Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Nový Volkswagen ID. Buzz GTX přichází. Je to nejsilnější Bulli všech dob

Nejvýkonnější busík v historii nabízí 250 kW a pohon všech kol, zároveň dvě délky karoserie a dvě kapacity baterie. K mání bude jako pěti-, šesti- i sedmimístný a ve správné konfiguraci utáhne až 1,8 tuny těžký přívěs.
Zpět na článek
21. 3. 2024 10:12
21. 3. 2024 10:30
21. 3. 2024 10:50
21. 3. 2024 11:30
21. 3. 2024 13:21
21. 3. 2024 13:53
21. 3. 2024 18:24
21. 3. 2024 16:46
21. 3. 2024 18:56
21. 3. 2024 10:44
21. 3. 2024 12:30
21. 3. 2024 12:59
21. 3. 2024 13:21
21. 3. 2024 18:15
21. 3. 2024 18:40
21. 3. 2024 19:29
21. 3. 2024 16:06
21. 3. 2024 16:30
21. 3. 2024 19:00
21. 3. 2024 20:50
21. 3. 2024 20:54
22. 3. 2024 09:43
22. 3. 2024 09:44
22. 3. 2024 19:37
21. 3. 2024 20:58
22. 3. 2024 05:46
22. 3. 2024 00:42
22. 3. 2024 00:45
Avatar - Horký Rom
21. 3. 2024 10:12
moc líbí
Nejvýkonnější Bulli všech dob. To je nový ID.Buzz GTX :yes:
BRAVWO! 👏🏻
Rozbalit vlákno
25
Avatar - Barrichello
21. 3. 2024 10:28
Re: moc líbí
vem si jinej prášek, bolševickej trotle a neza*írej tu diskuze
Avatar - Horký Rom
21. 3. 2024 10:30
moc líbí
Volkswagen ID.Buzz GTX stojí na špičce nabídky elektrických MPV nejen díky bezkonkurenčnímu výkonu, ale i zásluhou pohonu všech kol, který nabídne jako jediné elektrické MPV na trhu. Jeho kombinace prostoru, výkonu a tažné kapacity tedy v současné době na trhu elektrických MPV nemá konkurenci :yes:
Avatar - Barrichello
21. 3. 2024 10:35
Re: moc líbí
Jasne neostalinistický paciente PCHL, zas máte volné vycházky a přístup na net? :-) :-) :-) :-)
Avatar - KANKUNEN
21. 3. 2024 11:00
Re: moc líbí
Barikove rusakove, odpovídáš na všechny spamy v mailu?
Avatar - Barrichello
21. 3. 2024 11:42
Re: moc líbí
Jenom na výhry v Nigerijský loterii Kankunenove :-)
Avatar - Ham.
21. 3. 2024 10:50
Re: moc líbí
Nemít na poli elektrických MPV konkurenci je sice hezké, ale může si s tím prvenstvím klidně vytapetovat WC, protože naftová MPV se prodávají daleko lépe, stačí se podívat ke stejné značce na prodeje Multivanu/Trans. vs. ID. Buzz, letos 294 ks vs. 8 ks, nebe a dudy.
Avatar - Barrichello
21. 3. 2024 10:56
Re: moc líbí
ono to všeobecně končí, všichni se vrací k bnezínu a naftě
https://www.autoforum.cz/…-verze-propadla/
Avatar - Ham.
21. 3. 2024 11:30
Re: moc líbí
Neřekl bych, že EV končí, ale jejich podíl na trhu bude růst jen pozvolna a dopracování se k nějakým významným tržním podílům bude trvat daleko déle a stát daleko více na vývoji baterií než si řada naivních politiků myslela. Prostě bez dotací, které pomalu všude docházejí a se současnou úrovní technologií, je současné EV odsouzené do role městského auta a jestliže to nedokáže prolomit (kvůli ceně) ani Fiat, tedy specialista na malá městská autíčka, tak je jasné, že se tomu musí dát volný průchod a uvidí se, kde se v budoucnu podíl EV dostane.
Avatar - eLzyx
21. 3. 2024 13:21
Re: moc líbí
Fiat cenu těžko prolomí, EV vyrábí stejně jako spalováky, tedy svařováním jednotlivých plechů, výztuh atp. Což je hromada materiálu, práce, času.
Jak se dá výroba zlevnit ukázala Tesla, "gigapressy". Tedy odlít čtvrtku auta najednou.
Fiat také nemá tak velkou unifikaci dílů.
Avatar - Ham.
21. 3. 2024 13:53
Re: moc líbí
Tesla má gigapressy od italské firmy Idra, kdyby to byla tak průlomová technika z hlediska nákladů, tak si ji Fiat lehko může pořídit, Idra prodává gigapressy řadě automobilek a co do velikosti odlitku/uzavírací síly jsou již dnes silnější pressy u konkurenčních automobilek (třeba v novém závodu Volva na Slovensku je instalován gigapress s uzavírací silou 90 000N, Tesla cca 60 000) to je asi ta poslední věc na cestě k levnému EV, konec konců Tesla malé levné EV dosud také neumí gigapress negigapress. A existuje řada, příkladů, kde Tesla tlakové odlévání nezvládla (nebo chtěla ušetřit), tam, kde je u konkurence zcela běžné. V garáži mám vedle daily aut i jednu TM3 na příměstské poskakování a u té se, mimo jiné, opakovaně vyskytl problém s předním horním ramenem (příšerné pazvuky). K mému údivu, to rameno není tlakový odlitek (jako u řady konkurentů, stačí se podívat pod sukně takové A4 a Cčku), ale obyčejný svařenec vybouchaný z plechu jako u těch nejlevnějších aut do kterého Tesla neumí/neuměla pořádně zalisovat čep (který díky rychlé korozi vydával ten kravál). Po dvou výměnách za origo díl a opakování závady pomohla až výměna za aftermarket (Meyele), který umí udělat to rameno z hliníkové slitiny a zalisovat do něj kvalitně čep. A to není Meyele žádný pupek automotive, spíše naopak.
Avatar - eLzyx
21. 3. 2024 18:24
Re: moc líbí
jenže ono to není jen o koupi stroje, ale hlavně o návrhu auta. Spočítat to. Má na to Fiat? Vzhledem k tomu, že nikdy neexceloval v nárazových zkouškách, tak si troufám tvrdit, že moc ne.
Co se týče Tesly, tak ta malé levné EV nemá zatím kde vyrábět. A dokud se prodává 3/Y jak housky na krámě, škoda si podrážet vlastní nohy prodejem levnější alternativy (spoustě lidem by stačila menší Tesla)
Co se týče těch ramen, to je známý problém, Tesla jej vyřešila cirka rok zpátky, kdy je ten vršek ramene s čepen zalitý do nějaké gumy. Že to není hliník, ale plech? Nevím proč, ale třeba u mé TMS je to taky plech a to je celé auto z hliníku. Nějaký důvod pro to asi mají. Pružnost, hmotnost (že je něco z hliníku neznamená, že je to lehké), odolnost na rázy, možná cena ... to ví jen Tesla. Určitě to není kvůli tomu, že by to nedokázali vyrobit z hliníku.
Avatar - Barry Lyndon
21. 3. 2024 13:58
Re: moc líbí
Zase je ale ten materiál (ocelový plech) relativně levný ve srovnání s hliníkem... Tu hromadu práce ve svařovně udělají roboti... Ve výsledku to bude celé o spotřebě energie (zrovna hliník je náročný hodně) a její ceně...
21. 3. 2024 16:46
Re: moc líbí
..noooo,mohol by rovnako dopadnut aj novy Renault 5..to by bola bomba keby ho osadili nejakym 4 valcovym benzínovým turbo motorom :yes:
Avatar - xxc
21. 3. 2024 18:56
Re: moc líbí
preco stvorvalcovym? nie je lepsi osemvalec?
Avatar - Barry Lyndon
21. 3. 2024 13:54
Re: moc líbí
Tak problém taky je, že spotřební daň z nafty je nominálně úplně na halíř stejná jako před 20 lety (reálně tedy mnohem nižší), zatímco cena elektřiny stoupla tak o 200-300 %...

Se zdaněním nafty by se mělo něco dělat, hlavně potom v Polsku, resp. na úrovni EU. Pak bude i elektromobilita relevantnější alternativa. Protože ono cenově se energii z pálení něčeho, co teče ze země za pár dolarů/barel, jinak moc konkurovat nedá...
Avatar - Barrichello
21. 3. 2024 15:00
Re: moc líbí
ale jo, dá utopisto.
Stačí zrušit emisní polevenky a předražené ceny distribuce a může stát 1 kwh zas v klidu 3 Kč :-)
výrobní cena z uhelek a stávacích JE je asi 0,70 až 1,20 kč za 1 kwh :-)
21. 3. 2024 16:57
Re: moc líbí
Hele a víš proč ty povolenky vůbec existují? Slyšel si někdy něco o kjótským protokolu a pařížské dohodě? Zajímalo tě někdy proč vznikly a proč je podepsalo tolik států?
Avatar - Barrichello
22. 3. 2024 09:20
Re: moc líbí
Zajímalo mě, protč to nikdo neřešil v 90. letech a 15-40 let starý ojetiny z německa se vyážely do celého východní bloku včetně eSSSR a do Afriky, nikdo nestavěl JE a když náhodou ano, tak stylem 1 rekatorr za 9-14 let, zatímco v reálu jde pootavit za 4-5 let :-) , proč se celý devadesátky tlačily diesly v Evropě místo benzínu a proč se neřešily zásadní svtové problémy klimatu

to mě zajímá :-)
22. 3. 2024 09:40
Re: moc líbí
Ale to není složitý. V 90. letech bylo na zemi 5-6 miliard lidí, teď je to skoro 8. A ta miliarda co je v číně má o dost jinou životní úroveň než v devadesátkách. A všichni chtěj žít jako my v evropě. Ale s životním stylem městských evropanů bychom všichni potřebovali asi 5 planet země, aby to bylo udržitelné. Takhle jednoduchý to je.
Avatar - Barry Lyndon
21. 3. 2024 21:13
Re: moc líbí
0,70 až 1,20 Kč z JE vyjde leda tak, že vezmu amortizaci ze socialistických cen výstavby, takže je to samozřejmě nesmysl. Cenu z JE je potřeba počítat (případně alespoň částečně počítat) z ceny nových JE, které je potřeba za ty aktuální ceny elektřiny začít stavět... Pak jsou to trochu jiné částky (ale i tak zase ne až takové drama).

Že je daň z nafty 20 let stejná prostě neokecáš. Jaké byly mzdy a ceny před 20 lety? Proč má mí zrovna nafta (takový svinstvo) takový privilegium? :-[]
Avatar - Barrichello
22. 3. 2024 09:24
Re: moc líbí
kolik stál před 20 lety nájem, kolik stála cihla a cement, kolik stály služby a další věci...

Dojdeš k tomu že někco je dražší 4-6x a stjeně tak větší sou výplaty a pak že sou pložky, kde je to dražšáí 7-20x a výplaty sou pořád 4-6x větší, takže si toho za tu výplatu v reálu koupíš méně jak před 20 lety

Aneb vaše provonání hrušek a jablíček, to žeru.

to samý je to před 1989 vid, kdy výplata dneska 15x větší a guláš v třetí cenový v žižkově stojí 27x tolik co stál v roce 1988, takže si jich koupíš určitě víc, vid Lojzíku :-) :-) :-)
Avatar - Barry Lyndon
22. 3. 2024 18:20
Re: moc líbí
Však o tom píšu! Pokud spousta věcí mohla zdražit o desítky až stovky procent, tak proč má mít zrovna spotřební daň z nafty to privilegium, že je stále stejná a reálně (ať už v poměru k příjmům a nebo ostatním cenám) je tak daleko nižší než tenkrát... Pak je prostě nafta nesmyslně levná, důchodci jezdí v dvoutunových SUV (ještě před dvaceti lety bylo typické důchodcovské auto Daewoo Matiz, kdo měl Fabii, byl king) a PHM se nesmyslně plýtvá ve starých dieselových krumplech (auto má každý, kdo má do ***e díru). EV nemají proti naftě za 35,90 moc šancí. Být nafta za 55 Kč, byl by ten poměr dost jiný. Přitom by byla pořád reálně levnější než v tom toce 2004.
Avatar - Barrichello
22. 3. 2024 10:54
Re: moc líbí
https://www.novinky.cz/…vamberk-40465053

zelené utopie nefungují, pozdravuje pan Švamberk
21. 3. 2024 16:29
Re: moc líbí
Nicméně obecně platí že MPV se prodávají blbě, a tak je skoro všichni opustili. Jen VW to umí a to jak ve spalovácích tak v elektrikách.
21. 3. 2024 10:35
Povinné garančky
Škoda těch pitomejch každoročních garančních prohlídek.
Rozbalit vlákno
0
21. 3. 2024 10:44
K čemu to bude?
340k s vmax 160kmh a navíc utáhne 1800kg. To je slušný guláš na elektriku. Jako ne, že by mu to neslušelo, iD.Buzz je nejpovedenější z řady. Ale spíš bych čekal, že k tomu základnímu 204k modelu přidají 4kolku a větší baterii pro co nejdelší dojezd. Tahat s tím nikdo nic nebude a sportovní jízdu s krabicí taky nikdo asi nečeká. V obou případech spotřeba vyletí do nebe a bude po baterce s 79kW ani ne za 200km. Bjorn Nyland se při testu na 1000km přes 300km nedostal a to jel sám se základním busíkem a velmi úsporně :-[]
Rozbalit vlákno
26
Avatar - apoho
21. 3. 2024 11:24
Re: K čemu to bude?
vysvětluj to hlupákům. Oni to ale stejně nepochopí.
Pořad nechtěji přiznat, že parametry EV jsou k ničemu a v rozporu jeden proti druhému.
Na co je raketové zrychlení, když to nevyužiješ k ničemu ( stejně to funguje 2-3 x a pak baterce začne dramaticky ubývat šťáva). Vláčet 2,5 tuny hmotnosti je prostě zabijákem surovin, ze kterých se EV vyrábí a je jich omezené množství. Tahání přívěsů je holý nesmysl.
Dobíjení je frustrace.
Jo, na rozvoz rohlíků po městě to stačí ale na "normální" využití je to pouze pro pozéry anebo pro ty, kteří tomu podlehli a myslí si, že budoucnost je elektrická.
Avatar - Jamme
21. 3. 2024 11:30
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - apoho
21. 3. 2024 12:00
Re: K čemu to bude?
jasné že dobíjím. Ovšem nepleť si to záměrně s EV.
Já dobíjím kdy chci, nijak to nelimituje můj dojezd ani komfort jízdy.
Ale to ty všechno dobře víš akorát se tváříš jak nějaký rom :-)
Avatar - cizekHUNTER
21. 3. 2024 16:18
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - eLzyx
21. 3. 2024 12:07
Re: K čemu to bude?
pro hlupáka každý hloupý ...

Raketové zrychlení se hodí na připojovácích, při předjíždění, v nebezpečných situacích. A ne, není to na 2-3 použití.
Tahat vlek? Ano, je to docela problém, ale dá se. Za TMS taháme podval s auty a těch bezpečných 200km to dá. Já vím, není to nic extra, ale stejně toho máš plné brejle po 2,5h jízdy s takovou soupravou.
Co se týče surovin - spočítej si, kolik nafty/benzinu za životnost auta spotřebuješ. To je také surovina. Na 250k km to bude přes 17t ... bez započtení distribuce, zpracování, primárního materiálu (ropa) ...
Dobíjení může být frustrace, pokud nemáš mozek. Normální člověk si to dokáže snadno rozplánovat tak, aby vedle auta/v autě strávil co nejméně času a dobu nabíjení využil na něco, co by dělal i tak.

btw - mi vždycky baví, jak lidi pospíchají, nemají čas, nabíjení 30 minut je opruz a pak hodiny vysedávají u internetu jen tak
Avatar - apoho
21. 3. 2024 15:49
Re: K čemu to bude?
že trefená hus pořad musí zakejhat!

Tvé žvejkance tady se nedají komentovat slušně.
Tvůj přepočet spotřeby surovin na palivo je hezký akorát jsi to nesrovnal se surovinami na výrobu elektřiny.
Rozplánovat nabíjení?? Nesmysl. Proč mám plánovat něco? Jedu kolem čerpačky, natankuju a jedu. U EV budu plánovat, kde budu dobíjet, věřit, že tam bude volno a bude to fungovat a zaplatím 21 Kč/kWh!!!!
Hele, s tebou se nemá cenu bavit na férovku. Jseš zatížený nesmyslem a to je pak každá diskuse marná
Avatar - cizekHUNTER
21. 3. 2024 16:18
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
21. 3. 2024 16:23
Re: K čemu to bude?
Základem nabíjení je že to děláš většinou přes noc, nebo kdykoli jindy kdy auto není v provozu. Skoro nikdo nejezdí kolem čerpačky a hned tankuje. Většina loví tu svou, nebo levnější nebo bůh ví jakou. To s EV nemusíš. Máš nabito a to o dost levnějš než když tankuješ benzí/naftu. A po ČR dojedeš kam potřebuješ. A tam eventuálně opět nabiješ. Takže je to pohodlnější než se spalovákem. A nesmrdíš jako se spalovákem.
Avatar - eLzyx
21. 3. 2024 18:37
Re: K čemu to bude?
zanedbal jsem tu elektrickou energii, protože k těm PHM bys musel připočíst ještě cirka 1,5kWh elektrické energie na výrobu. Tedy u auta se 7L spotřebou je to 10,5kWh/100km.
BEV jezdí tak za 18kWh/100km. Podíl OZE v EU je cirka 22%. Ale současné EV jsou velice často nabíjeny z vlastních OZE, případně z nabíječek přímo připojených na OZE. Takže můžeme říci, že energie na výrobu PHM a energie na přímou spotřebu BEV jsou z pohledu těžební bilance v rovnováze. Lze to tedy ve výpočtu zanedbat.
Ano, ne všichni budou moci v budoucnu nabíjet u svého domku z FVE, ovšem tohle bude kompenzováno nárůstem OZE.
Jestli ti to nevychází, připočitej si na stranu spalováků maziva, filtry. To je taky kvantum energie a surovin.

K tomu plánování - je to stejně náročné asi jako "ráno to zvládnu do práce s tím zbytkem v nádrži a až pojedu zpátky, tak se zastavím v ???? protože je tam levnější benzin a rovnou sjedu nakoupit, když to mám při cestě".
Avatar - Mokrous
22. 3. 2024 01:15
Re: K čemu to bude?
Ale toto neplatí, viz můj elaborát vedle v čase 19:05, na který jsi reagoval.
Na 7 litrů paliva nepotřebuješ ani 0,5 kWh. Vše je tepelná energie v rafinerii ze spalování ropných složek a z chemických reakcí.

A co se té denní obsluhy týče, je to prostě pořád na téma - mám doma wallbox a FVE, tak potom je to OK. Nemám, tak potom je to v řiti. Nejbližší Supercharger mám cca 80 km od bydliště a pokaždý nejedu okolo. S tím prostě fungovat nechceš.
Až jich bude takovej mrak, že budou v každým městě, nebo max. 20 km od něj, tak to bude zcela jiná písnička.
21. 3. 2024 17:00
Re: K čemu to bude?
Dobíjení je frustrace? Když dobíjím tak většinou spím. A frustrovanej si u toho nepřipadám-. :-)
Avatar - apoho
21. 3. 2024 18:26
Re: K čemu to bude?
Tak pokud bydlíš v domě s vlastní nabíječkou, tak není co řešit ( to já mám také) ale neumím si představit ty, panelákové ( a těch je více než bydlících v RD) a také si neumím představit, že přijedu někam do města, kde třeba budu na jednání. To tam budu hledat nabíječku a pak pěšky odkráčím na jednání nebo se ubytuju v hotelu a pak si za 2 hodiny dojdu pro nabité auto?
Když mám spalovák, tak nemusím hledat žádnou čerpací stanici, pokud nejsem kolenovrt a tankuju když je potřeba.
Prostě jsem prakticky uvažující člověk a jestli mne chceš přesvědčovat, že elektromobil je to nejlepší řešení, tak není.
Má své kouzlo ale pouze na krátké popojíždění a na to nepotřebuje nikdo auto se zrychlením 2,8 sek na 100 km/h ani 400 kW výkonu.
Avatar - eLzyx
21. 3. 2024 18:38
Re: K čemu to bude?
než dojde elektromobilita k lidu panelákovém, tak na těch sídlištích budou stát AC sloupky a BEV budou mít úplně jiné parametry. Za 30 let ...
Avatar - Mokrous
22. 3. 2024 01:18
Re: K čemu to bude?
Myslíš, že všichni co bydlí v panelácích, činžácích, nebo staré městské zástavbě bez vlastní zásuvky mají jen 20 let starý vrány? I mezi nimi je spousta funglovek, nebo auto okolo 5 let stáří. A někteří by i to EV chtěli, ale nemají ho jak rozumně nabíjet.
Prostě infrastruktura je základ.
21. 3. 2024 20:46
Re: K čemu to bude?
Nebydlim. Bydlím v bytovým domě a nabíjím u PRE. Je jich spousta a skoro vsechny volný.
Avatar - Barrichello
22. 3. 2024 10:54
Re: K čemu to bude?
https://www.novinky.cz/…vamberk-40465053

zelené utopie nefungují, pozdravuje pan Švamberk
21. 3. 2024 12:24
Re: K čemu to bude?
přemotorované MPV.... proč? taky nechápu....
21. 3. 2024 16:27
Re: K čemu to bude?
A to by tu čtyřkolku měli kůli tvýmu pocitu výkonově kastrovat nebo co? Prostě když máš dva motory tak to má slušný výkon. Ale chápu, že když se na takový parametry žádné spalovací MPV nedostane tak to vyznavačům historických technologií nejde pod fousy.
21. 3. 2024 18:11
Re: K čemu to bude?
Ty jsi dobře mimo. K čemu je ti takový výkon, když jde o krabici od bot, ve který se vozí děti? Budeš s nimi závodit? A s kým, když tě na dálnici předjede i litrová Fabie ;-)
Avatar - xxc
21. 3. 2024 19:07
Re: K čemu to bude?
Ano, budem zavodit s detmi do skoly. Nejazdim po dialnici a v meste kym dosiahne litrova fabia 160, uz bude musiet brzdit. Keby to bolo s dobry motorom za dobru cenu, tak je to celkom rodinna alternativa. Ale so 150 kw motorom som to ani nepozeral, hlavne za tu cenu :-)
21. 3. 2024 19:28
Re: K čemu to bude?
Upřímně 340k v MPV opravdu nepotřebuješ, 150KW stačí na vše, co je třeba ;-) Spíš bych ocenil u té krátké verze větší baterii. Ale daleko víc bych ocenil klasický hybrid, pak bych o něm i uvažoval ;-)
Avatar - xxc
21. 3. 2024 20:56
Re: K čemu to bude?
Nechapem tu retardaciu, ked raz tym jazdim a z vlastnych skusenosti napisem, ze to nestaci, tak asi nestaci. Samotny vyrobca si to uvedomil a uz dava ako zaklad 210 kw, ale ludia budu dookola opakovat, ze to staci. Vacsi vykon je tam kvoli stvorkolke, ktora je dost dolezita pri takom aute.
21. 3. 2024 21:29
Re: K čemu to bude?
Tu tvojí myslíš? Ano, auto je těžký jak kráva a má 2.5t, naložený 3t a že by mu nestačilo na normální jízdu 204 a 310Nm si opravdu nemyslím. Asi budeš muset napsat všem testerům, že se mýlí a ty jediný máš pravdu ;-)

Zvláštní je že T7, které je podobě velké a těžké (max 2850kg) to zvládá i s menším i stejným výkonem, divné... Pravda nemá 4mot (zatím), ale zase umí jet 190-200kmh (což není moc podstatné, ale umí)...
21. 3. 2024 20:49
Re: K čemu to bude?
Ne mimo jsi ty. Nepochopil jsi ze ke standardnímu motoru dali druhej aby měli pohon všech kol. A tak to má velký výkon. To je tak složitý premejslet?
22. 3. 2024 09:52
Re: K čemu to bude?
Tak znova pro pomalejší. Proč by měly dělat přiškrcenou verzi 4kolky? Základem je 210 kW motor vzadu společný pro všechny nová auta na MEB platformě (viz ID7 nebo enyaq) plus k tomu motor vepředu. Dát z toho 250kW je s prstem v nose. Proč by měli vynakládat energii na snížení výkonu? Asi jsi mimo ty co?
24. 3. 2024 10:29
Re: K čemu to bude?
Zase jeden co má komplex z fabií. Mne je úplně jedno kdo mě předjede. 160 je rychlost, kterou s rodinou většinou nejezdim. A to nemluvím o tom ze 160 reálné je na tachaci víc než 170. Takže v rodinném autě to omezeni neva. To jen bezmozci se rozcilujou.
21. 3. 2024 11:59
Pravda nakonec vždy vyjde najevo...
https://www.autoforum.cz/…vola-po-ulevach/
Rozbalit vlákno
1
Avatar - apoho
21. 3. 2024 12:04
Re: Pravda nakonec vždy vyjde najevo...
zase ten Miler :-)
místní Efanatici už na něj chystají hromadný lynč :-) :-)
21. 3. 2024 12:02
Pozdní a neupřímný pláč Renaultu
https://www.autoforum.cz/…-to-uz-je-pozde/
Rozbalit vlákno
1
Avatar - cizekHUNTER
21. 3. 2024 16:19
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
21. 3. 2024 12:30
Buzzík
"Každý by si měl zajezdit s Buzzíkem" - takhle geniálně se o něm při testu vyjádřil nějaký nadšenec do EV.

Zbytečné, brutálně drahé auto s výrazně menším dojezdem než deklarováno...

Ale krásné, o tom žádná. Už jsem jedno na silnici viděl! Heč!
Rozbalit vlákno
18
Avatar - eLzyx
21. 3. 2024 12:59
Re: Buzzík
já jsem v tom už i seděl. V longu. Nám ho představovali loni na srazu T1/T2/T3
Avatar - Barrichello
21. 3. 2024 13:13
Re: Buzzík
Já už to viděl loni na akci Automobilové klenoty, vystavoval to tam na kraji areálu Tukas. Ale nic zajímavého na tom není a všichni radši obdivovali původní T1 místo tohohle
Avatar - eLzyx
21. 3. 2024 13:21
Re: Buzzík
to byl ale short ...
21. 3. 2024 18:15
Re: Buzzík
Jj taky má prolezeno a až budu mít chvilku, tak se i svezu. Ideálně až půjdu na servisku… vadí mi dost vysoká podlaha u zadních sedadel, nejsou 3 samostatná. Laciné materiály v interiéru a neuplně dobře vyřešená dvojitá podlaha v kufru a to vše za 2mio (ten předváděcí) :no:
Avatar - eLzyx
21. 3. 2024 18:40
Re: Buzzík
mi "vadí", že nedělají verzi kombi - pět míst, vzadu plech s překližkou. A šoupačky jen z pravé strany. Prostě aby to bylo levnější.
21. 3. 2024 19:29
Re: Buzzík
To máš pravdu, tahle verze chybí úplně. Když už mají VAN, tak tohle je logické pokračování ;-) A kdyby v tom byl hybrid, prodeje by letěli hooodně nahoru... Nicméně chápu, že to technicky už nejde…
Avatar - Mikesus
21. 3. 2024 16:06
Re: Buzzík
Ja uz v provozu potkal asi 3x a jednoho, jak se ho na parkovišti snažilo 5 lidi vytlačit do kopce, protoze zacouval před lampu ( za ním pod kopcem ), ale zadními koly sjel ze zatravnovaci dlažby, takže stal na trávě zadními koly. Byla to dobrá komedie, ať žije zadokolka.
Avatar - Mikesus
21. 3. 2024 19:00
Re: Buzzík
Co je blud? Že jsem ho viděl? Myslíš, že nejezdi. Ano, nebylo to gtx.
21. 3. 2024 20:50
Re: Buzzík
Ne, ze Hrabal na trávě. Viděl jsem již několik IDcek mimo silnici a nehrabalo jediný.
21. 3. 2024 20:54
Re: Buzzík
Problém to není, hrabat na mokré trávě. Najdi si starší Top Gear, kde tak hrabalo i první BMW X6 ;-) Nezapomeň, že ten Buzz je pekelně těžký. Stačí mokrá tráva a trochu měkké hlíny a je tam...
22. 3. 2024 09:43
Re: Buzzík
To slovo morká je dost zásadní. Na mokrý trávě umí hrabat kde co včetně předokolek.
22. 3. 2024 09:44
Re: Buzzík
To slovo morká je dost zásadní. Na mokrý trávě umí hrabat kde co včetně předokolek.
Avatar - xxc
21. 3. 2024 20:58
Re: Buzzík
bohuzial to hrabe, je to pravda. minimalne na snehu je to nie celkom pouzitelne
Avatar - Mikesus
22. 3. 2024 05:46
Re: Buzzík
No, tak jsme se s kolegou smáli 5 minut nad ničím. Škoda, nenapadlo mne natočit cizi neštěstí. Ale mel si svoje dal.
Avatar - Jamme
22. 3. 2024 00:45
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.