Novinky
Freddka
7
Tolik slov a myslenek … a pritom stacilo rict “EQS a EQE jsou zvenku docela osklivy a nikdo to nekupuje” :-!
Přejít do diskuze
Njn. běžný opič@n je holt ve svém výběru příliš cloumán emocemi. Co na tom, že EQS má Cx = 0.2, což se u EV sakra hodí. Opič@n chce postapokalyptickou černou i7 (co vypadá, že by mohla mít frunk větší než Octavia trunk 😄 ), protože s tou je teprve v tlupě opič@nů ten správný king. Že má Cx od 0,24 výše neřeší... 😄 :yes:
Tohle je asi nejblbější PR článek, co jsem viděl. No tak řekněte rovnou, že se vám to nepodařilo a taky že už nebudete vyvíjet dedikovaný EV modely, protože se nikdy nezaplatí...stějně jako Stellantis a BMW.
Docela zajímavý teď bude, co Tesla. Na začátku těžila z auta postaveného pro EV, ale skutečně to má takový význam? Marže se propadly na 5%, auta nedojedou dál než jejich přímé konkurence, nejsou lepší jako auta a nejsou levnější..tak proč teda Teslu?
Docela zajímavý teď bude, co Tesla. Na začátku těžila z auta postaveného pro EV, ale skutečně to má takový význam? Marže se propadly na 5%, auta nedojedou dál než jejich přímé konkurence, nejsou lepší jako auta a nejsou levnější..tak proč teda Teslu?
Souhlas. Tolik keců a přitom stačilo říct, že se EQ řada neprodává a zákazníci chtějí normální přitažlivá auta.
Proč by se nemohli vrátit k normálnímu tříprostorovému sedanu? Opravdu není potřeba, aby každé EV vypadalo jako vejce.
Nejsem zrovna fanda i5 nebo i7, hlavně teda i5 je taky odpornost z hlediska designu.
Nicméně, i5 je technicky minimálně na stejné úrovni jako EQE, ale aspoň toho dosáhli s vynaložením menšího množství prostředků. Na EQE/EQS není vidět žádná výhoda toho, že je to postavené na dedikované EV platformě.
Taycan je ve všech ohledech úplně jiný level, hlavně teď ta nová verze po faceliftu, to se vážně povedlo. Akorát ta cena je šílená a hlavně pokles hodnoty..
Nicméně, i5 je technicky minimálně na stejné úrovni jako EQE, ale aspoň toho dosáhli s vynaložením menšího množství prostředků. Na EQE/EQS není vidět žádná výhoda toho, že je to postavené na dedikované EV platformě.
Taycan je ve všech ohledech úplně jiný level, hlavně teď ta nová verze po faceliftu, to se vážně povedlo. Akorát ta cena je šílená a hlavně pokles hodnoty..
OK, ale to není důvod vrátit se k tříprostorovému sedanu s baterií v podlaze ala i5 nebo i7. Jinak mě teda EQS nijak mimořádně hnusný nepřipadá, ale že asi nemá patřičné (nejen) elektromobilní kvality v poměru k cenovce, je asi fakt... 😄 .
Mimochodem doteď nechápu, proč se alespoň u drahých aut více nevyužívá vybrání v baterii pro nohy zadních cestujících jako má Taycan. Bez toho vyjde buď posez "na žabáka" (Tesla) a nebo vysoká kysna (všichni ostatní).
Mimochodem doteď nechápu, proč se alespoň u drahých aut více nevyužívá vybrání v baterii pro nohy zadních cestujících jako má Taycan. Bez toho vyjde buď posez "na žabáka" (Tesla) a nebo vysoká kysna (všichni ostatní).
EQS je nejen odporně hnusnej, což vůbec nesouvisí s aerodynamikou, protože hodně aerodynamických aut vypadá naopak velmi dobře, ale je to i technicky podprůměrný elektromobil. Nemá to jediný zajímavý parametr, který by vynikal nad konkurencí, naopak silně zaostává i za mnohem staršími modely, což nakonec platí pro všechna EV Mercedesu. Packaging je úplně šílenej, přestože jde o dedikovanou platformu, místo frunku to má neotvíratelnou kapotu, protože to neumí navrhnout tak, aby se tam frunk vešel. Jenže pak jim došlo, že není kudy nalejt kapalinu do ostřikovače, tak na to udělali hnusný extra dvířka v blatníku.
Nadto jsou tam nesmysly jako hyperscreen, což je jednak ergonomické peklo, druhak to rozptyluje a není bezpečný na ovládání a do třetice kvůli tomu auto bude ztrácet hodnotu jako toaletní papír po použití, protože jenom sebevrah by si koupil ojetinu, kde se všechny funkce auta ovládají jedinou elektronickou součástkou, jejíž výměna stojí 10 tisíc Euro.
Nadto jsou tam nesmysly jako hyperscreen, což je jednak ergonomické peklo, druhak to rozptyluje a není bezpečný na ovládání a do třetice kvůli tomu auto bude ztrácet hodnotu jako toaletní papír po použití, protože jenom sebevrah by si koupil ojetinu, kde se všechny funkce auta ovládají jedinou elektronickou součástkou, jejíž výměna stojí 10 tisíc Euro.