Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Nový Lexus LBX poprvé na českých silnicích: Proč nevzít rovnou větší UX?

37 komentářů

Avatar - Anonym
Anonym
V hnusném suv, to chceš.
gil54
...ale zase je za babku, jenom za sedmikilo, to BMW dokázalo prodávat tříválec za víc jak 3,5 mega. 😄
Avatar - Ozzman
Ozzman
Je to drahé, ale je to Lexusí provedení Yarise Cross, s hybridem, automatem a když to srovnáš s konkurencí, nedostaneš nikde moc víc. Leda Kamiq 1.5TSI, ten je za 650 v nějaké akční výbavě, ale tipuji, že zákazníci těchto aut jsou zcela odlišní.
gil54
Já vím, máš pravdu. Jenom ze sebe stále nedokážu setřást odpor k veškerým tříválcům. Třílampa v káře je pro mě jako ke slavnostní tabuli prostřít plastový příbory, papírový ubrousky a kelímky. Najíš se stejně, je to levnější, rychlejší, prý ekologičtější, ušetříš na mytí, na leštění stříbra...Moderní doba.

(Na milost je beru maximálně v některých motorkách. Ale i tak...)
Avatar - Ozzman
Ozzman
Rozumím ti, nicméně v Bsegmentu bych tříválec vzal na milost (a osobně bych k tomu tedy nepotřeboval Lexus, ale klidně vzal levnější Toyotu či jiné SUV dle libosti), dokonce by mne nevadil asi i u nějakého hatchbacku C segmentu, kde bych třeba jezdil jen já, nebo ve dvou. Takový Fokus 1.0EB jezdí moc hezky, ale já takové auto nepotřebuji, potřebuji kombík a tam už od něj očkávám trochu jiné použití a chci, aby měl i vykonovou rezervu a 4 válce 😁 aspon
gil54
Já nevzal. Vadí mi z principu nemožnost řádného vyvážení jako u motorů s více válci - tj. R4 nebo lépe R6 a víc. Dnes zásadní problém ve výkonech nevidím, z technického hlediska.

Vždycky jde o kompromis, vyvažováky co ubírají výkon, zvyšují tření (dobře, to je ušetřené na tom jednom chybějícím válci) vibrace potlačované těžšími setrváky, dvouhmotami, protizávažími na klice a stejně to dobře nefunguje v celém spektru požívaných otáček a nevyváženost samozřejmě snižuje životnost. Nejde mi - v mém věku - už o zvuk, ale když je blbej, tak to nezachrání ani šestiválcovej zvuk z repráků.

Ale to ber jako takovej stařeckej stesk, je jasný, že brečím na špatným hrobě a že s tímhle nic neudělám. Vlastně pro sebe udělám, dokud půjde nějak smysluplně držet starou techniku s méně kompromisy.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Chápu, každý to máme trochu jinak, ale vesměs podobně 😊
Avatar - Horký Rom
Horký Rom
Ten spalovací motor je tam zbytečný, Toyodo.
Avatar - amerlock
amerlock
Asi jako tvoje existence v diskusich na auto.cz 😒]
rohor
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Avatar - Mikesus
Mikesus
To by mne třeba zajímalo, z jakého důvodu v jedné diskuzi pouzijes oba dva své účty. Mne by nebavilo se prehlasovat pořád dokola.
rohor
Takže když to nechápeš tak ti to musím popsat podrobně😒br /> 1. Chtěl jsem změnit profilovou fotku na Roman Horký, marně.
2. Zkusil jsem totéž na rohor, marně.
3. Zapoměl jsem se přehlásít zpět na Roman Horký
Karese
* zapoMNěl
Avatar - Mikesus
Mikesus
Díky za vysvětlení.
Avatar - Anonym
Anonym
Už to chápeš?
Avatar - Ozzman
Ozzman
A to děláš denně s tou fotkou? Protože běžně přepínáš profily
Avatar - Anonym
Anonym
Určitě ne, dokaž mi, že jsem za posledních 14 dnů napsal něco jako rohor, kromě dnešního dopoledne. Ani denně, ani běžně. Občas a výjimečně jsou ty správné kvantifikátory.
Avatar - Ozzman
Ozzman
No a proč to tedy občas a vyjmečně děláš mimo té vyměny fotky ?
Avatar - Anonym
Anonym
To nemá vysvětlení.
Karese
Karese
kolik máš profilů?
Avatar - Anonym
Anonym
Kdybys uměl číst tak bys to věděl.
Karese
Díky :yes:
planeta
auto do veľkého mesta keď nemáš kde nabíjať a robíš časté a krátke trasy, časté štarty, hybrid je ideál
Avatar - Mikesus
Mikesus
Na krátké trasy po městě bych volil yaris cross. Výhoda v lexusu je utlumeni. A to ve městě nijak nepoznáš. Ušetříš 200tis a máš skoro stejné auto
saabik
Důležité je to slovo skoro.
A taky pak bude hlučnost majitele štvát pokaždě, když vytáhne auto z města. Někomu holt za vyšší komfort ty peníze stojí.
Avatar - Mikesus
Mikesus
Jo to si musí zvážit každý sám. Nerozporuju. Já ho mám v merku, ale nebude jezdit po městě, nýbrž meziměstské trasy do cca 15km. Tam se to již pozná. Ale po městě rozdíl je opravdu minimální.
Avatar - Anonym
Anonym
Jak přesně to myslíš, že ve městě nepoznáš tlumení? Vyměnil jsem tlumiče a auto jede tišeji a klidněji. I ve městě.
Avatar - Mikesus
Mikesus
Bavím se o akustice. A pak taky jsem to projížděl a podvozkove mi to přišlo totožné. Stejně uskakane jako cross.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Rozvor...tam zázraky neuděláš
Avatar - Mikesus
Mikesus
Presne tak. Pořád je to krátké malé auto.
Avatar - Jenik3
Jenik3
Ad rozvor: existuje Nissan Juke. Na délce +3cm a na rozvoru +5cm. Ten se mi zamlouvá na jízdy kolem komína a do velkoměsta.
Jen bych potřeboval verzi shoping-otloukanek.
Avatar - Mikesus
Mikesus
S malým nissanem jsem jezdil jen microu a to rozhodně nebylo nic extra. Stejně jako ostatní auta B segmentu, uskakana, udrncana. Zatím nejlépe filtrujici nerovnosti za mne je nove clio v B segmentu, co si pamatuji.
Avatar - Jenik3
Jenik3
Micra se jednoduše vejde (podélně) a nákup odveze. Víc bych od ní nečekal.
Avatar - Mikesus
Mikesus
To nečekám od žádného auta z B segmentu. A to ani od tohoto lexuse.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
Ked Lexus tak hadam uz aspon NX...
Avatar - Mikesus
Mikesus
Kdyz lexus, tak aspoň RC ne? 😒]