Veterán
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeLuxusní Renault Safrane je krásný i dnes. Našli jsme kus s unikátní historií
24 komentářů
Karese
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tak ono vtedy boli vsetky auta tak nejak este normalne... a hlavne to boli auta a nie pojazdne pocitace... konkurencny citroen xm sa mi ale pacil viac... aj 605ka od pezota ... ci povedzme omega
Kupoval jsem jeden z posledních Citroenu XM V6 Exclusive v ČR (1999) v autosalonu Auto Cité v Osadní ulici, Holešovicích, za akční cenu 999 990 Kč. Jeden z nejlepších kočáru, spolu z R25 V6, a také poslední francouzská auta v mém životě.
Renault Avantime V6 v automatu - nesplněný sen.
Švihák lázeňský :yes:
https😐/moje.auto.cz/…n-McKay/ufo.html
Renault Avantime V6 v automatu - nesplněný sen.
Švihák lázeňský :yes:
https😐/moje.auto.cz/…n-McKay/ufo.html
Je vidět, jak málo rozumíte autům. R25 Baccara bylo brutálně neschopné auto zatáčet. A Safrane, v tom autě vrzalo po 50t km úplně vše. A XM bylo pro žebrotu, co neměli na D3.
Já osobně názor na to nezměním - názor kolotočáře.
U D3 nelíbil se mi fádní design, Renault a Citroen byli tehdy o světelný roky dopředu.
P.S. Máte pravdu, autům skutečně nerozumím, proto jsem šťastně a spokojeně šel v roce 2020 do EV.
U D3 nelíbil se mi fádní design, Renault a Citroen byli tehdy o světelný roky dopředu.
P.S. Máte pravdu, autům skutečně nerozumím, proto jsem šťastně a spokojeně šel v roce 2020 do EV.
XM bolo originalne auto... a zaroven pojazdny koberec... inak zebrota v tom case jazdila v daewoo tico ... XM uz bolo auto bohatych...
Hej, neboli pojazdné počítače, taký Renault 25 všetko počítačovo oznamoval syntetickým hlasom, stačila nejaká menšia porucha a človek sa mohol zblázniť 🙂 Tie v6 mali aký výkon? Ako dnešné trojválce?
Co je to za pitomé srovnání s dnešními motory? To je jako se ptát, jak velký ty V6 měly měly výkon oproti o padesát let starším SV motorům. To je prostě vývoj, tenkrát to byla špička, dneska je špička něco jiného.
Ved prave preto sa zaujimam, ci maju dnesne spickove trojvalce vacsi vykon, ako vtedajsie spickove sestvalce.
lordlord
jako malého mě svezli. Pamatuji, že to byla V6, el. sedačky i vzadu, dofukovací přední, digi klima, 2DIN rádio CD... Byl to velký skok přesednout do toho ze š120 v roce cca 93
Arese
... ještě západní svět v pořádku. A jako třešnička na dortu té úžasné nálože komfortu, prostoru a elegance - manuální převodovka a mechanická ručka! 😄 :yes: :yes: :yes:
chcíplý pes
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Doba sa mení. Ale aspoň tie spomieky ti ostanú. Alebo nejaký rozumný youngtimer v garáži. 😉
Naštěstí auta s manuální převodovkou a mechanickou ruční brzdou, dokonce bez elektrifikace, se dají ještě pořídit. 😉
vencelín
Safrane ma styl a svoji eleganici postupem casu vubec neztratil. Jiz zde zpominane XM byl taktez stylovy, tedy trochu nekonvencne. Me se vice libily verze XM Break. Vzhledem k tomu, ze XM mela plynokapalinne perovani tak jizdni komfort musel byt na danou cenu spickovy, je otazka spolehlivosti. 605 taktez byla fesna. Zkratka to byla doba kdy se jeste vyrabely auta dle prani zakazniku a vyber motorizaci, prevodovek, karoserii byl o poznani pestrejsi nez dnes. Dnesni nabidka napriklad renaultu je bidna. V osobnich vozech nejvetsi motor 1,6 v Espace (ktery je koncepcne paskvil) nebo same bzucaky. V dodavkach taky snad max 1,6 biturbo. O solidnim motoru nevidno neslysno.......
vecernicek2
Tvl, to je slohovka na úrovni patnáctileté školačky.
Dovolím si trochu feedback pro redakci. Věnujte se prosím autům, ne takovému bizáru, tak nevymýšlejte k*k*tiny. Nesnažte se proboha být inovativní, když na to nemáte. Proste piště pořád dokola články o autech, snažte se aspoň trochu o odbornost. Vaši čtenáři se zajímají o automobilovou techniku, ne o pohádku o autíčku na dobrou noc psanou v první osobě.
To je tak když se b*b snaží něco "ozvlášťňovat".
Dovolím si trochu feedback pro redakci. Věnujte se prosím autům, ne takovému bizáru, tak nevymýšlejte k*k*tiny. Nesnažte se proboha být inovativní, když na to nemáte. Proste piště pořád dokola články o autech, snažte se aspoň trochu o odbornost. Vaši čtenáři se zajímají o automobilovou techniku, ne o pohádku o autíčku na dobrou noc psanou v první osobě.
To je tak když se b*b snaží něco "ozvlášťňovat".
Nástupnický Safrane ve dvaadevadesátém už čekal na svou šanci, kterou počínaje květnem 1992 dostal, leč nevyužil. Modelu Safrane vzniklo 312.799 kusů, což oproti 780.776 kusům Renaultu 25 představovalo jen necelých 40%.
Osud byl k němu krutý: nejdražších a nejluxusnějších renaultů své doby jezdilo skutečně jako šafránu. Bohužel.