Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Elektromobilita

Zpět na článek

Registrace elektromobilů v Německu v roce 2024: Zatím slabota

77 komentářů

Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
to zas pojede Holodňák vs Čížek. Přiznejte se, já jsem Holodňák z Plzně.
Avatar - speedfred
speedfred
Zatial si tu za Čížka len ty.
Avatar - chcíplý pes
chcíplý pes
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - W.O. PRSCLEY
W.O. PRSCLEY
Souhlasím s tebou, mnohoČížku zakladateli.
MarekAbsolon
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Avatar - chcíplý pes
chcíplý pes
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
MarekAbsolon
Promeškal jsi možnost mlčet a čekat až se tě ně něco zeptám.
Avatar - chcíplý pes
chcíplý pes
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Proč musíš tak blbě odpovědět? Si vymysli nějakou úplnou kravinu, to je jedno, třeba že si ho potkal už doma na letišti jak lezl do Bawka. Pozor, radím ti naposledy, jestli se necháš dále provokovat provokatéry jako Apoho pořád dokola, taky si z tebe budu dělat srandu. Přece je poznáš kdo to je. Kromě toho Apoho byl ve Vietnamu a tam žerou psy. Na česneku.
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Už je doma, říkal, že měl neskutečné zážitky. Zrušte palcování.
Avatar - chcíplý pes
chcíplý pes
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - sargis
sargis
Ked velky trh odraza realitu, vkus a financne moznosti realnych zakaznikov, nie fleetu ani spekulantov s re-salom.
Avatar - Anonym
Anonym
Ano, výsledky z Německa jsou vždy relevantním ukazatelem.
BTW Kde je Horký Rom? Kde je jeho moc líbí? Doufám, že při čtení článku nedostal infarkt.
topten
vsichni nakoupej ty akcni za stovku a pristi tejden jich za ty puvodni 2 kila prodaj jen par
ale dalsi tejden kdyz se vyprazdnej mrazaky tak i ty za 2 kila jdou zase na dracku

je logicky, ze kazdej co chtel EV, tak koupil s dotaci a ted na chvili zajem opadnul
delat z toho nejakej zaver je predcasny
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
A kupodivu v prosinci byl rekord. 😁
Avatar - W.O. PRSCLEY
W.O. PRSCLEY
V prosinci byl rekord vole protože jim to v lednu zatrhli, slabomozku elektrický.
DonVito
Clovek s mozkem by souhlasil.
Na AF ale pisou tohle😒br />https😐/www.autoforum.cz/…astupce-14-krat/
Není na čase otevřít oči, vyfouknout elektrickou bublinu a začít se chovat jako seriózní dodavatel usilující o uspokojení potřeb svých vlastních klientů?
😁

Timto jsem predbehl arese. Nemusis se s tema kravinama namahat.
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Na Autoforu mají vždy pravdu, ale tak trošku bez započítání okolností. Nevíte někdo jestli hybridní diesly počítá AF mezi diesly nebo hybridy? I Rajchl má pravdu, jinak by mu žebrota bez zubů nevěřila. Vaše peníze putují na Ukrajinu a tam je rozkradou. Pošlete je mi a je na Porsche.
Avatar - Anonym
Anonym
To nevíme, avšak v citovaném článku to nehraje roli. VW v Německu neprodává žádné diesely, které by KBA řadilo mezi hybridy. To si konec konců můžeš ověřit sám. Odkaz na tu statistiku tam mají.
Avatar - W.O. PRSCLEY
W.O. PRSCLEY
neptej se vole AF, ptej se na sda-cia, neználku
ryccardo
Ale vyjimecne si napsal zase neco co dava smysl 😁
Avatar - Anonym
Anonym
a) V principu ano.
b) Jenže u kuřecích prsou bude za dva týdny akce znova a spotřebitelé se předzásobují, takže ve výsledku, když se to zprůměruje, je poptávka po kuřecím dlouhodobě plus minus stejná. U EV to vypadá, že přímé dotace v Německu skončily a už nebudou.
c) Dotace pokřivují trh. Málokdo si uvědomuje, jak jsou pro ekonomiku škodlivé právě ty nárazové dotace a jejich nárazové rušení. Řečeno slovníkem premiéra Fialy, trh potřebuje "jasné signály" o poptávce, nabídce a rovnovážných cenách.
ryccardo
Ale EV preci nejsou dotovany. Dotovana je nafta! To tady tvrdil jeden über ekonom 😁
Avatar - Anonym
Anonym
Jo, o víkendu jsem tankoval a plně jsem si užíval dotovaný benzín za krásnou nízkou cenu 40 Kč 😁
Avatar - Anonym
Anonym
neboj, půjde ještě nahoru, čeká se 40-41 u ONO a 43-45 karteláci za N95 a 100 oktany za 46-50 Kč

Doníkům a melounářům zdraží veškeré zboží a služby a stoupne inflace. A samozřejmě každoročně bude zdražovat i elektřina, uhlí, dřevo, plyn, pelety a všechny další možnosti vytápění.
Má to velký přínos v tom, že Ev nikdo nebude kupovat, protože budou mít lidi sotva na nájem, jídlo a energie 😄
Hendly
Myslim, ze takove ceny daji kombinaci EV a FVE dalsi rozmer.
Avatar - Anonym
Anonym
rozhodně, ten že na ně nikdo nebude mít a FVe v zimě nic nedá a na panelák kde žije 200 lidí je to nepoužitelný 😄
ryccardo
To rozhodně ty osle. On má každý milion na EV a dalších několik set tisíc na FVE (za předpokladu, že měl před tím několik milionů na dům kam může FVE naroubovat) Žiješ teda v dobrým bludu.
Avatar - Anonym
Anonym
On žije v e svojí sociální bublině mimo realitu, to už víme dávno.

A myslíš si že když je na dálnici 130 a ve vensnici 50, že tolik každý jezdí 😄 😄 😄 😄 😄
ryccardo
Kolik se tady ale takových pitomců v diskuzi vyskytuje. To je skutečně neuvěřitelné. Navíc je jeho psaný projev na úrovni, takže to vypadá, že se mu i nějakého vzdělání dostalo. Jak může být ale vzdělaný člověk takhle blbý, tak to mě až děsí.
Avatar - Anonym
Anonym
Počet titulů dávno neznamená nějakou intenligenci, kvalita školství v čr je tragická a už cca 30-40% studentů gymnázií a středních škol vůbec nemělo udělat přijímačky a měli se jít vyučit, protože na ty školy nemaj.
ryccardo
Ano bohužel přesně tak to je. Jenže to je interní tlak a požadavek na větší podíl vysokoškoláků a pokud chceš mít více vysokoškoláků musíš logicky snížit požadavky. Málo komu to ale dochází.
ryccardo
Teď si vezmi, že kdyby tak dotovaný nebyl, tak stojí o nějakých 12 korun méně 😁
Avatar - W.O. PRSCLEY
W.O. PRSCLEY
No my co jezdíme na naftu si teď budeme užívat nižších cen protože skončila topná sezóna. Naopak začíná turistická sezóna a tak se zdražuje benzín.
No a elektrika o tom snad ani nemá cenu mluvit, Musk propouští 10 000 lidí a 2 vrcholné manažery, v Dojčlandu už fungují 3 měsíce bez přímých dotací...
ryccardo
Dost blbej priklad i na tebe. Zrat musis furt kupovat EV ne. Nicmene lidi si vubec nemusi kureci prsa kupovat a zjisti ze vlastne kureci jist radeji nechteji, protoze pomer cena x vykon jim nevyhovuje.
Hendly
clanek mota pate pres devate….
Porovnává konec roku se začátkem. Tabulka kde jsou celkove rocni prodeje a prodeje za čtvrtletí atd.
ryccardo
To mas pravdu, ale obecne plati ze po ukonceni dotaci v Nemecku prodeje EV spadly dost osklive. Bez dotaci se o to zakaznici moc neperou.
PowerHouse
automobilky měly v Německu v 1Q dotovat zrušený umweltbonus.

Tedy zajímavá čísla budou až od dubna.
Avatar - W.O. PRSCLEY
W.O. PRSCLEY
Už to vidím, vždyť tvrdí že jsou i tak ve výrobě elektromobilů ztrátové ... 😒] 😒] 😒]
Kecy v kleci, důvěra v elektromobilizmus je na bodu mrazu.
Hendly
To je ale jev ktery uz tady nekolikrat byl i v DE.
Problem je, ze z toho efektu “konec akce na kuřecí” jak tady nekdo napsal, delaji autoforum a dalsi zpravy o konci sveta EV… ktery zatim nikdy nenastal.
ryccardo
Ale ono nejde o konec světa EV. Jen prodeje spadnou na reálné hodnoty a bude to odrážet skutečnou realitu na trhu.
Hendly
Tak realita trhu ukazuje, ze i po konci dotaci je stale stejny zajem o EV jako byl s dotaci.
Jen nesmis verit tem nesmyslům co zde pise pan Samal.
ryccardo
https😐/www.idnes.cz/…05_automoto_dohr

Lhaním si do kapsy ničeho nedosáhneš. Realitu nezměníš.
Hendly
Proc davas clanek z loňska pod tento clanek ktery na prodejních číslech ukazuje opak?
ryccardo
Protože z "loňska" je z listopadu, což není nic neaktuálního a vysvětluju ti tím, že nemáš pravdu, když tvrdíš, že zájem o EV je stejný jako byl za éry dotací.
Hendly
Nekdo to tu vysvětloval na prikladu akčních cen kureciho.
Z toho bys to mohl pochopit….
ryccardo
To byl příklad úplně mimo mísu, ale chápu, že ti jako berlička stačí. Ono totiž když to kuřecí bude dlouhodobě dražší než krůtí, tak ho nikdo kupovat nebude, takže pokud budou EV dražší než ICE a nenabídnou přidanou hodnotu navíc, tak o ně holt zájem nebude.

Ano za předpokladu, že stát přikáže kupovat pouze kuřecí a zakáže prodávat ostatní druhy masa, pak holt budou zákazníci nuceni kupovat drahé a nekvalitní kuřecí.
Hendly
Ten priklad chapes spatne.
Stejne tak nerozumim proc tvrdis ze EV nikdo kupovat nebude, kdyz cisla prodeju tvrdi opak?
Clanek je o tom, ze i bez dotaci jsou prodeje v DE na stejne urovni jako s dotaci.
Prodej spalovaku neni zakázány.
ryccardo
A v jakém smyslu ho chápu špatně? Já ti příklad s kuřecím právě vysvětlil. "EV nikdo kupovat nebude" to jsem přehnal uznávám. Nevhodná formulace. Lepší by bylo užít termínu "prodeje EV budou trvale mizerné" To nic nemění na realitě, která je bez dotací prostě mizerná.
Hendly
Ne, ty na priklad s kurecim rozbujes neco dalšího.

Kdyz je nejake zboží v akci, jedno jestli maso, maslo nebo auto tak po skonceni akce jde jeho prodej krátkodobe dolu.
Naprosto normalni vec.
Jen u EV se z toho dela tragedie a dukaz…
Podil na trhu blížící se 20%. Nejprodávanější auto sveta…
ale stale je to pro tebe mizerný vysledek…
ryccardo
Takže články a statistiky lžou?

https😐/elektrickevozy.cz/…-to-proste-nejde

Proč se furt snažíš jít hlavou proti faktům a děláš ze sebe ***a, místo co by sis holt přiznal, že se svět netočí podle toho jak by sis přál?
Hendly
Protoze pod clankem kde jsou konkretni cisla mi ted davas clanek kde se pise o výhledech.
Porovnavej cisla loňský leden vs letošní. Loňský únor vs letosni.
Čidla lze dohledat.
Pro začátek treba tohle.
https😐/fdrive.cz/…bez-dotaci-11997
ryccardo
Takže tu máme dva články s poněkud protichůdnými informacemi. Počkal bych si tedy na další měsíce. Ty zjevně musíš mít VŽDYCKY PRAVDU, takže se dál hádat nebudu. Nechal bych to tedy být a uvidíme v následujících měsících.
Hendly
Tak realita trhu ukazuje, ze i po konci dotaci je stale stejny zajem o EV jako byl s dotaci.
Jen nesmis verit tem nesmyslům co zde pise pan Samal.
ericn
Kdyby sis chtěl počíst 😉

Battery Electric Vehicles (BEVs) were not driving growth in car sales in Europe, as they have done in recent months. The market share of electric vehicles was flat at 13.2% of all new car sales in Europe.

https😐/www.best-selling-cars.com/…market-analysis/

Uvidíme, kde bude březen...
Avatar - W.O. PRSCLEY
W.O. PRSCLEY
Už to víme, další mizérie pro EV a Musk propouští 10 000 lidí 😄
PowerHouse
jak a kdy EV zlevní, když zlevnily baterky na polovinu a e-pohon taky letí dolů.
Avatar - Pepa_007
Pepa_007
Slabota. Škoda.
Jestli není lepší spalovací auta zakázat úplně od nějakého roku 2028. A povolit jen spalovací veterány. Zakázat opravy starých (>10let) aut. Na benzín a naftu zdvojnásobit daně.
A hned se bude lépe dýchat. 😉 👍🏻 🍀
Avatar - xxc
xxc
Opravy áut by som nezakazoval
Avatar - Pepa_007
Pepa_007
Už se zákaz na opravy aut starších 15 let připravuje.
ryccardo
Jestli to myslíš jako sarkasmus tak dobrý
Stepan Prokop
tenhle text Ondřeje Šámala je krasna ukazka jak si vykladat cisla po svem 😒]

mezirocni cisla se opravdu nesrovanavaj jako prosinec a leden, ale jako leden a leden 😉
takze pokud ma nekdo potrebu srovnavat mezirocni cisla a poukazuje na prodeje z prosince 2023 ku lednu 2024 a pise ze prodeje mezirovne klesaj, tak je bud totalni debil, a nebo tendencne lze 😉

kdys se podivame na cisla prodeju jako na leden ku leden , unor ku unor, a brezen ku brezen, z let 2023 a 2024, a ze za vsech tech mesicu 2023 byli v Nemecku elektromobily dotovane, tak to ukazuje presnej opak toho co zde autor Ondřej Šámal zkousi tvrdit 😉 i bez dotaci jsou prodeje za Q1 2024 v Nemecku o smesne 1% nizsi, nez s dotacema v Q1 2023 , a upozornuju ze v Q1 2023 meli dokonce jeste pravidla kdy dotace mela podminku vlastnit auto jen 6 mesicu, takze po 6 mesicich sli ty auta dal do sveta a jejich majitele byli vetsinou pujcovny a firmy ktere ty auta pujcovali prave zamestnancum 😉 spousta tech takto dotovanych aut se letos dovezla do CR jako jete elektromobily protoze meli davno po te podmince vlastnictvi 6 mesicu 😒]

a doporucuju se kouknout na pocty registraci ojetych EV z Nemecka, to se teprve Ondřej Šámal asi bude divit jaky cifry to jsou 😉

jste stejne zdegenerovany jako nektery zastoupeni nekterych znacek v CR, asi vam dochazi ze to vase prodavani oleje litr za 2 tisice vam pomalu konci hosi, a ty vase blbosti za par let nikdo nebude chcit ani cist, ani poslouchat, tak ted jeste kopete totalni hovadiny a doufate ze vam to nekdo zbasti 😉
Avatar - W.O. PRSCLEY
W.O. PRSCLEY
Ty jsi další z rodu elektrických duševních chudáků. S čísly se snažíš žonglovat Ty ale moc ti to nejde, elektrolháři.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Ti, co si kupují Teslu, chtějí elektromobil nebo chtějí Teslu??

Protože je evidentní že o EV zájem není. Nikdo je nechce. A ti, co kupují Teslu, nejspíš právně chtějí Teslu a ne EV jako takové.
ericn
Chtějí Teslu, easy...
Avatar - Pepa_007
Pepa_007
Chtějí Teslu.
Gvick2
když Tesla chce vyházet 10% zaměstnanců.
https😐/www.dailymail.co.uk/news/article-13309733/Tesla-lay-staff-demand-EV-cars-competition.html

Btw. 140 tis. zaměstnanců na 1.8 mio. vloni prodaných aut to je dost mizerná produktivita práce, třeba Audi prodalo vloni 1.9 mio. aut a stačilo mu něco kolem 90 tis. zaměstnanců.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
...a kolik bylo agenturních...?!?
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
Ze zrovna nemci ev nemusia... jak dobre 😉
Arese
Prostě abych to nějak shrnul: obsah i titulek tohoto článku je velmi potěšující, až povznášející! 😄 😄 :yes:
Hendly
Ma to jednu, pro tebe viditelně nepodstatnou, chybu.
Nadpis i clanek je nepravdivý, protoze pracuje se zamerne špatnou interpretaci dat.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Jistě. Protože tuhle interpretaci neschválilo ekofašistické politbyro co??
Hendly
Ne. Protoze jde o špatnou praci s daty.
Nazor nebo politika s tim nema nic spolecneho. Jde jen o statistiku a matematiku.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Ta statistika právě hovoří jasně ty kedlubno :-!
Hendly
Ano, ale neco jineho nez tvrdis ty.
Kuraprox
elektrodement :no:
Avatar - jersey.se
jersey.se
A když jsem to říkal už dávno, byl jsem "umlčen" řadou vylhaných argumentů. No... mám rád slzy baterio...dů po ránu :-!

Navíc to vypadá, že i ti postižení Teslou si spíš (nevím teda proč) kupují Teslu, ne EBV jako takové.