Novinky
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeAmerická vláda zmírnila hon za elektromobilitou. Požadavky jsou však stále šílené
124 komentářů
Anonym
Nám vysvetli, že v EU se na EV zdaleka netlačí tak jako ve světě.
Jamme
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
tobě už zbyly jenom oči pro pláč a trapné štěky.
Všimnul sis vůbec, že tady na tvé *** už nikdo záměrně ani nereaguje?
Nepřipadáš si jako zbytečný živočich? Pro mne máš všechny rysy zbytečného blba!! :no:
Všimnul sis vůbec, že tady na tvé *** už nikdo záměrně ani nereaguje?
Nepřipadáš si jako zbytečný živočich? Pro mne máš všechny rysy zbytečného blba!! :no:
Jamme
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Horký Rom
p, Radek Šťastný • Akcelerace Electric • Stealth
První test své nové Tesla Model 3 Long Range :yes:
https😐/youtube.com/watch?…
První test své nové Tesla Model 3 Long Range :yes:
https😐/youtube.com/watch?…
Důvod proč zde uvádět test na Highland, kterých jsou na YT tisíce, mi uniká...
Arese
Lidé, kteří dosud nástup elektrofašistické ideologie (bohužel) příliš nevzrušoval, se konečně probudili a pochopili, že zelenorudí neomarxisté jim chtějí sebrat svobodu dostupné individuální mobility! A výsledky nadcházejích voleb tomu budou odpovídat. Současní politici se už totiž začínají bát o svá výnosná korýtka, takže už dál nebudou před tlakem zločinné elektrolobby dále ustupovat! Zrušení ***ského zákazu prodeje nových spalovacíh vozů od r. 2035 je už teď prakticky jisté! A zároveň musí být v automotive zavedena naprostá technologická neutralita a obnoven volný, politicky nezdeformovatelný trh, který se bude řídit požadavky většiny zákazníků! 😄 :yes:
Chtel jsem se te zeptat.
Jak mne kdo sebere svobodu individualni mobility?
😁
Jak mne kdo sebere svobodu individualni mobility?
😁
Obecně starý lidi mají strach z nových věcí a nechtějí/neumí se učit nové věci. Takze vymýšlí proc se to nemá dělat.
Samozřejmě individuální mobilitu nikdo nebere.
Samozřejmě individuální mobilitu nikdo nebere.
Mam tu zajimavy odkaz.
https😐/climate.ec.europa.eu/news-your-voice/news/first-commission-report-real-world-co2-emissions-cars-and-vans-using-data-board-fuel-consumption-2024-03-18_en
For plug-in hybrid electric vehicles, the real-world CO2 emissions were on average 3.5 times higher than the laboratory values, which confirms that these vehicles are currently not realising their potential, largely because they are not being charged and driven fully electrically as frequently as assumed.
Toto je vyhoda (CO2 stopy) BEV oproti PHEV. Uzivatele BEV proste nabijet musi.
A prestoze v jedne americke studie PHEV porazil BEV, realita muze byt uplne jina.
https😐/climate.ec.europa.eu/news-your-voice/news/first-commission-report-real-world-co2-emissions-cars-and-vans-using-data-board-fuel-consumption-2024-03-18_en
For plug-in hybrid electric vehicles, the real-world CO2 emissions were on average 3.5 times higher than the laboratory values, which confirms that these vehicles are currently not realising their potential, largely because they are not being charged and driven fully electrically as frequently as assumed.
Toto je vyhoda (CO2 stopy) BEV oproti PHEV. Uzivatele BEV proste nabijet musi.
A prestoze v jedne americke studie PHEV porazil BEV, realita muze byt uplne jina.
je hezké, že sis naklikal 9 palců ( to se tady podaří pouze tobě a teplému cigošovi)
Víš kdo vydal tu zázračnou zprávu, kterou tady publikuješ? Unijní aktivisté! Ti nepochopí realitu života ani když je v létě po volbách do EP vysypou i s poslanci.
Zbytečně se tady shazuješ jako "bohatý vlastník EV", nemyslíš?
Víš kdo vydal tu zázračnou zprávu, kterou tady publikuješ? Unijní aktivisté! Ti nepochopí realitu života ani když je v létě po volbách do EP vysypou i s poslanci.
Zbytečně se tady shazuješ jako "bohatý vlastník EV", nemyslíš?
Ale sebere...a to těm nejchudším, kteří na skratovozy nemají..... 😒]
Nejchudsi dnes jezdi verejnou dopravou.
Proc se s prechodem na elektromobilitu z milovniku spalovani ropy najednou stavaji levicovy odborari, kteri mysli na nejchudsi vrstvu obyvatel (coz je v souvislosti s porizovanim novych aut absolutni blbost i dnes...)?
Proc se s prechodem na elektromobilitu z milovniku spalovani ropy najednou stavaji levicovy odborari, kteri mysli na nejchudsi vrstvu obyvatel (coz je v souvislosti s porizovanim novych aut absolutni blbost i dnes...)?
Protože asiciálové jako ty co nemaj nejmenší sociální cítění a tu chudou babičku by překoročili a dělali že jí nevidí převládaj bohužel v této asiciální, utopistické, neomarxistické společnosti kde se každej stará jen o sebe a svoje zájmy a nikomu by nepomohl
Samozřejmě že sebere. A samozřejmě že o to EU a EK jde. Kdo eni slepý a blbý tak to ví, protože to je jasné napsané mezi řádky.
EV automobily pouze pro bohaté, ostatní jen ovce hromadné dopravy.To je představa EU a EK v čele s ekofašisty jako je Leyen nebi Timmermans.
EV automobily pouze pro bohaté, ostatní jen ovce hromadné dopravy.To je představa EU a EK v čele s ekofašisty jako je Leyen nebi Timmermans.
Jasne, spiknutí a ty si ho odhalil😀
Sice cena EV pada dolu, provoz a servis je levnejsi nez u spalovaku ale je to spiknutí…
Sice cena EV pada dolu, provoz a servis je levnejsi nez u spalovaku ale je to spiknutí…
Ne. To už taky bylo dávno potvrzené že servis EV levnější v zásadě opravdu není, zvlášť v záruce v autorizovaných servisech. Tak nelži :no:
A není to žádné spiknutí, je to jen ekofašistická politika. Protože EU je založena ne na svobodě, ale na regulaci. Nejlépe všeho a všech.
A není to žádné spiknutí, je to jen ekofašistická politika. Protože EU je založena ne na svobodě, ale na regulaci. Nejlépe všeho a všech.
Majitele spalováku řeší servis EV, legrační :yes:
Klidne dej odkaz na zdroj informace o cenách servisu.
Mozna to nevis, ale za nedlouho jsou svobodne volby do parlamentu EU a muzes tam svobodne dat svuj hlas.
Jinak dnes opet nulová cena elektriny.
Mozna to nevis, ale za nedlouho jsou svobodne volby do parlamentu EU a muzes tam svobodne dat svuj hlas.
Jinak dnes opet nulová cena elektriny.
Ekoteroristé chtějí, aby v budoucnu byla dostupná jen pro nejbohatší elitu a ne pro řadové lidi se středními či nižšími příjmy. Ještě nějaké přiblblé otázky? 😄
Nemusis mi lichotit, ze jsem nejbohatsi elita, ale diky. :yes:
Tady je citace dezinformacniho webu.
Naucil ses to vyborne😒br /> "Evropský parlament
odhlasoval zákaz prodeje
osobních a užitkových vozů
se spalovacími motory od
roku 2035! Skončí veškerá
osobní doprava po vlastní
motorizované ose s výjimkou
nejbohatších lidí, kteří budou
mít několik milionů korun na
elektrické SUV, protože jiné
modely aut nakonec
automobilky vyrábět
nebudou, protože dotace na
malé elektromobily skončí o
několik let předtím!"
Mam dotaz. Prijde ti Citroen e-C3 jako auto pro nejbohatsi vrstvu obyvatel?
At uz cenou, velikosti nebo luxusem.
😁
https😐/www.auto.cz/…obil-e-c3-150338
Je drazsi nez tvoje auto?
Tady je citace dezinformacniho webu.
Naucil ses to vyborne😒br /> "Evropský parlament
odhlasoval zákaz prodeje
osobních a užitkových vozů
se spalovacími motory od
roku 2035! Skončí veškerá
osobní doprava po vlastní
motorizované ose s výjimkou
nejbohatších lidí, kteří budou
mít několik milionů korun na
elektrické SUV, protože jiné
modely aut nakonec
automobilky vyrábět
nebudou, protože dotace na
malé elektromobily skončí o
několik let předtím!"
Mam dotaz. Prijde ti Citroen e-C3 jako auto pro nejbohatsi vrstvu obyvatel?
At uz cenou, velikosti nebo luxusem.
😁
https😐/www.auto.cz/…obil-e-c3-150338
Je drazsi nez tvoje auto?
Ne elita, jsi jen trouba 😉
Je neco lepšího pro individuální mobilitu, nez EV ktery ma proti spalovaku jednoduchou konstrukci, nizke servisni naklady a moznost jezdit takřka zdarma diky FVE?
A nebo si fak myslis, ze az zacne jezdit miliarda Číňanů a miliarda Indů spalovacím autem tak pujde cena ropy dolu?
A nebo si fak myslis, ze az zacne jezdit miliarda Číňanů a miliarda Indů spalovacím autem tak pujde cena ropy dolu?
Jj FVE se rozdává zadarmo a barák s garáží k tomu. Vy jste hlava pane Vachmajstr 😒]
A pak jezdíš skoro, ale opravdu skoro zadarmo…
Bože, jak dlouho budeš tyhle povídačky tady šířit… Btw ta “miliarda” Indů a Číňanů už dávno jezdí 😉
A pak jezdíš skoro, ale opravdu skoro zadarmo…
Bože, jak dlouho budeš tyhle povídačky tady šířit… Btw ta “miliarda” Indů a Číňanů už dávno jezdí 😉
Kdyz nemas FVE, vis kolik stoji kWh doma s tarifem elektromobil?
A vis kolik stoji AC u Lidlu?
Umis si jednu z techto castek vynasobit dvaceti?
Predpokladam neschopnost odpurcu EV odpovedet na vyse polozene otazky. Takze Opoved zni: Cena pro pomalejší AC dobíjení činí 5,90 Kč/kWh. To dela 5,90 x 20 = 118Kc / 100km. 😲
A vis kolik stoji AC u Lidlu?
Umis si jednu z techto castek vynasobit dvaceti?
Predpokladam neschopnost odpurcu EV odpovedet na vyse polozene otazky. Takze Opoved zni: Cena pro pomalejší AC dobíjení činí 5,90 Kč/kWh. To dela 5,90 x 20 = 118Kc / 100km. 😲
To víš, že jo 😉
Proč tady uvidíš polopravdy až lži?
5,90 zaplatíš za nabijeni doma na AC nabíječe.
Komerční nabíječky dávají pomalý kabel kolem 10 Kč za 1 kWh a DC 18- 20 Kč.
Mám kartu od BMW a mohu ti poslat tarify, které mám za nabijeni a ty jsou😒br /> 7,50 Kč za první 3 hodiny připojení + poplatek 112 Kč měsíčně za vedení účtu + připojovací poplatek 15 kc. Po třetí hodině nabijeni už platím 120 kc za hodinu na nabiječce.
Takže to se vyplatí. Z nabijeni udělat stres se také vyplatí :no:
5,90 zaplatíš za nabijeni doma na AC nabíječe.
Komerční nabíječky dávají pomalý kabel kolem 10 Kč za 1 kWh a DC 18- 20 Kč.
Mám kartu od BMW a mohu ti poslat tarify, které mám za nabijeni a ty jsou😒br /> 7,50 Kč za první 3 hodiny připojení + poplatek 112 Kč měsíčně za vedení účtu + připojovací poplatek 15 kc. Po třetí hodině nabijeni už platím 120 kc za hodinu na nabiječce.
Takže to se vyplatí. Z nabijeni udělat stres se také vyplatí :no:
Kolik stojí dobití elektromobilu u prodejen Lidl? Lidl účtuje za dobíjení cenu od 5,90 Kč/kWh za střídavý proud (AC) a od 6,90 Kč/kWh za stejnosměrný proud (DC).
Tvoje krticka BMW nic nemeni na cene u Lidlu 5,90Kc.
😁 😁
Ani na cene AC u PRE nebo Innogy 7Kc/kWh.
Doporucuju nakup publikace😒br /> Pravdy a mýty kolem elektrických aut: Nový speciál Světa motorů!
https😐/www.auto.cz/…ta-motoru-151741
Na jedne strane tam mas i ceny nabijeni.
Pak se tu nebudes diskuze ztrapnovat.
Ty BMW karticko.
😁
Game over
PS Omluvu za krive narceni ze lzi od tebe samozrejme necekam. Ty zijes emocemi, ne fakty...
Tvoje krticka BMW nic nemeni na cene u Lidlu 5,90Kc.
😁 😁
Ani na cene AC u PRE nebo Innogy 7Kc/kWh.
Doporucuju nakup publikace😒br /> Pravdy a mýty kolem elektrických aut: Nový speciál Světa motorů!
https😐/www.auto.cz/…ta-motoru-151741
Na jedne strane tam mas i ceny nabijeni.
Pak se tu nebudes diskuze ztrapnovat.
Ty BMW karticko.
😁
Game over
PS Omluvu za krive narceni ze lzi od tebe samozrejme necekam. Ty zijes emocemi, ne fakty...
https😐/www.usetreno.cz/…ni-elektromobil/
10. 1. 2024, Beáta Dolbová, Ušetřeno.cz
Cena nabíjení elektromobilu
Neznalosti odpurcu BEV jsou dechberouci.
Ale nastesti se dozvi v teto diskuzi vzdy neco noveho.
Jeste edit. Cena PRE je cena (gold) od 7Kc.
Ja mam realne 8Kc, tak jako u CEZu a EONu.
Za 7Kc je realne jen AC Innogy.
10. 1. 2024, Beáta Dolbová, Ušetřeno.cz
Cena nabíjení elektromobilu
Neznalosti odpurcu BEV jsou dechberouci.
Ale nastesti se dozvi v teto diskuzi vzdy neco noveho.
Jeste edit. Cena PRE je cena (gold) od 7Kc.
Ja mam realne 8Kc, tak jako u CEZu a EONu.
Za 7Kc je realne jen AC Innogy.
Blbečku!
Já píšu fakta a ne hloupé ctrl C + ctrl V
Já platím podle skutečnosti a ne podle článku!
To ty ovšem jenom hloupě trolíš teplý rome alias don debil!
Běž dále trolit ty své vlhké senilní sny a už zavři klapačku.
Z tebe padají akorát ho.vna jako kšandy!
Já píšu fakta a ne hloupé ctrl C + ctrl V
Já platím podle skutečnosti a ne podle článku!
To ty ovšem jenom hloupě trolíš teplý rome alias don debil!
Běž dále trolit ty své vlhké senilní sny a už zavři klapačku.
Z tebe padají akorát ho.vna jako kšandy!
Výměn si BMW kartičku za čip PRE: https😐/www.pre.cz/cs/emobilita/ Neděkuj.
Jsi nahlášen za vulgární přispevek, redakční multitroIIe.
Jsi nahlášen za vulgární přispevek, redakční multitroIIe.
@ apoho
Tomu rikam doba postfakticka a ryzi trolleni.
Tomu rikam doba postfakticka a ryzi trolleni.
Otázka je proč tomu tak je a co z toho má redakce auto.cz
- počet lidí (jmen) co píšou pod články se dramaticky zmenšuje a to na úkor kvality.
- pod každým člákem o EV nastoupí skupina nicků které rozjedou vždy stejné tvrzení bez snahy diskuse a argumentace a zahltí vlákna výkřiky a agresivitou.
- jakýkoli jiný názor je překryt hromadou příspěvků bez snahy diskuse - viz například zabijám jakýkoliv diskuse Barrichello.
Proč tomu tak je a proč se údajní milovníci aut baví v naprosté většině pod články o EV kde nediskutují o technice, ale o tom kdo je větší si každý musí zodpovědět sám. Můj názor: Trollové na internetu je celkem levná zbraň...
- počet lidí (jmen) co píšou pod články se dramaticky zmenšuje a to na úkor kvality.
- pod každým člákem o EV nastoupí skupina nicků které rozjedou vždy stejné tvrzení bez snahy diskuse a argumentace a zahltí vlákna výkřiky a agresivitou.
- jakýkoli jiný názor je překryt hromadou příspěvků bez snahy diskuse - viz například zabijám jakýkoliv diskuse Barrichello.
Proč tomu tak je a proč se údajní milovníci aut baví v naprosté většině pod články o EV kde nediskutují o technice, ale o tom kdo je větší si každý musí zodpovědět sám. Můj názor: Trollové na internetu je celkem levná zbraň...
Ano presne tak. Jmenovite nastoupi DonVito, ty Mikesus, teplej cigos a jedete propagandu 😁
Jamme
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Jamme
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
tep.louši, tebe už tady nahlásili všichni asi 1000 x a nic.
Tak až zablokují tebe, tak já se s radostí odhlásím a zruším účet na tomto webu 😒] 😒] :no:
Tak až zablokují tebe, tak já se s radostí odhlásím a zruším účet na tomto webu 😒] 😒] :no:
Cena FV panelu je uz opravdu nízko a diky tomu mas i bez garáže na SPOT i levne nabijeni.
V Indii a Cine rozhodne neni na obyvatele tolik aut jako v “chude” ČR.
V Indii a Cine rozhodne neni na obyvatele tolik aut jako v “chude” ČR.
Myslim, ze tahle diskuze je zbytecna....
Takže FVE je zadarmo? Asi ne viď? Pořád k tomu spoustě lidí chybí ten barák…
Btw v Číně se vyrobí 27mí aut ročně, kámo a jsou úplně za jiné ceny než tady, takže jsou celkem dostupné… viz vámi oblíbená Dacia Spring a předobraz od Čínského Renaultu City K-ZE atd…
Pár čísel😒br />https😐/autosap.cz/…ha-cesta-vzhuru/
Btw v Číně se vyrobí 27mí aut ročně, kámo a jsou úplně za jiné ceny než tady, takže jsou celkem dostupné… viz vámi oblíbená Dacia Spring a předobraz od Čínského Renaultu City K-ZE atd…
Pár čísel😒br />https😐/autosap.cz/…ha-cesta-vzhuru/
FV panely uz stoji pod 5000 za 500W vykonu.
Použité lze pořídit za cenu stokorun.
Nenapsal si kolik aut je dnes v Cine a Indii. Nehodi se ti to?
Jinak ano. uvadis opravdu levná EV. Takze to asi konec individuální dopravy nebude.
Použité lze pořídit za cenu stokorun.
Nenapsal si kolik aut je dnes v Cine a Indii. Nehodi se ti to?
Jinak ano. uvadis opravdu levná EV. Takze to asi konec individuální dopravy nebude.
Fv panely maj životnost 7-18 let, pokud se bavíme i o nejstarších použitých, takže je super si koupit veteš co za 3 roky přestane fungovat a ještě nelze nikde ekologicky zlivkvidovat, protože to nikdo nebere 😄 😄 😄
Tohle mi licil nadsene kamarad. Koupil za 1.5 mio Teslu k tomu za 500 tis FVE a je nadseny jak usetri ze si vetsinu casu dobiji doma. Jsem mu rikal ze nez ty dva miliony projedu v benzinu, tak bude kupovat novou Teslu a novy solary 😒]
FVE za 500 tis?
Ano. Ono to tak vychazi. Taky jsem o tom uvazoval nejakych 10 kW, ale nakonec jsem se na to vykaslal vychazelo to nejaky 300 tis. On ma vetsi kvuli vyhrivani bazenu a Tesle.
Njn, co na to říct 😒]
Jakou má FVE za 500tis korun?
Protože při dnešních cenách + dotace je to někde kolem 20kWp a 20kWh baterií a to už fak není jen pro EV.
Protože při dnešních cenách + dotace je to někde kolem 20kWp a 20kWh baterií a to už fak není jen pro EV.
Ano mam dojem ze ma prave neco kolem 17-20 kW vykonu. Muzu se ho zeptat presne, ale auto a barak mu to prakticky uzivi.
Takže je asi nesmysl ty peníze porovnávat s tím co ty projedeš za benzín/naftu.
Má FVE která mu zajišťuje provoz domácnosti, přípravu TUV tipuju že i větší část topení pomocí tepelného čerpadla a jako bonus nabíjí EV.
Má FVE která mu zajišťuje provoz domácnosti, přípravu TUV tipuju že i větší část topení pomocí tepelného čerpadla a jako bonus nabíjí EV.
Ne to neni nesmysl to porovnavat. Vydal 2 miliony, aby mohl jezdit z velke casti zadarmo. Dekuju za nazor.
Chapes ze nabijeni EV je spise vedlejší produkt tak velke FVE?
Chápeš že jestli by si pořídil menší elektrárnu o 200 tis levněji, tak to na věci vůbec nic nemění? I tak nejezdí 100% jen na svoji elektřinu.
Kdyz poridis FVE za 200 tak pokrejes vetsi cast spotreby baráku plus s EV ušetřis catesnym nabijenim z vlastního plus odkup ze site.
Zivotnost panelu je pres 20 let…
Co chces resit?
Zivotnost panelu je pres 20 let…
Co chces resit?
Fakt že je to jak píšu. Vydal 2 mio, aby mohl jezdit skoro zadarmo. V principu je už jedno jestli vydal o 200 tis víc než by sis představoval ty, protože má holt tak velkou střechu, že se mu tam vleze i 20 kW FVE elektrárna.
Ještě na ty panely musíš mít střechu, aby se ti tam těch 30-70 panelů vešlo aby ti to v zimě utáhlo topení TČ, nabíjení 1-2 Ev plečky, svícení, všechny domácí spotřebiče a nabíječky 😄 😄 😄
Tak v zimě to nedává skoro nic. Ukazoval mi jednou na obědě aktuální výkon a bylo to necelých 500 Wattů. Holt v lednu jsou ty solární panely na střeše spíš na ozdobu, ale chápu, že v létě to je úplně jiná písnička.
abys projel 2M v benzinu, tak musis mit neco, do ceho ten benzin lejes
kdyz budem pri zemi, tak dalsi 1M
takze 3M tejme tomu na 10 roku kdyz jezdis rocne 50tis bez nakladu na sevis a za tech 10 roku nemas nic, kdezto kamos ma aspon solar za 0.5M, takze 1M5 usetril
kdyz budem pri zemi, tak dalsi 1M
takze 3M tejme tomu na 10 roku kdyz jezdis rocne 50tis bez nakladu na sevis a za tech 10 roku nemas nic, kdezto kamos ma aspon solar za 0.5M, takze 1M5 usetril
Na to ti ale stačí starší auto. Nemusíš kupovat nový za mega 😉 Ročně 50 tis km to je nějaký obchodní zástupce ne? Myslíš, že tolik běžný člověk najezdí? Spíš do té své hypotetické kalkulace dej 15 tis ročně. To budeš realitě blíž.
Miliarda čínanů nezačnej jezdit spalováky, protože jim tam nikdo nevypadá miliardu RZ na spalováky. Takže je to technicky nemožné, lháři. Už sme ti to taky 50x vysvětlovali.
Že v číně si nemůže koupit spalovák každý kdo chce, jelikož se nedá provozovat a musel by se na něj chodit koukat na zahrádku, když nějakou má 😄 😄 😄
Že v číně si nemůže koupit spalovák každý kdo chce, jelikož se nedá provozovat a musel by se na něj chodit koukat na zahrádku, když nějakou má 😄 😄 😄
Jednoduse. Tim ze uz si nebudes moci koupit za 200 tisic jety spalovaci auto, kterym odvezes rodinu do Rakouska na hory nebo kam jinam budes chtit. To uz nebude mozne. Takze budes jezdit cim? Myslis ze je reseni koupit si EV za 1.5 milionu, kde i s tim budes mit problem takovou cestu absolvovat? Vysvetlil jsem ti to dostatecne jasne?
Ojeté spalovaci auto si budes moc i v roce 2040+.
Takze o co ti jde?
PS: muj tip je, ze v te dobe bude mit spalovak minimální hodnotu.
Takze o co ti jde?
PS: muj tip je, ze v te dobe bude mit spalovak minimální hodnotu.
Ja doufam ze datum konec spalovaku 2035 padne, takze verim ze mas pravdu. :yes:
Chápeš ale, že 2035 je konec prodeje nových spalováků? Ojetin a používání spalovacích aut se to netýká. Jen abys chápal o čem to vůbec je.
Plus spalovák na syntetická paliva půjde koupit normálně dál.
PS: otázka je, kdo to bude při dnešním trendu snižování ceny baterií a zlepšování vlastností za 11 let kupovat...😊
Plus spalovák na syntetická paliva půjde koupit normálně dál.
PS: otázka je, kdo to bude při dnešním trendu snižování ceny baterií a zlepšování vlastností za 11 let kupovat...😊
No zase tak zavratne ta cena baterek a EV nepada, ale tak treba to tak bude. Jen to musi vyresit trh a ne naridit nejaky soudruh co se bude prodavat a vyrabet.
Cena baterke jde dolů rychle, druhá věc je čas než se cena baterií propíše do cen EV.
A k tomu druhému. Zákaz dává naději pro zachování evropského automotiv. A není to zákaz žádnoho soudruha, ale dohoda všech států EU.
Jo a mimochodem si zapomněl, že tedy nejde o žádné omezení osobní mobility.
A k tomu druhému. Zákaz dává naději pro zachování evropského automotiv. A není to zákaz žádnoho soudruha, ale dohoda všech států EU.
Jo a mimochodem si zapomněl, že tedy nejde o žádné omezení osobní mobility.
Dal jsem ti taky plus, ať nemají tví zelení souputníci tolik práce 😉 Jinak si ty kecy o záchraně evropského automotive a že zákaz výroby spalováků je vlastně vůle evropského lidu, asi strč zezadu mezi nohy.
Cina leje do EV obrovske penize plus penize na vývoj OZE a baterii. Vse ma legislativní podporu.
Ty rikas, ze EU tohle delat nema a nechat to trhu.
Jak to asi dopadne?….
Ty rikas, ze EU tohle delat nema a nechat to trhu.
Jak to asi dopadne?….
Vidíš to, jak čínští soudruzi myslí i na nás v Evropě a dotují naší elektrizaci dopravy výrobou levných elektroaut, které cestou z Číny zdvojnásobí svojí cenu a stejně je to s FVE, bateriovými uložišti a tepelnými čerpadly.
Tak proti čemu vlastně chceme bojovat? Zatím jenom vidím boj, jak omezit cokoliv, co je levné a je z Číny, včetně TEMU. To už začaly evropské eshopy šílet z TEMU, protože je lvené a prodává ty samé věci, které evropské eshopy dovážely do teď z Číny s 300 % maržemi
Tak proti čemu vlastně chceme bojovat? Zatím jenom vidím boj, jak omezit cokoliv, co je levné a je z Číny, včetně TEMU. To už začaly evropské eshopy šílet z TEMU, protože je lvené a prodává ty samé věci, které evropské eshopy dovážely do teď z Číny s 300 % maržemi
Tahle pátá zelená kolona noapk způsobuje totální závilost EU na Číně + zbytku Asie, odkud dováží naprosto vše. Už i skleněj džbánek v Ikea je Made in China 😄 😄 😄 😄
No ona Čína leje obrovské peníze nejen do EV nebo výroby baterek. Taky jsou napřed v jaderné energetice, kosmickém programu a obecně kde čem. U nás chráníme klima, životní prostředí a ti hloupější se i lepí k asfaltu a tam tvrdě makají.
Jak to dopadne ti přesně neřeknu, ale je to přirozený vývoj. Plánované hospodářství jsme my u nás opustili před 35 lety. EU k němu bohužel směřuje, protože jim chybí ta zkušenost kam to povede.
Jak to dopadne ti přesně neřeknu, ale je to přirozený vývoj. Plánované hospodářství jsme my u nás opustili před 35 lety. EU k němu bohužel směřuje, protože jim chybí ta zkušenost kam to povede.
Takze uznavas sam, ze diky podpoře jsou v mnoha oborech úspěšnější, ale v evrope to odmítas.
Ma to logiku?
Ma to logiku?
Ale v Evropě zatím ještě nemáme komunismus. Nicméně neříkám, že se nemá finančně podporovat nějaký vědecký odvětví, ze kterého do budoucna kouká prospěch pro celou společnost. To je v pořádku. Soudruzi ve vedení EU ale finančně podporují koupi hotovýho produktu, o který není na trhu zájem. To je něco úplně jiného.
Akorát s ním enbudeš moc nikam jet nebo za emisní poplatek 250-700 kč denně vid, to si ná zapoměl říct prolhaný utopisto šířící účelově mainuplativní informace = dezinformace.
my víme jakou sou omezení a emisní poplatky na západě, neboj
my víme jakou sou omezení a emisní poplatky na západě, neboj
Anonym
Jsem opravdu překvapen, že návrat do reality byl tak rychlý. Během několika měsíců ze ze svého snu probudila EU, Biden i automobilky. Samozřejmě platí, že čím dříve, tím menší škody. A tím dříve může začít realistická diskuze :yes:
Jamme
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tahle e😜resivně bych to neřekl.
Když jsem napsal Biden, tak jsem měl na mysli americkou vládu, které oficiálně šéfuje.
Když jsem napsal Biden, tak jsem měl na mysli americkou vládu, které oficiálně šéfuje.
Jamme
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Nechapu to citové zabarvení.
Jedna vec jsou politická rozhodnuti (ktera rozbíjejí hlavne hysterické výkřiky zde jak jde o totalitní diktát EU atd) ktere se nejspis zakládá na zaostavani klasických automobilek a tlaku na politiky
Druha vec je technika. Žárovka nakonec taky neskončila na zaklade zakazu.
Jedna vec jsou politická rozhodnuti (ktera rozbíjejí hlavne hysterické výkřiky zde jak jde o totalitní diktát EU atd) ktere se nejspis zakládá na zaostavani klasických automobilek a tlaku na politiky
Druha vec je technika. Žárovka nakonec taky neskončila na zaklade zakazu.
Hele, mozna toprotebe bude zdrcujici informace... ale zarovka skoncila,protoze ni zakazali.
Pomerne dost lidi toresi nakupem "vyhrivacich zarovek pro skleniky", protoze jsou situace, kdy je to teplo vitane.
Jen ten pomer je opacnej. Mozna 10% uzivatelu oceni teplo ze zarivky.
A mozna 10% uzivatelu oceni vlastnosti auta na baterky.
Mimochodem: nelze prehlednout, ze nove, moderni, ekologicke zarovky (ledky) majioo 3 letech o tolik nizsi svitivost, ze jses a vymenis je za nove.
Zcela neekologicky.
Tomaji s autama na baterky taky spolecne.
Pomerne dost lidi toresi nakupem "vyhrivacich zarovek pro skleniky", protoze jsou situace, kdy je to teplo vitane.
Jen ten pomer je opacnej. Mozna 10% uzivatelu oceni teplo ze zarivky.
A mozna 10% uzivatelu oceni vlastnosti auta na baterky.
Mimochodem: nelze prehlednout, ze nove, moderni, ekologicke zarovky (ledky) majioo 3 letech o tolik nizsi svitivost, ze jses a vymenis je za nove.
Zcela neekologicky.
Tomaji s autama na baterky taky spolecne.
Na překvapení není nic citového. Čekal jsem, že se to bude muset přehodnotit, ale ne takto brzo, už skoro v zárodku.
Na žárovky už odpověděl kolega. Tady bych jen dodal, že zákazy nikdy nejsou absolutní, z mnoha technických důvodů existují výjimky. Kdo chce klasickou žárovku, tak ji stále legálně sežene, akorát se na oficiální faktuře neobjeví "klasická žárovka". To samé by mohlo nastat i při zákazu spalovacích aut. Že by i běžní lidé najednou začali kupovat N1, malosériová auta, jednotlivé schválená auta, vozidla zvláštního určení, speciální vozidla apod.
Na žárovky už odpověděl kolega. Tady bych jen dodal, že zákazy nikdy nejsou absolutní, z mnoha technických důvodů existují výjimky. Kdo chce klasickou žárovku, tak ji stále legálně sežene, akorát se na oficiální faktuře neobjeví "klasická žárovka". To samé by mohlo nastat i při zákazu spalovacích aut. Že by i běžní lidé najednou začali kupovat N1, malosériová auta, jednotlivé schválená auta, vozidla zvláštního určení, speciální vozidla apod.
Na překvapení není nic citového. Čekal jsem, že se to bude muset přehodnotit, ale ne takto brzo, už skoro v zárodku.
Na žárovky už odpověděl kolega. Tady bych jen dodal, že zákazy nikdy nejsou absolutní, z mnoha technických důvodů existují výjimky. Kdo chce klasickou žárovku, tak ji stále legálně sežene, akorát se na oficiální faktuře neobjeví "klasická žárovka". To samé by mohlo nastat i při zákazu spalovacích aut. Že by i běžní lidé najednou začali kupovat N1, malosériová auta, jednotlivé schválená auta, vozidla zvláštního určení, speciální vozidla apod.
Na žárovky už odpověděl kolega. Tady bych jen dodal, že zákazy nikdy nejsou absolutní, z mnoha technických důvodů existují výjimky. Kdo chce klasickou žárovku, tak ji stále legálně sežene, akorát se na oficiální faktuře neobjeví "klasická žárovka". To samé by mohlo nastat i při zákazu spalovacích aut. Že by i běžní lidé najednou začali kupovat N1, malosériová auta, jednotlivé schválená auta, vozidla zvláštního určení, speciální vozidla apod.
rohYpnol
Tak nám to konečně vzplálo 😒]
Zelené sny se rozplývají a zistava jen realita. A tou je budoucnost se spalováky, dokud někdo nepřijde s něčím lepším než je spalovák 😒] :-!
Zelené sny se rozplývají a zistava jen realita. A tou je budoucnost se spalováky, dokud někdo nepřijde s něčím lepším než je spalovák 😒] :-!
blazni se raduji
PS 17:00 😒br /> uz 3 blazni co se raduji
a za 8 roku bude ten 2/3 podil EV prirozenou cestou
bez toho nesbalis ani holku
ani kluka
romiku