Testy
Přihlásit pro přidání komentáře
Pepa_007
I za tento zastaralý kus dávat skoro mega? Chce to nějaké slevy.
Výkon nízký, spotřeba velká.....
Trivalec ale uz nikdo nevymění........ 😠
Výkon nízký, spotřeba velká.....
Trivalec ale uz nikdo nevymění........ 😠
cizekHUNTER
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Arese
Tvl., nadváha a zbytečně složitá technika v praxi: autor testu jásá nad naměřeným průměrem v kombinovaném provozu 7,1 l/100 km. Přitom náš zcela nehybridní (a citelně lehčí) Karoq s manuální převodovkou v takovém režimu vykazuje dlouhodobou spotřebu 6,3 l/100, a to se s ním rozhodně neloudáme! 😄
P.S.: A to ještě kupující tohoto Peugeotu musí strpět ten šílený i-Cocpit! 😲 😲 😲 :no:
P.S.: A to ještě kupující tohoto Peugeotu musí strpět ten šílený i-Cocpit! 😲 😲 😲 :no:
Souhlas. Podobné spotřeby lze v autě podobné velikosti dosáhnout i s ICE.
Ve městě to smysl má, jinde nikoli, cena příšerná.
BTW - můj Jeep dává trasy s dálnicí lehce pod 8. Mimo město pod 7. Vše na limitu/lehce nad. A to si myslím, že rozhodně není žádný spořílek...
Ve městě to smysl má, jinde nikoli, cena příšerná.
BTW - můj Jeep dává trasy s dálnicí lehce pod 8. Mimo město pod 7. Vše na limitu/lehce nad. A to si myslím, že rozhodně není žádný spořílek...
Stejsn
jestli je to hnusnější zvenčí nebo zevnitř 😡
cizekHUNTER
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Petr Doyl
A ještě k tomu benál. Jezdím i 800 km denně občas autem Dublin a zpět s vnoučaty. Každý týden s přívěsem. V současném 20 letém Fordu galaxy s průměrnou spotřebou 6.8 l a s najezdem 750 000 km jsem zatím nenašel následovník, vypadá to asi opět na Ford. Díky Green dealu se všichni asi poy, kdo to kdy viděl takový motor dát do tak těžkého vozu. Škoda že ten test nedokázal dovézt do konce a ne testoval spotřebu mimo město na alespoň 100a více km. Škoda přemrštěné ceny...
del42sa
"nejlepším pohonným ústrojím pro dosluhující Peugeot 3008 byl podle mě plug-in hybrid s pohonem všech kol, označený Hybrid4. Umožňoval totiž poměrně dlouhý dojezd na elektřinu, bez běžícího spalovacího motoru jezdil primárně jako zadokolka, kombinovaných 300 koní byl velmi příjemný výkon a v nabídce byl i režim 4WD, v němž vůz počítal se ztrátou trakce a poháněl rovnou všechna kola rovnoměrně"
to má být vtip ? Nejlepším pohonným ustrojím byl 2.O HDi motor, než ho (zcela zbytečně) vyřadili z nabídky. Pohon který zmiňujete byl nejdražším , který se dal do tohoto Peugeotu pořídit,určený max pro skalní příznivce značky a zelené eurohujery,nabízející drahou a složitou techniku ,jinak za tu cenu naprosto mimo zájem většiny zákazníků 😉
testovaný tříválec na dálnici, z logiky věci , úspornější být nemůže, ale ve městě a po okrskách je uspora oproti předchozímu provedení výrazná a na to se měl test primárně zaměřit
to má být vtip ? Nejlepším pohonným ustrojím byl 2.O HDi motor, než ho (zcela zbytečně) vyřadili z nabídky. Pohon který zmiňujete byl nejdražším , který se dal do tohoto Peugeotu pořídit,určený max pro skalní příznivce značky a zelené eurohujery,nabízející drahou a složitou techniku ,jinak za tu cenu naprosto mimo zájem většiny zákazníků 😉
testovaný tříválec na dálnici, z logiky věci , úspornější být nemůže, ale ve městě a po okrskách je uspora oproti předchozímu provedení výrazná a na to se měl test primárně zaměřit
Na Jazzika som pozeral, neprekusol som dizajn, pacili sa mi vsetky predosle generacie... ale je to ultraracionalne auto, to dokazem respektovat 😄
Hybrid je primarne do mesta a na okresky, lebo tam je najuspornejsi, je na tom nieco špatné ? Diesel je na dialnice, pretoze tam je naujspornejsi... 😄
Dynamika a spotreba odpoveda testovaniu na dialnici niekym, kto od toho chce dieslovy dialniciny rezim.
Autor si nedal minimalnu namahu spravit mestsku a medzimestku spotrebu, pise o 60% na elektriku po meste, to asi nebude spatna spotreba. No holt neni ranne vtáča, tak musi kazde rano rychlo po dialnici do Prahy a recenzia je na svete.
Dokud jsem nezjistil, ze ta nova 1.2 je krizenec obojiho.
Je to 1.2, jako PSA, ale ma to rozvody a motor management jako Firefly.
A i to "zelezo" je jiny, napr ma kovany pisty, jako firefly, a ne lity jako PSA.
I ta prevodovka je stejna, jako yla v Italech, teda to reseni je stejne. Dvouspojka, se zabudovanym elektromotorem.
Mozna to nebude tak horky. Akorat to vypada, zze nejnormalnejsi auto s touhle technikou bude Opel!
😒
Ale nechame se prekvapit.
To je fajn zpráva.
https😐/www.youtube.com/watch?…