Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Nový Renault Symbioz oficiálně: Pořádné rodinné auto! Kufr má přes 620 litrů

34 komentářů

Arese
... Megane Grandtour. I když už je trochu fousatý, pořád je pro rodiny suverénně nejlepší volbou, protože se jedná o klasický kombík nezprzněný hybridizací! 😄 :yes: :yes: :yes:
ptr078
Zacinam sa v ponuke renaultu stracat
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
18 stejných aut
Avantime
Megane Grandtour je už mŕtvy, jeho výroba končí.
Avatar - Ozzman
Ozzman
Nemá, už se nevyrábí - respektive nejde zadat do výroby, nevim, jestli jen dodělají objednávky, ale reálně jen doprodávají skladovky.
argejev
co je zle na hybridoch?
Arese
Všechno - nemožnost volby manuální převodovky, zvýšená hmotnost, technická složitost, často zmenšený zavazadlový prostor. Zdá se ti to málo? 😄
Avatar - Ozzman
Ozzman
A proto je strasne slozity hybrid treba od Toyoty statisticky mnohem spolehlivejsi, nez tve primovstrikove 1.5 tsi ve tve skodovce 😊 meles blbosti. A dnes uz to vypada, ze i tsi phev funguje, nebo jine systemy bmw, mercedesu a tak… proste to asi tak slozite neni ne ?
Arese
To si povíme třeba za 15 let. Ty servisní náklady těchto aut budou po větších nájezdech likvidační (snsd s čestnou výjimkou Toyoty). :no:
Avatar - Ozzman
Ozzman
To je prave to, ze posledni dekada rve tvrzeni o jednoduchych motorech rozbourala a velka cast tech benzinovych motoru krachovala na karbonizaci a podobne. Proste dneska tohle tvrdit plosne nejde.
dodo24
Ja som zvedavy kam vsade este dojdes vyplakavat. Megane 1.3Tce mám doma, ale bez rozmyslu by som ho vymenil za nový scenic. Podla teba rodinne auto nemoze mat hybrid ani byť BEV, svet to však vidí inak, vrátane mňa.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
Vyzera to ako predlzeny captur... slebo vlastne zvyseny megane E .. nie nie... skor znizeny austral... uz aj tie koncernove na chlp zhodne audiny skor rozlisim dnes jak tieto vsetky nove pezotorenaulty... navyse ta nova sablona je hodne slaba... a nefunguje vsade ani nemoze...
Avantime
Ved to je predlzeny Captur, dobre rano.
dodo24
Predlzeny Captur fuj, ale Colt, na ktorom len vymenili 3 znaky je trefa do čierneho 😁
PowerHouse
To se vyplatí takto navýšit hmotnost kvůli 1,2 baterce?

Nechtěl bych vidět, co těch 1500kg bude žrát na dálnici.
Avatar - Barry Lyndon
Barry Lyndon
Na dálnici na hmotnosti prd záleží... 😉
PowerHouse
Když se jede po D1 z Prahy do Brna, tak jsou tam pěkné stoupáky.
Avantime
Napadlo ti, že hmotnosť navyšuje napríklad tá presklená strecha Solarbay?
dodo24
SUV pod 1500kg je vážne tragédia 😁 Aj keby to má tonu tak si najdes nejaky hejt na hybrid.
johny555
Přijde mi, že pokud to není kombík s kufrem velkiosti Oktávky, tak je často automaticky odsouzen jako neplnohodnotné auto. Navíc litry nejsou všechno, důležitý je tvar a variabilita.
Avantime
To len v našom regióne. Ja sa stavím, že to bude väčší úspech aj zmysel ako Arkana.
argejev
vsetko zalezi od cenovej politiky.
Avatar - sorpersa
sorpersa
Úplný súhlas, myslím ze to bude jeden z najpredávanejších Renaultov
Arese
Ano, Octavia má výborný i ten tvar, variabilitu a přístupnost. 😄 :yes: Navíc většina jejich motorizací není zprzněna hybridizací a motory má teď už výhradně čtyřválcové a to až do objemu 2 l (vč. dieselu)! 😄 :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Pátá variace pořád toho samého. Nerozumím, co tím Renault sleduje.
Chápu, že je zájmem mít všechny velikosti SUV od malého až po velké. Ale jak se tohle má ke Scenicu, Australu, Espace... Renault podle mě buď něco co dělá nebo je v nějaké záhadné verzi přechodu, kdy některé modely zařízene.
Avatar - Barry Lyndon
Barry Lyndon
Tohle je problém evropských automobilek obecně, 150 modelů, kdy kanibalizuje jeden druhý a efektivita je k šípku... Však on už je Elon vyškolí (jejich jediný štětí zatím je, že je to takový cvok).
argejev
no asi sa pytali zakaznikov, co im vadi na arkane, capture a cliu...a toto im vyslo...
vyvoj takehoto auta nic nestoji...
toto iste robi PSA, VW...
Avantime
Konkrétne tento model mi dáva asi najviac zmysel a o Grand Capture sa hovorilo už dobrých 5 rokov. Ako sa posúvajú ceny nových áut, Captur je za cenu rodinného auta, ale nie priestorovo, Austral je už celkom drahý. Nacpať medzi to Symbioz mi príde ako celkom logický krok. Navyše to v podstate poskladali z existujúcej technológie, takže na tom môžu pekne zarobiť. U nás vidím problém v tom, ak to bude len s hybridom E-Tech, ten vo faceliftovanom Capture je od 25 900, čiže tu počítam takých 27 900 eur. Za 30 400 eur je už Austral s automatom a štvorvalcom (nie full-hybrid).
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Pro mě má přínos v tom, že Captur za mě vypadává že hry kvůli designu. Před FL to za mě byl top. Ale po FL nedávám to, že zadní část je prakticky shodná jako před fl. Tady konečně předek a zadek je v souladu.
Ale nesedí mi boční profil je to divný jezevčík. Plus linie střechy... nevim, uvidím až naživo.
Celkově ale vedle Australu fakt nevidím smysluplné místo.
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Souhlas, FL Captur vypadá divně.
Avatar - sorpersa
sorpersa
Plný zásah na komoru 😄
Meky
Caprur je vzadu stiesneny.
Toto vyzerá slušne použiteľné ako rodinne vozidloX

Čo ten hybrid?

Je to stále taký vrak ako na začiatku?
Futurista
Hybrid od Renaultu byl vrak? Něco mi ušlo??? Já mám Arkanu Etech a nemůžu si to vynachválit...
Meky
Nápis viac.
Vraj je tam nejaký problém s prevodovkou.

Tak ako to jazdí?
Aka je pružnosť?
Reakcia na plyn?
Spotreba v meste?
Spotreba na diaľnici?
Otáčky na diaľnici?
Plachtí?