Rallye, 309 GTi, 505, 405, 406, 605, 306, Cabrio, 206...).
O motorech se nehádám, tam jsem se vyjádřil výše. Ok, pokud si s tím jezdil a i tak se ti to nelíbilo, pak v pořádku, to je celé, na co jsem se ptal. Já si po chvíli zvykl, byť doma to nemam.
Tak na i-cockpit se zvyknout dá, ale žádná sláva to ergonomicky není. Volant mezi koleny a nevidíš vždy na nějakou část displeje. Je to takové řešení spíš marketingové, aby se Pug nějak odlišil. Nic objevného nebo inovativního ale nepřináší ;-)
Motory 1,2PT nejsou vůbec špatné (až na ten smáčený řemen, ale teď už je řetěz). S 96kw 8AT jsem dal pár set km a v pohodě. Chybí 1,6PT 133kW, ať čistě benzinová nebo alespoň mild hybridní, to by podle mě zvedlo prodeje hodně. PHEV (pokud bude) a EV jsou akorát k zlosti, zbytečně těžké a hlavně hodně drahé :no:
Motory 1,2PT nejsou vůbec špatné (až na ten smáčený řemen, ale teď už je řetěz). S 96kw 8AT jsem dal pár set km a v pohodě. Chybí 1,6PT 133kW, ať čistě benzinová nebo alespoň mild hybridní, to by podle mě zvedlo prodeje hodně. PHEV (pokud bude) a EV jsou akorát k zlosti, zbytečně těžké a hlavně hodně drahé :no:
Další kecal.... mám schválně změřit, kolik cm je od nohou k volantu ? Jenom předem říkám, zhruba stejně jako u velkého volantu.
Změř si co chceš, já ti říkám, že to žádná hitparáda není a úplně mi to nevyhovuje. Jen píšu, že se na to zvyknout dá a žádnou výhodu jsem nenašel. Ať to byla 208, 308SW a tak i předchozí 5008 ;-)
Jasný, není to něco, pro co si to koupíš, ale třeba k té 4008 mi to sedělo a mít to lepší hybrid, tak je to fakt zajímavý auto :)
Je to jiné, chcili si zvykáš, ale během chvíle úplně v pohodě. Většině lidí to bude úplně jedno. A vsadím se, že i ty to zbytečně zveličuješ.
Zásadní problém u Peugeotu je, že si nevybereš motor. Pak je úplně jedno co je uvnitř, když ti do 5008 nabídnou trojhrnek 1,2 a nebo elektrický předražený mastodont.
Zásadní problém u Peugeotu je, že si nevybereš motor. Pak je úplně jedno co je uvnitř, když ti do 5008 nabídnou trojhrnek 1,2 a nebo elektrický předražený mastodont.
PSA má v Evropě prodeje myslím víc než dobré.... řešit český trh je naprosto scestné.... ten žádnou velkou automobilku kromě Škodovky a korejců nezajímá....
Allo
Jsem zvědavý kdo bude kupovat tento předražený krám se zrychlením 11.7s to je hrůza.... :no: Kdyby to mělo 2.0hdi 140kw a aisin udělají líp, přeju Peugeotu brzký krach.
taky bych si tak podmotorované auto nekoupil, ale třeba v Holandsku je na dálnicích povoleno 120, všude vesnice nebo města, žádné kopce.... na rozvoz děcek to tam bude bohatě stačit....
Omyl, v Holandsku je 130, jen je to tam tak sporadicky :D:D Většinou 110 či 70
Bylo to tam myslím ale progresivistická vláda se odporoučela a už to zrušili.
V jakém roce? Já tam byl naposledy 2019, tedy na tom úseku, kde to bylo, jinak teď v prosinci, ale tam je 110 na tom kousku, co projždím.
Uz davno nie, cez den od 6 do 7 100 od 7 do 6 120, 130 v nl nebola ani napamatam, az belgicko
V Holandsku spadly prodeje takovýchto VOZIDEL NA 54% úrovně před 4 roky. Ani Holanďani, ani jiní to nechtějí.
kdyby zachovali i větší motory 2.0HDI jako Škdovka/VW, tak by se ta jejich auta prodávala mnohem víc než co prodají teď ....
Othello
Co vlastně vede výrobce dvěstěkoňového elektromobilu k pohonu FWD, když by v klidu mohl použít zadní pohon který má k dispozici ze čtyřkolky ?
sapip
už som asi starý lebo ja by som tie tablety dovolil len na take funkcie ktoré by sa za jazdy nedali nastavovať. Len keď auto stojí. Kedysi počítač počas jazdy zobrazoval len základné funkcie. Lebo ja fakt nechápem že telefonovať nemôžem a popritom sa dívam na cestu ale preklikávať sa v tablete a čumieť do neho môžem. Autá som kupoval stále podla toho načo ho používam. Ja jazdím mesačne do švajčiarska tam a späť tak ja som volil diesel. Manželke kolo domu benzín ale len atmosfera. A nie podľa funkcií tabletu a hovadín.Lebo tu motor chýba. Tak načo mi je taký fúrik-česky kolečko
Ved nikto nenuti nikoho nic nestavovat. Auto ma byt spolocnik a nie nejaka plechovka. Naco sme v minulosti pozerali Knight Rider? Aby som resetoval nastavenie tlaku pneumatik fyzickym tlacitkom v priehradke spolujazdca?
vy ste sedel už v peugeote. vypnutie start stop systemu je 7 kliknuti. atd. sadnem do auta a chcem ist. Auto je na jazdenie.
Jamme
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
×
Sdílení komentáře
×
Naštěstí kdo chce malé auto, může si u Stelantisu koupit třeba E208 ;-)
Btw jen to zas nemá motor. Hybridní 3hrnek je nová Francouzka móda a elektro do auta pro rodinu smysl nemá, leda že by jezdilo jen město a drdky kolem a večer se vrátilo do gatáže. Jak znám frantíky opět natáhnou cenu a bude to celkově nekoupitelné :no:
Peugeot/Citroen stále počítá s 1,6l motorem Puretech, který bude vyrábět ve třetí generaci v Madarsku, takže očekávm podobné změny jako v případě 1,2 Puretechu, tedy vyšší učinnost, nižší spotřeba, Millerův cyklus spalování a další neupřesněné změny.+ plus větší baterii umožnující dojezd až 100km.
původní byly ve dvou vykonových verzích 165kW a 133kW a dojezd baterie 50-60km
https://hipa.hu/news/stellantis-is-to-manufacture-the-new-generation-1-6-litre-puretech-petrol-engines-in-szentgotthard/
PS: vzhledem ke změnám u EURO 7 bych se nedivil tomu, kdyby na některých trzích byl k dispozici i s 1.5 HDI motorem stejně jako nové Berlingo.
PHEV ale nechci, zbytečně to sebou potáhne hromadu kil navíc :no:
jen jsem ale chtěl poukázat na to, že spalováky nebude zastupovat jen jediný motor ala tříhrnek (jako u Renaultu) ale bude k dispozici i čtyřválec 1,6l.
Kdyz uz udelaji u nejakeho motoru PHEV verzi, tak by nemel problem udelat take HEV verzi, technologicky to ma k sobe bliz nez PHEV a mild hybrid.. Mild-hybrid by pak byl zbytecny, pro zakazniky co nemaji kde nabijet by byla ta HEV verze.