V každé skupině výrobků najdete dobré i špatné. Špatné neznamená nutne chybu na úrovni jádrového produktu. Často je chyba v rozšířeném produktu. Nicméně výsledkem je tržní selhání, lidé to nekupují.
Pokud to firma přežije, mohou se z těch špatných produktů stát sběratelské předměty, bo jsou vzácné. BMW 507 a jeho reinkarnace Z8 jsou pěkné příklady. Málokdo by ale řekl, že to znamená, že sportovní auta jsou špatná jako kategorie.
Úplně to stejně platí pro současnou nabídku EV. Na trhu jsou vysloveně výborné nabídky i vysloveně hrozné. Část těch hrozných je právě v oblasti rozšířeného produktu ale to si časem sedne.
Kdepak, bezpecnost aut je dokonalost, hacknout to nejde.
Normalne na to koukam na youtube.
Odposlech klice nebo odemykani ala “kessy” je uplne dokonale zabezpecene, na to staci krabicka za €500. Okamzite dokaze nahrat a zopakovat.
Zabezpeceni NULA NIC.
No a pak to pekelny zabezpeceni ICU. Jak by tohle slo asi tak … jo aha krabicka za €200 pripojit do servisniho portu, pockat 1-3 minuty podle znacky a typu vozu a tlacitkwm nastartovat.
Kdepak. Je to dokonaly.
Automobilky maji strasne moc dobre zabezpeceny auta, protoze kdyby se auto ukradlo, tak by neprodali jedine nove auto… ajajaj. Prave ze kdyz se ukradne, tak prodaji nove auto … hmm tak jeste ze to NEJDE ukrast :-!
Ano a je jich vic.
Nekdy u tech novejsich potrebujes krabicku za 3k eur s velkou antenou, kterou pak das za okno auta co stoji na parkovisti vedle tebe, to nemas sanci videt.
Prijedes na nakup k tesku, zaparkujes a nez nakoupis je pryc. Odemkne nastartuje a odjede.
...... auto v rámci infotainmentu chová neobvykle, je dle projektového manažera vhodné auto bezpečně odstavit a kontaktovat infolinku či servisní středisko......
Pochopitelně. Odpojit baterii, naložit a odvezt do servisu. Hlídám tak vše. I mixér doma v kuchyni. 😉 👍🏻
je tohle cesta do pekla. Dnes jsou auta v zásadě nebezpečná, protože riziko lidské chyby je velké a všudypřítomné. Až bude provoz všude plně autonomní, řidičské chyby vymizí, jenže zase bude síť náchylná přesně k popisovaným sabotážím a útokům. Takže vždycky je riziko člověk, ať už úmyslně, nebo ne.