Testy
Jaros 00071
5
Za mne to bylo lepší před tzv.modernizací.. Předek vypadal lépe, interiér měl otočné ovladače klimatizace. A cena byla 2019 kolem 450 tis základ ‼️
Tomáš Kubáček
1
A teď stojí stále 450.000 základ a je lépe vybavený (senzory přední i zadní, LED světla, android auto atd).... I po 5ti letech inflace https😐/konfigurator.volkswagen.cz/cc-cz/cs_CZ_VW22/V/design/041/D312AVL1/1C1C/EL/@/@/exterior?BNR=2838&variant=Limited
Tomáš Kubáček
0
A to se vyplatí 😁
Tomáš Kubáček
Příspěvek podléhá schvalování.
kupte většího Kamiqa. Dynamici spalující gumy ho mohou mít i s 1,5 za směšný příplatek.
Radsej Vitaru, mozes aj tam, kam sa Kamiq nedostane.
Zhodou okolnosti som bol pozrieť nedávno na tento facelift.
Auto v princípe pekné, ale má niekoľko nevýhod.
Vzadu nie je stredová opierka.
Nie je k dispozícii žiadny použiteľný motor.
Výhodou je prijateľný priestor a konečne ma výškovo nastaviteľnú stredovú opierku rúk.
Ale či s tým? Keď nie je motor?
Tsi su v medze uzrane.
Odozva na križovatkách he slabá.
VW zúfalo chyba hybrid.
Vidím to aktuálne asi na Corollu cross alebo novú fronteru/c3 airscross.
Auto v princípe pekné, ale má niekoľko nevýhod.
Vzadu nie je stredová opierka.
Nie je k dispozícii žiadny použiteľný motor.
Výhodou je prijateľný priestor a konečne ma výškovo nastaviteľnú stredovú opierku rúk.
Ale či s tým? Keď nie je motor?
Tsi su v medze uzrane.
Odozva na križovatkách he slabá.
VW zúfalo chyba hybrid.
Vidím to aktuálne asi na Corollu cross alebo novú fronteru/c3 airscross.
Mám takový pocit, že nemáte vůbec zkušenost s tímhle autem a melete nesmysly... Jel jste s tím někdy? Užrané? Není k dispozici použitelný prostor,když to je jedno z těch nejpraktičtější? (variabilní podlava kufru, posuvná zadní lavice, sklopná sedačka spolujezdce v základu)? Jediné v čem souhlasím, že by v něm hybrid z Golfa byl třešnička na dortu , ale půlka populace hýká, že nechce v autě elektr👋hybrid a když ho tam nedávají, tak další hýkají KDE HYBRID 😂
Hybrid z Golfa je overkill, 1.5TSI s elektrikou...
Ideální by bylo, kdyby i TRoc dostal tu základní 1.5TSI 85kW... ale když ne, tak ten silnější litr by měl být adekvátní, s nějakou tou People výbavou kousek přes 600...
Ideální by bylo, kdyby i TRoc dostal tu základní 1.5TSI 85kW... ale když ne, tak ten silnější litr by měl být adekvátní, s nějakou tou People výbavou kousek přes 600...
Nezmysly melies ty.
V meste to uzrane je. V meste hybridy žerú výrazne menej.
K priestoru som napísal, že je prijateľný.
Mne vzadu chyba lakťová opierka. A ma to malú nádrž.
Kupovať t cross za 26k€, keď za podobnú cenu môžem mat hybrid, ktorý žerie v meste o tri litre menej je hlúposť .
Počkám na fronteru alebo nový c3 aircross.
V meste to uzrane je. V meste hybridy žerú výrazne menej.
K priestoru som napísal, že je prijateľný.
Mne vzadu chyba lakťová opierka. A ma to malú nádrž.
Kupovať t cross za 26k€, keď za podobnú cenu môžem mat hybrid, ktorý žerie v meste o tri litre menej je hlúposť .
Počkám na fronteru alebo nový c3 aircross.
Neřekl jsem, že hybrid je nesmysl. Ve městě je skvělý. Mohu se tedy zeptat Vašich osobních zkušeností se spotřebou hybridu nebo T-Crosse TSI? Mám zkušenost s T-Crossem 4,5 - 5,5 l spotřeby na město a dynamika motoru je velmi dobrá. Nikdo tu nic nehaní,ale budu rád za Vaši osobní zkušenost 😄 Loketní opěrka zadní není, málo aut tohoto segmentu ji má. Je to škoda, ale má jiné přednosti. 😄
T-Cross jsem moc chtěl pro manželku, ale pro mě z nepochopitelných důvodu nemůže mít vyhřívaný volant ani v nejvyšší výbavě, který troll tohle vymyslel 🤭🙂