Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ojetiny

Zpět na článek

Ojetý Peugeot 508 1. generace (2010-2018): Památka z časů hojnosti

16 komentářů

Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
Pre mna najlepsi pezot aky vznikol.... bez blbosti.. bez i cocpitu... vo svojom case mal skutocne aj k passatu blizko ako nikdy... vyzarovala z neho dostojnost... ale aj elegancia... a popri tom uz aj akasi nemecka serioznost... taky fakt seriozny pezot uz asi tak skoro nebude .. velmi pekne a dostojne auto .. a este aj dnes stale krasne
Avantime
Bla, bla, sentiment, bla, bla. Elegancia a dôstojnosť vyžaduje so súčasnej 508, nie z tohto. Francúzi majú jeden problém. Buď robia moc kontroverzné alebo moc tuctové autá a prvá 508 sa jednoducho nevryje do pamäti. Netvrdím, že to bolo zlé auto, ale z toho obdobia za mňa bol Citroen C5 rozhodne zaujímavejší. A keď už túto 508, tak RX4 Hybrid4. Minule mi taká prišla ako taxík a vodič si pochvaloval akú to má nízku spotrebu. Škoda, že to bolo výrobne drahé a nevedeli to udržať pri živote. Lepšie ako ten ich súčasný plug-in hybrid.
vencelín
Aktuální 508 je zvenku smrcovní, ale to je tak asi vše, motory stojí za starou bačkoru. U tehdejší 508 ještě alespoň zbyly 2,0 HDI a 2,2 HDI. Někdo tu vzpomněl 406, tam vzhled byl také šmrncovní a motory skvělé a byla ještě možnost V6.
Avatar - Stejsn
Stejsn
Za mě rozhodně P406 po faceliftu.
Arese
Přesně tak! A vůbec nejvíc se mi líbila 505 GTi! 😄 :yes: :yes: :yes:
vencelín
Jo jo 406 byl asi vrchol Peugeotí střední třídy, pak už to šlo z kopce co se týká motorů.
Avatar - chcíplý pes
chcíplý pes
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
argejev
...skvele auto.
po 310 000km islo za 3500€...
Avatar - Stejsn
Stejsn
to teda zírám! :yes:
Arese
Hlavně to auto ještě mělo normální čtyřválcový nehybridní pohon a normální použitelné pracoviště řidiče! 😄 :yes:
Perunwit
Tenhle web se zbláznil? Jsem tu na kukandu po X letech a ziram na placený obsah. To fakt chcete za tyhle články prachy? Něco je špatně na tomhle světě.

K 508 - tohle auto mi vždycky přišlo zajímavý. Tato 508 umela mít papírové i pěkné diesely a působila reprezentativně. Dobový Passat mi přišel jako totálně tragický auto.
PJ164
My to napravíme.
Milian
Není pravda, že by verze 103 kw žrala 6 až 7 lirrů. Možná v Německu po dálnici, když nejedete míň než 160km/h. V kombinaci nepřelezu 5.5litru. Mimo město klidnou jízdou se dá jezdit za 4,2 litru.
Milian
Příspěvek podléhá schvalování.
Milian
Příspěvek podléhá schvalování.
PJ164
Ač Peugeot nezanevřel na limizíny, 508 je skutečně poslední normální pežotský sedan bez zbytečností, jen bohužel i bez pořádného benzínového motoru. Proto vlastním něco jiného, vždy s pořádným benzínovým motorem.