Technika
NE!!! Nová auta nespotřebovávají více paliva než při WLTP.
Ale reální uživatelé spotřebovávají více paliva, protože nežijí v laboratoři!!! Ale ano, EK z nás všech chce mít jen ty laboratorní krysy, o kterých bude mít 100% právo rozhodovat o všem!
EK a EU je nutno zrušit! Protože to je nereformovatelná zločinecká (=jedná proti zájmům vlastních obyvatel) organizace :-!
Ale reální uživatelé spotřebovávají více paliva, protože nežijí v laboratoři!!! Ale ano, EK z nás všech chce mít jen ty laboratorní krysy, o kterých bude mít 100% právo rozhodovat o všem!
EK a EU je nutno zrušit! Protože to je nereformovatelná zločinecká (=jedná proti zájmům vlastních obyvatel) organizace :-!
EK je plná naprosto od reality odtržených lidí, takže mě jejich závěry a postoje celkem nepřekvapují.
Tuhle darmožroutů bandu by se mělo vypráskat bičem a zrušit. Levičácká banda,co akorát umí znepříjemňovat život evropským občanům a importovat do Evropy afroislámský xindl. Evropa se musí vrátit zpět ke kořenům EHS cca 40 let zpět.
Proč ne? 10 km skákání po městě víceméně odpovídá režimu WLTP Low. Kdo jezdí po dálnici, odpovídá to režimu WLTP Very High.
Problém je jen v tom, že někdo (tipuju automobilky) prosadil, že není povinné zveřejňovat spotřebu v jednotlivých režimech WLTP.
Problém je jen v tom, že někdo (tipuju automobilky) prosadil, že není povinné zveřejňovat spotřebu v jednotlivých režimech WLTP.
Ano. Přesně. A ještě dovoz LPG a CNG. Zakázat líh a jeho výrobu. A fritovací oleje zakázat. A zakázat pěstovat slunečnice, řepku a všechny olejné plodiny. A dřevo taky zakázat.
Nestačí zakázat produkty, musí se zakázat i suroviny k výrobě.
Xxc je komunista, že jo? Nebo je z EK?
Nestačí zakázat produkty, musí se zakázat i suroviny k výrobě.
Xxc je komunista, že jo? Nebo je z EK?
Tak to prostě je. Auto je stavěné na to, aby fungovalo zahřáté na provozní teplotu.
Na 5 km je lepší kolo, koloběžka, nohy, skútr, městská doprava atd. Nebo EV. Občas se musí jet i jen kousek, ale nemělo by to být pravidlem.
Na 5 km je lepší kolo, koloběžka, nohy, skútr, městská doprava atd. Nebo EV. Občas se musí jet i jen kousek, ale nemělo by to být pravidlem.
Jj já taky jsem pod WLTP, ale kdybych skákal jen 5-10 km do práce a pak cestou zpět ještě nakoupit, tak bych se na WLTP nechytal ani omylem.
Já ti nevím, ale já se ne a ne dostat nad WLTP.
Ano, můj styl jízdy není asi stejný jako u většiny, protože jezdím plynule a předvídavě i když si to občas profouknu až na 180 km/h, ale netrávím život přískoky po městě, nemám potřebu hrabat při každém rozjezdu a obecně jezdit brzda plyn a jen marně a zbytečně pálit dinosaury, pnojmatiky a brzdy...
Permanentně jsem ovšem cca 0,3 litru na 100 km pod WLTP.
Včera dokonce 1,5. Přijel jsem za 4,1/100 místo za 5,6. Asi dobrej vítr. Dneska fučelo a chytl jsem 2x šílenou zácpu a skončil jsem s 5,4. Jízda v režimu Sport a S&S kurvítko poctivě vypínám okamžitě po usednutí do vozu.
Problém je jen mezi sedačkou a pedálem.
Samozřejmě jsou dny, kdy 10 minut rozmrazuju auto a pak jedu jen 15-20 km do kopce s převýšením 300 a víc metrů a v cíli mám WLTP krát 2, ale to se stane 2x-3x za rok? V rámci celkové spotřeby bezvýznamná epizoda...
Ano, můj styl jízdy není asi stejný jako u většiny, protože jezdím plynule a předvídavě i když si to občas profouknu až na 180 km/h, ale netrávím život přískoky po městě, nemám potřebu hrabat při každém rozjezdu a obecně jezdit brzda plyn a jen marně a zbytečně pálit dinosaury, pnojmatiky a brzdy...
Permanentně jsem ovšem cca 0,3 litru na 100 km pod WLTP.
Včera dokonce 1,5. Přijel jsem za 4,1/100 místo za 5,6. Asi dobrej vítr. Dneska fučelo a chytl jsem 2x šílenou zácpu a skončil jsem s 5,4. Jízda v režimu Sport a S&S kurvítko poctivě vypínám okamžitě po usednutí do vozu.
Problém je jen mezi sedačkou a pedálem.
Samozřejmě jsou dny, kdy 10 minut rozmrazuju auto a pak jedu jen 15-20 km do kopce s převýšením 300 a víc metrů a v cíli mám WLTP krát 2, ale to se stane 2x-3x za rok? V rámci celkové spotřeby bezvýznamná epizoda...
Mně se to u některých aut nepodařilo najít ani v německých a britských specifikacích. Naprosto nepochopitelné, že to není povinné uvádět. Přitom u NEDC se město i mimo město uvádět muselo a bylo to k ničemu, většinou nereálné hausnumero.
No a pak bude účast 18% a všichni zase budou s odstupem brečet a nadávat doma, v hospodě a na internetech. Ale zvednout *** a jít volit a ještě u toho myslet, no to néééééé.
Fritovacie oleje si vieme vyrobiť v EÚ. Aj drevo. Ide len o pálenie ropy, ktorým znečisťujeme životné prostredie a musíme ju dovážať a tým podporovať zločinecké krajiny. Pritom jazdiť sa dá aj bez nej. Bez oleja sa fritovať nedá.
Nebude už trvat dlouho a Evropa se vrátí zpět o 100 let. Tak vydrž, všechno bude. Všechno už taky bylo. Vzpomínky na budoucnost.
Evropská komise z tohoto nepříliš lichotivého, avšak velmi očekávaného výsledku překvapená není.
To jsme rádi. Mít překvapenou EK by totiž nikdo nechtěl. Letos budou volby do EK, tak volte zodpovědně. 😉
To jsme rádi. Mít překvapenou EK by totiž nikdo nechtěl. Letos budou volby do EK, tak volte zodpovědně. 😉
Uplne vazne, nemali zakazovat spalovacie motory, ale dovoz ropy do EU 😄 Este len vtedy by sme videli ten rozvoj.
A taķýto ako "t(k)rypeľ x" sa dostanú do vyššich a vedúcich funkcíí potom to vypadá ako vypadá.
Co je na tom zlocinecke, ze zisti, ze realna spotreba je vyssia, ako idealna laboratorna? Pritom stacilo zrusit palivo a nemuselo to nikoho trapit 😄
Highlander? Nižší celkový průměr mě až tak nepřekvapuje. Je ale překvapivé se dostat pod WLTP ve všech režimech. Na dálnici to opravdu žere méně než dle WLTP High?
Máš pravdu. Moc často ty režimy nenajdeš ani na webu dovozce.
Sám chodím na německé stránky, abych se dozvěděl o autě víc a tam to už třeba najdu.
A to pak už nejde rozporovat prakticky vůbec. Pokud někdo jezdí jen po městě, tak se nemůže nikdo ohánět, že jezdí za víc, než je udávaná kombinovaná, když jezdí za LOW.
Sám chodím na německé stránky, abych se dozvěděl o autě víc a tam to už třeba najdu.
A to pak už nejde rozporovat prakticky vůbec. Pokud někdo jezdí jen po městě, tak se nemůže nikdo ohánět, že jezdí za víc, než je udávaná kombinovaná, když jezdí za LOW.
Petr Fiala
Připomněl, že komunisté říkali, že Sovětský svaz brání Evropu před válkou, že železná opona byla ochranou před imperialisty a že naše „lidová“ armáda byla připravena je zastavit. „Nebyla to pravda. V roce 1968 jsme viděli skutečný smysl sovětského míru. Jednoho rána byly v našich ulicích ruské tanky. Přišli, protože vůdci v Moskvě věřili, že chceme příliš mnoho svobody a plánujeme uniknout jejich kontrole,“ řekl.