Novinky
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeAplikace MyŠkoda přináší nové funkce. Umožní sledovat výrobu vozu a usnadní nabíjení
40 komentářů
Horký Rom
❗️Vážení členové diskuzního fóra ACZ❗️
——————————————————-
Auto.cz jsou stránky, se kterými jsem vyrůstal a zažíval mnoho perných chvilek při představování novinek a čtení prvních dojmů a testů. Stejně jako automobily samotné se vyvíjely, i auto.cz prošlo řadou změn.
Některé změny posunuly auto.cz mnohem dál, jiné je bohužel sráží na kolena. Tento web poslední dobou opravdu zkouší, co ještě je ochotný čtenář auto.cz snést. My, pravidelní čtenáři, si pak stále častěji klademe otázku, proč vůbec ještě jít na auto.cz.
V světě, kde diskuse přerůstají v bojiště, se každý fórum stává arénou různých názorů. Nicméně, když toto bojiště řídí a manipuluje redakční muItinick a roztleskávač, snažící se vnucovat svůj jedině správný pohled, diskuse ztrácí svoji hodnotu. Útoky na elektromobilitu a jejich zastánce nejenže podkopávají kvalitu diskuze, ale také negativně ovlivňují veřejné mínění o budoucnosti automobilového průmyslu. Namísto toho, abychom se lámali pod tlakem těchto "obhájců" tradičního spalovacího pohonů, je důležité podporovat různorodost názorů a otevřený dialog. Jen skrze vzájemný respekt a výměnu argumentů můžeme dosáhnout pokroku v oblasti automobilových technologií a udělat svět udržitelnějším a ekologičtějším.
Otázku, kam auto.cz vlastně směřuje, raději nechávám hodně hluboko v šuplíku. Jsem stále pevněji utvrzován v tom, že slogan nejlepší jízda na webu se již dávno změnil na heslo POSLEDNÍ JÍZDA NA WEBU :no:
——————————————————-
Auto.cz jsou stránky, se kterými jsem vyrůstal a zažíval mnoho perných chvilek při představování novinek a čtení prvních dojmů a testů. Stejně jako automobily samotné se vyvíjely, i auto.cz prošlo řadou změn.
Některé změny posunuly auto.cz mnohem dál, jiné je bohužel sráží na kolena. Tento web poslední dobou opravdu zkouší, co ještě je ochotný čtenář auto.cz snést. My, pravidelní čtenáři, si pak stále častěji klademe otázku, proč vůbec ještě jít na auto.cz.
V světě, kde diskuse přerůstají v bojiště, se každý fórum stává arénou různých názorů. Nicméně, když toto bojiště řídí a manipuluje redakční muItinick a roztleskávač, snažící se vnucovat svůj jedině správný pohled, diskuse ztrácí svoji hodnotu. Útoky na elektromobilitu a jejich zastánce nejenže podkopávají kvalitu diskuze, ale také negativně ovlivňují veřejné mínění o budoucnosti automobilového průmyslu. Namísto toho, abychom se lámali pod tlakem těchto "obhájců" tradičního spalovacího pohonů, je důležité podporovat různorodost názorů a otevřený dialog. Jen skrze vzájemný respekt a výměnu argumentů můžeme dosáhnout pokroku v oblasti automobilových technologií a udělat svět udržitelnějším a ekologičtějším.
Otázku, kam auto.cz vlastně směřuje, raději nechávám hodně hluboko v šuplíku. Jsem stále pevněji utvrzován v tom, že slogan nejlepší jízda na webu se již dávno změnil na heslo POSLEDNÍ JÍZDA NA WEBU :no:
nuz Hamuno,ty sam si podstatnou mierou prispel k tomu, nad cim teraz vyplakavas...tento vysledok je aj TVOJE dielo... zalozil si tu trolliu farmu a teraz zalujes ako male decko do redakcie....
mohl by jsi zde ale i vyjmenovat ty tzv. multinicky o kterých mluvíš a zároveň nevynechat i ten svůj.
Pokud tady chceš útočit na odmítavý postoj k EV, tak tomu se říká ideologické vnucování názoru menšiny většině v zájmu prosazení menšinových názorů. Toto už zkoušel Hitler, komunisti a teď progresivisté pod vlajkou EU a jednoduchých lidí, kteří věří pohádkám o zlém člověku, který škodí všemu kolem sebe a proto je potřeba:
- povolit aby se zvěř přemnožovala ( viz mědvědi na Slovensku, sloni ve Rwandě.....)
- povolit aby si lidé řešili své psychické problémy z kapes daňových poplatníků - změnou pohlaví)
- zastavit výrobu energie ze špinavých zdrojů ale zároveň plýtvat obrovskými surovinovými zdroji ve jménu výroby baterií do těchto vozidel........)
- atd atd
Takže, řešením zde je aby se každý vyjadřoval k věcem, kterým alespoň trochu rozumí a měl přínosné nebo relevantní informace.
Vyjadřování postojů , které prezentuješ hlavně ty a nick Jamme ( nebudu zkoumat, komu patří) jsou akorát naštvávací.
Všimni si, že od včerejška je minimum příspěvků v diskusích, když tyto dva nicky se tady nenaváží do každého druhého příspěvku!
Pokud tady chceš útočit na odmítavý postoj k EV, tak tomu se říká ideologické vnucování názoru menšiny většině v zájmu prosazení menšinových názorů. Toto už zkoušel Hitler, komunisti a teď progresivisté pod vlajkou EU a jednoduchých lidí, kteří věří pohádkám o zlém člověku, který škodí všemu kolem sebe a proto je potřeba:
- povolit aby se zvěř přemnožovala ( viz mědvědi na Slovensku, sloni ve Rwandě.....)
- povolit aby si lidé řešili své psychické problémy z kapes daňových poplatníků - změnou pohlaví)
- zastavit výrobu energie ze špinavých zdrojů ale zároveň plýtvat obrovskými surovinovými zdroji ve jménu výroby baterií do těchto vozidel........)
- atd atd
Takže, řešením zde je aby se každý vyjadřoval k věcem, kterým alespoň trochu rozumí a měl přínosné nebo relevantní informace.
Vyjadřování postojů , které prezentuješ hlavně ty a nick Jamme ( nebudu zkoumat, komu patří) jsou akorát naštvávací.
Všimni si, že od včerejška je minimum příspěvků v diskusích, když tyto dva nicky se tady nenaváží do každého druhého příspěvku!
Jamme
apoho
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Jamme
co si tak místo zdejšího vysedávání a vypisování kravin raději zopakovat pravidla českého pravopisu aby jsi se tady neztrapňoval mimo svých výlevů i hrubými gramatickými chybami, blbečku? :no:
Jamme
rohor
Mi zní stejně jako Horký Rom. Zdravím trapáky z redakce a žádám Horkého Roma o nahlášení.
Treba to na rozdil od MyToyota funguje ;)
To nevím a je mi to celkem jedno. Pro HSD existují velmi slušné aplikace od nezávislých výrobců. Tedy pokud jde o auto. Pak jsou k dispozici různé navigace, vesměs všechny stejně blbé. No a nějaké upomínky na servis? Nezájem.
Já mám nejradši google maps :D Když už potřebuju navigaci, většinou ale i dálky jezdím bez navi, protože vím asi jakým směrem jedu a zeměpis znám
Ja si pouštím waze kvůli kolonam a nehodám. I tam kde to znám a nekoukam na navigaci, tak jen abych měl přehled co se vpředu děje.
Jo, po Praze chapu, tam ja jezdim metrem :D Ale dnes uz asi odzimuji moto a ti te waze netrapi :D
Metro je v porovnání s Toyotou Prius strašně drahé a nepohodlné.
3560 za rok ? :D to by si netrumfnul ani tim nejslunickovejsim elektormobilem :D a navic ma metro hezci dizajn nez prius :D
Pro mě je metro při ceně jízdenky 40 Kč v přepočtu na rok asi za 40 tisíc za rok. Plus to nepohodlí to je jak znamo za 60 tisic. To bych trumfnul i trabantem. A ten má hezčí design než kdektery Renault (snažím se být obdobně vtipny)
No jak se to vezme. Pokid jedeš jednu cestu, kde není metro, tak jo. Ale pokud jezdíš pravidelně tam kde jsou stanice, tak je cena bezkonkurenční. Zatím 10kc/den nezajede prius ani omylem. Ale pohodlnější určitě to je. Pokud tedy nestojíš v kolonach
Kdybych měl metro za 10 Kč na den tedy když přijedu 5x za rok do Prahy tak za 50 korun tak bych to zvážil. Když jedu z Jablonce do Motola nemám důvod nechávat auto na Černém mostě a ještě za to platit a pak jet metrem a ještě za to platit. Musel bych být blázen.
Myslim, ze si nepochopil to, ze ja nejezdim na trase Jablonec-Motol :D
Spíše ty jsi nepochopil, že jezdím 2-4x za rok do Motola a když Bůh dá tak vůbec. Kdo začal s 3650 za rok?
Ja, protoze jsi psal, že prius jede levněji než metro. A to je jen konkrétní tvá situace. Já třeba jezdim po Praze hodně, ale jezdím autem, protože se často přesouvam a zároveň vozím dost věcí. To by metrem šlo spatne a navíc by to trvalo mnohem déle.
Pokud ovšem někdo jezdi denne tam a zpět na konkrétních stanicích, jako ozzy, tam nemáš sanci konkurovat jakýmkoliv autem.
Pokud ovšem někdo jezdi denne tam a zpět na konkrétních stanicích, jako ozzy, tam nemáš sanci konkurovat jakýmkoliv autem.
Vždyť ano. Každý z nas jezdí po Praze jinak. Takže je v poradku, že někdo zvolí roční síťovou jízdenku na MHD a někdo jede autem přes Prahu. Nicméně chtěl jsem naznačit, že kdyby lidem v mé situaci vyšla Praha vstříc, mohla by být méně zatížena hlukem a smradem. Totéž se týká poplatku za použití dálnice. Kilometrove mýtné je pro osobaky v nedohlednu. No tak jedu přes vesnice a chudakum čmoudim do predzahradek. Conclusion: ani český stát ani Česká města o ekologii nestojí. Asi za to může Babiš.
W.O. PRSCLEY
Aplikace |Moje škoda pro ty kdo škodu způsobili :-[] :-[] :-[]
Jamme
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Bohdanecak
Tak zaprvé nechápu, když je Škoda prioritně doma v Česku, proč nadstavby v aplikaci nejdřív zavádí všude jinde, jen ne tady. A zadruhé, aplikace není úplně funkční už v základu, takže nejprve bych vychytal mouchy a pak zkoušel nové funkce ....
Dobra appka k autu bude za par let naprosta samozrejmost a kdo to mit nebude, bude vypadat jak 100 let za opicema.