V třetím letošním měsíci registrace nových aut v meziročním porovnání mírně klesly. Elektromobilů se prodalo výrazně méně, přesto si drží více než 14procentní podíl.
Putinovi agenti ovládli centrálu Evropská asociace výrobců automobilů ACEA a šíří dezinformace. Ve skutečnosti nadšené masy pracujících plní pětiletku na 134 %.
Mimochodem, článek ve své krátkosti úspěch Toyoty relativizuje, jelikož ukazuje výsledky za celé koncerny. Pokud bychom brali jednotlivé značky, tak je Toyota na evropském trhu na druhém místě hned za značkou VW a prodává například dvakrát více aut než Opel nebo o polovinu více aut než Renault.
Pises stejne jako x dalsich nicku tady jako Barik, Ares atd. Nejde o zadne glosy, ale o neustále rozdmychávani negace kolem EV a EU atd
Kdyby se neukazovalo jméno tak tve příspěvky nelze odlišit od spousty dalsich nicku.
A proc si to myslim? EV i pres všechnu negaci jak je “nikdo” nechce maji podil pres 14%. Na evropském trhu kde jsou zeme jako ČR kde je podil 2%..
Vyroba Tesla i VW ev motoru ma odstavky z vnějších duvodu.
Ano, s trhem EV se neco deje, ale co budeme vedet az z delšího období.
A znova, opravdu nekdo veri tomu, ze se EV a hlavne baterie přestanou zlepšovat? Proc tomu veris kdyz sam pises o “zdravém rozumu”?
Dokazes vysvetlit jak dotace pokrývající jen mensi cast ceny vozu dokaze kupce primet koupit neco co podle tebe nechce?
Prave napr konec dotaci ovlivňuje takto krátkodobé zpravy o prodejich.
Tva druha myslenka neni srozumitelná.
Stale přehlížís, ze EV nabídka je jen ve vyssi cenové hladině. Takze ten okruh potencionalnich kupcu je daleko mensi.
Dokáže je to přimět díky tmu, že s dotací to vyjde levněji nebo díky tomu, že není co vybírat nebot motory u spalováků byly ukončeny a v nabídce zůstaly směšné vysvače nebo že v nkterých zemích sou ICE brutálně zdaněny, schválně. Viz Norsko , Nizozemí atd
Samozřejmě doníku, že pro toho kdo to má na převoz z A do B je primární věc cena a když mu to zelený soudruh zdanil, tak mu holt vyjde líp protěžované elektro.
Naštěstí většina zemí takto pomatená ještě není, takže tam elektro líp nevyjde ani omylem a tudíž to nikdo nekupuje :-)
Úplně normálně a zcela prokazatelně je pro mnohé dotace důvod pro pořízení. Jedna konkrétní firma a teď kupuje EV právě a jen kvůli dotací. Teď berou několik aut. Nebýt dotace, tak EV nekoupí.
Dokážeš mi odpovědět na to na co jsem se ptal já????? :-[]:-[]:-[]
Ne. Nic si logický nepodporuje. Zaprvé jen hloupě kličkuješ. Jestli přiměje nebo donutí není v principu rozdíl, jde jen o míru. A druhak - samozřejmě že dotace přinutí i k tomu co nechceš a příkladem je bohužel většina dotací. Zemědělci osévají řepku proč???? Adt. je to dotace vedle dotace, příklad za příkladem.
Jistě, takže opdovedi se od tebe nedočkáme :-[]:-[]:-[] klasika. Zelená kedlubma :-!:no:
Dotaz zní úplně jednoduše:
Podil EV na prodejích je nyní 14% a podil začíná klesat. My zlí EV hateři tvrdime že nikdo EV nechce (ve zjednodušení).
Proti tomu eurohujeři a ekofašistocká sebranka ako jste vy neustále tvrdí že EV je lepší než ICE a zákazníci je chtějí. A já se úplně jednoduše ptám, které tvrzeni je blíže pravdě, co???
Proč zde je jednoznačná korelace mezi zrušením dotací a poklesem poptávky co??? Protože EV jsou tak geniální a lepší než spalováky??? To si vážně mysiš???? :-[]
Tvoje komunistická rétorika "kdo nejde s námi ten jde proti nám" je hnusná a unavující, soudruhu. Dáváš tím najevo sníženou inteligenci bez schopnosti vlastního názoru.
Nepopírám to, že se BEV a baterie budou zlepšovat. Nepopírám, že si BEV někdo kupuje. Dokonce jsem x-krát vyjádřil názor, že pro některé dopravní prostředky je nezávislá elektrická trakce (BEV) už dnes volbou zdravého rozumu. Vysokozdvižné vozíky, skútry, zahradní traktory, malá městská auta apod.
Sarkastické glosy míří na nereálné a nelogické plány a představy. Koupit si Teslu, proč ne, pro fanoušky BEV je to pochopitelná volba, něco jako když si kupují elektroniku od Applu. Ale plán, že všechna auta budou v roce 2035 BEV, to není reálné. To je stejné jako očekávat, že si v roce 2035 všichni koupí iPhone.
A míří taky na to, že každý, kdo nesouhlasí s vládní či evropskou politikou týkající se Green dealu, je podezříván z toho, že je ruský špion, a to dokonce i na fóru o autech.
Ty oznacujes jako nereálné prodeje BEV v roce 2035.
Na jakem zakladu?
Nejde tak o kritiku GD, ale o to, ze v naproste vetsine pripadu jde o nesmysle ktere s GD nemaji nic spolecneho a nebo se nezakládají na pravdě.
Coz je tady zcela bezne.
Predat tento rok 100 000 aut a o rok az 150 000 aut v eu razom vyzeraju celkom realne... koncom roka este pribudne v ponuke aj plugin outlander ... tak uvidime... jeho predosla verzia bola najpredavanejsim mitsu v eu svojho casu... a aj ked nie som moc fanda pheveciek tak zrovna outlander patri medzi tie ktore uz nemusia nikomu nic dokazovat ... tak drzim palce... vyzera to po dlhom case suchot a krizy na konecne pomerne uspesny rok v eu pre mitsu... skutocny uspech ale bude ked predaju cez 200 000 aut v eu ( raz sa to uz mitsu podarilo ) ... je na case tento bradaty vykon uz cim skor prekonat ... poprosim este poslite juhoazijsky xforce do eu ( bola by to skutocna nahrada za asx ) ... a pojde to.. po jednoduchom robustnom suv s jednoduchym motorom a sportovou vizazou konzervativny europsky zakaznik vzdy rad siahne... a pytam sa.. ked tu moze byt jednoduchy space star z juhovychodnej azie ( a este k tomu tu ma celkom uspech ) tak preco by tu nemohol byt aj xforce... a este ocakavam aj novu L200... ta by mala byt... no nic.... cas ukaze :yes:
Nechci kazit tvé nadšení, ale tato japonská značka (nyní spíše s francouzským výrobním programem) je pro většinu Evropanů totálně nezajímavá... Časy jejích kultovních strojů typu Pajero, Galant nebo Lancer Evo jsou bohužel nenávratně pryč... :-(
Horký Rome, líbí :-)
Kde jsi s tou hláškou, praskla ti žilka? :-)
Jejda a duben, to bude zkáza :-)
Húsiové zase zaútočí a Tesla a ostatní budou zase muset zavřít výrobní linku na pár týdnů ... :-[]:-[]:-[]
Jak prodeje EV frci dal dobre a k zadnemu poklesu prodeju nedochazi. Unorova data okecal, tak co brezen? Prizname si uz realitu nebo jeste mesic pockame?
Takže už přistupuješ na holá fakta, že prodeje EV se prostě bez dotací moc nedaří? Já si EV v této dekádě určitě nekoupím, takže se neptáš toho správného člověka. A každý rok přijdou nové modely, ale zákazníci kupují tady a teď. To je u spalováků a EV stejné, čili to není úplně nejlepší výmluva.
Ano, pod skonceni dotaci prideje propadly, v tom spor neni a deje se to vzdy.
A vzdy nasledne opet stoupaji nad puvodni hodnoty pred zrušením dotaci.
To jsem nejen tobe tady psal a dokazoval x krat viz názorný priklad posledně s akci na kuřecí maso.
A abys videl jestli se toto bude opakovat potrebujes prodejni data za delsi období.
To je vse.
Žebříček značek za 1Q2024 EU+EFTA+UK v tisících ks a pro porovnání poslední předkrizový rok.
VW ... 322 ... (459 v 1Q2019)
Toyota ... 245 ... (189 v 1Q2019)
BMW ... 196 ... (204 v 1Q2019)
Škoda ... 188 ... (194 v 1Q2019)
Peugeot ... 184 ... (263 v 1Q2019)
Škodovka se zabydlela v TOP5. Bronzová medaile není zase tak daleko. Toyota se za 5 let dostala z 9. na 2. místo. Troufne si Toyota vyzvat v příštích letech VW? V 1Q2019 měl VW náskok 270 tis. aut, v 1Q2024 už jen 77 tis. aut.