Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Ojetý Peugeot 508 1. generace (2010-2018): Památka z časů hojnosti

Když koncem roku 2010 Peugeot souběžně nahradil modely 407 a 607 novinkou 508 s osekanou nabídkou motorů a kompromisně naladěným podvozkem, bláhově jsme mysleli, že jde o ošizené auto. Cha! A on to byl přitom jeden z posledních vozů evropského mainstreamu s opravdu kvalitním gruntem…
Zpět na článek
13. 4. 2024 10:32
16. 4. 2024 12:57
Avatar - 3_diamanty
12. 4. 2024 18:19
Asi naj Pezot dodnes
Pre mna najlepsi pezot aky vznikol.... bez blbosti.. bez i cocpitu... vo svojom case mal skutocne aj k passatu blizko ako nikdy... vyzarovala z neho dostojnost... ale aj elegancia... a popri tom uz aj akasi nemecka serioznost... taky fakt seriozny pezot uz asi tak skoro nebude .. velmi pekne a dostojne auto .. a este aj dnes stale krasne
Rozbalit vlákno
5
13. 4. 2024 11:55
Re: Asi naj Pezot dodnes
Bla, bla, sentiment, bla, bla. Elegancia a dôstojnosť vyžaduje so súčasnej 508, nie z tohto. Francúzi majú jeden problém. Buď robia moc kontroverzné alebo moc tuctové autá a prvá 508 sa jednoducho nevryje do pamäti. Netvrdím, že to bolo zlé auto, ale z toho obdobia za mňa bol Citroen C5 rozhodne zaujímavejší. A keď už túto 508, tak RX4 Hybrid4. Minule mi taká prišla ako taxík a vodič si pochvaloval akú to má nízku spotrebu. Škoda, že to bolo výrobne drahé a nevedeli to udržať pri živote. Lepšie ako ten ich súčasný plug-in hybrid.
13. 4. 2024 23:58
Re: Asi naj Pezot dodnes
Aktuální 508 je zvenku smrcovní, ale to je tak asi vše, motory stojí za starou bačkoru. U tehdejší 508 ještě alespoň zbyly 2,0 HDI a 2,2 HDI. Někdo tu vzpomněl 406, tam vzhled byl také šmrncovní a motory skvělé a byla ještě možnost V6.
Avatar - Stejsn
13. 4. 2024 12:16
Re: Asi naj Pezot dodnes
Za mě rozhodně P406 po faceliftu.
13. 4. 2024 23:35
Re: Asi naj Pezot dodnes
Přesně tak! A vůbec nejvíc se mi líbila 505 GTi! :-) :yes: :yes: :yes:
14. 4. 2024 00:00
Re: Asi naj Pezot dodnes
Jo jo 406 byl asi vrchol Peugeotí střední třídy, pak už to šlo z kopce co se týká motorů.
Avatar - chcíplý pes
12. 4. 2024 18:26
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
0
12. 4. 2024 18:36
skvely sluzobak
...skvele auto.
po 310 000km islo za 3500€...
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Stejsn
12. 4. 2024 19:35
Ten netknutý podvozek
to teda zírám! :yes:
Rozbalit vlákno
1
13. 4. 2024 23:36
Re: Ten netknutý podvozek
Hlavně to auto ještě mělo normální čtyřválcový nehybridní pohon a normální použitelné pracoviště řidiče! :-) :yes:
13. 4. 2024 08:48
Zaplať a táhni dál
Tenhle web se zbláznil? Jsem tu na kukandu po X letech a ziram na placený obsah. To fakt chcete za tyhle články prachy? Něco je špatně na tomhle světě.

K 508 - tohle auto mi vždycky přišlo zajímavý. Tato 508 umela mít papírové i pěkné diesely a působila reprezentativně. Dobový Passat mi přišel jako totálně tragický auto.
Rozbalit vlákno
1
16. 4. 2024 12:53
Re: Zaplať a táhni dál
My to napravíme.
13. 4. 2024 10:32
Spotřeba 103kw
Není pravda, že by verze 103 kw žrala 6 až 7 lirrů. Možná v Německu po dálnici, když nejedete míň než 160km/h. V kombinaci nepřelezu 5.5litru. Mimo město klidnou jízdou se dá jezdit za 4,2 litru.
Rozbalit vlákno
0
16. 4. 2024 12:57
Je to tak
Ač Peugeot nezanevřel na limizíny, 508 je skutečně poslední normální pežotský sedan bez zbytečností, jen bohužel i bez pořádného benzínového motoru. Proto vlastním něco jiného, vždy s pořádným benzínovým motorem.
Rozbalit vlákno
0