Novinky
Měli LC, Patrol, Pajero v naftových šestiválcích. Postupně jim z toho vyšly jakési úzké vysoké kozy se čtyřválci s bídným výkonem až nakonec zbyl jen LC jako terénní voňavka. Takový Hilux, LC 200, Navara s jednoprostorovou karoserií vůbec nejsou. Variabilita takového auta je mnohem větší než u Pickupu. 2 + spací plocha nebo auto pro sedUm. Nejlepší je pickup jedoucí na hory, pět a půl metru dlouhá kráva a lyže jsou na nosiči a trčí ještě za auto.
Chcelo by to v eu nieco ako ford everest ( civilny ranger ) alebo pajero sport ( civilna L200 ).... v podstate zvladnu v terene skoro to iste co ich bracekovia pickupy akurat su bez korby a z pohladu rodiny ( ako rodinne terenne kombiky ) ovela praktickejsie varianty... a prave v eu by taketo prekabatene pickupy mohli fungovat... kedze nejaku nivu tu uz stejne kupuje malokto ako rodinny terenak.. alebo draheho defika... ci este drahsie Gecko ( ktore uz su skor stylovkami ako rodinnymi pracantmi ) ... skoda... ale aj to je len dalsi dokaz toho do akych problemov uz eu trh za poslednu dekadu padol ( niekdajsi pupok automobilizmu splasol ) ... a tie najzaujimavejsie kusky nas uz dnes radsej obchadzaju... zlata australia ... jak ja im ich auta zavidim .... maju defakto vsetko
Pajero sport se z toyoty jmenoval 4runner (podvozek a motory Hilux a kastle normalni terenak 5 dv)
ne 4runner, ale Fortuner. Podobné názvy, jiná auta. 4Runner je americká záležitost Fortuner se prodává hodně v asijském a arabském světě. Pár dní zpět jsem ho měl půjčený z půjčovny v Ománu. Popravdě je to jízdně hrozný auto. Nejspíš to má své kvality mimo dobré silnice, ale pro západní svět to má jízdní vlastnosti podprůměrné. Někdo zmínil Mitsubishi Montero (Pajero Sport) a to je vůbec nejhorší nové auto co jsem za poslední roky řídil. Děsný křáp. Naopak Ford Everest (Ford Ranger přestavěnej na SUV) je skvělé auto SUV co jezdí jako moderní auto a je to klasický offroad na rámu s offroad výbavou a schopnostma.
Ac jsem Toyotar (LC 70 a 4rumner II gen vse benal) tak tohle se me nelibi a to byl LC asi posledni toyota co vypadala pekne, ten zbytek modelu byl hnus uz vic nez 10 let.
https😐/www.jazdime.sk/…strednej-triedy/
https😐/podlahanews.sk/…sangyong-rexton/
Hlavne ak clovek zvazi ze kolko ( malo ) stoji... ma pritom tuhy ram.. a utiahne 3,5 tony... tak fakt brutalna naloz v dnesnej dobe terennych uz baboviek... vymaknuteho kodiaqa ci sorento uz zotrie s prstom v nose... ale podla mna ako dostupnejsia alternativa k landcruiseru urcite stoji za to.... a nestrati sa ... rexton :yes:
Já LC řídil tu minulou generaci, měl slabší verzi té 2.8 s cca 130kw a na silnici to není nejideálnější auto, takže rozhodně jako polykač kilometrů na dálnice to není vhodné auto, je to vlastně i docela líné (ten nový má trochu víc kw, tak to bude lepší), ale jinak je to bytelné auto, které má funkční schopnosti a funkční řadu let, proto se tak prodává po světě, protože vydrží. Neumím si představit někoho, kdo má peníze na LC, že by si šel vzít radši Rexton.
Rexton je volba peněženky, s nejistým výsledkem, možná bude na silnici fungovat, ale zapřáhnout ho do služby bych riskoval jen, kdybych na LC neměl... a proto nemužu souhlasit s tím, co píšeš. Já SS zkoušel jen jedno, nebylo to špatné, ale pořád na to koukej optikou ceny.