Design
Přihlásit pro přidání komentáře
dj.mirRa
Podle mě jeden z nejlepších designrtů v branži za posledních třeba 20 let. Prakticky všechny Škodovky z let 2010 - 2020 jsou auta s krásným jednoduchým a nadčasovým designem. Od "blbé" Fabie až po Kodiaq.
Hej, tam sa našiel. Kvality dizajnu trojkového Superbu podľa mňa vidieť aj dnes po príchode jeho nástupcu. .
Přesně toho nového navrhli tak, že obrousili kabáňovou předlohu Superba III. rašplí a vyklepali ten kubistický boční prolis podle Mondea. Trapárna!
Ten nový Sup je podle mě kompromis Škody a VW jako společného díla. Bohužel design nedostahuje kvalit ani jednoho z předchůdců :no:
I podle mě.
Před ním to byl Donckerwolke. Prostě mistři svého řemesla. I když je samozřejmě otázkou, jakou roli hraje šéfdesignér ve vztahu k celému týmu.
Ale Kabaň a jeho doby byla ve Škodě jednoznačně rozkvět a dělali krásné auta.
Před ním to byl Donckerwolke. Prostě mistři svého řemesla. I když je samozřejmě otázkou, jakou roli hraje šéfdesignér ve vztahu k celému týmu.
Ale Kabaň a jeho doby byla ve Škodě jednoznačně rozkvět a dělali krásné auta.
rohYpnol
Číňané pochopili, že pokud chtějí skutečně prorazit v EU, tak jejich auta musí být i krásná :yes:
Evropští designéři pochopili, že stejně jako architekti nedostanou nikde v Evropě takovou příležitost k rozvoji vlastní tvorby, jako v Číně.
Čína opět trefila desítku. Jízda začíná, držme si klobouky :yes: Evropské značky dostanou lekci jakou nezažily a začne boj o přežití. Nemám radost, ale z druhé strany EU automotive má co si EU zaslouží :-!
Evropští designéři pochopili, že stejně jako architekti nedostanou nikde v Evropě takovou příležitost k rozvoji vlastní tvorby, jako v Číně.
Čína opět trefila desítku. Jízda začíná, držme si klobouky :yes: Evropské značky dostanou lekci jakou nezažily a začne boj o přežití. Nemám radost, ale z druhé strany EU automotive má co si EU zaslouží :-!
Souhlas. Podivnosti typu Voyah Dream nebo Donfeng U-Tour nemají v Evropě se svým brutálně hnusným designem šanci uspět. Musí zjemnit design a ideálně vytvořit jednoduše zapamatovatelné jména... Tohle prostě doma mít nechceš :no: Tak snad je to Josef naučí a ukáže cestu, jak na to, když už se musí cpát do Evropy ;-)
MG už ukázalo, že to jde...
MG už ukázalo, že to jde...
Číňan již dokázal, že umí vyrobit auto, které je lepší než to vyrobené v EU.
Teď ještě musí udělat ten druhý krok, a musí dokázat, že umí vyrobit auto, které je vkusné z pohledu evropského pohledu a které e ropan prostě chce.
Dávám tomu rok, maximálně dva, kdy tohle splní.
Teď ještě musí udělat ten druhý krok, a musí dokázat, že umí vyrobit auto, které je vkusné z pohledu evropského pohledu a které e ropan prostě chce.
Dávám tomu rok, maximálně dva, kdy tohle splní.
PowerHouse
Navrhoval auta, která byla o půl třídy větší než konkurence.
Porovnějme délku Oktávky a Golfu, Leonu v době kdy navrhoval Kabáň.
Kdyby navrhoval prťavý Seat, tak by taky neuspěl. Poslední Leon je větší, ale dřívější se vělikostně nedají s Oktávkou srovnat.
Porovnějme délku Oktávky a Golfu, Leonu v době kdy navrhoval Kabáň.
Kdyby navrhoval prťavý Seat, tak by taky neuspěl. Poslední Leon je větší, ale dřívější se vělikostně nedají s Oktávkou srovnat.
Myslím, že kabáňův rukopis se propsal i do Tiguanu II, Passatu B8 i Golfu. I tam lze říct, že ty ostré prolisy bočních panelů, přední i zadní části jsou snad jeho dílo, jinak to nevidím. Ale na Supa III. to designově prostě nestačilo, ten si nechal pro Škodu a je i po deseti letech pořád :yes: .
RaSuSK73
Mna dizajn Skodovky nikdy nebral - take sede obycajne - ani neurazi, ani nepotesi. Cinanom ale urcite pomoze, pretoze ich priblizi europskemu dizajnu.
A uz sa tesim sa na nove MG s jeho rukopisom ... :yes:
Nicméně souhlasím, že nástupce je ještě horší.