Novinky
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeFiatem 128 jezdil i Enzo Ferrari. Srbové ho drželi při životě až do roku 2008
19 komentářů
cizekHUNTER
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neriesme geopolitiku aspon Tu...donedavna som si chcel kupit investicnu nehnutelnost na Slovensku...sledujuc co sa nam tu deje mam chut nielenze nekupovat, ale predavat. vyskakuje to zo vsetkych stran.
Debilnější reakce tě nenapadla? 😲 :no:
Jamme
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
cizekHUNTER
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
hele schizofrenik odpovídá sám sobě, zhorušuje se ti to hammuno, už je to vážný, potřebuješ 110 lékřů dneně a 700 pilulek.
Tak šupajdi na skostský střiky a neporzuj tady, zelenej neomarxisto z PCHL Bohnice 😄 😄
Tak šupajdi na skostský střiky a neporzuj tady, zelenej neomarxisto z PCHL Bohnice 😄 😄
Mr.Murphy
....dodnes vypada bozsky a i ty parametry se furt zdaji pouzitelne 😄 Vsak se staci podivat kolik ty veterany stoji.... :yes: :yes:
Malokdo mi to veri, ale ja jsem se fakt asi nejvic vyblbnul s Ritmem, co melo 75 koni.
Podvozek vicemene jako tahle 128 a motor 1.5.
Usmev od ucha k uchu.
Podvozek vicemene jako tahle 128 a motor 1.5.
Usmev od ucha k uchu.
Presne neco takoveho dnes chybi. Pochopitelne v modernejsim provedeni.
Ale jednoduche auto, bez zbytecnosti. Rozumna velikost, primereny vykon.
Dneska mmaji auta skoro 3 tuny. A v clancich se objevuji perly jako tohle auto ma jen 136kW, takze dynamicky proste v provozu nestaci.
A netusil jsem, ze Enzo Ferarri dozival v Srbsku.
😄
😄
Podstatny rozdil byla az 1/9, famozni 1/9.
Měli jsme doma dvakrát F128, 4dv. "hořčicový" sedan 1,1 a po něm 2dv. bílý sedan (rally, viz titulka) 1,3, na který moc rád vzpomínám dodnes. :yes:
Ale to by de ztratil ta pointa, ze HO udrzovali pri zivote...
Presne.
Mel jsem Rally v kovove modre. Nadherne auto, a diky pricnemu listovemu peru vzadu i skvele jezdilo.