Vážení čtenáři našeho webu, velmi si vážíme Vaší aktivity, kterou projevujete nejen čtením našich článků, ale i tím, že aktivně vstupujete do diskusí pod jednotlivými články. Ceníme si toho, že se v diskusi velmi často objevují zajímavé informace, které dokáží rozšířit obsah článku, nabídnout pohled z druhé strany, nebo zasadit probírané téma do širšího kontextu. Takové komentáře a z nich plynoucí diskuse jsou skutečným obohacením našeho portálu a můžeme je považovat za důkaz toho, že redakce a návštěvníci společnými silami vytváří jeden projekt. Nyní jsme se rozhodli zpřístupnit všem návštěvníkům možnost jednoduše ostatním diskutujícím poděkovat.
Není potřeba psát děkovné zprávy, stačí kliknout jen na tlačítko s vyobrazeným palcem nahoru :yes: Systém přidělí komentáři Váš hlas a pokud se takových hlasujících najde více, bude to známka pro ostatní čtenáře, že daný komentář se ostatním líbí. Autor komentáře tak dostane nehmotnou odměnu a věříme, že jej potěší, když uvidí, kolika lidem jeho text udělal radost.
Systém nabízí i tlačítko s palcem dolů :no: Jeho úkol je opačný – po kliknutí na něj se odečte jeden bod ratingu daného komentáře. I toto tlačítko může být užitečné a sice v případech, kdy se v diskusi objeví nějaký komentář, který je z jakéhokoliv důvodu špatný. Co kdo považuje za špatný komentář už nechám na osobním posouzení každého čtenáře, jen za sebe řeknu, že pevně věřím našim čtenářům, že budou komentáře hodnotit férově – stejně jako když férově diskutují na našem webu.
——————————————————————
❗️Vážená redakce ACZ, Czech News Center ❗️
Prosím o ÚPLNÉ zrušení palcování příspěvku, jde o zastaralý, neobjektivní a manipulační nástroj hodnoceni kvality příspěvku.
vem si ranní medikaci a strč si svůj palec do zadku.
Přestaň prudit a otravovat lidi, kteří mají rozum v hlavě a ne v palcích v zadku jako ty :no::no::no::no::no::no::no::no::no::no::no::no::no::no::no::no::no::no::no::no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no:
v USA těmi V8 jezdí 70 let, v luxusních modelech ještě déle a pořád tam příroda funguje :-)
On vývoj za tu dobu pokročil a dnešní motory už nejzdí za 30 na sto a nemaj emise jak Tatra 111 :-):-):-)