Největší díl zákazníků má zájem o elektromobily v nejnižších patrech jejich cenového žebříčku. Naopak majitelé pick-upů o elektromobily zájem téměř nemají.
Doufám, ale pokud se zase 84% lidí na volby vyse.e, tak se toho asi moc nezmění.
Pak zase budou doma brečet, co jim to ten zlej Brusel provádí, ale když mají možnost to změnit, tak jdou do Lidlu pro lahváče a pak čumí na fotbal, nebo Ordinaci v Ulici.
Já sázím hodně na zěměldělce a jejich rodiny a petrolehady a vetránisty z celé EU, ti všichni už prozřeli a myslím že současné představitele volit nebudou.
Doufejme.
Stejně to je šílený, když si to člověk probere a má si vybrat.
Lidi od Andreje tady říkají jedno a v EP hlasují opačně, Lidi od Tomia často no comment, vládní sebranka od bejvalý ODS až po piráty taky děs, Konečná sice může mluvit sebelíp, ale dokud bude hájit barvy komoušů, tak může jít do pjdele a tak to je všude.
Takže nakonec zbyde mistr světa amoleta a hranaté veličenstvo Dolph Seagal.
Až na občasný úlet a blábol v jeho rozhovorech zastává vcelku racionální názory a snaží se vidět věci reálně a v souvislostech. Otázkou bude, co bude předvádět tam a co se mu reálně může podařit.
Pořád ale radši dám šanci jemu, než těm provařenejm dobytkům.
Na základe akých dát autor usudzuje, že záujem o elektromobily chladne? Tu sú posledné údaje o predajoch EV v Európe: https://insideevs.com/…s-february2024/. Predaje EV neustále rastú s výnimkou poklesu 12/2023 (a trocha 11/2023), čo bolo spôsobené ukončením dotácií v DE. Tento rok už predaje EV rastú rovnako ako inokedy v minulosti.
Zapomněl jsi se patlale v roce 2023. Nebo to děláš schválně ale brečíš na nesprávném hrobě, EV padají v březnu v Německu 30% a v Evropě o 10%. :-[]:-[]:-[]
skutečně nedává téměř žádný smysl. Pokud to někdo nechce na machrování před Kauflandem, na práci a podnikání takové auto moc není.
Myslím, že v současné době by lidé šli po malých pick upech se samonosnou karosérií, se slušným motorem a s možností náhonu na všechny 4. Musely by ale být cenově významně pod rámovými pick upy, které dnes začínají minimálně na milionu kč.
Tohle je ta přestavba, která má jen dvoumístnou kabinu. Dacia dělá i Oroch prodávaný jako Renault, ale jen v Jižní Americe. https://www.autozive.cz/…zajimavy-pickup/
Elektrické pick-upy jsou vyvíjeny hlavně kvůli USA trhu, kde jsou nejprodávanější kategorií vozidel. Tady v evropě přece nejsou nijak zvlášť populární, ani jako spalováky. Jinak souhlasím, že největší smysl dává elektromobilita pro osobní dopravu, a to zejména ve městech. Přesto, pokud si mám vystačit s jediným automobilem, malé, městské vozidlo s dojezdem kolem 300 km WLTP, mi nevyhovuje. Za mě je ideál baterie kolem 80 kWh a WLTP dojezd alespoň 550 km. S tím bych si vystačil na všechno. Taky by mi nevadilo chodit po ulici, a nedýchat oxidy, prachové částice, popílek, benzen, formaldehyd, benzopyren, olovo, rtuť, arzen, dioxiny atd. Kdyby tak ještě ta cena byla o třetinu nižší.
Ty Ev pikapy ale nikdo nekupuje, EV Silverado 1061 ks za kvartál, spalovací Silverada 128 966 ks
Krapet rozdíl co. A k tomu 68 597 fosilních GMC Sierra.
To se ti ale nepodaří, EV ti vyrábí značné množství prachových částic z brzd a pneumatik. To je jen velká lež o "lokální čistotě" EV.
Trapně musí tyto nečistoty lapat svými BPF a DPF benzíny a diesely.
"EV ti vyrábí značné množství prachových částic z brzd a pneumatik." Ano, ovšem v tom jsou si se spalováky kvit. Takže to jim nepočítám. Kromě toho, EVčka díky rekuperaci používají brzdy méně. Netvrdím, že jsou EVčka absolutně čistá, ani zcela lokálně čistá, rozhodně jsou ovšem lokálně mnohem čistší než spalováky.