Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Evropské registrace v březnu: Elektromobily klesly více než celý trh

V třetím letošním měsíci registrace nových aut v meziročním porovnání mírně klesly. Elektromobilů se prodalo výrazně méně, přesto si drží více než 14procentní podíl.
Zpět na článek
22. 4. 2024 16:48
22. 4. 2024 18:04
22. 4. 2024 20:20
23. 4. 2024 06:00
23. 4. 2024 06:20
23. 4. 2024 06:40
23. 4. 2024 06:46
23. 4. 2024 08:49
23. 4. 2024 10:05
23. 4. 2024 11:45
23. 4. 2024 14:03
23. 4. 2024 14:36
23. 4. 2024 16:20
24. 4. 2024 06:22
23. 4. 2024 16:27
24. 4. 2024 06:24
24. 4. 2024 17:49
23. 4. 2024 09:16
23. 4. 2024 10:03
22. 4. 2024 20:19
22. 4. 2024 17:52
Avatar - Roman Horký
22. 4. 2024 16:48
Done Vito
Mrkni na 10 plusovych procent meziročně u Toyoty a 34 mínus u Tesly. Pane Hendly vás prosím o povinnou dávku vysvětlující demagogie.
Rozbalit vlákno
32
22. 4. 2024 18:04
Re: Done Vito
Putinovi agenti ovládli centrálu Evropská asociace výrobců automobilů ACEA a šíří dezinformace. Ve skutečnosti nadšené masy pracujících plní pětiletku na 134 %.

Mimochodem, článek ve své krátkosti úspěch Toyoty relativizuje, jelikož ukazuje výsledky za celé koncerny. Pokud bychom brali jednotlivé značky, tak je Toyota na evropském trhu na druhém místě hned za značkou VW a prodává například dvakrát více aut než Opel nebo o polovinu více aut než Renault.
Avatar - Roman Horký
22. 4. 2024 18:12
Re: Done Vito
:yes: :-) no v podstatě stručně řečeno, 34 je taky mnohem víc než 10
Avatar - chcíplý pes
22. 4. 2024 18:13
Re: Done Vito
Dobrý taycoontroII, muItitroII!
22. 4. 2024 20:20
Re: Done Vito
Koukam ze si se odkopal rychle…
23. 4. 2024 06:00
Re: Done Vito
Sarkastická glosa, která trefuje do černého, to není odkopání se. To je zrcadlo nereálnosti a úpadku zdravého rozumu u těch, co rozhodují.
23. 4. 2024 06:20
Re: Done Vito
Pises stejne jako x dalsich nicku tady jako Barik, Ares atd. Nejde o zadne glosy, ale o neustále rozdmychávani negace kolem EV a EU atd
Kdyby se neukazovalo jméno tak tve příspěvky nelze odlišit od spousty dalsich nicku.
A proc si to myslim? EV i pres všechnu negaci jak je “nikdo” nechce maji podil pres 14%. Na evropském trhu kde jsou zeme jako ČR kde je podil 2%..
Vyroba Tesla i VW ev motoru ma odstavky z vnějších duvodu.
Ano, s trhem EV se neco deje, ale co budeme vedet az z delšího období.
A znova, opravdu nekdo veri tomu, ze se EV a hlavne baterie přestanou zlepšovat? Proc tomu veris kdyz sam pises o “zdravém rozumu”?
Avatar - rohYpnol
23. 4. 2024 06:40
Re: Done Vito
Nikdo nechce × 14% ... mj. viz dotace :-!

14% ... nikdo nechce X EV je lepší než ICE a zákazníci je chtějí... Co je blíže pravdě, co???
23. 4. 2024 06:46
Re: Done Vito
Dokazes vysvetlit jak dotace pokrývající jen mensi cast ceny vozu dokaze kupce primet koupit neco co podle tebe nechce?

Prave napr konec dotaci ovlivňuje takto krátkodobé zpravy o prodejich.

Tva druha myslenka neni srozumitelná.
Stale přehlížís, ze EV nabídka je jen ve vyssi cenové hladině. Takze ten okruh potencionalnich kupcu je daleko mensi.
Avatar - Barrichello
23. 4. 2024 08:32
Re: Done Vito
Dokáže je to přimět díky tmu, že s dotací to vyjde levněji nebo díky tomu, že není co vybírat nebot motory u spalováků byly ukončeny a v nabídce zůstaly směšné vysvače nebo že v nkterých zemích sou ICE brutálně zdaněny, schválně. Viz Norsko , Nizozemí atd
23. 4. 2024 08:49
Re: Done Vito
:yes:
ano, zakaznikum je ve vysledku jedno jaky maji pohon. Jde hlavne o cenu.
Avatar - Barrichello
23. 4. 2024 09:42
Re: Done Vito
Samozřejmě doníku, že pro toho kdo to má na převoz z A do B je primární věc cena a když mu to zelený soudruh zdanil, tak mu holt vyjde líp protěžované elektro.

Naštěstí většina zemí takto pomatená ještě není, takže tam elektro líp nevyjde ani omylem a tudíž to nikdo nekupuje :-)
23. 4. 2024 10:05
Re: Done Vito
Znova.
Svym příkladem a tvrzením potvrzuješ to co tvrdím i ja.

Kupujícím je jedno o jaky pohon jde.
Rozhodujici je cena.
Avatar - Barrichello
23. 4. 2024 11:22
Re: Done Vito
Ta Cena ICE je ale uměle pokřivená státem. Umíš to pochopit?

Kdyby nebyla, tak stojí nějakej novej Matiz 275 000 Kč as stejné EV 450 000 Kč :-) :-) :-)
23. 4. 2024 11:45
Re: Done Vito
To s tim ale nema zadnou spojitost.
Zakladni fakt j, a sam o tom pises, ze zajem nezáleží na druhu pohonu, ale na prodejni cene.
Avatar - rohYpnol
23. 4. 2024 14:03
Re: Done Vito
Úplně normálně a zcela prokazatelně je pro mnohé dotace důvod pro pořízení. Jedna konkrétní firma a teď kupuje EV právě a jen kvůli dotací. Teď berou několik aut. Nebýt dotace, tak EV nekoupí.

Dokážeš mi odpovědět na to na co jsem se ptal já????? :-[] :-[] :-[]
23. 4. 2024 14:36
Re: Done Vito
Tve tvrzeni si logicky odporuje.
Dotace nemuze nikoho donutit si koupit EV kdyz ho nechce.

Muze ho primet koupit EV, protoze je to financne výhodné.

Na tvou otazku odpovedet nemuzu, protoze neni srozumitelna jak uz jsem psal. Zkus to formulovat jako clovek.
Avatar - rohYpnol
23. 4. 2024 16:20
Re: Done Vito
Ne. Nic si logický nepodporuje. Zaprvé jen hloupě kličkuješ. Jestli přiměje nebo donutí není v principu rozdíl, jde jen o míru. A druhak - samozřejmě že dotace přinutí i k tomu co nechceš a příkladem je bohužel většina dotací. Zemědělci osévají řepku proč???? Adt. je to dotace vedle dotace, příklad za příkladem.

Jistě, takže opdovedi se od tebe nedočkáme :-[] :-[] :-[] klasika. Zelená kedlubma :-! :no:
24. 4. 2024 06:22
Re: Done Vito
Ne.
Kdyz EV nechces tak si ho koupit nemusis.
Avatar - rohYpnol
23. 4. 2024 16:27
Re: Done Vito
Dotaz zní úplně jednoduše:
Podil EV na prodejích je nyní 14% a podil začíná klesat. My zlí EV hateři tvrdime že nikdo EV nechce (ve zjednodušení).
Proti tomu eurohujeři a ekofašistocká sebranka ako jste vy neustále tvrdí že EV je lepší než ICE a zákazníci je chtějí. A já se úplně jednoduše ptám, které tvrzeni je blíže pravdě, co???
Proč zde je jednoznačná korelace mezi zrušením dotací a poklesem poptávky co??? Protože EV jsou tak geniální a lepší než spalováky??? To si vážně mysiš???? :-[]
24. 4. 2024 06:24
Re: Done Vito
Vse je o cene.
I v tomto vlakne je to x krat probíráno.
Avatar - rohYpnol
24. 4. 2024 17:49
Re: Done Vito
Takže mi neodpovíš co????? :no: :no: :no:

EV je podle eurohujerů lepší, tak přece logicky může stát víc a lidi jej stejně mají kupovat a chtít ne???? Tak kde je chyba?????
Avatar - chcíplý pes
24. 4. 2024 17:59
Re: Done Vito
Tvá největší chyba je, že tvůj zbytečný komentář už si nikdo nepřečte a neodpoví, muItitroIIe.
Avatar - Roman Horký
23. 4. 2024 07:40
Re: Done Vito
Tvoje komunistická rétorika "kdo nejde s námi ten jde proti nám" je hnusná a unavující, soudruhu. Dáváš tím najevo sníženou inteligenci bez schopnosti vlastního názoru.
Avatar - Barrichello
23. 4. 2024 08:30
Re: Done Vito
Všechno je pozitivní a zlité sluncem vid.

Pust si článek a video na TN . cz o teplených čerpadlech, to se zasměješ melounáři :-)
23. 4. 2024 09:16
Re: Done Vito
Nepopírám to, že se BEV a baterie budou zlepšovat. Nepopírám, že si BEV někdo kupuje. Dokonce jsem x-krát vyjádřil názor, že pro některé dopravní prostředky je nezávislá elektrická trakce (BEV) už dnes volbou zdravého rozumu. Vysokozdvižné vozíky, skútry, zahradní traktory, malá městská auta apod.
Sarkastické glosy míří na nereálné a nelogické plány a představy. Koupit si Teslu, proč ne, pro fanoušky BEV je to pochopitelná volba, něco jako když si kupují elektroniku od Applu. Ale plán, že všechna auta budou v roce 2035 BEV, to není reálné. To je stejné jako očekávat, že si v roce 2035 všichni koupí iPhone.
A míří taky na to, že každý, kdo nesouhlasí s vládní či evropskou politikou týkající se Green dealu, je podezříván z toho, že je ruský špion, a to dokonce i na fóru o autech.
Avatar - Barrichello
23. 4. 2024 09:40
Re: Done Vito
Vidím že nejen Smiřický ale i všichni ostatní sou reakcionáři :-)

Tahle věta to dokonale vystihuje.
23. 4. 2024 10:03
Re: Done Vito
Ty oznacujes jako nereálné prodeje BEV v roce 2035.
Na jakem zakladu?

Nejde tak o kritiku GD, ale o to, ze v naproste vetsine pripadu jde o nesmysle ktere s GD nemaji nic spolecneho a nebo se nezakládají na pravdě.
Coz je tady zcela bezne.
Avatar - Roman Horký
23. 4. 2024 10:26
Re: Done Vito
GD jsou nesmysle od začátku až do konce, soudruhu. Asi jako Leninovy sebrané spisy či Marxův Kapitál.
Avatar - Barrichello
23. 4. 2024 11:23
Re: Done Vito
Nesahej melounářům na jejich guru, to čtou po večerech :-)
Jako Holodnák a Michailidu :-)
22. 4. 2024 20:19
Re: Done Vito
Tesla Berlín dva tydny odstává v únoru. Pri dodaci lhute cca 5 tydnu to postihuje prodeje v třetím měsíci.
22. 4. 2024 17:10
Lidé nejsou hloupí.
Elektroplečky nikdo nechce, panenko skákavá :yes:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - 3_diamanty
22. 4. 2024 17:21
Nakoniec tie odhady mitsu
Predat tento rok 100 000 aut a o rok az 150 000 aut v eu razom vyzeraju celkom realne... koncom roka este pribudne v ponuke aj plugin outlander ... tak uvidime... jeho predosla verzia bola najpredavanejsim mitsu v eu svojho casu... a aj ked nie som moc fanda pheveciek tak zrovna outlander patri medzi tie ktore uz nemusia nikomu nic dokazovat ... tak drzim palce... vyzera to po dlhom case suchot a krizy na konecne pomerne uspesny rok v eu pre mitsu... skutocny uspech ale bude ked predaju cez 200 000 aut v eu ( raz sa to uz mitsu podarilo ) ... je na case tento bradaty vykon uz cim skor prekonat ... poprosim este poslite juhoazijsky xforce do eu ( bola by to skutocna nahrada za asx ) ... a pojde to.. po jednoduchom robustnom suv s jednoduchym motorom a sportovou vizazou konzervativny europsky zakaznik vzdy rad siahne... a pytam sa.. ked tu moze byt jednoduchy space star z juhovychodnej azie ( a este k tomu tu ma celkom uspech ) tak preco by tu nemohol byt aj xforce... a este ocakavam aj novu L200... ta by mala byt... no nic.... cas ukaze :yes:
Rozbalit vlákno
1
22. 4. 2024 19:51
Re: Nakoniec tie odhady mitsu
Nechci kazit tvé nadšení, ale tato japonská značka (nyní spíše s francouzským výrobním programem) je pro většinu Evropanů totálně nezajímavá... Časy jejích kultovních strojů typu Pajero, Galant nebo Lancer Evo jsou bohužel nenávratně pryč... :-(
Avatar - W.O. PRSCLEY
22. 4. 2024 17:52
Líbí !
Horký Rome, líbí :-)
Kde jsi s tou hláškou, praskla ti žilka? :-)
Jejda a duben, to bude zkáza :-)
Húsiové zase zaútočí a Tesla a ostatní budou zase muset zavřít výrobní linku na pár týdnů ... :-[] :-[] :-[]
Rozbalit vlákno
0
22. 4. 2024 18:09
Ocekavam vysvetleni od Hendlyho
Jak prodeje EV frci dal dobre a k zadnemu poklesu prodeju nedochazi. Unorova data okecal, tak co brezen? Prizname si uz realitu nebo jeste mesic pockame?
Rozbalit vlákno
7
22. 4. 2024 20:24
Re: Ocekavam vysvetleni od Hendlyho
Samozrejme, ze delat zavery z měsíčních dat je celkem k nicemu.

Koupil bys dnes elektricke BMW kdyz hlasaji jak prijdou uplne nove modely v roce 2025 ?
23. 4. 2024 14:17
Re: Ocekavam vysvetleni od Hendlyho
Takže už přistupuješ na holá fakta, že prodeje EV se prostě bez dotací moc nedaří? Já si EV v této dekádě určitě nekoupím, takže se neptáš toho správného člověka. A každý rok přijdou nové modely, ale zákazníci kupují tady a teď. To je u spalováků a EV stejné, čili to není úplně nejlepší výmluva.
23. 4. 2024 14:37
Re: Ocekavam vysvetleni od Hendlyho
Ne, trendy se tvori na dlouhodobých datech. Ty zatim nejsou.
23. 4. 2024 14:49
Re: Ocekavam vysvetleni od Hendlyho
Hezky se z toho snažíš vykroutit, ale bylo by důstojnější si přiznat pravdu. Prodeje EV v Západní Evropě po ukončení dotací citelně propadly.
23. 4. 2024 14:54
Re: Ocekavam vysvetleni od Hendlyho
Ano, pod skonceni dotaci prideje propadly, v tom spor neni a deje se to vzdy.
A vzdy nasledne opet stoupaji nad puvodni hodnoty pred zrušením dotaci.
To jsem nejen tobe tady psal a dokazoval x krat viz názorný priklad posledně s akci na kuřecí maso.
A abys videl jestli se toto bude opakovat potrebujes prodejni data za delsi období.
To je vse.
23. 4. 2024 15:35
Re: Ocekavam vysvetleni od Hendlyho
No ono to už to je půl roku a stále nic, takže jak dlouhý časový interval si představuješ?
24. 4. 2024 06:22
Re: Ocekavam vysvetleni od Hendlyho
https://www.svetmobilne.cz/…je-to-mytus/8632

Dost dat a grafu.
Otacisnparnik ktery je fakt velky a měsíce jsou proste kratka doba.
22. 4. 2024 18:18
Žebříček značek
Žebříček značek za 1Q2024 EU+EFTA+UK v tisících ks a pro porovnání poslední předkrizový rok.
VW ... 322 ... (459 v 1Q2019)
Toyota ... 245 ... (189 v 1Q2019)
BMW ... 196 ... (204 v 1Q2019)
Škoda ... 188 ... (194 v 1Q2019)
Peugeot ... 184 ... (263 v 1Q2019)

Škodovka se zabydlela v TOP5. Bronzová medaile není zase tak daleko. Toyota se za 5 let dostala z 9. na 2. místo. Troufne si Toyota vyzvat v příštích letech VW? V 1Q2019 měl VW náskok 270 tis. aut, v 1Q2024 už jen 77 tis. aut.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - rohYpnol
22. 4. 2024 18:28
Přesně podle předpokladů
SAIC hezká čísla už nyní :yes: Co by zacto dali japonci... a to se tu Čína teprve rozkoukává :-!

Sen EK a Helmutú o EV mobilitě se rozpadá :yes:

Hybridy rostou, EV padají :yes:

On ten trh nakonec stejně eurohujery a ekofašisty ubije a zadupe do země :-[]
Rozbalit vlákno
1
22. 4. 2024 20:40
Re: Přesně podle předpokladů
Hlavně za poslední větu: :yes: :yes: :yes: :-)
23. 4. 2024 01:05
Nové zprávy ze světa nařizované elektrodebility
Akcie zkrartomobilových výrobců padají a padají... :-)
https://www.autoforum.cz/…re-stihlo-volvo/
Současní majitelé Tesel poslouží jako užiteční idioti, zůstatková hodnota jejich elektropřibližovačů zažívá volný pád
https://www.autoforum.cz/…etrit-statisice/
https://www.autoforum.cz/…min-stoji-i-fsd/
Podivné pneu pro pojízdné elektrospotřebiče
https://www.autoforum.cz/…taly-do-prodeje/
Ekoteroristická politika EU vůči vlastnímu automotive nahrává na smeč čínským automobilkám
https://www.autoforum.cz/…u-byt-znicujici/
Nový hybridní Mercedes raději tají svoji hmotnost
https://www.autoforum.cz/…i-nechce-mluvit/
Zdravý rozum zákazníků vítězí. Dokonce i v Německu.
https://www.autoforum.cz/…alnych-podminek/
Bez zločinných dotací jsou zkratowozy neprodejné
https://www.autoforum.cz/…tem-elektrickym/
Rozbalit vlákno
1
23. 4. 2024 01:29
Re: Nové zprávy ze světa nařizované elektrodebility
Díky :yes: