Novinky
Seeloewe
1
Ano, bohužel. Nevím, čemu Ti noví hoši, co sem píšou, rozumí, ale auta to rozhodně nejsou. Úroveň znalostí je víceméně tristní. Kde jsou ty časy, kdy o autech psali do médií lidi s technickým vzděláním, často i inženýři strojaři. Člověk tu kolikrát čte články, kde jsou nesmysly, jak když ten člověk nezná ani fyziku ze ZŠ.
Přejít do diskuze
Tak hlavně si v celém článku protiřečí a vtipné jsou ty fotky, kde starý typ s chladícími otvory na bocích nese název 750i L ačkoli to podle textu má být přesně naopak.
Prostě opět klasický autoblesk.cz
Prostě opět klasický autoblesk.cz
Tak se podívejte na nějaké další obrázky, vč. interiéru, a videa, která jsou dostupná na internetu. S E38 to má společné maximálně některé designové prvky, ale určitě ne konstrukci. To auto je mnohem větší. Rozhodně to není E38 s prodlouženou motorovou částí. V interiéru se to nepodobá ničemu, co kdy BMW pustilo na trh. Jen spínače a ovladače pocházejí z E32 a E34.
Pan redaktor Volšický to píše tady v tom článku. "Druhá verze šestnáctiválcové sedmičky zakládá na novější generaci sedmičky s interním označením E38. A už se ani nejmenuje 767i Goldfisch, nýbrž pouze 750iL."
Podle mě si to vycucal z prstu. To auto je zcela svébytná konstrukce.
Podle mě si to vycucal z prstu. To auto je zcela svébytná konstrukce.
Tento prototyp určitě nevychází z řady sedm generace E38, když je z roku 1990 a E38 se začala vyrábět v roce 1994. Je to prototyp vozu, který by byl v portfoliu BMW nad řadou sedm, pravděpodobně řada 9.
Nemyslím si, že by to byl jeden z prototypů E38. To auto je o dost větší. Linie střechy, tvar C-sloupku, nemá s E38 nic společného. A logicky vůz s V16 měl být naprostý vrchol nabídky. Proto si myslím, že je to spíš návrh řady 9, o kterém se u BMW opakovaně mluvilo.
Goldfish byl postavený na šasi sériové E32, ale tohle je jeden z raných prototypů E38, proto se od produkční verze dost významně liší. Navíc vypadá, že má ještě delší rozvor, než klasický long. Prostě testovací mula nevhodná k vystavování.
"Nakonec zrušený projekt „Goldfisch“ (Zlatá rybka), známý také jako „Secret Seven“, vycházel z BMW řady 7 generace E32."
Kde jsi na e38 přišel? 😉
Kde jsi na e38 přišel? 😉