Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Český trh v únoru 2010: Registrace Fabie klesly pod 1.000 kusů

Škoda Fabia sice stále vede kategorii malých vozů, její měsíční počty ale nezadržitelně klesají. V únoru 2010 spadly již pod hranici jedné tisícovky nových registrací.
Zpět na článek
15. 3. 2010 08:29
15. 3. 2010 08:36
15. 3. 2010 09:09
15. 3. 2010 09:22
15. 3. 2010 09:47
15. 3. 2010 09:53
15. 3. 2010 09:57
15. 3. 2010 12:18
15. 3. 2010 13:56
15. 3. 2010 13:32
15. 3. 2010 14:32
15. 3. 2010 09:30
15. 3. 2010 09:38
15. 3. 2010 09:59
15. 3. 2010 10:19
15. 3. 2010 10:00
15. 3. 2010 10:08
neregistrovaný "kubiii"
15. 3. 2010 18:02
16. 3. 2010 20:16
15. 3. 2010 09:32
neregistrovaný "kubiii"
15. 3. 2010 10:15
neregistrovaný "kubiii"
15. 3. 2010 10:04
neregistrovaný "kubiii"
15. 3. 2010 10:06
neregistrovaný "kubiii"
15. 3. 2010 11:16
15. 3. 2010 12:21
15. 3. 2010 13:01
15. 3. 2010 17:07
15. 3. 2010 15:13
15. 3. 2010 11:20
15. 3. 2010 11:21
15. 3. 2010 12:26
15. 3. 2010 14:02
15. 3. 2010 15:19
neregistrovaný "507--"
15. 3. 2010 15:26
neregistrovaný "19tom80"
15. 3. 2010 15:56
15. 3. 2010 16:37
neregistrovaný "19tom80"
15. 3. 2010 17:15
15. 3. 2010 17:45
neregistrovaný "19tom80"
15. 3. 2010 19:30
16. 3. 2010 08:40
15. 3. 2010 19:32
15. 3. 2010 19:41
16. 3. 2010 09:45
16. 3. 2010 09:51
15. 3. 2010 19:55
neregistrovaný "507--"
15. 3. 2010 19:35
15. 3. 2010 19:50
15. 3. 2010 22:04
16. 3. 2010 08:34
16. 3. 2010 09:46
16. 3. 2010 11:13
16. 3. 2010 13:08
16. 3. 2010 14:13
16. 3. 2010 11:37
15. 3. 2010 19:16
15. 3. 2010 19:30
neregistrovaný "507--"
15. 3. 2010 22:42
15. 3. 2010 22:37
16. 3. 2010 16:19
neregistrovaný "507--"
15. 3. 2010 22:41
16. 3. 2010 16:22
neregistrovaný "507--"
16. 3. 2010 16:21
neregistrovaný "507--"
16. 3. 2010 08:37
16. 3. 2010 09:49
16. 3. 2010 13:10
15. 3. 2010 22:09
15. 3. 2010 22:13
16. 3. 2010 09:43
16. 3. 2010 12:40
16. 3. 2010 12:44
16. 3. 2010 20:18
16. 3. 2010 13:45
16. 3. 2010 15:27
16. 3. 2010 18:26
16. 3. 2010 22:53
15. 3. 2010 08:29
Fabia
V tomto prípade by ma docela zaujímal pohyb v predajoch Fabií globálne, nie iba na českom trhu.
Rozbalit vlákno
18
Avatar - jenik1
15. 3. 2010 08:36
Re: Fabia
Asi se čekalo na příchod modernizované Fábie, hlavně s motorem 1,2 TSI.
Avatar - T613
15. 3. 2010 09:09
Re: Fabia
V ČR? Zde se spíše čeká na Tour, který je lepší volbou pro klasické české využití :-!
15. 3. 2010 09:22
Re: Fabia
Na nič sa nečakalo. Pokles predajov Fabie je razantný a prakticky nepretržitý.
15. 3. 2010 09:47
Re: Fabia
a proto škodofka po většinu minulého roku nestíhala vyrábět... Sice díky šrotovnému, ale v principu je to jedno. Zkrátka prodeje jsou zatím dobré... Akorát by sis musel vyndat hlavu z prde.e, aby jsi to pochopil... >:-[]
15. 3. 2010 09:53
Re: Fabia
inteligent se projeví už ve 3 větách. Záviděníhodné :-!
Avatar - WinDiesel
15. 3. 2010 09:57
Re: Fabia
Lžeš si do kapsy a předvedl jsi se jako ubožák - sprosťák :no:
15. 3. 2010 12:18
Re: Fabia
Aspoň nejakú hlavu mám... ;-)
Avatar - Katikakus
15. 3. 2010 13:32
Re: Fabia
Jsi jenom ubohy hloupy sprostak. Psal jsem ti to uz nekolikrat, ale dal me utvrzujes, ze se nemylim. :no: 8-s

Skutecne duvody v prodeji Fabii hledej v nemeckem srotovnem. Po skonceni srotovneho nabehli na na 4 smeny a bud hur. V Cesku mnoho lidi radsi koupi Toura nebo neco z nizsi stredni od konkurence za podobne penize.
15. 3. 2010 14:32
Re: Fabia
Mám obavu, že zhruba v těch místech se bude nacházet právě tvá myslivna. Jak se píše níže, minulý rok byl zkreslen šrotovným v mnoha evropských státech...
Avatar - KANKUNEN
15. 3. 2010 09:30
Re: Fabia
A co by to vyřešilo??? 1,2 TSI nahradí 1,6ku a ne HTP.
Avatar - jenik1
15. 3. 2010 09:38
Re: Fabia
Jenomže nejlevnější 1,6 stála 300 tisíc a 1,2TSI stojí 250 tisíc
Avatar - WinDiesel
15. 3. 2010 09:59
Re: Fabia
250 tisíc je pořád mnoho vzhledem k příplatkovému systému Škody. A nepodařený design dělá svoje. Nicméně uvidíme, necháme se překvapit...
15. 3. 2010 10:19
Re: Fabia
na druhou stranu Fabka v základu teď zdaleka není ta tragédie co to bývalo 2-3 roky dozadu. Takže 1.2TSI + pár drobností a do 300tis by ses mohl vejít (teda jeslti překousneš ten design) >:-[]
Avatar - WinDiesel
15. 3. 2010 10:00
Re: Fabia
Jojo, pro většinu kupujících je důležitá základní verze s HTP... :-|
neregistrovaný "kubiii"
15. 3. 2010 10:08
Re: Fabia
To je pravda, ale absence silnějších motorů v moderním provedení byla do očí bijící, tsi a cr by mohly nalákat nové kupce...
15. 3. 2010 18:02
Re: Fabia
Nalákat nové kupce? Zbožné přáni automobilky škoda.Pro nové kupce bude třeba postavit nové auto.
Avatar - petrumr
16. 3. 2010 20:16
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
15. 3. 2010 08:37
to je zas zpráva...
je jasný že každý čeká na facelift a navíc jsou nyní lepší ceny...

prodeje se zas rozběhnou, to je jasný...
Rozbalit vlákno
67
Avatar - 3_diamanty
15. 3. 2010 08:55
Re: to je zas zpráva...
ak to bude v marci opat pod 1000 kuskov potom povies to iste ;-) ze?

Ci sa ti to paci alebo nie fabia II je nepodarene auto a za tie peniaze je to teda cin hodny navstevy psychiatra kto to kupi ;-)
15. 3. 2010 09:06
Re: to je zas zpráva...
nelíbí se mi, ale to neznamená, že se nebude prodávat. Ty by jsis koupil provedení před faceliftem, kdybys věděl, že za měsíc bude na trhu provedení nové? To, že se ti nelíbí tento vůz neznamená, že si ho nekoupí někdo jinej.
15. 3. 2010 09:24
Re: to je zas zpráva...
Čo sa zmenilo faceliftom? Niečo tak dôležité, aby sa oplatilo čakať. Nevieš, čo melieš.
neregistrovaný "kubiii"
15. 3. 2010 09:32
Re: to je zas zpráva...
Změnil se kukuč a hlavně paleta motorů, hlavně na TSI a 1,2 a 1,6TDi CR se jistě hodně lidí těší, po vypuštění FL se prodeje jistě rozběhnou, osobně předpokládám, že se o hodně líp bude prodávat hlavně Roomster, do kterého doposud nebyl k dispozici odpovídající motor.
Avatar - WinDiesel
15. 3. 2010 10:03
Re: to je zas zpráva...
Ovšem je zřejmé že z "kukuče" po faceliftu lidi tečou..... ;-\
neregistrovaný "kubiii"
15. 3. 2010 10:15
Re: to je zas zpráva...
Naživo jsem neviděl, podle fotek je IMHO v pohodě (v rámci možností) a u Roomstera mi přijde opravdu hodně povedený...

Těch keců, co se nakecá v diskuzích... irelevantní!
15. 3. 2010 16:45
Re: to je zas zpráva...
Kup si dnešní SM tam se tomu věnují na dvou stranách, chválí to jak je u SM zvykem až do pr..., já jsem žádnou velkou změnu s těch fotek nevyčetl. Prostě s tím nehezkým a neproporcionálním autem se dá udělat jediné : nahradit ho úplně novým modelem.
15. 3. 2010 12:21
Re: to je zas zpráva...
Netešil by som sa príliš - možno to v začiatkoch o niečo lepšie bude, ale Fabia vzhľadom na to množstvo HTP a 1.4 na cestách to na boom s novými motormi nevidím.
Negatíva Roomstera nie sú iba v motoroch, lepšia pohonná jednotka auto diamterálne nezmení aj keď pomôcť pravdaže môže.
Chcel som tým len toľko, že nevydarenému autu ťažko nejaký facelift pomôže k úspechu. Stali sa podobné prípady v minulosti, keď model uviedli s nevyhovujúcou pohonnou jednotkou alebo nejakým vážnym handicapom, a po konštrukčných zmenách sa neúspech zmenil na úspech, ale dnes je situácia predsa len iná.
Ja radšej Škode prajem úspešnú budúcu generáciu.
15. 3. 2010 09:40
Re: to je zas zpráva...
hlavně že ty to víš dokonale... píšeš všude samý srač.y... Resp. myslím, že pro tvé kvalitní názory je škoda, aby jsi je exportoval i k nám do ČR. Nech si je prosím na nějákejch těch vašich serverech v SR. Tomu se říká vyvážení levných mozku... >:D
15. 3. 2010 09:56
Re: to je zas zpráva...
no jo, když dojdou argumenty, pak se vždy hraje na národní notu...
15. 3. 2010 10:00
Re: to je zas zpráva...
jaký argumenty? jestli nejsi trotl, tak je tady těch argumentů snad dost... počkej měsíc, dva a pak koukni na prodeje... to budou nejlepší argumenty...
15. 3. 2010 10:34
Re: to je zas zpráva...
sám jsem zvědavej, jak to za ty 2-3 měsíce bude vypadat. Zatím poslední cca rok prodeje Fabky v ČR dlouhodobě klesají, takže to určitě není jenom čekání na F/L.

Spíš si myslím, že:

1. individuální prodeje - přesun k Oktávce Tour + částečně ke konkurenci

2. firemní prodeje - krize určitě sehrála svojí roli. A šetří se vždy odspoda >:-[]

Konec "experimentu" Šrotovné už zasáhl i Fabku, taky omezili výrobu. Tento rok bude možná ještě důležitější z hlediska přežití a budoucnosti než loňský.
Zastánci šrotovného tady argumentují ziskem v podobě výběru DPH. Já bohužel jediné pozitivum vidím v omlazení autoparku. Stačí se podívat do Reichu, kde jsou propady po skončení šrotovného docela výrazné. Takže se bude omezovat výroba, propouštět, skracovat úvazky a pod. Bude stačit zisk z výběru DPH na pokrytí těchto sociálních dávek?
Avatar - Katikakus
15. 3. 2010 13:37
Re: to je zas zpráva...
Vidim to stejne, nahore jsem psal neco v pdobnem duchu. :yes:
15. 3. 2010 18:09
Re: to je zas zpráva...
Stejně tak jako když šrotovné není docházi ke snižování výroby, propouštění, zkracování úvazku a pod. A ještě nebude dph. Jinak mě je to f.u.c.k já si koupil nové auto loni a za svý a dph jsem si nechal vrátit. >:D
16. 3. 2010 09:26
Re: to je zas zpráva...
otázka je, jestli by se ty auta, která se prodaly v rámci šrotovného za relativně krátký čas a pak trh výrazně propadne, neprodali bez šrotovného taky, akorát by se to rozložilo do delšího časového období. Krom toho, část nákladů na šrotovné požrala statní správa. No a zejména došlo k dalšímu pokřivení trhu dotačně/regulačním opatřením, ale to je asi to poslední, co tuhle parodii zvanou EU trápí že... ;-\
neregistrovaný "kubiii"
15. 3. 2010 10:04
Re: to je zas zpráva...
Národní nota sem opravdu nepatří, navíc Klaudia mám za slušného diskutéra, ale ten jeho příspěvek a jeho tón jsem taky nepochopil.

Čas ukáže, ale vsadím se, že argumenty jsou jasné...
15. 3. 2010 12:31
Re: to je zas zpráva...
Môj tón je, povedal by som, ešte decentný vzhľadom na úroveň môjho preddiskutéra. ;-)
Nezisťujem o ňom v každej diskusii odznova, čo je zač, ja to o ňom viem.
Avatar - WinDiesel
15. 3. 2010 10:04
Re: to je zas zpráva...
Hele, pane, moc chlastáte po ránu... nebo jste v lihu pořád? :no:
Avatar - www.skodaoctavia.cz
15. 3. 2010 09:50
Re: to je zas zpráva...
Ty nevíš co meleš. Jakmile je na trhu facelift tak předfaceliftový model strácí na ceně a, už jenom proto se vyplatí počkat. Navíc facelift jí hodně pomohl. Takže důvodů proč čekat je dosti.
Avatar - Ronault.
15. 3. 2010 14:19
Re: to je zas zpráva...
Slovo pomohl by mělo vyjadřovat zlepšení, to zde je patrné, takže zde si se trefil. Slovo hodně má vyjadřovat množství, tam si se netrefil. Řekněme, že Fabia vypadá o 2% lépe po faceliftu, ale pořád vypadá jen o 3% lépe než... Kyron.
15. 3. 2010 17:21
Re: to je zas zpráva...
>:D :yes:
15. 3. 2010 18:11
Re: to je zas zpráva...
A o 5% lépe než výron. >:D
15. 3. 2010 10:02
Re: to je zas zpráva...
Bohužel, zde nevíš, co meleš ty.

Fabia dostane nový motory, nový zaváděcí ceny a decentní facelift. To je pro mnoho zákazníků, které škodovka u nás dozajista má, dosti pádným argumentem proč počkat.

Mysli aspoň někdy.
Avatar - WinDiesel
15. 3. 2010 10:07
Re: to je zas zpráva...
Já bych byl s těmi předpověďmi opětovného úspěchu Fabie hodně opatrný. tento úspěcdh se dostaví pouze za předpokladu ještě lepší cenové změny a jiného designu (až u FIII), takže nyní zbývá ta cena. Facelift nic neřeší a nové motory TSI a TDI zasahují do prodejů minimálně, takže co se týče HTP, což je klíč k úspěchu, tam se bude řešit cena a výbava.
15. 3. 2010 10:31
Re: to je zas zpráva...
Pro zákazníky Fabie je argumentem jedině cena. Motory a facelift jdou stranou. Tím decentním faceliftem myslíš mimojiné obří přední mlhovky?
15. 3. 2010 10:37
Re: to je zas zpráva...
S cenou se taky pohnulo a dost podstatně. Pokud si někteří budou schopni připustit, že se fabie neprodávají jen v základu, tak tam velký rozdíl uvidí.
Decentní facelift je takový, který nezmění výrazně design vozu. A v podstatě viditelnou změnu pouze na mlohvkách, za nějaký výrazný FL nepovažuji.
Avatar - WinDiesel
15. 3. 2010 10:51
Re: to je zas zpráva...
S cenou se skutečně pohnulo, a podstatně, ALE NE DOST. Konkurence je stále jinde a zviklává řadu potenciálních kupců Fábie.
15. 3. 2010 10:52
Re: to je zas zpráva...
A můžeš mi napsat, co považuješ za konkureci a jaké jsou reálné ceny konkurenčních modelů? Fabka teďka začíná někde na 199 tisících, což už je i pod korejskou konkurencí (i20... ).
15. 3. 2010 11:02
Re: to je zas zpráva...
Koukám, že někteří by byli rádi, když by se Fabia rozdávala zadarmo. :-!
15. 3. 2010 14:00
Re: to je zas zpráva...
zajímavý, že konkrétní odpovědi se člověk zkrátka od našich diskutatérů nedočká... ;-\
Avatar - WinDiesel
15. 3. 2010 15:51
Re: to je zas zpráva...
On ten někdo rád přispěje, ale taky ten někdo musí pracovat...
15. 3. 2010 17:35
Re: to je zas zpráva...
A ta konkurence která je jinde je teda která?
15. 3. 2010 14:00
Re: to je zas zpráva...
A ona se nerozdava? >:D
15. 3. 2010 14:49
Re: to je zas zpráva...
Ne, doby, kdy si dostával poukázky na auto, jsou nenávratně pryč. ;-)
15. 3. 2010 17:15
Re: to je zas zpráva...
Dnes to "dela" SkoFin. [odkaz]
15. 3. 2010 18:15
Re: to je zas zpráva...
Nepleť si pojmy z dojmy poukázka byla na to že si ho můžeš koupit ne že jsi ho dostal zadarmo, nebo si snad myslíš že za komanču mohla holota jen tak přijít do mototechny a říct chci stodvácu v GLS a modrý barvě.
15. 3. 2010 18:23
Re: to je zas zpráva...
Nepochopils myšlenku.

Za to, žes "plnil normu na 120%" si dostal poukázku na auto, které sis mohl koupit za směšný peníz. Nové auto bylo mnohdy levnější (ale ne volný prodej) než bazarová ojetina, na kterou dosáhl kdejakej "holota".
Avatar - Ronault.
15. 3. 2010 14:21
Re: to je zas zpráva...
Jo, jenže v takové osekané výbavě, až je to smutné. Fabia dle dnešních nároků začíná řekněme na 250 000 Kč. Není to mnoho, stála více. Bohužel Fabia ve své třídě ničím nevyčnívá, leda designem a to spíše propadá.
Avatar - T613
15. 3. 2010 11:05
Re: to je zas zpráva...
na českém trhu Fabii dosti bude požírat Tour, který je pro účely rodinného vozu lepší volbou. Na Západě to samo bude jinak. O tom ostatně svědčí (u nás) pokles FII a růst Octavie
Avatar - Ronault.
15. 3. 2010 14:23
Re: to je zas zpráva...
Ty ses nám nějak zasekl, už to píšeš potřetí >:-[] Kolik vidíš Octavii s nápisem Tour? Minimálně. Fabia a Octavia si primárně např. pro rodinné účely tolik nekonkurují. Mladé rodiny už nehledají jen velký kufr a siluetu sedanu. Možností na trhu je mnoho. Ti z mladých rodin, kteří peníze mají, tak jdou do MPV nebo SUV, případně do služebního vozu jakékoliv značky. Ti, co nemají, tak jdou do bazaru.
15. 3. 2010 15:09
Re: to je zas zpráva...
Tož možná na Moravě se tolik Touru neprodá a všichni berou rovnou Oktu2 , ale tady v Praze potkávám Octavii Tour docela často >:-[]

To víš, my náplavky co ještě nemáme na Audiny nebo O2 machrujeme alespoň Tourama >:-[]

A vídám ty Toury docela často i jako firemní. Ono když si vemeš, že za cenu Fabky v kobmíku cca 2-3 roky dozadu máš dnes Toura v kobmíku je to docela fajn nabídka. MPV začínají min. o 50 tis výš, SUV pak cca. dalších 50tis. A když oželíš zaručeně nebourané supr vybavené dieslové fajnové auto po důchodci z Reichu, máš český sen i se zárukou :-! ;-)
Avatar - WinDiesel
15. 3. 2010 16:12
Re: to je zas zpráva...
Ono to není vidět ale O Tourů se prodá skoro tolik co O2. Jednoznačně to požírá menší, ošlivější a relativně dražší F2.
Avatar - T613
15. 3. 2010 21:34
Re: to je zas zpráva...
Já se tedy na zádě O1 nedívám, ale pravdou je, že jich spíše přibývá než naopak ;-)
15. 3. 2010 14:35
Re: to je zas zpráva...
Proto ten dvouletý propad?
15. 3. 2010 14:48
Re: to je zas zpráva...
Propad? Ten je ale zcela relativní. Už sem to tu psal, každý na Fabii nadává a ona v globále nemá vůbec špatné výsledky. Možná se tak dobře neprodává u nás, ale jsou tu i jiné nové/staré trhy, kde je příjimána kladně a v globále ty výsledky má.
15. 3. 2010 15:00
Re: to je zas zpráva...
To nezpochybňuju, ale u nás ztrácí. A vsadil bych poslední halíř, že ne kvůli ceně, ta se mi zdá velmi dobrá, ale kvůli tomu jak vypadá. Ale to budou ještě 3 roky nářky nad rozlitým mlékem. Samozřejmě, ten kdo Fabii přeje špatné prodeje je otroubek, ale ona není žádné přetrhdílo i bez nepřejících. Původní Fabka po FL mi stále přijde tvarově povedenější než ta současná.
15. 3. 2010 15:08
Re: to je zas zpráva...
V tom se shodnem.
15. 3. 2010 15:11
Re: to je zas zpráva...
aby ne, Fabka 1 je nadčasová. Jednoduchý a vyvážený dizajn, kombík je hotový skvost (v rámci třídy) :yes:
15. 3. 2010 17:18
Re: to je zas zpráva...
>:D >:D >:D 8-s
16. 3. 2010 09:19
Re: to je zas zpráva...
postav si vedle sebe F1 a Fiestu, oba ročník 2000/2001, pak tě ten smích rychle přejde ;-)
17. 3. 2010 09:59
Re: to je zas zpráva...
Fabia z let 2000-2001 a Fiesta ze stejného období nejsou provnatelná auta. Fabia byla tehdy na špičce třídy, kdežto soudobá Fiesta (Mk. 5 1999-2001) měla konstrukční základ ještě v Mk.3 z roku 1989. Tedy šlo o deset let staré auto. V současné době se ovšem katra poněkud obrátila, že :-)
15. 3. 2010 19:13
Re: to je zas zpráva...
tak ako pises, v dobe ked FI zacali predavat vyzerala velmi dobre, jazdila tiez velmi dobre a podobny interier by sa tiez tazko hladal, samozrejme v triede kde patri
Avatar - WinDiesel
15. 3. 2010 16:13
Re: to je zas zpráva...
To máš pravdu. Do mrtvol se nekope. :-|
15. 3. 2010 15:26
Re: to je zas zpráva...
V globále má výsledky hlavně díky ceně.
15. 3. 2010 15:29
Re: to je zas zpráva...
No a? Tady se to točí jen kolem toho, že škodovka je to nejhorší co existuje.

Nejdřív tu jedni halekají, že je stráášně předražená, když zjistí, že není, tak zase, že je stráášně ošklivá.

Furt dokola, je to úplně směšný. :-!
Avatar - WinDiesel
15. 3. 2010 16:15
Re: to je zas zpráva...
Myslíš že směšnější než když tu někteří dokola halekají že není tak zle, že je vlastně dobře, ba úplně skvěle??? ;-\
15. 3. 2010 17:39
Re: to je zas zpráva...
A míříš tím kam?
Jako že škodovka málo prodává? Nebo, že ty osobně se máš blbě?
16. 3. 2010 18:13
Re: to je zas zpráva...
Hele, najednou je ten český trh rozhodující, to je ale zajímavé, co? Jindy je zdeformovaný a nevýznamný, ale pro kopance do Fabie je najednou setsakra důležitý!
16. 3. 2010 21:14
Re: to je zas zpráva...
Je to zde občas velmi komické.
Avatar - twistedTSD
15. 3. 2010 15:49
Re: to je zas zpráva...
cenu ma dobrou tak co?
Avatar - WinDiesel
15. 3. 2010 10:01
Re: to je zas zpráva...
Prodeje se nerozeběhnou, dokud se bude vyprodávat Octavia 1 za ceny, které jsou nyní v nabídce. Tam je třeba hledat hlavní část propadů Fábie.
neregistrovaný "kubiii"
15. 3. 2010 10:06
Re: to je zas zpráva...
Nový motory by mohly sehrát určitou roli...
Avatar - KANKUNEN
15. 3. 2010 10:15
Re: to je zas zpráva...
Přesně tak a ta stará blbá 1,6ka je jistota, jednoduchý motor a na dálnici žere míň než oturbené benziňáky. Než složitý TSI tak raději složitou malou naftu.
15. 3. 2010 10:37
Re: to je zas zpráva...
Áda by měl z tebe radost ;-)

Ale vážně - jaký je vlastně cenový rozdíl 1.2TSI vs. 1.6TDI. Myslíš že se to při běžném nájezdu cca. 15tis. ročně vyplatí? Oba motory jsou nové, takže až čas ukáže jestli jsou navrženy správně a bez nějaký fatálních opakujících se problémů.
Avatar - WinDiesel
15. 3. 2010 10:50
Re: to je zas zpráva...
neporovnávej 1,2 TSI a 1,6 TDI........ Porovnávej 1.2 TSI a 1,2 TDI, v Ženevě jim to VW ještě nepovolil anoncovat ale v dubnu tady 1,2 TDI máš a to bude pro řadu kupujících zajímavá volba. Jasně, zvuk nebude nic moc, ale bude to relativně levné na provoz a povinné ručení.
15. 3. 2010 11:16
Re: to je zas zpráva...
jak říkám, uvidíme podle ceny. ať se na to dívám jakkoliv, stále mi benziňák (detto nějaký slušný bez turba) při normálním nájezdu vychází jako ekonomicky výhodnější volba. Ale samozřejmě kvituji vynovení motorové palety, tohle Fabka potřebovala (kromě nového ksichtu >:-[] ) jako sůl :yes:
Avatar - KANKUNEN
15. 3. 2010 11:02
Re: to je zas zpráva...
No to nevím, do Fabie se mi jeví optimalní slušná 1,4ka bez turba, co má 90 koní. Je třeba myslet na to, že kdo si koupí Fabku ten asi fajnšmekr není.
Avatar - Meridiano
15. 3. 2010 11:16
Pokles
Pokles predaja u Fabie je úplne normálny. Väčšina potencionálnych zákazníkov radšej počká na faceliftovanú verziu. Ja som v rámci výmeny firemných áut chcel tiež kúpiť faceliftovanú Fabiu 1,2TSI. Lenže kolega, ktorý to auto má mať k dispozícii ma prehovoril na Kiu Ceed ktorá momentálne s motorom 1,4 a klimou stojí o 1500Eur menej ako Fabia.Dúfam že to bolo z mojej strany dobré rozhodnutie :-!
Rozbalit vlákno
4
15. 3. 2010 12:21
Re: Pokles
On už stojí cedník méně než Fabia? Tak to je tedy gól. >:D
15. 3. 2010 13:01
Re: Pokles
Za kvalitu se platí
15. 3. 2010 15:13
Re: Pokles
Fabia HTP určitě ne ;-)
15. 3. 2010 11:20
1/3 trhu
Nevím, co je tragického na třetinovém podílu v kategorii ;-)
Rozbalit vlákno
3
15. 3. 2010 12:26
Re: 1/3 trhu
Nenapovídat! >:-[]
15. 3. 2010 14:02
Re: 1/3 trhu
Mas pravdu, vubec nic.
15. 3. 2010 13:53
..ale pozor i 928 krabic od bot je uspech!
I 928 zrudicek jmenem Fabie je velky uspech, pomohl by i stezi dukladny facelift priklepovym kladivem ze vsech stran, par levnych stinu pod klaunskou drstickou nema vubec sanci.
[odkaz]

Musim rici, ze Fabie je bezkonkurencne nevkusne auto, takovej malej hrosik ktery se na Vas pritrouble smeje a vrni strunovou 1.2 HTP. Fakt 928 vysmatych hrosiku, super vysledek, u VW se moc bat o to, ze by jim "fobie" porazela globalne Polo opravdu bat nemusi, to Superb to je jina liga, ale to jsou problemy VW.

Ale nemuzeme za to asi vinit ceskou designerskou skolu, cesti designeri by prece takovou spatnou praci nikdy na svet neprivedli, o tom jsem skoro presvedcen... [odkaz]
Rozbalit vlákno
13
neregistrovaný "507--"
15. 3. 2010 15:19
Re: ..ale pozor i 928 krabic od bot je uspech!
Keď čítam tvoj príspevok, tak viem, že určite by aspoň jeden Čech napísal "tak špatnou práci"... A možno aj urobil dizajn.
Avatar - twistedTSD
15. 3. 2010 16:05
Re: ..ale pozor i 928 krabic od bot je uspech!
ulevilo se ti? ;-)
15. 3. 2010 16:52
Re: ..ale pozor i 928 krabic od bot je uspech!
6. Volkswagen POLO... 140... >:D uplne jeste ne, ale je to uz na dobre ceste.

Tak co panove koncernovi odbornici, pak ze se POLO-auto navzajem nepozira s Golfem, ano nepozira se, tak jako Superb s Passatem, ze. >:D

Dalsi co markantne potvrzuje uspech viceznackove a modelove strategie koncernu VW.
15. 3. 2010 17:37
Re: ..ale pozor i 928 krabic od bot je uspech!
Lifte, jak škodovka tak VW pořád rostou. Je vcelku jedno, jestli se tu a tam prodá více toho či onoho, v globále prodávají každý rok čím dál víc. ;-)
Avatar - Ronault.
15. 3. 2010 19:26
Re: ..ale pozor i 928 krabic od bot je uspech!
A máš díky tomu třeba klidnější spánek nebo kvalitnější erekci >:-[]
Avatar - white label
15. 3. 2010 19:34
Re: ..ale pozor i 928 krabic od bot je uspech!
Kdes přišel na tak absorudní souvislosti, že bys měl (díky tomu) naopak "problémy v ložnici" ty...? :*) 8-s >:D
Avatar - Ronault.
15. 3. 2010 19:38
Re: ..ale pozor i 928 krabic od bot je uspech!
To víš, moje zaměstnání je už pomalu diagnoza. Já už mu tady (a i dalším) sepisuju diagnozu, tak se ptám na anamnézu, toho si nevšímej ;-) >:D
Jinak u mě vše OK :-! :yes:
15. 3. 2010 19:40
Re: ..ale pozor i 928 krabic od bot je uspech!
Ono, vše se vším souvisí. >:D

VW dává "práci" nepřímo mnoha lidem v ČR. Když chodí lidi do práce a nosí domů peníze, tak jsou manželky spokojené a postarají se o kvalitní erekci a poté i tvrdý spánek. >:-[]
Avatar - Ronault.
15. 3. 2010 19:44
Re: ..ale pozor i 928 krabic od bot je uspech!
:yes: >:D Tak to pak ano >:D
15. 3. 2010 21:43
Re: ..ale pozor i 928 krabic od bot je uspech!
V globale prave se to cim dal vic moc neprojevuje. Jinak by VW nemusel kupovat treba Suzuki. Mohli by v Indii prodavat prece levne Seaty nebo Skody nebo VW.
Avatar - T613
15. 3. 2010 21:52
Re: ..ale pozor i 928 krabic od bot je uspech!
Není levnější koupit tam již zavedenou značku než tam tlačit novou?
16. 3. 2010 09:36
Re: ..ale pozor i 928 krabic od bot je uspech!
tak tak, to že Ford nezvládl zmanažovat akvizici několika perspektivních značek, neznamená, že to nemůže zvládnout třeba VW :-)
Avatar - white label
16. 3. 2010 09:46
Re: ..ale pozor i 928 krabic od bot je uspech!
To víš, třeba takové Volvo s Jagem lezlo těm "Fiestám" hrozně "do zelí"... :*) >:D
neregistrovaný "19tom80"
15. 3. 2010 15:26
Korejský web
Tak nevím, ale Škodovka tu nevykřikovala jako korejci že chtějí dláždit svými vozy evropské a české cesty. No nic. Tohle je už nějaký dobu korejský server. Je to tu samá reklama na korejské žuky a proto objektivita veškerá žádná. Škoda vede a je kritizována, korejský žuk i20 je desátý a je vychvalován. No nic. Komedie pokračuje. Stále si ty vychvalovaná auta z www.auto.cz nikdo nekupuje :-)
Rozbalit vlákno
39
15. 3. 2010 15:56
Re: Korejský web
přesně tak... postavili dvě fabriky s kapacitou 600 tisíc plechovek a zatím je využili tak ze 40% a vyhlídky na další růst žádné... >:D Ale velký oči a přehnaný cíle jsou hnací silou korejců, teda dokud je nezastaví bankrot... >:-[]
Avatar - WinDiesel
15. 3. 2010 16:19
Re: Korejský web
No, já jsem četl (mezi řádky), že VW je hrubě nespokojen se zisky produkovanými Škodou. VW nezpochybňje Superba ani Škodu ale zisky Škodovky jako takové.
A budeš se možná divit, ti Toji vysmívaní Korejci mají zatraceně dobré zisky.
neregistrovaný "19tom80"
15. 3. 2010 16:37
Re: Korejský web
Tak nevím já zase četl že je pro němce škodovka moc dobrá a že bere zisky dražším modelům z koncernu VW což se jim nelíbí.

Zisky korejců ? No tak vzhledem k tomu že to je nejhůře platící automobilka (v Nošovicích je základ 15300 hrubého), vzhledem k tomu jaký materiál používají (Made in China, v koreji to pak přebalí do krabic Made in Korea a pošlou to lodí do svých závodů ve světě), vzhledem k tomu co je u nich ještě kvalitní a vzhledem k investičním pobídkám různých států ve kterých mají továrny můžou vypadat zisky opticky velmi dobře, ale spíš o tom pochybuji, protože třeba v Nošovicích šetří kde se dá (materiál, osvětlení pracoviště, odvětrávání, topení atd.).
15. 3. 2010 17:15
Re: Korejský web
koukám, že ty jsi nějaký hodně dobře informovaný znalec ;-)

nevím jaké máš auto, ale v podstatě je to jedno - hlavně se nedívej pod kapotu, mohl bys totiž zjistit, že to co Korejci nakoupí v Číně máš ve svým autě vlastně taky ;-)

Šetří všichni a všude. Myslíš že bez vydíraní prostřednictvím odborů by byly platy ve Škodě, VW nebo kdekoliv jinde takové jaké jsou?

To že máš fabriku s kapacitou 300tis neznamená, že tam budeš 300tis vyrábět hned na druhý den po otevření. Že by se tam chystali nějaké nové modelové řady? Žeby se výroba upravovala podle aktuálního dopytu?

Podívejte se antikorea fans jak to vypadalo s korejci 5 let dozadu - kolik tady jezdilo Cerato nebo Lantra/Elentra. Nebo i Kia Rio? Nic moc. A ejhle, přišla nová generace a je jich tady plno. Že nejsou lepší jako Golf? To snad ani nikdo nečekal, přecejenom ten Golf se šlechtí 30let.

V této generaci vzali útokem střední Evropu, na západě se rozkoukávají. Uvidíme, co přinese další generace.

PS. Nemám korejský vůz ;-)
neregistrovaný "19tom80"
15. 3. 2010 17:45
Re: Korejský web
To je samý příště až budý suchý hříště. Hlavně že tu někdo před příchodem do Nošovic vyřvával že v roce 2010 budou v Nošovicích vyrábět 300.000 vozů ročně, že budou platit lépe než Škoda, že budou prodávat více než Škoda, že budou zaměstnávat tolik a tolik lidí bla bla bla. Kdepak udělali soudruzi z koreje chybu ?

Bude třeba rozebrat další japonské auto do šroubku a pak vyřvávat že soudruzi ve výzkumném ústavu "vývojem" utvořili další korejský žuk. i50, i60, i70 ...

Takže korejčíci. Méně vyřvávat, méně chlastat na Stodolní a více makat.
Avatar - Katikakus
15. 3. 2010 17:50
Re: Korejský web
Tohle je "tom206" z auto.idnes.cz, neboli "zuk" Pokud ctes i diskuse na auto.idnes.cz, tak to je prave ten clovek, ktery vsechny diskuse o jinych, nez nemeckych autech zahlcuje vykriky jako "zuk", "rejze", "socka" atd.porad opakuje dokola to same - napr. o dlazdeni cest korejskymi auty a s oblibou reaguje sam na sebe jako anonymni prispevatel.
Zrejme je to clovek, ktery ma nejaky psychicky problem - pravdepodobne zneuznany soucasny/byvaly zamestnanec nosovicke automobilky.
Ostatni mu uz nereknou jinak, nez "Zuk" - v podstate je to dusevni mrzak, asi ho v detstvi zneuzival nevlastni otec.
Tak uz ho mame i tu - to si uzijeme. >:-[]
15. 3. 2010 19:30
Re: Korejský web
je vidět, že jediný, co máš opravdu zmapovaný jsou různé diskuze... >:D
Avatar - Katikakus
15. 3. 2010 22:15
Re: Korejský web
Ty na tom hochu nejsi o moc lip nez tom206 - zrejme taky nejaky mindrak z detstvi... ;-\
16. 3. 2010 08:40
Re: Korejský web
já oproti tobě nemám mindrák z toho, že nemám řidičák, natož auto... >:D
Avatar - Katikakus
16. 3. 2010 11:14
Re: Korejský web
Je videt, ze mas prehled >:-[] :yes:
Avatar - white label
15. 3. 2010 17:54
Re: Korejský web
A ten Matiz (ve kterém tě pravidelně potkávám) byl teda vyrobený kde...? :-O :*) >:D

P.S. Jj, ten Golf se "šlechtí" už 36. rok...
Avatar - Ronault.
15. 3. 2010 18:24
Re: Korejský web
Tak to už je trochu přešlechtěný, ne? >:-[]
Avatar - white label
15. 3. 2010 18:36
Re: Korejský web
Třeba pro zákazníky Renaultu rozhodně, ti mají raději "revolučnější odrůdy" i s jejich "dět(in)skými (n)emocemi"... ;-) >:D
15. 3. 2010 18:56
Re: Korejský web
Ty máš tedy asocia(liza)ce. >:-[]
Avatar - Ronault.
15. 3. 2010 19:35
Re: Korejský web
Já jen aby to nedopadlo jak s těma Habsburkama ;-) >:-[]
Avatar - white label
15. 3. 2010 21:38
Re: Korejský web
To relativně vlastně nic moc nebylo, třeba proti takové VŘSR...
:-O :*) >:D
15. 3. 2010 19:32
Re: Korejský web
projdi si statistiky prodejů za posledních 10 let v Evropě (na Acea) a zjištíš, že tržní podíl korejských aut kolísá stabilně mezi 3,8-4,2% evropského trhu. Takže za poslední 2 roky k ničemu mimořádnýmu nedošlo, krom toho, že ty auta vyráběj tady a nedovážej je sem. ;-)
16. 3. 2010 09:45
Re: Korejský web
no, jeslti ti stačí ke štěstí podobné statistiky, tak spi klidně dál ;-)
16. 3. 2010 09:51
Re: Korejský web
tobě nestačí a tak se budíš ze spaní, že jo?
neregistrovaný "507--"
15. 3. 2010 19:55
Re: Korejský web
Hmm a odkiaľ máš tú informáciu, že totiž v Číne hodia plasty Made in China do krabíc Made in Korea. >:D >:D
15. 3. 2010 19:35
Re: Korejský web
nesmíš tolik číst bulvár... To by mě zajímalo, kdo byl za minulej rok spokojenej se svými zisky? Že by třeba ztrátová toyota? :-)
15. 3. 2010 19:50
Re: Korejský web
co se týká zisků u korejců, tak dokud nedají kompletní přehled svého účetnictví, tak je to o ničem. Pouhé konstatování toho, že jsme měli takový a takový zisk nic neříká. Pokud tam nebudou i údaje o úvěrech atd., tak je to irelevantní údaj. Tím chci říct, že je snadné vykázat 1 mld zisku, když si vezmu 2 mld úvěr... ;-)
Avatar - Emel
15. 3. 2010 22:04
Re: Korejský web
To tedy není - pokud si vezmeš úvěr 2mld, tak se ti ty peníze do zisku nepočítají, naopak úroky se ti započtou do nákladů. Pokud ty peníze investuješ, opět se ti to objeví na nákladové straně. Ale to se asi namáhám zbytečně...
16. 3. 2010 08:34
Re: Korejský web
no samozřejmě, že se nepočítají do zisku, ale mohou vyřešit investice, které jiné firmy právě financují ze svých zisků, tudíž když mám zvyšující se úvěry, tak lépe dosáhnu vyššího zisku... Ze zisku se krátkodobě odečte jen splátka takového úvěru. ;-)Ale uvidíme za 5 let. To se teprve provejí skutečné dopady soudobé korejské politiky.
16. 3. 2010 08:47
Re: Korejský web
Zase špatně. Zkus jinej obor než účetnictví, v tom evidentně propadáš ;-)
16. 3. 2010 09:46
Re: Korejský web
až po tobě... ;-)
Avatar - white label
16. 3. 2010 09:49
Re: Korejský web
To bych neřekl..., ale aspoň je vidět, že sebevědomí ti naopak nechybí... ;-)
16. 3. 2010 10:27
Re: Korejský web
.... hloupého kopni ;-) Splátka úvěru se rozhodně od zisku neodčítá. Slyšel jsem už hodně blbostí, ale tys všechny překonal :-)
16. 3. 2010 11:13
Re: Korejský web
splátka úvěru snižuje provozní zisk firmy... tím pádem klesá čistý zisk (samozřejmě jde o spoustu dalších věcí, který fakt nehodlám tady řešit)... můžem se tady chytat za slovíčka, nicméně princip je jasný nebo máš snad jiný názor? ;-)
16. 3. 2010 11:36
Re: Korejský web
Jaký mám já názor je vedlejší, hlavní je jak je to správně ;-)
Splátku uvěru neučtuješ do nákladů, ale např. na účet 461 v případě dlouhodobého úvěru, kterej nemá vliv na konečný zisk, popř. ztrátu. Do nákladů účtuješ jen zaplacené úroky.
16. 3. 2010 13:08
Re: Korejský web
takže se schodnem na tom, že úvěr zmenšuje provozní zisk? Resp. úroky z úvěru zmenšují zisk a protože úvěr nikdo bez úroku neposkytne, tak jsme snad doma... ;-)
16. 3. 2010 13:54
Re: Korejský web
Ty seš opravdu marnej. Uvěr provozní zisk nezmenšuje ;-) A úroky jsou finanční náklad, takže provozní zisk nijak neovlivní :-)

Doufám, že teď už to pochopí i méně chápající jedinec jako seš ty >:D
16. 3. 2010 14:13
Re: Korejský web
takže náklady neovlivňují zisk... to jsem opravdu netušil... >:D
Takže když budou dvě firmy a jedna bude mít úvěr a druhá né, tak při stejném hospodaření na tom budou obě stejně... Tak pak chápu expanzi korejců... ;-)
16. 3. 2010 15:02
Re: Korejský web
Náklady ovlivňují zisk, ale finanční náklad (úrok) nikdy provozní zisk neovlivní ;-)
Avatar - Dinar
16. 3. 2010 12:43
Re: Korejský web
To je tip na nějaký daňový ráj? >:D Hoď sem GPS koordináty, zaregistruju si tam firmu. ;-)
Avatar - Emel
16. 3. 2010 11:37
Re: Korejský web
Ne, když máš zvyšující se úvěry, tak je právě složitější dosáhnout zisku než když máš k dispozici vlastní prostředky... třeba ze zisku z minulého období. Dám ti příklad:

Mám vlastní miliardu, zainvestuju ji do vývoje a vydělám 1,5mld. Investiční náklady jsou 1mld, zisk je 0,5mld.

Chci investovat miliardu, ale nemám ji. Půjčím si proto 1,2mld, z toho 0,1 zaplatím hned první rok na úrocích. Vydělám stejně (1,5mld), mé náklady jsou investovaná 1mld + 0,1 náklady na úroky, zisk je pouze 0,4mld.
15. 3. 2010 22:41
Re: Korejský web
No mrsi, myslím, že tobě by to předložené účetnictví stejně nic neřeklo.
Avatar - strýček BOB
15. 3. 2010 18:44
Re: Korejský web
Konečně někdo normální, kdo před podřadnou korejskou produkcí nesedne na zadek, tleskám a vítej v klubu ;-)
15. 3. 2010 19:16
ZLATÁ FABIA
Kdyby tu prodávala Kia tolik idvacítek jako Škoda Fabií, myslím, že bychom na diskuzi zažívali nevídané masturbační autobakchanálie. Je-li to však obráceně, člověk tu čte vskutku podivuhodné zpovědi.

Je dobře si uvědomit dvě věci:

- Fabia je zde stále až fatálně nejprodávanějším autem
- objektivně je Fabia jedním z nejlepších, nepovedenějších aut své třídy.

Pokles prodejů je dán jednak odezněním švorcboomu, jednak nástupem obecnějšího zdejšího trendu, a tím je postupný odklon od subkompaktů a orientace na větší třídy. Lidé bohatnou a tudíž i v Česku směřují k nejrozšířenější třídě - ke kompaktům.

Důležité je, kolik Škoda vyrobila a i nadále vyrábí jako celek, a to je na velké ovace. Škoda pružně reaguje na očekávání kupců a nabízí tak segmenty, které táhnou prodeje. Není tak závislá na jedné třídě, a snáze tak překonává případné tržní výkyvy. V dohledu je miniškodovka... ano ano, pod taktovkou VW Škoda šlape doslova jak ty pověstné švýcary...

Takže klid, pokud je na diskuzi někdo, kdo si zatím nestihl koupit auto, pak je dobře vědět, že se pravděpodobně stane vlastníkem Fabie. Proto pozor na naivní diskuzní soudy... aby ses sám sobě nemusel za rok do zrcadla omlouvat.

BRAVO FABIA :yes:
Rozbalit vlákno
17
neregistrovaný "507--"
15. 3. 2010 19:30
Re: ZLATÁ FABIA
Ano, určite aj iným klesli predaje a to, že Fabií sa predalo takmer trikrát toľko čo dvojky, to je úžasné. :yes:
15. 3. 2010 22:08
Re: ZLATÁ FABIA
Súhlas aj nesúhlas.

1.Fatálne najpredávanejší znamená momentálne necelú tisícku kusov za mesiac- na českom trhu. Koľko Fabií sa predáva mesačne celosvetovo? Koľko predá v danej triede konkurencia? To by boli zaujímavé čísla.

2.Objektívne patrí Fabia sotva k priemeru v triede. Páni z VW zviazali ruky českým vývojárom poctivo.

Z toho mi vychádza:

-Škoda :yes:
-vedenie VW :no:
15. 3. 2010 22:37
Re: ZLATÁ FABIA
No, nakonec, kdybys dal palce obráceně, bylo by to pro Česko horší... :-)
neregistrovaný "507--"
16. 3. 2010 16:19
Re: ZLATÁ FABIA
Objektívne patrí Fabia sotva k priemeru v triede? Hmm a kto je potom nadpriemer? V čom je ten nadpriemerný automobil tak nadpriemerný?
15. 3. 2010 22:32
Re: ZLATÁ FABIA
Od kedy Kia vyraba i20? :-)
Vidim, ze sa vyznas v autach. Ahaaa! Prepac, vlastne len vw je auto ;)
Pozri si statistiky___to su tie tabulky s cislami a uprene pozri na poziciu Fabie. Tam je take znamienko " - " a to je minus.
To jednoznacne svedci o nezaujmu a jasnom poklese tejto krabicky :-)
Btw___vo velmi kratkom case sa Hyundai/Kia stal 5 najvacsou automobilkou!!! To je jasny dokaz toho, ze vo Svete je o tieto auta zaujem! A este na zaver___v u.s. renomovanych mediach sa pise, ze Hyundai ma slusne nasliapnute na to, aby patril medzi premiove znacky! Ups! Cumis co? ;)
15. 3. 2010 22:41
Re: ZLATÁ FABIA
Vždyť přece Hyundai je prémií už dávno. Tedy minimálně v tvých snech... >:D Znaménka mínus mají všichni. Nesmíš odezírat jen z pondělních prodejů... Jinak píšeš o autu, kterého se tu prodává tisícovka měsíčně, tedy třikrát tolik co v pořadí na druhém místě. Zeptej se zítra ve škole, co znamená slovo - proporce.

Jinak děkuju za osvětu, budu se muset vice zajímat i o lowend, abych nedělal chybky.
15. 3. 2010 22:49
Re: ZLATÁ FABIA
Pro tebe bude prémie i klíčová dírka, kterou šmíruješ holky ve sprše, že?
neregistrovaný "507--"
16. 3. 2010 16:22
Re: ZLATÁ FABIA
>:D
neregistrovaný "507--"
16. 3. 2010 16:21
Re: ZLATÁ FABIA
Ako môže byť nezáujem o Fabiu, keď sa jej predalo takmer trikrát viac, ako dvojky v tejto triede?
Avatar - Starfighter
15. 3. 2010 23:33
Re: ZLATÁ FABIA
:yes:
Za momentálním poklesem vidím vyčkávání na facelift. Fotky na živo ukazují, že Fabii hodně pomohl [odkaz]
16. 3. 2010 06:25
Re: ZLATÁ FABIA
V čom facelift pomohol?
-Vo vzhľade- dizajn nie je zrovna parketou Fabie a kto kupuje Fabiu, silne pochybujem, že sa vždy rozhoduje primárne preto, že sa mu páči
-V motoroch- iste, v ponuke sú nové moderné pohonné jednotky, ktoré image Fabie rozhodne vylepšia - väčšina potencionálnych kupcov ale aj tak siahne po HTP
Pokles predaja Fabií nie je momentálny, je nepretržitý. Možno ho facelift zmierni, alebo načas predaje stúpnu, možno bude treba ešte stiahnuť cenu auta nižšie. Ale súčasná Fabia nie je auto, o ktoré by sa záujemci trhali. A mohla byť.
Reálnejšiu šancu na získanie starých pozícií vidím najskôr s novým modelom, ale ten je vraj v pláne až v roku 2012.
16. 3. 2010 08:37
Re: ZLATÁ FABIA
Pokles kopíruje stav trhu, který celkově nyní klesá. Pokud se chceš o něčem bavit, tak o podílu tohoto modelu na celkovém trhu (jaký byl a jaký je). To je ale už evidentně nad tvoje chápání. ;-\
16. 3. 2010 09:36
Re: ZLATÁ FABIA
Ty sa o moje chápanie nestaraj, máš čo robiť so svojim. A hlavne sa nauč čítať a najmä aj ako-tak pochopiť čo čítaš. Bol som tu z prvých, čo sa pýtal na celkový predaj Fabií, nie iba na český trh. To je ale evidentne už nad tvoje možnosti, že?
16. 3. 2010 09:49
Re: ZLATÁ FABIA
trochu křečovité, ale kdyby jsi sa místo toho pýtání kouknul na relevantní čísla, tak bys tady nemusel stále psát dokola stejné nesmysly... ale to bys asi jinak neměl čím vyplnit svůj pracovní čas... >:D
16. 3. 2010 12:27
Re: ZLATÁ FABIA
Čo neviem, spýtam sa, netrepem nezmysly ako niekto...
V práci obvykle pracujem, z mojich daní predsa treba živiť aj lemplov, čo sa v práci iba flákajú a šmejdia po internete.
16. 3. 2010 13:10
Re: ZLATÁ FABIA
Jestli myslíš mě, tak mi napiš jaké konkrétní nesmyly jsem napsal... A díky že mě živíš... :-)
15. 3. 2010 21:44
Cestujeme po USA s Deadliftem...
[odkaz]
Rozbalit vlákno
3
Avatar - T613
15. 3. 2010 21:53
Re: Cestujeme po USA s Deadliftem...
používej radši www.jpeg.cz ;-)
15. 3. 2010 22:07
Re: Cestujeme po USA s Deadliftem...
Místo Forda?
16. 3. 2010 17:11
Re: Cestujeme po USA s Deadliftem...
Sežen snílka Cosworthe, trefí ho šlak >:-[]
Avatar - Emel
15. 3. 2010 22:09
Polo
To Polo, to je pořád ještě bída... no, ale ono to přijde, asi.
Rozbalit vlákno
9
15. 3. 2010 22:13
Re: Polo
Podívej na SDA. Všechno je bída ;-\
16. 3. 2010 09:43
Re: Polo
to se už ani Poršáky a Ferrari neprodávají? Až pak to bude skutečná bída >:-[]
Avatar - Emel
16. 3. 2010 12:40
Re: Polo
No, čekal jsem, že dotáhne Fiestu...
Avatar - Emel
16. 3. 2010 20:18
Re: Polo
Nevím, na co narážíš... sice VW moc nemusím, ale Polo se fakt povedlo a ve srovnání s Fiestou pro mě je to jasná volba.
Avatar - white label
16. 3. 2010 13:45
Re: Polo
Tak brzo bych to nečekal, každopádně věřím, že se POLO časem k Fiestě (prodeji) minimálně podstatně přiblíží..., podmínkou ovšem bude, aby Ford nezačal na Fiestě časem uplatňovat cenovou politiku, převzatou z nekonečně končícího, levného Fusionu...
16. 3. 2010 15:27
Re: Polo
Ta fiesta nic moc. Zadní partie hezká, předek teda bída a hlavně cena, verze titanium drahá jak sviňa a má manuální klimu a vzadu švihadla:) Ibiza má 4x elektriku v základu (nebo ve stylu, hned druhý stupeň). Navíc co jsem se vezl palubka už vrzala a motory 1,25 a 1.4 jsou bída. Podvozek je na stejno, možná, že ten ibizy snese větší dynamiku, fiesta je zas o něco málo pohodlnější. Lidi fiestu kupujou, protože je v akci, ale kdyby mrkli na akci seatu - dle mého ibiza a půl třídy vyspělejší auto, budou mít za 269t. 1.4 16V s klimatronikem, ESP, tempomatem, senzory tlaků v pneu atd....já tady pro fiestu nejsem.
16. 3. 2010 18:26
Re: Polo
Já bych Ibize dal taky přednost. Mně se líbí a překvapil mně i vnitřek. U Fiesty je zadek (prostor vevnitř) skoro tragickej), Ibiza je v pohodě. I ten kombík vypadá slušně. Alespoň na fotkách a na obrazovce. Fiesta je efektní auto, jehož vnitřek ovšem vypadá trochu lacině (mám na mysli třeba pseudokovoé doplňky palubky a volantu), bohužel - je to trend Fordu, Mondeo nebo Kuga na tom není líp.
16. 3. 2010 22:53
Re: Polo
Já myslel všechny prodeje dle SDA
16. 3. 2010 15:21
Jediná možmost - Fabia 3. generace
Prostě je to disproporciální "pašík" bez šmrncu a zastaralou technologií. Kdyby vypadala jak nové polo či ibiza, určitě by se prodávala lépe. Chválím motory, ikdyž tedy TSI v pětikvaltu nic moc. Hospodárnost a richost motoru asi nebude tak razantní. Možná se jedná o počátky "oškubávání" škodovky ze strany VW. Se psalo o první generaci Fabie (2000-2007), že se nedávala na kapotu odhlučňovací dečka z důvodu, že se hluk uvnitř snížil oproti polu o 1dB, oproti ibize dokonce o necelé 3dB..
Rozbalit vlákno
1
16. 3. 2010 18:35
Re: Jediná možmost - Fabia 3. generace
Neměl bych strach, že by soudruzi z Wolfsburgu škodovku nějak oškubávali. A z jednoho článku bulváru zvaného Spiegel (který tady všichni rozebírají a který tak vehementně citují seriózní média na východ od bývalé železné opony s lezdo***ezectvím sobě vlastním a vrozeným) bych taky závěry nevyvozoval. Když byla předchozí Fábie na nové platformě, bylo to proto, že soudruzi z FauVé chtěli mít vychytaný podvozek pro Polo, když je nynější Fabie na platformě předchozí, zase je to špatně...zase důkaz diskriminace za strany VW. To osekávání škodovky a její zatlačování dokonce i na úkor Seatu je paranoidní - pro některé ale zbožné přání. Jinak, když tak VW dusí škodovku, pročpak má třeba Yeti širší paletu motorů než Tigi?

Ale jinak souhlas, facelift sem facelift tam - chtělo by to něco nového a lepšího, i když mám pocit, že to těžiště škodovky směřuje k větším autům a Fábie bude čím dál tím méně důležitá.