Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Testy

Zpět na článek

TEST BMW M240i Coupé – Zapomeňte na xDrive, zadokolka je malou M2

19 komentářů

A Paul
Zadokolka je dobrá na srandičky v létě na dobré silnici.
Na sněhu a mokru jde celkem o hubu u mladších věkových skupin a hloupých řidičů, napřiklad těch, kteří mají černý kašel 😁
Avatar - iudex
iudex
Tiež to tak vnímam. Pre dobrého vodiča a ako druhé auto super, v podstate o chlp pomalšia M2.
Ale na daily bez debaty 😁rive. V zábave moc neobmedzuje, keďže je naladená viac na zadok, ale pridáva istotu a celoročnú použiteľnosť.
Ja som ju reálne zvažoval ako daliy auto a preto jednoznačne s xdrive.
Avatar - fOE
fOE
Az to pojedete priste, Mnichov - Lago di Garda, pak to z dalnice vemte dolu uz ve Sterzingu a pak po SS508 na Alpenrosenhof a dal na Bolzano. I v lete skoro prazdne, vyborny povrch, nejaky ten motorkar co tam je ale za stejnym ucelem jako vy a ten rozhodne nezavazi... a clovek si tu cestu hned vic uzije. Precijen kolem Lago di Garda uz byva v sezone docela přechlapíno. 😉
Avatar - Ozzman
Ozzman
Jednou jsem po ceste na jih v lete objizfel Gardu kolem od severu (vyhodni stranou) silnici pres letoviska…. Uz nikdy ! 😁
Arese
...a mít 6st. manuál, byl by to opravdu moderní baworák snů! 😲 :no:
P.S. A ještě bych prosil normální koukatelné kulaté stupnice rychloměru a otáčkoměru a ne tu lomenou odpornost! 😲 😲 😲 :no:
Avatar - apoho
apoho
a jaký je problém manuálního řazení u BMW?
Já to mám odzkoušeno a nechá se s tím jezdit dobře na pádla, případně voličem sem a tam.

U silných motorů navíc spojka trpí nejvíce ale každý má samozřejmě svoji pravdu
Avatar - iudex
iudex
Tak ja bavorácky manuál mám a síce to nie je nijaká tragédia, ale ani žiaden etalón presnosti. Preradiť rýchlo z jednotky do dvojky býva občas problém, neraz sa zadrhne a človek stráca nie desatiny, ale sekundy. Aj dráhy celkovo by mohli byť kratšie a lepšie definované. Opakujem, žiaden starý Francúz to nie je, ale je cítiť, že do vývoja manuálu už BMW roky neinvestovalo a nechávajú to bezo zmeny dožiť.
Avatar - apoho
apoho
ale na páčky pod volantem to reaguje dobře.
Avatar - Dinar
Dinar
Něco s tím manuálem přece jen udělali, v akt m3 je výrazně lepší než býval, podobně v z4.
Každopádně, tady bych dal Aresemu za pravdu, to auto by bylo ještě zajímavější mít manuál. 😉
Avatar - iudex
iudex
To bez debaty, do takehoto auta jednoznacne manual patrí, len by to mal byť ten z M3, pripadne zo Supry a nie ten moj starý od ZF.
Edit: vlastne už nie môj.
Avatar - Dinar
Dinar
Slyšel jsem a viděl nového kanárka.👍😉
Avatar - iudex
iudex
😉 😄
kesumb
prodej skvarek a kup z4 s manualem!
Avatar - pradeda777
pradeda777
Přesně! Býval bych koupil, ale bez manuálu to je jak krásná ženská, co nemá kozy..... :-! 😒]
Jirka B.
Zvyknes si.. V prvnim bmw jsem zamerne chtel jeste analogovy pristroje.. A dneska? Plnej digital.. A ver tomu nebo ne, vubec na nem nemam.zobrazeny otacky ale aktualne poskytovany vykon motoru v procentech.. 😉 A na tlustej volant, co jsem kdysi nesnasel, nedam dneska dopustit..
Mr.Murphy
... že je 8st ZF ve všem lepší než manuál je jasný.... ale sakra... včera jsem měl auto z půjčovny a po dlouhé době si sám řadil a ono to má něco do sebe. Do auta na denní použití už bych to fakt nechtěl, ale do káry pro zábavu jo 😄 Jasně že budu ve všech situacích pomalejší než s dobrým automatem, ale jde přece o zábavu ne? 😉

Jinak to Bávo je fajn, ani mi ta cenovka nepřipadá nějak napálená.... jen se mi nelíbí ten dlouhý skleněný display.... no....
adamzprahy
S manuály přicházím do styku snad už jen v dodávkách a vnímám velký pokrok. Najel jsem teď z pracovní povinnosti něco v novém Doblo a několikrát jsem se snažil “dorvat” kvalt, protože se mi nechtělo věřit, že už tam opravdu je. Dráhy tak krátké a přesné (byť s trochu gumovým dorazem), že to jsem neměl ani v poslední Astře OPC a tohle je laciná dodávka v naftě…
Pavol Gal
Pekny clanok, rad som si ho precital. A nevadi mi ze platim za Premium. Ale preco do riti ma to stale otravuje s prihlasenim, ked uz som prihlaseny a ked chcem pozerat fotogaleriu ? Mila redakcia, ste naozaj super, ale toto prosim opravte.
Michal Gardian
Mám to auto v tejto výbave aj farbe - len v 😁rive. Volám ho auto "na lyže" lebo sa nemusím báť s ním prísť aj do lyžiarskych stredísk aj po zle upravenej ceste. A zmestia sa do neho 2-3 ľudia s komplet lyžiarskou výbavou. Dosť to ľudí šokuje na parkovisku 😊

S trochou usporenej hmotnosti musí byť aj zadokolka super na 3 sezóny roka.

K tým zopár mínusom by som doplnil😒br />
- prílepené rozšírenie blatníkov v tom vrcholnom M-performance pakete je hrozný šunt. Karosérina alá Tesla 😊. Naviac, v zime sa za ne strašne chytajú drobné kamienky z ciest

- iDrive a vôbec neshopnosť miliardovej firmy na poli software ma šokuje. Samotná použiteľnosť je prekvapivo fajn, ale tie chyby... Bluetooth hudba pravidelne prvých 10 minút posekáva - semtam dokonca úplne vypadne celé pripojenie. CarPlay zas pri každom 3-ťom štarte prestane zobrazovať album-art a nefungujú fyzické tlačidlá na prepínanie pesničiek. Nakoniec je najlepšie používať vstavaný Spotify. Lenže aj ten semtam vôbec nenaštartuje. Na to isté si sťažujú ľudia aj vo svetových FB skupinách takže to nie je individuálny problém.

- Softwarové problémy podtrhuje aj o 2 Eurá (tipujem) slabší procesor ako v 3-jkovej rade kde je ten istý interiér a systém. Preto sú občas reakcie systému alebo vykreslovanie mapy spomalené.

- Úplné softwarové zlyhania sú potom napr. aj nemožnosť prepnúť si mapu do nočného režimu manuálne (tá biela strašne ťahá očí aj cez deň) alebo absencia nastavení cúvacej kamery v zmysle e😜ozície/svetlosti displayia. Spolieha sa výhradne na automatickú korekciu e😜ozície takže ak v noci cúvate a pred autom alebo za ním je výraznejší zdroj svetla, celý obraz stmavne. Nič potom nevidíte. Často pomôže trik vypnúť hlavné svetlá, ale WTF?????