Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Testy

Zpět na článek

TEST Peugeot 3008 Hybrid 136 – Staré auto, nová technika

26 komentářů

PavelK_
Já teda nevím, škol nemám, ale tak nějak mi přijde, že je to jako hybrid ku ho.... . Dynamika nic moc, spotřeba otřesná, silná nadváha, cena příšerná.
Avatar - Anonym
Anonym
Tak tak, nechápu ani já.
Avantime
Áno, v reálnom živote úplne nanič. Ale pre WLTP cyklus merania emisií to zrejme stačí, podľa mňa je to len na to. 😄
Avatar - lamal
lamal
V realnom zivote si s tym nic nenajazdil, ale múdry si 😄 Hybrid je primarne do mesta a medzimesta a tam bude spotreba i dynamika viac nez dobra.
Avantime
Sklamem ťa, ale presne s týmto som jazdil, 1,2 Hybrid v starej 3008. Je to proste mild-hybrid, tak ako ten úžasný Strong Hybrid v Suzuki. S tou druhou vetou súhlasím, preto sme aj kúpili Jazz e:HEV.
Avatar - lamal
lamal
No ale ten stary nema taku velku baterku ani elektromotor, myslis ze je to zrovnatelne ?
Na Jazzika som pozeral, neprekusol som dizajn, pacili sa mi vsetky predosle generacie... ale je to ultraracionalne auto, to dokazem respektovat 😄
Avatar - Ozzman
Ozzman
No no... musím tě poupravit, Hybrid je primárně do města jelikož tam je úsporný, protože třeba takový Lexus RX500h by s tebou nesouhlasil, nebo naposledy mnou zkoušený TucsonPHEV 195kw a tak... ... obě auta tedy není usporná ani ve městě a na okresce, ale zase docela jedou 😁
Avatar - lamal
lamal
To je auto od auta, velkost a hmotnost 3008 nie je najmensia, ZRV by bolo uspornejsie, ale to je top japonsky hybrid 😉 Ked budes setrit tak aj tento hybrid v 3008 bude usporny.

Hybrid je primarne do mesta a na okresky, lebo tam je najuspornejsi, je na tom nieco špatné ? Diesel je na dialnice, pretoze tam je naujspornejsi... 😄
Avatar - lamal
lamal
1553 kg s hybridom s vybavou je silna nadvaha ? 😁
Dynamika a spotreba odpoveda testovaniu na dialnici niekym, kto od toho chce dieslovy dialniciny rezim.

Autor si nedal minimalnu namahu spravit mestsku a medzimestku spotrebu, pise o 60% na elektriku po meste, to asi nebude spatna spotreba. No holt neni ranne vtáča, tak musi kazde rano rychlo po dialnici do Prahy a recenzia je na svete.
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
Ja jsem nadával dost jadrne, ze pohrbili dobre firefly a vsude cpout tu francouzskou 1.2

Dokud jsem nezjistil, ze ta nova 1.2 je krizenec obojiho.
Je to 1.2, jako PSA, ale ma to rozvody a motor management jako Firefly.
A i to "zelezo" je jiny, napr ma kovany pisty, jako firefly, a ne lity jako PSA.

I ta prevodovka je stejna, jako yla v Italech, teda to reseni je stejne. Dvouspojka, se zabudovanym elektromotorem.

Mozna to nebude tak horky. Akorat to vypada, zze nejnormalnejsi auto s touhle technikou bude Opel!
😒

Ale nechame se prekvapit.
Ota4
Tak to jsem rád že jsi na to už přišel. . .
lukas13
Díky za info 👍

To je fajn zpráva.
Avatar - Ozzman
Ozzman
A má přímý vstřik, nebo nepřímý ? Mimochodem ta dvouspojka s elektromotorem funguje příšerně třeba v Compassu.
Avatar - del42sa
del42sa
tady to tak tragicky nedopadlo , spotřeba 6,1 l průměr, na dálnici 7 l na tak velké auto mi přjde naprosto v pohodě , město a okrsky klidně kolem 5l

https😐/www.youtube.com/watch?…
Avatar - Pepa_007
Pepa_007
I za tento zastaralý kus dávat skoro mega? Chce to nějaké slevy.
Výkon nízký, spotřeba velká.....
Trivalec ale uz nikdo nevymění........ 😠
Avatar - cizekHUNTER
cizekHUNTER
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Pepa_007
Pepa_007
Co s ním je?
Josef Musil Praha
Arese
Tvl., nadváha a zbytečně složitá technika v praxi: autor testu jásá nad naměřeným průměrem v kombinovaném provozu 7,1 l/100 km. Přitom náš zcela nehybridní (a citelně lehčí) Karoq s manuální převodovkou v takovém režimu vykazuje dlouhodobou spotřebu 6,3 l/100, a to se s ním rozhodně neloudáme! 😄
P.S.: A to ještě kupující tohoto Peugeotu musí strpět ten šílený i-Cocpit! 😲 😲 😲 :no:
lukas13
Souhlas. Podobné spotřeby lze v autě podobné velikosti dosáhnout i s ICE.

Ve městě to smysl má, jinde nikoli, cena příšerná.

BTW - můj Jeep dává trasy s dálnicí lehce pod 8. Mimo město pod 7. Vše na limitu/lehce nad. A to si myslím, že rozhodně není žádný spořílek...
kyklop
Váhu by som až tak tragicky nevidel, problémom je spotreba (aj keď redaktorová a tá nebýva vždy tá najnižšia). Za podobnú spotrebu to dáva aj slušný benzín bez hybridu....
Arese
No ano, právě i díky tomu, že je podstatně lehčí. 😄 :yes:
Avatar - Stejsn
Stejsn
jestli je to hnusnější zvenčí nebo zevnitř 😡
Avatar - cizekHUNTER
cizekHUNTER
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Arese
Zasloužil bys pořádnou po tlamě, drzý burane! 😲
Petr Doyl
A ještě k tomu benál. Jezdím i 800 km denně občas autem Dublin a zpět s vnoučaty. Každý týden s přívěsem. V současném 20 letém Fordu galaxy s průměrnou spotřebou 6.8 l a s najezdem 750 000 km jsem zatím nenašel následovník, vypadá to asi opět na Ford. Díky Green dealu se všichni asi poy, kdo to kdy viděl takový motor dát do tak těžkého vozu. Škoda že ten test nedokázal dovézt do konce a ne testoval spotřebu mimo město na alespoň 100a více km. Škoda přemrštěné ceny...
Avatar - del42sa
del42sa
"nejlepším pohonným ústrojím pro dosluhující Peugeot 3008 byl podle mě plug-in hybrid s pohonem všech kol, označený Hybrid4. Umožňoval totiž poměrně dlouhý dojezd na elektřinu, bez běžícího spalovacího motoru jezdil primárně jako zadokolka, kombinovaných 300 koní byl velmi příjemný výkon a v nabídce byl i režim 4WD, v němž vůz počítal se ztrátou trakce a poháněl rovnou všechna kola rovnoměrně"

to má být vtip ? Nejlepším pohonným ustrojím byl 2.O HDi motor, než ho (zcela zbytečně) vyřadili z nabídky. Pohon který zmiňujete byl nejdražším , který se dal do tohoto Peugeotu pořídit,určený max pro skalní příznivce značky a zelené eurohujery,nabízející drahou a složitou techniku ,jinak za tu cenu naprosto mimo zájem většiny zákazníků 😉

testovaný tříválec na dálnici, z logiky věci , úspornější být nemůže, ale ve městě a po okrskách je uspora oproti předchozímu provedení výrazná a na to se měl test primárně zaměřit