Elektromobily
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeTakřka dvojnásobný dojezd. Skotská firma uvádí powerbanky pro elektrické dodávky
18 komentářů
Horký Rom
6
Ceny Modelu 3 byly plošně sníženy na historicky nejnižší úroveň, a je to nádherný ekonomický jev. Plesám nad tím. Jednou budu vyprávět dětem o době, kdy auta na baterky byly velmi drahá a nedostupná :yes:
Othello
3
to už ale budou jezdit jen na velbloudech
Horký Rom
5
Ve tvé realitě stoprocentně :yes:
Anonym
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Pepa_007
Crash testy a tato asi 400kg těžká baterie? Upevnění? Požární bezpečnost? Snížení užitečného zatížení? Homologace? Nabijeni? Manipulace?
Prostě nesmysl.
Prostě nesmysl.
Je za řidičem, takže při prudkém brždění by mohla "projít" dopředu a řidiče rozmačkat. :no:
A co naráz? Klidně v malé rychlosti 50km/h.
Absolutně nemyslitelné.
Absolutně nemyslitelné.
Jako že jiný obdobně těžký věci se v dodávkách nevozí? Často pak i relativně volně ložený... 😄
Tak celkově přídavná baterie nedává v dodávce smysl, dost snižuje už tak nízké možné zatížení nákladem a zvýší celkovou (už tak dost vysokou) cenu auta = nezaplatí se to 😉
Pochopitelně vozí. Jen jsou za to pěkné pokuty. A nehoda s 500kg zboží volně složeného - nechci zkusit.
Tohle musí mít certifikaci.
Tohle musí mít certifikaci.
kruskar
tak do těžkého baterkáče dáme další baterku, aby byl ještě těžší, zabrala nám nějaké místo, kam by se jinak dal uložit náklad a ještě budeme muset k už tak vysoké ceně přisolit.
Je to samá výhoda 😄 .
Je to samá výhoda 😄 .
Jako taky si myslím, že je to spíš pitomost, na druhou stranu to může dávat smysl u firmy, co by na to měla logistiku (dobíjení + výměny) a vzala tak samotné EV jen s malou vlastní baterkou a k tomu tuhle přídavnou (s výměnou za 90 s). Jak je ale málo uživatelů elektrických dodávek, tak těhto bude ještě o tak o řád až dva řády míň... 😄
W.O. PRSCLEY
Což dokazují podobnými nápady každý den.