Elektromobilita
Přihlásit pro přidání komentáře
KANKUNEN
2
to zas pojede Holodňák vs Čížek. Přiznejte se, já jsem Holodňák z Plzně.
speedfred
5
Zatial si tu za Čížka len ty.
chcíplý pes
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
W.O. PRSCLEY
0
Souhlasím s tebou, mnohoČížku zakladateli.
MarekAbsolon
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
chcíplý pes
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
MarekAbsolon
1
Promeškal jsi možnost mlčet a čekat až se tě ně něco zeptám.
chcíplý pes
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
KANKUNEN
3
Proč musíš tak blbě odpovědět? Si vymysli nějakou úplnou kravinu, to je jedno, třeba že si ho potkal už doma na letišti jak lezl do Bawka. Pozor, radím ti naposledy, jestli se necháš dále provokovat provokatéry jako Apoho pořád dokola, taky si z tebe budu dělat srandu. Přece je poznáš kdo to je. Kromě toho Apoho byl ve Vietnamu a tam žerou psy. Na česneku.
KANKUNEN
1
Už je doma, říkal, že měl neskutečné zážitky. Zrušte palcování.
chcíplý pes
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
sargis
Ked velky trh odraza realitu, vkus a financne moznosti realnych zakaznikov, nie fleetu ani spekulantov s re-salom.
Ano, výsledky z Německa jsou vždy relevantním ukazatelem.
BTW Kde je Horký Rom? Kde je jeho moc líbí? Doufám, že při čtení článku nedostal infarkt.
BTW Kde je Horký Rom? Kde je jeho moc líbí? Doufám, že při čtení článku nedostal infarkt.
topten
vsichni nakoupej ty akcni za stovku a pristi tejden jich za ty puvodni 2 kila prodaj jen par
ale dalsi tejden kdyz se vyprazdnej mrazaky tak i ty za 2 kila jdou zase na dracku
je logicky, ze kazdej co chtel EV, tak koupil s dotaci a ted na chvili zajem opadnul
delat z toho nejakej zaver je predcasny
ale dalsi tejden kdyz se vyprazdnej mrazaky tak i ty za 2 kila jdou zase na dracku
je logicky, ze kazdej co chtel EV, tak koupil s dotaci a ted na chvili zajem opadnul
delat z toho nejakej zaver je predcasny
A kupodivu v prosinci byl rekord. 😁
Clovek s mozkem by souhlasil.
Na AF ale pisou tohle😒br />https😐/www.autoforum.cz/…astupce-14-krat/
Není na čase otevřít oči, vyfouknout elektrickou bublinu a začít se chovat jako seriózní dodavatel usilující o uspokojení potřeb svých vlastních klientů?
😁
Timto jsem predbehl arese. Nemusis se s tema kravinama namahat.
Na AF ale pisou tohle😒br />https😐/www.autoforum.cz/…astupce-14-krat/
Není na čase otevřít oči, vyfouknout elektrickou bublinu a začít se chovat jako seriózní dodavatel usilující o uspokojení potřeb svých vlastních klientů?
😁
Timto jsem predbehl arese. Nemusis se s tema kravinama namahat.
Na Autoforu mají vždy pravdu, ale tak trošku bez započítání okolností. Nevíte někdo jestli hybridní diesly počítá AF mezi diesly nebo hybridy? I Rajchl má pravdu, jinak by mu žebrota bez zubů nevěřila. Vaše peníze putují na Ukrajinu a tam je rozkradou. Pošlete je mi a je na Porsche.
a) V principu ano.
b) Jenže u kuřecích prsou bude za dva týdny akce znova a spotřebitelé se předzásobují, takže ve výsledku, když se to zprůměruje, je poptávka po kuřecím dlouhodobě plus minus stejná. U EV to vypadá, že přímé dotace v Německu skončily a už nebudou.
c) Dotace pokřivují trh. Málokdo si uvědomuje, jak jsou pro ekonomiku škodlivé právě ty nárazové dotace a jejich nárazové rušení. Řečeno slovníkem premiéra Fialy, trh potřebuje "jasné signály" o poptávce, nabídce a rovnovážných cenách.
b) Jenže u kuřecích prsou bude za dva týdny akce znova a spotřebitelé se předzásobují, takže ve výsledku, když se to zprůměruje, je poptávka po kuřecím dlouhodobě plus minus stejná. U EV to vypadá, že přímé dotace v Německu skončily a už nebudou.
c) Dotace pokřivují trh. Málokdo si uvědomuje, jak jsou pro ekonomiku škodlivé právě ty nárazové dotace a jejich nárazové rušení. Řečeno slovníkem premiéra Fialy, trh potřebuje "jasné signály" o poptávce, nabídce a rovnovážných cenách.
Ale EV preci nejsou dotovany. Dotovana je nafta! To tady tvrdil jeden über ekonom 😁
Jo, o víkendu jsem tankoval a plně jsem si užíval dotovaný benzín za krásnou nízkou cenu 40 Kč 😁
neboj, půjde ještě nahoru, čeká se 40-41 u ONO a 43-45 karteláci za N95 a 100 oktany za 46-50 Kč
Doníkům a melounářům zdraží veškeré zboží a služby a stoupne inflace. A samozřejmě každoročně bude zdražovat i elektřina, uhlí, dřevo, plyn, pelety a všechny další možnosti vytápění.
Má to velký přínos v tom, že Ev nikdo nebude kupovat, protože budou mít lidi sotva na nájem, jídlo a energie 😄
Doníkům a melounářům zdraží veškeré zboží a služby a stoupne inflace. A samozřejmě každoročně bude zdražovat i elektřina, uhlí, dřevo, plyn, pelety a všechny další možnosti vytápění.
Má to velký přínos v tom, že Ev nikdo nebude kupovat, protože budou mít lidi sotva na nájem, jídlo a energie 😄
Myslim, ze takove ceny daji kombinaci EV a FVE dalsi rozmer.
rozhodně, ten že na ně nikdo nebude mít a FVe v zimě nic nedá a na panelák kde žije 200 lidí je to nepoužitelný 😄
To rozhodně ty osle. On má každý milion na EV a dalších několik set tisíc na FVE (za předpokladu, že měl před tím několik milionů na dům kam může FVE naroubovat) Žiješ teda v dobrým bludu.
On žije v e svojí sociální bublině mimo realitu, to už víme dávno.
A myslíš si že když je na dálnici 130 a ve vensnici 50, že tolik každý jezdí 😄 😄 😄 😄 😄
A myslíš si že když je na dálnici 130 a ve vensnici 50, že tolik každý jezdí 😄 😄 😄 😄 😄
Kolik se tady ale takových pitomců v diskuzi vyskytuje. To je skutečně neuvěřitelné. Navíc je jeho psaný projev na úrovni, takže to vypadá, že se mu i nějakého vzdělání dostalo. Jak může být ale vzdělaný člověk takhle blbý, tak to mě až děsí.
Počet titulů dávno neznamená nějakou intenligenci, kvalita školství v čr je tragická a už cca 30-40% studentů gymnázií a středních škol vůbec nemělo udělat přijímačky a měli se jít vyučit, protože na ty školy nemaj.
Ano bohužel přesně tak to je. Jenže to je interní tlak a požadavek na větší podíl vysokoškoláků a pokud chceš mít více vysokoškoláků musíš logicky snížit požadavky. Málo komu to ale dochází.
Teď si vezmi, že kdyby tak dotovaný nebyl, tak stojí o nějakých 12 korun méně 😁
No my co jezdíme na naftu si teď budeme užívat nižších cen protože skončila topná sezóna. Naopak začíná turistická sezóna a tak se zdražuje benzín.
No a elektrika o tom snad ani nemá cenu mluvit, Musk propouští 10 000 lidí a 2 vrcholné manažery, v Dojčlandu už fungují 3 měsíce bez přímých dotací...
No a elektrika o tom snad ani nemá cenu mluvit, Musk propouští 10 000 lidí a 2 vrcholné manažery, v Dojčlandu už fungují 3 měsíce bez přímých dotací...
Dost blbej priklad i na tebe. Zrat musis furt kupovat EV ne. Nicmene lidi si vubec nemusi kureci prsa kupovat a zjisti ze vlastne kureci jist radeji nechteji, protoze pomer cena x vykon jim nevyhovuje.
Hendly
clanek mota pate pres devate….
Porovnává konec roku se začátkem. Tabulka kde jsou celkove rocni prodeje a prodeje za čtvrtletí atd.
Porovnává konec roku se začátkem. Tabulka kde jsou celkove rocni prodeje a prodeje za čtvrtletí atd.
To mas pravdu, ale obecne plati ze po ukonceni dotaci v Nemecku prodeje EV spadly dost osklive. Bez dotaci se o to zakaznici moc neperou.
automobilky měly v Německu v 1Q dotovat zrušený umweltbonus.
Tedy zajímavá čísla budou až od dubna.
Tedy zajímavá čísla budou až od dubna.
Už to vidím, vždyť tvrdí že jsou i tak ve výrobě elektromobilů ztrátové ... 😒] 😒] 😒]
Kecy v kleci, důvěra v elektromobilizmus je na bodu mrazu.
Kecy v kleci, důvěra v elektromobilizmus je na bodu mrazu.
To je ale jev ktery uz tady nekolikrat byl i v DE.
Problem je, ze z toho efektu “konec akce na kuřecí” jak tady nekdo napsal, delaji autoforum a dalsi zpravy o konci sveta EV… ktery zatim nikdy nenastal.
Problem je, ze z toho efektu “konec akce na kuřecí” jak tady nekdo napsal, delaji autoforum a dalsi zpravy o konci sveta EV… ktery zatim nikdy nenastal.
Ale ono nejde o konec světa EV. Jen prodeje spadnou na reálné hodnoty a bude to odrážet skutečnou realitu na trhu.
Tak realita trhu ukazuje, ze i po konci dotaci je stale stejny zajem o EV jako byl s dotaci.
Jen nesmis verit tem nesmyslům co zde pise pan Samal.
Jen nesmis verit tem nesmyslům co zde pise pan Samal.
Proc davas clanek z loňska pod tento clanek ktery na prodejních číslech ukazuje opak?
Protože z "loňska" je z listopadu, což není nic neaktuálního a vysvětluju ti tím, že nemáš pravdu, když tvrdíš, že zájem o EV je stejný jako byl za éry dotací.
Nekdo to tu vysvětloval na prikladu akčních cen kureciho.
Z toho bys to mohl pochopit….
Z toho bys to mohl pochopit….
To byl příklad úplně mimo mísu, ale chápu, že ti jako berlička stačí. Ono totiž když to kuřecí bude dlouhodobě dražší než krůtí, tak ho nikdo kupovat nebude, takže pokud budou EV dražší než ICE a nenabídnou přidanou hodnotu navíc, tak o ně holt zájem nebude.
Ano za předpokladu, že stát přikáže kupovat pouze kuřecí a zakáže prodávat ostatní druhy masa, pak holt budou zákazníci nuceni kupovat drahé a nekvalitní kuřecí.
Ano za předpokladu, že stát přikáže kupovat pouze kuřecí a zakáže prodávat ostatní druhy masa, pak holt budou zákazníci nuceni kupovat drahé a nekvalitní kuřecí.
Ten priklad chapes spatne.
Stejne tak nerozumim proc tvrdis ze EV nikdo kupovat nebude, kdyz cisla prodeju tvrdi opak?
Clanek je o tom, ze i bez dotaci jsou prodeje v DE na stejne urovni jako s dotaci.
Prodej spalovaku neni zakázány.
Stejne tak nerozumim proc tvrdis ze EV nikdo kupovat nebude, kdyz cisla prodeju tvrdi opak?
Clanek je o tom, ze i bez dotaci jsou prodeje v DE na stejne urovni jako s dotaci.
Prodej spalovaku neni zakázány.
A v jakém smyslu ho chápu špatně? Já ti příklad s kuřecím právě vysvětlil. "EV nikdo kupovat nebude" to jsem přehnal uznávám. Nevhodná formulace. Lepší by bylo užít termínu "prodeje EV budou trvale mizerné" To nic nemění na realitě, která je bez dotací prostě mizerná.
Ne, ty na priklad s kurecim rozbujes neco dalšího.
Kdyz je nejake zboží v akci, jedno jestli maso, maslo nebo auto tak po skonceni akce jde jeho prodej krátkodobe dolu.
Naprosto normalni vec.
Jen u EV se z toho dela tragedie a dukaz…
Podil na trhu blížící se 20%. Nejprodávanější auto sveta…
ale stale je to pro tebe mizerný vysledek…
Kdyz je nejake zboží v akci, jedno jestli maso, maslo nebo auto tak po skonceni akce jde jeho prodej krátkodobe dolu.
Naprosto normalni vec.
Jen u EV se z toho dela tragedie a dukaz…
Podil na trhu blížící se 20%. Nejprodávanější auto sveta…
ale stale je to pro tebe mizerný vysledek…
Takže články a statistiky lžou?
https😐/elektrickevozy.cz/…-to-proste-nejde
Proč se furt snažíš jít hlavou proti faktům a děláš ze sebe ***a, místo co by sis holt přiznal, že se svět netočí podle toho jak by sis přál?
https😐/elektrickevozy.cz/…-to-proste-nejde
Proč se furt snažíš jít hlavou proti faktům a děláš ze sebe ***a, místo co by sis holt přiznal, že se svět netočí podle toho jak by sis přál?
Protoze pod clankem kde jsou konkretni cisla mi ted davas clanek kde se pise o výhledech.
Porovnavej cisla loňský leden vs letošní. Loňský únor vs letosni.
Čidla lze dohledat.
Pro začátek treba tohle.
https😐/fdrive.cz/…bez-dotaci-11997
Porovnavej cisla loňský leden vs letošní. Loňský únor vs letosni.
Čidla lze dohledat.
Pro začátek treba tohle.
https😐/fdrive.cz/…bez-dotaci-11997
Takže tu máme dva články s poněkud protichůdnými informacemi. Počkal bych si tedy na další měsíce. Ty zjevně musíš mít VŽDYCKY PRAVDU, takže se dál hádat nebudu. Nechal bych to tedy být a uvidíme v následujících měsících.
Tak realita trhu ukazuje, ze i po konci dotaci je stale stejny zajem o EV jako byl s dotaci.
Jen nesmis verit tem nesmyslům co zde pise pan Samal.
Jen nesmis verit tem nesmyslům co zde pise pan Samal.
Kdyby sis chtěl počíst 😉
Battery Electric Vehicles (BEVs) were not driving growth in car sales in Europe, as they have done in recent months. The market share of electric vehicles was flat at 13.2% of all new car sales in Europe.
https😐/www.best-selling-cars.com/…market-analysis/
Uvidíme, kde bude březen...
Battery Electric Vehicles (BEVs) were not driving growth in car sales in Europe, as they have done in recent months. The market share of electric vehicles was flat at 13.2% of all new car sales in Europe.
https😐/www.best-selling-cars.com/…market-analysis/
Uvidíme, kde bude březen...
Pepa_007
Slabota. Škoda.
Jestli není lepší spalovací auta zakázat úplně od nějakého roku 2028. A povolit jen spalovací veterány. Zakázat opravy starých (>10let) aut. Na benzín a naftu zdvojnásobit daně.
A hned se bude lépe dýchat. 😉 👍🏻 🍀
Jestli není lepší spalovací auta zakázat úplně od nějakého roku 2028. A povolit jen spalovací veterány. Zakázat opravy starých (>10let) aut. Na benzín a naftu zdvojnásobit daně.
A hned se bude lépe dýchat. 😉 👍🏻 🍀
Stepan Prokop
tenhle text Ondřeje Šámala je krasna ukazka jak si vykladat cisla po svem 😒]
mezirocni cisla se opravdu nesrovanavaj jako prosinec a leden, ale jako leden a leden 😉
takze pokud ma nekdo potrebu srovnavat mezirocni cisla a poukazuje na prodeje z prosince 2023 ku lednu 2024 a pise ze prodeje mezirovne klesaj, tak je bud totalni debil, a nebo tendencne lze 😉
kdys se podivame na cisla prodeju jako na leden ku leden , unor ku unor, a brezen ku brezen, z let 2023 a 2024, a ze za vsech tech mesicu 2023 byli v Nemecku elektromobily dotovane, tak to ukazuje presnej opak toho co zde autor Ondřej Šámal zkousi tvrdit 😉 i bez dotaci jsou prodeje za Q1 2024 v Nemecku o smesne 1% nizsi, nez s dotacema v Q1 2023 , a upozornuju ze v Q1 2023 meli dokonce jeste pravidla kdy dotace mela podminku vlastnit auto jen 6 mesicu, takze po 6 mesicich sli ty auta dal do sveta a jejich majitele byli vetsinou pujcovny a firmy ktere ty auta pujcovali prave zamestnancum 😉 spousta tech takto dotovanych aut se letos dovezla do CR jako jete elektromobily protoze meli davno po te podmince vlastnictvi 6 mesicu 😒]
a doporucuju se kouknout na pocty registraci ojetych EV z Nemecka, to se teprve Ondřej Šámal asi bude divit jaky cifry to jsou 😉
jste stejne zdegenerovany jako nektery zastoupeni nekterych znacek v CR, asi vam dochazi ze to vase prodavani oleje litr za 2 tisice vam pomalu konci hosi, a ty vase blbosti za par let nikdo nebude chcit ani cist, ani poslouchat, tak ted jeste kopete totalni hovadiny a doufate ze vam to nekdo zbasti 😉
mezirocni cisla se opravdu nesrovanavaj jako prosinec a leden, ale jako leden a leden 😉
takze pokud ma nekdo potrebu srovnavat mezirocni cisla a poukazuje na prodeje z prosince 2023 ku lednu 2024 a pise ze prodeje mezirovne klesaj, tak je bud totalni debil, a nebo tendencne lze 😉
kdys se podivame na cisla prodeju jako na leden ku leden , unor ku unor, a brezen ku brezen, z let 2023 a 2024, a ze za vsech tech mesicu 2023 byli v Nemecku elektromobily dotovane, tak to ukazuje presnej opak toho co zde autor Ondřej Šámal zkousi tvrdit 😉 i bez dotaci jsou prodeje za Q1 2024 v Nemecku o smesne 1% nizsi, nez s dotacema v Q1 2023 , a upozornuju ze v Q1 2023 meli dokonce jeste pravidla kdy dotace mela podminku vlastnit auto jen 6 mesicu, takze po 6 mesicich sli ty auta dal do sveta a jejich majitele byli vetsinou pujcovny a firmy ktere ty auta pujcovali prave zamestnancum 😉 spousta tech takto dotovanych aut se letos dovezla do CR jako jete elektromobily protoze meli davno po te podmince vlastnictvi 6 mesicu 😒]
a doporucuju se kouknout na pocty registraci ojetych EV z Nemecka, to se teprve Ondřej Šámal asi bude divit jaky cifry to jsou 😉
jste stejne zdegenerovany jako nektery zastoupeni nekterych znacek v CR, asi vam dochazi ze to vase prodavani oleje litr za 2 tisice vam pomalu konci hosi, a ty vase blbosti za par let nikdo nebude chcit ani cist, ani poslouchat, tak ted jeste kopete totalni hovadiny a doufate ze vam to nekdo zbasti 😉
Ty jsi další z rodu elektrických duševních chudáků. S čísly se snažíš žonglovat Ty ale moc ti to nejde, elektrolháři.
rohYpnol
Ti, co si kupují Teslu, chtějí elektromobil nebo chtějí Teslu??
Protože je evidentní že o EV zájem není. Nikdo je nechce. A ti, co kupují Teslu, nejspíš právně chtějí Teslu a ne EV jako takové.
Protože je evidentní že o EV zájem není. Nikdo je nechce. A ti, co kupují Teslu, nejspíš právně chtějí Teslu a ne EV jako takové.
Gvick2
když Tesla chce vyházet 10% zaměstnanců.
https😐/www.dailymail.co.uk/news/article-13309733/Tesla-lay-staff-demand-EV-cars-competition.html
Btw. 140 tis. zaměstnanců na 1.8 mio. vloni prodaných aut to je dost mizerná produktivita práce, třeba Audi prodalo vloni 1.9 mio. aut a stačilo mu něco kolem 90 tis. zaměstnanců.
https😐/www.dailymail.co.uk/news/article-13309733/Tesla-lay-staff-demand-EV-cars-competition.html
Btw. 140 tis. zaměstnanců na 1.8 mio. vloni prodaných aut to je dost mizerná produktivita práce, třeba Audi prodalo vloni 1.9 mio. aut a stačilo mu něco kolem 90 tis. zaměstnanců.
3_diamanty
Ze zrovna nemci ev nemusia... jak dobre 😉
Prostě abych to nějak shrnul: obsah i titulek tohoto článku je velmi potěšující, až povznášející! 😄 😄 :yes:
Ma to jednu, pro tebe viditelně nepodstatnou, chybu.
Nadpis i clanek je nepravdivý, protoze pracuje se zamerne špatnou interpretaci dat.
Nadpis i clanek je nepravdivý, protoze pracuje se zamerne špatnou interpretaci dat.
Jistě. Protože tuhle interpretaci neschválilo ekofašistické politbyro co??
jersey.se
A když jsem to říkal už dávno, byl jsem "umlčen" řadou vylhaných argumentů. No... mám rád slzy baterio...dů po ránu :-!
Navíc to vypadá, že i ti postižení Teslou si spíš (nevím teda proč) kupují Teslu, ne EBV jako takové.
Navíc to vypadá, že i ti postižení Teslou si spíš (nevím teda proč) kupují Teslu, ne EBV jako takové.