pozitivně ví, že v generaci Husakovych děti je zvýšené procento technicky nezdatných líných jedinců, tak Don Vito pozitivně ví, že toto je pouhý greenwashing Toyoty.
už jsi aspoň dospěl nebo patříš mezi ubožáky z té generace X? O životě kolem toho moc nevíš, o autech zatím asi taky moc ne, když se podívám na tvé příspěvky.
Jako myslíš tvoje namachrovane příspěvky jak jsou všichni kromě tebe úplně blbí? Kde ty jsi to falešné sebevědomí získal, když si neumíš ani sám nafouknout kola.
Všichni ne. Jen ti, co jsou přistižen při lži a místo toho aby raději byli aspoň sticha, tak trousi dalsi.
Kde beres to, ze si neumim nafouknout kola? Dělám to běžně
Jen ukazuješ, že jsem se trefil a patříš přesně do téhle skupiny prolhanych zoufalcu jako je mokrous, kari.laz, ryccardo atd.
Odpovídají tomu i tvé příspěvky, které jsou obsahově na úrovni "čížka"
Aha. Takze kdyz nekdo chce fakta, tak je ubozak. Ok zajímavé.
"Zdravý rozum" jsem tu videl už tolikrát, jak se tu ryccardo, mokrous a další do mne navazeli za třeba to, ze v hybridu Toyoty je brake-be-wire, útočili s tím, že vůbec tomu nerozumím a že logicky to být nemůže a kdyz se konečně ukázalo, že tam skutecne je, jediný Roman uznal svoji chybu a omluvil se. Takze zdravý rozum ano, ale pokud tu jsou prolhany arogantní zoufalci, kteří se jen navazi do ostatních a své argumenty mají podložený svým "zdravým rozumem" a fakta ignorují.
Nebo co mi povíš na těm brake-by-wire? Že žádné seriove auto ho mít nemůže jako ryccardo? Nebo že passat tdi jezdi při 160+ za 5-5.5l? Že DSG neškube? Že dieselové emise ve městech nezpůsobují zdraví potíže? K těm emisim, zajiste pouzijes svůj zdravý rozum a vrhneš se na whataboutismus
Nebo jak se ryccardo do mne pustil ohledně kritizovani článků, že EP schválil pocitani emisí BEV. Psal jsem, že EP to schválit nemohl, kdyz nezasedal. Pak ten nesmysl převzalo i ACZ a už to tu jelo znovu. No nakonec se ukázalo, že ten "zdravý rozum", který dle tebe já nemám a mají ho tedy ostatní, byl zase špatně, protože to dal jen výbor životního prostředí jako návrh na změnu.
Vážení čtenáři diskusního fora auto.cz, dnes jste měli možnost sledovat inscenaci - one men show, ve které Horky Rom vystoupil v následujících rolích:
- Don Vito - hlavní role
- Jamme - v roli hlavního kreténa
- cizekHUNTER - role vedlejšího kreténa
- Mikesus - role blba
- Marek Absolon - v roli hlavního poskoka
Těšíme se, až tento kompars odsud vystřelí jednou provždy. :no:
Právě jsi tu roli blba převzal ty. Gratuluji,
protoze narozdil od tebe jsme se potkali na srazu acz, kde treba don jeste nemel svoje EV. Takze těžko budeme jedna osoba.
Aneb, jak ukázat, že ti nejde o diskuzi, ale pokus o dehonestaci jiných názorů. Můžeš odejít sám a všechny nás to tady dlouhodobě diskutující bude těšit. nově založený trolly jako jsi ty tu nikdo nechce.
Trochu se mýlíš, apoho je přímo pablb. Není schopen se tady orientovat, proto si ho Holodňák vybral jako oběť. Několikrát jsem mu radil, ale vůbec nepochopil. Nacpat do jednoho pytle tebe, Vita a Holodňáka chce dost velké mozkové omezení.
Kluci já se vám divím, že nemůžete odolat a pořád ty trolly krmíte. Největší trauma trolla je, když na ty jeho cocotiny nikdo nereaguje. Třeba je to odradí a budou se věnovat jiným věcem, např. zdokonalování v mateřském jazyce, teda pokud to nebyla schizofrenie a nebyli "zvědaví" oba. ;-)
Kamaráde, jenže mě začalo bavit společně s tebou trolit oběť, která se neumí bránit. Píchnout pod žebra a nebožák se už kroutí a neví ani kdo to byl. Čížek nebo Holodňák ???
.. ale jásat nad tím, že se možná někdy v budoucnu vyřeší jeden z asi patnácti zásadních problémů, které auta na baterky mají.. njn, co mají dělat. Dobré zprávy ze současnosti nemají vůbec žádné, tak alespoň ty světlé zítřky..
Otázkou je, co považuješ za problémy. Jedním je zřejmě cena baterie. Nicméně, záleží na úhlu pohledu. Ano, baterie do BEV je drahá. Ovšem když doslouží spalovák, má cenu maximálně druhotných surovin a je pro majitele prakticky bezcenný. Když doslouží EVčko, stále zůstáváš majitelem poměrně hodnotné baterie, která snadno najde využití jako úložiště k FVE do rodinného domu, a to na dlouhá léta. Takže, je vůbec cena baterie problém?
Poslední výkřik elektrotrolů. Jak si to vlastně představuješ třeba za 30 let, opakuji jsem proti dotacím a násilnému přechodu k BEV, protože to příjde přirozeně. Umíme vyrobit jen elektriku a je blbost ji přetvářet na cokoliv jiného, když máme elektromotor.
Za 30 let? Prostě široké využití syntetického benzínu, bionafty, LPG a zřejmě i vodíku A samozřejmě vždy ve spalovacích motorech. Elektřina pouze jako šikovný doplněk pro malá městská auta. Co tam máš dál? :-)
Doteraz bola tým odborníkom Toyota, teraz keď kupuje továreň na baterky, tak sa musí nájsť iný dieslový prorok. Či chceš alebo nie, budúcnosť je z časti v elektrická.
Nezmenia to ani štekajúce psy ako si napríklad ty. O tvojom neskutočne tendenčnom webe už ani nehovorím...
Nikdy jsem nebyl pro to, elektrowergly zakázat. Ať si svých pár % trhu klidně okupují, ale ve férové tržní soutěži se spalovacími vozy, které chce drtivá většina zákazníků!!! :-)
Postav 400 000 nových větrníků a kup z číny 25,05 milionu FV pabnelům, až zas přijde sahraský písek, klesne ti účinnost o 35-60% a budeš musett ještě 25 milionů přikoupit, čínskej agente propagující neostalinistický utopismus :-)