Luxusní divize automobilky Dongfeng přichází na český trh se dvěma elektromobily, jejichž ceny začínají vysoko nad dvěma miliony korun. Nabídnou toho však docela dost zejména po stránce prostoru.
No me se teda libi reseni kombinovane s motorem fungujicim jako generator. Pro dementy touzici po lokalne nulovych emisi je tam baterka a pro realne majitele v pripade potreby spalovaci motor vyrabejici proud :yes: Takze kdy se mi chce a mam cas cekat, tak se to nabije a kdyz ne tak pojedu na benzin + elektrinu.
Možná, v Kemeru máme dům, takže v Turecku jsme významnou část roka.
A doma, v Česku akorát sledujeme aby nájemníci včas platili co mají a nekradli vybavení v apartmánech a bytech.
Až budeš v Thajsku, tak ti mohu dát dobré tipy, kde si užiješ nefalšované Iadyboys.
Takže 2,1 mega za startup a v základu a ještě k tomu z Číny. Tristní nabíjení 120 kW obří baterie (méně jak 1C !!!), dle WLTP žere žere něco přes 20 kWh, čili v reálu, horko těžko 25 kWh a ještě l tomu smrdí. Sláva....