Novinky
Jinými slovy, jsme německé konzervy a max. co nás napadlo bylo plácnout na EV černou lesklou masku 😁
Tohle je asi nejblbější PR článek, co jsem viděl. No tak řekněte rovnou, že se vám to nepodařilo a taky že už nebudete vyvíjet dedikovaný EV modely, protože se nikdy nezaplatí...stějně jako Stellantis a BMW.
Docela zajímavý teď bude, co Tesla. Na začátku těžila z auta postaveného pro EV, ale skutečně to má takový význam? Marže se propadly na 5%, auta nedojedou dál než jejich přímé konkurence, nejsou lepší jako auta a nejsou levnější..tak proč teda Teslu?
Docela zajímavý teď bude, co Tesla. Na začátku těžila z auta postaveného pro EV, ale skutečně to má takový význam? Marže se propadly na 5%, auta nedojedou dál než jejich přímé konkurence, nejsou lepší jako auta a nejsou levnější..tak proč teda Teslu?
Nadto jsou tam nesmysly jako hyperscreen, což je jednak ergonomické peklo, druhak to rozptyluje a není bezpečný na ovládání a do třetice kvůli tomu auto bude ztrácet hodnotu jako toaletní papír po použití, protože jenom sebevrah by si koupil ojetinu, kde se všechny funkce auta ovládají jedinou elektronickou součástkou, jejíž výměna stojí 10 tisíc Euro.
Mimochodem doteď nechápu, proč se alespoň u drahých aut více nevyužívá vybrání v baterii pro nohy zadních cestujících jako má Taycan. Bez toho vyjde buď posez "na žabáka" (Tesla) a nebo vysoká kysna (všichni ostatní).
Nicméně, i5 je technicky minimálně na stejné úrovni jako EQE, ale aspoň toho dosáhli s vynaložením menšího množství prostředků. Na EQE/EQS není vidět žádná výhoda toho, že je to postavené na dedikované EV platformě.
Taycan je ve všech ohledech úplně jiný level, hlavně teď ta nová verze po faceliftu, to se vážně povedlo. Akorát ta cena je šílená a hlavně pokles hodnoty..