Novinky
Kuraprox
8
To je ale překvapení že elektroplečky nikdo nechce 😁
Přejít do diskuze
Utopisti v Eurovolbách končí, lidi jich už mají dost . Tak pomaličku začínaj couvat, nebot maj strach, že půjdou od koryt 😄
Proč proti pokroku? Baterie jsou takovým skokem nazpět, proti němuž by byl pokrokem i dřevoplyn.
Tak nechť se Vám s Teslou Y nebo Renaultem 5E-tech dobře jezdí. Každopádně přechod z Vazu 2101 bude pro Vás asi šokem....... 😄
Ty Ev pikapy ale nikdo nekupuje, EV Silverado 1061 ks za kvartál, spalovací Silverada 128 966 ks
Krapet rozdíl co. A k tomu 68 597 fosilních GMC Sierra.
EV Hummer 1668 ks 😊
Nějak podobně je to S F150
Krapet rozdíl co. A k tomu 68 597 fosilních GMC Sierra.
EV Hummer 1668 ks 😊
Nějak podobně je to S F150
Všichni kdo maj jinej názor sou dezinformátoři, jasně, stará bolševická metoda - kdo nejde s námi, jde proti nám.
Postaru se žít nedá a kdo je nepřítelem GD je nepřítel lidu vid
Opakujete se, přetření na zeleno nepomáhá 😄 😄 😄 Ideologie a směr velmi dobře čitelný, melounáři
Postaru se žít nedá a kdo je nepřítelem GD je nepřítel lidu vid
Opakujete se, přetření na zeleno nepomáhá 😄 😄 😄 Ideologie a směr velmi dobře čitelný, melounáři
Doufám, ale pokud se zase 84% lidí na volby vyse.e, tak se toho asi moc nezmění.
Pak zase budou doma brečet, co jim to ten zlej Brusel provádí, ale když mají možnost to změnit, tak jdou do Lidlu pro lahváče a pak čumí na fotbal, nebo Ordinaci v Ulici.
Pak zase budou doma brečet, co jim to ten zlej Brusel provádí, ale když mají možnost to změnit, tak jdou do Lidlu pro lahváče a pak čumí na fotbal, nebo Ordinaci v Ulici.
Pokud vubec ma auto na baterky nejaky smysl, tak v malem mestskem vozidle.
Neco jako je Fiat 500.
Maximalne.
Nebo mensi...
Neco jako je Fiat 500.
Maximalne.
Nebo mensi...
skutečně nedává téměř žádný smysl. Pokud to někdo nechce na machrování před Kauflandem, na práci a podnikání takové auto moc není.
Myslím, že v současné době by lidé šli po malých pick upech se samonosnou karosérií, se slušným motorem a s možností náhonu na všechny 4. Musely by ale být cenově významně pod rámovými pick upy, které dnes začínají minimálně na milionu kč.
Myslím, že v současné době by lidé šli po malých pick upech se samonosnou karosérií, se slušným motorem a s možností náhonu na všechny 4. Musely by ale být cenově významně pod rámovými pick upy, které dnes začínají minimálně na milionu kč.
Já jsem doposud byl proti EV, ale když vidím že největšími odpůrci EV jsou lidé, kteří nemají stud použít žumpu autoforum, přeji EV úspěch.
To se ti ale nepodaří, EV ti vyrábí značné množství prachových částic z brzd a pneumatik. To je jen velká lež o "lokální čistotě" EV.
Trapně musí tyto nečistoty lapat svými BPF a DPF benzíny a diesely.
Trapně musí tyto nečistoty lapat svými BPF a DPF benzíny a diesely.
No spíše v golfových vozících, nádražních vozících a vysokozdvižných vozících, dál nic moc 😒] 😒] 😒]
Já sázím hodně na zěměldělce a jejich rodiny a petrolehady a vetránisty z celé EU, ti všichni už prozřeli a myslím že současné představitele volit nebudou.
Elektrické pick-upy jsou vyvíjeny hlavně kvůli USA trhu, kde jsou nejprodávanější kategorií vozidel. Tady v evropě přece nejsou nijak zvlášť populární, ani jako spalováky. Jinak souhlasím, že největší smysl dává elektromobilita pro osobní dopravu, a to zejména ve městech. Přesto, pokud si mám vystačit s jediným automobilem, malé, městské vozidlo s dojezdem kolem 300 km WLTP, mi nevyhovuje. Za mě je ideál baterie kolem 80 kWh a WLTP dojezd alespoň 550 km. S tím bych si vystačil na všechno. Taky by mi nevadilo chodit po ulici, a nedýchat oxidy, prachové částice, popílek, benzen, formaldehyd, benzopyren, olovo, rtuť, arzen, dioxiny atd. Kdyby tak ještě ta cena byla o třetinu nižší.
Zapomněl jsi se patlale v roce 2023. Nebo to děláš schválně ale brečíš na nesprávném hrobě, EV padají v březnu v Německu 30% a v Evropě o 10%. 😒] 😒] 😒]
Doufejme.
Stejně to je šílený, když si to člověk probere a má si vybrat.
Lidi od Andreje tady říkají jedno a v EP hlasují opačně, Lidi od Tomia často no comment, vládní sebranka od bejvalý ODS až po piráty taky děs, Konečná sice může mluvit sebelíp, ale dokud bude hájit barvy komoušů, tak může jít do pjdele a tak to je všude.
Takže nakonec zbyde mistr světa amoleta a hranaté veličenstvo Dolph Seagal.
Až na občasný úlet a blábol v jeho rozhovorech zastává vcelku racionální názory a snaží se vidět věci reálně a v souvislostech. Otázkou bude, co bude předvádět tam a co se mu reálně může podařit.
Pořád ale radši dám šanci jemu, než těm provařenejm dobytkům.
Stejně to je šílený, když si to člověk probere a má si vybrat.
Lidi od Andreje tady říkají jedno a v EP hlasují opačně, Lidi od Tomia často no comment, vládní sebranka od bejvalý ODS až po piráty taky děs, Konečná sice může mluvit sebelíp, ale dokud bude hájit barvy komoušů, tak může jít do pjdele a tak to je všude.
Takže nakonec zbyde mistr světa amoleta a hranaté veličenstvo Dolph Seagal.
Až na občasný úlet a blábol v jeho rozhovorech zastává vcelku racionální názory a snaží se vidět věci reálně a v souvislostech. Otázkou bude, co bude předvádět tam a co se mu reálně může podařit.
Pořád ale radši dám šanci jemu, než těm provařenejm dobytkům.
Asi jsem se nevyjádřil úplně jasně. Pro mě by elektrické pick-upy nemusely existovat vůbec.
"EV ti vyrábí značné množství prachových částic z brzd a pneumatik." Ano, ovšem v tom jsou si se spalováky kvit. Takže to jim nepočítám. Kromě toho, EVčka díky rekuperaci používají brzdy méně. Netvrdím, že jsou EVčka absolutně čistá, ani zcela lokálně čistá, rozhodně jsou ovšem lokálně mnohem čistší než spalováky.
Tohle je ta přestavba, která má jen dvoumístnou kabinu. Dacia dělá i Oroch prodávaný jako Renault, ale jen v Jižní Americe.
https😐/www.autozive.cz/…zajimavy-pickup/
https😐/www.autozive.cz/…zajimavy-pickup/
Na základe akých dát autor usudzuje, že záujem o elektromobily chladne? Tu sú posledné údaje o predajoch EV v Európe: https😐/insideevs.com/…s-february2024/. Predaje EV neustále rastú s výnimkou poklesu 12/2023 (a trocha 11/2023), čo bolo spôsobené ukončením dotácií v DE. Tento rok už predaje EV rastú rovnako ako inokedy v minulosti.