Novinky
A to len kvoli tomu ze to kazdemu ruky podava a je len otazkou casu kedy vam nieco z nej resp. celu ukradnu, pretoze standardne zabezpecenie je nulove. Inak mam octaviu a co sa tyka samotneho auta velka spokojnost.
Jsem zvědavej, jak se žebříček změní po éře nové Fabie a Roomsteru. Taková auta si může koupit fakt jen skalní fanda Škody a současně s povahou "takové auto mi stačí - auto jako auto" nebo člověk s omezenou mírou soudnosti.
Poněvadž dneska je výběr napříč automobilkami opravdu pestrý a Škoda dnes nemá žádnou výraznou logickou výhodu (země původu, cena, kvalita, design, dostupnost dílů, cena servisu).
Poněvadž dneska je výběr napříč automobilkami opravdu pestrý a Škoda dnes nemá žádnou výraznou logickou výhodu (země původu, cena, kvalita, design, dostupnost dílů, cena servisu).
..a já jsem si myslel jaká jsem socka v žigulíku a přes milion čechů jezdí ve felckách,Favoritech a stodvacítkách,docela *... 😉 Jinak předtím jsem měl tři roky škodovku stovku,až na nulovou bezpečnost to bylo celkem zábavné a velmi vděčné auto,sice staré už ve své době,ale auto s duší,ve kterém se člověk rozhodně nenudil... >😒]
No žigul a bezpečnost jsou také 2 věci, které se v podstatě vylučují >😒] a chápu, že na úroveň žigula dáváš 120cky, ale Felcka je už fakticky o 2 generace jinde.
Nechci vypadat jako zapřísáhlý adorant sovětských tanků,ale jezdím s obojím a ačkoliv je Felicia o nějakých 20 let mladší tak nemám pocit že by byla na nějaké o moc vyšší úrovni,výkonově určitě ne a technicky není felicia taky žádný zázrak,jenom dostala líbivější kabátek,takže proti ní bude vypadat žigul vždycky jako veterán..Ale srovnávat to opravdu nejde,felicia je 5x dražší... 😉
mírou pohodlí, jízdního komfortu, spotřebou.... taky nelze příliš srovnávat... 😄
Asi máš pravdu,já jsem takový veteránský typ a v žigulu můžu v běžném provozu zažívat to co řidiči před čtyřiceti lety..😄 A řídit takovou Ford Cortinu nebo Simcu 1301,to je teprv zážiteček... >😁 jenom říkám,že kdo se smíří s veteránským prožitkem,nebo kdo ho přímo vyhledává,tak může žigulík i v dnešní době odvést kus práce... 😄
No safra, když tě tak čtu... já si snad nějakýho toho žigula jako auto na víkendy koupím 😁 :yes:
Kup,nějakého nalešteného a zachovalého,bude to miláček,jak ten můj - jak do něho jednou sedneš tak ti v ostatních autech přijde ta cesta hrozně nudná... >😒]
Tomu se dá věřit, před 2 lety mě známý vezl vozem svého syna, Škodou 125. Mám rád rychlou jízdu a nedělá mi problém, přesto při 160km/h, když se vše kolem klepalo, auto se nejistě pohupovalo díky nerovnostem a já neslyšel vlastního slova, jsem už trochu trnul...ale nenudil jsem se jen co je pravda 😉 Zlatý Focus...vlastně je zlatý cokoli krom těchto starých nebezpečných neekologických pleček 😄
Před 3,5 rokem jsem si pořídil novou Fabii combi 1,2HTP.Dá se říci,že po uplynutí záruční doby jsem musel měnit stabilizační ramínka přední osy a to nejhorší zatím je,že po 60 000km odešel japonský posilovač řízení,který tam Škodovka montuje.Ta sranda mě stála celkem 26 000 Kč.Ty přední ramínka - no prosím.lze to pochopit, ale posilovač řízení by měl vydržet mnohem více.Takže se příště vracím k Fordům. :no:
Drtivé většině majitelů stejné Fabie co máš ty, se to jistě nestalo. Nicméně Ford je dobá volba :yes:
Včera mi oznámil můj kamarád že mu na HTP Fábii normálně odešel motor...po 40 tisícich...normálně mu tam museli dát nový....je to normální???
no asi ne....já mám totiž služební HTP 40 kw z roku 2002, mám najeto 158000km bez poruchy...spotřeba průměr 6,2 >😁
ten titulok sa celkom hodi, HTP je nevydareny motor, ktory ked sa nemylim trosku nevysiel VW group. Resp. to ani nie je motor, to je MIXER, tak to huci. Cosi som na tom odjazdil, ale fakt to nestalo skoro za nic, moja 13 rocna Corrola polozi Fabiu 1 (ked nezoberiem do uvahy najviac vybaveny model) aj v komforte aj motoricky, a vybavou a spracovanim interieru bez debaty. Mozno bezpecnost .. aj ked 2 airbagy ma asi aj Fabia 1, ze?
To asi zase ne 😄 nevím to úplně jistě u Corolly, ale Japonci z 90.let v určitých oblastech těžce zaostávali, vím to podle 323 a Carismy z podobných let jako tvoje Corolla. Pokud jde o detaily jako je délka sedáků a opěradel, kvalita zpracování, jízdní vlastnosti a některé další, Fabia by to vždy vyhrála. Možná máš měkčí podvozek, co lépe žehlí nerovnosti, ale taková hrůza s tou tvrdostí to není ani u Fabie.
podvozok ma fabia lepsi, mas pravdu, ja mam tvrdsi skor. Tie sedaky, fakt nemozes zrovnavat, na mojej Corrole by sice mohli byt dlhsie, ale urcite su dlhsie a pohodlnejsie ako na Fabii 1. A kvalita spracovania, tie plasty vo Fabii a polokozeny dobre lincovany interier v Corolle, velky rozdiel. Napr. taka palubovka, v Corolle kozenka, makcene, vo Fabii si mozes akurat rozbit hlavu na tych plastoch vsade.
Mozno to vyznie, ze som nejako zatazeny, ale hovorim len o tom, co mam a s cim mam skusenosti. A fakt mam mrzi, ze v niektorych veciach nove auta obcas v niecom za starymi zaostavaju.
Mozno to vyznie, ze som nejako zatazeny, ale hovorim len o tom, co mam a s cim mam skusenosti. A fakt mam mrzi, ze v niektorych veciach nove auta obcas v niecom za starymi zaostavaju.
podvozok ma fabia lepsi, mas pravdu, ja mam tvrdsi skor. Tie sedaky, fakt nemozes zrovnavat, na mojej Corrole by sice mohli byt dlhsie, ale urcite su dlhsie a pohodlnejsie ako na Fabii 1. A kvalita spracovania, tie plasty vo Fabii a polokozeny dobre lincovany interier v Corolle, velky rozdiel. Napr. taka palubovka, v Corolle kozenka, makcene, vo Fabii si mozes akurat rozbit hlavu na tych plastoch vsade.
Mozno to vyznie, ze som nejako zatazeny, ale hovorim len o tom, co mam a s cim mam skusenosti. A fakt mam mrzi, ze v niektorych veciach nove auta obcas v niecom za starymi zaostavaju.
Mozno to vyznie, ze som nejako zatazeny, ale hovorim len o tom, co mam a s cim mam skusenosti. A fakt mam mrzi, ze v niektorych veciach nove auta obcas v niecom za starymi zaostavaju.
Nízkoobjemový motor je stavěn na krátkou životnost..!!! Pochopte to už!
Myslím si, že nízkoobjemový motor není stavěn na krátkou životnost. Životnost si zkracuje sám řidič, když s tímto motorem jezdí, jako by se jednalo o motor silný. Pokud s ním budeš tahat třeba vozík tak je jasné, že ti nevydrží jako sousedovi, který s ním jezdí jen pro lahváče. Ale je pravda, že spousta lidí si HTP koupí pro svoji cenu a pak naříká, že ono to nejede jako Ferrari.
Zajímavější statistika by byla ta, která by popisovala počet takto vadných motorů a přístrojů u všech standartních značek. Pochybuji, ale, že automobilky udají pravdivá čísla.
Podle jednoho vadného kusu nelze odsoudit celou automobilku.
Koupil jsem si značkový foťák Canon a po 3 letech mi absolutně odešel snímač. Švagr má ten samý jen o dva týdny mladší přístroj a fotí stále bravůrně - je Canon špatná firma?
Zajímavější statistika by byla ta, která by popisovala počet takto vadných motorů a přístrojů u všech standartních značek. Pochybuji, ale, že automobilky udají pravdivá čísla.
Podle jednoho vadného kusu nelze odsoudit celou automobilku.
Koupil jsem si značkový foťák Canon a po 3 letech mi absolutně odešel snímač. Švagr má ten samý jen o dva týdny mladší přístroj a fotí stále bravůrně - je Canon špatná firma?
Si sa mal spytat kamarata, ci sa o auto staral. Ci chodil na pravidelne prehliadky, vymienal/dolieval olej, ci to zbytocne neturoval na plny plyn, neprehrieval, a pod. Nespravnym zaobchadzanim mozes znicit prakticky kazdy motor...
No,technický ani řidičský talent to nikdy nebyl,ale určitě toho věděl o zacházení s autem víc než čerstvá absolventka autoškoly která dostane HTP pod stromek...Jenomže tam šlo o výrobní vadu,ten motor mu měnili během záruky,je to podivná situace,když tak odejde celý motor..zkusím od něho vyzvědět víc podrobností..😄
😄 Nedávno psali ,že Toyota s motorem kolem 50 tisíc km najeto klekla taky .Zjistilo se že natankoval benzín s příměsí řepkového oleje.kleklo několik auťáků nových či starých , třeba to je ten případ .Jinak vím , že HTP je testováno a odzkoušeno na nějakých 300tisíc km .To , ale neznamená , že se jednou z tisíce nenarází na pořádný zmetek.
....je, že škoda postupně mizí a ztrácí převahu v našem vozovém parku...stačí se kouknout na "smutná" čísla fabie, která za téměř osm let nedokázala alespoň přiblížit feliciím, které se prodávali dokonce kratší dobu ;-\
Jinak já mám asi štěstí na kus, protože se svojí škodou 120, Favoritem, Felicií, Fabií a nově Oktávií II jsem nikdy neměl závažnější problémy...Takže zatím s klidným svědomím můžu u škody zůstat......Go škoda Go :yes:
Jinak já mám asi štěstí na kus, protože se svojí škodou 120, Favoritem, Felicií, Fabií a nově Oktávií II jsem nikdy neměl závažnější problémy...Takže zatím s klidným svědomím můžu u škody zůstat......Go škoda Go :yes:
Podla mna to nie je az take smutne, ale logicky dosledok straty monopolneho postavenia na trhu. Ovela smutnejsi je priemerny vek vozidiel. Tych ~400 tisic skodoviek s priemernym vekom 25 rokov (odhadom, scital som 100vky a 105/120) je alarmujuce! Uz len koli tomuto faktu by som nebranil dovozu ojazdenych aut, lebo taky 10-rocny escort alebo golf je vacsinou v ovela lepsom stave, ako 25-rocna 120-tka...
Tolik lidí na ty škodovky nadává, ale když si člověk uvědomí, že i po tolika letech tolik lidí vozí po republice... Samozřejmě, bezpečnost je téměř nulová, ale i tak si ta "trvanlivost" způsobená jistě tím, že tyhle vozy umí opravit kde kdo, zaslouží obdiv...
V top ten máme Š120/105, Favorita, Ladu, Š100 - prostě auta, která se už hodně dlouho nevyrábí a už ve své době nebyly kdovíjak špičková. Escorty taky nebudou z nejmladších - nedělají se už dobrých 8 let. Je to ostuda, ani ne tak majitelů těch aut, spíš jde o fakt, že oni si nic moc lepšího nemůžou dovolit. Argumenty o tom, že česká města mají vozový park obdobný jako na západě padá mimo, protože tyhle auta se pohybují na venkově. Co na tom, že najezdí pár km, jejich bezpečnost se díky absenci výztuh a programově deformovatelných zón blíží nule. A to v provozu, kdy se mimo město jezdí až stovkou znamená ohrožení života posádky (viz crash test Š120 ve 48 km/h) ;-\ 😒
Omyl,Lady se pořád vyrábí a vypadají pořád stejně,jenom se nevozí do EU... 😉
To je pravda, ale už jsou to "moderní" ( 😁 ) 2107, u nás jezdí hlavně 2101
Ale myslím že hranáčů (2104-2107) je u nás taky docela dost...a navíc,na Ukrajině se dokonce vyrábí 2106,což je ještě kulatá řada..😁 jediná inovace je nahrazení pěkného chromu hnusným plastem a luxusní koženku nahradili nevkusnou látkou...a samozřejmě kvalita zpracování naprosto mizerná,jak je u ukrajinských výrobků zvykem (kamarád má motorku Dněpr,je to jak kdyby to dělal někdo v kůlně..) >😁
Teda ja chapu, ze mas zigula rad, ale slovni spojeni "luxusni kozenka" me dostalo do kolen 😉
sloučí vydavatel těchto statistik 105/120 a Favorit/Forman do jedněch modelů? Kromě toho i staré škůdky 742/743 existovaly coby 135 a 136 - poslední dva roky výroby souběžně s Favoritem.... Taky do té řady patří Škoda 125 L (1988-90), ale těch bylo minimum... a co 130ky? 😄 Silně mi to připomíná statistiky SDA, které kdysi uváděly Felicie a Felicie Combi jako samostatné modely, než jim zřejmě někdo řekl, že je to kravina 😄
tohle asi nikdy nepochopim....co lidi na tech skodovkach vidi?....jen to ze je to ceske? ..neby si myslite ze by je kupovali i kdyby to nebyla "ceska" vyroba ?
ked budes mat vlastne auto tak zistis, ze ked clovek potrebuje auto len na prevoz z bodu A do bodu B a nenajazdi na tom aute extra vela km, je aspon minimalne technicky schopny a zije pre nieco ine ako pre auta, tak mu v pohode staci ta stara skodovka alebo aj favorit...ono taki ludia vacsinou nelietaju po cestach ako blazni a nechodia na aute za kazdeho pocasia, a sanca ze to do nich niekto napali je rovnaka ako u inych aut(velmi mala). taktiez treba uvazovat ze tieto auta su len druhe az tretie auto v domacnosti, cize ti ludia bezne pouzivaju ovela modernejsie auta a toto maju len ako nakupnu tasku, alebo auto do lesa...
To je jedno že "nelietajú ako blázni", nebo možná je to o to horší. Tyhle auta jezdí pomaleji než ostatní (není divu, vždyť už v době vzniku byly technicky zaostalá - myslím 105, 120, Trabant... vlastně i částečně Favorit). Tím snižují plynulost provozu a vznikají krizové situace. To že to do někoho v 90 km/h nenapálí neznamená že to neudělá někdo jiný jim. Posádka toho druhého auta bude v pohodě, ale ti v tom střepu to budou mít za sebou...
myslím si že zase ve starém autě moc dobře víš kde jsou jeho možnosti (až na pár vylízanců). Taková stodvacítka tě velmi okatým způsobem upozorní že jsi překročil možnosti,už třeba jenom řevem motoru..😄v novém autíčku sedíš,v kabině ticho,ve stopadesáti tichoučko,klídeček,klimoška,posilovač na volantu,pocit neohroženosti s těma všema zkratkama co ti svítí na přístrojovce....ale někdy tu fyziku prostě neobelstíš a když vyletíš ve stodvaceti ze svého pruhu přímo pod kamion tak je úplně jedno v čem..nechci se zastávat starých aut,jenom chci poukázat na to že všechno to pohodlíčko v nových autech občas odtrhne řidiče od reality..to je můj pocit...
ještě jedna věc - stačí sednout na mašinu (jakoukoliv,nemusí to být zrovna supersport),na kolo nebo jít jenom tak prostě pěšky po nějaké frekventovanější silnici a garantuju že tolik nebezpečí ti nehrozí ani v embéčku na sjetých diagonálkách...Ke garáži musím jít od vlaku tak pět minut po silnici první třídy a i když je to v obci,kamiony lítají kolem 80 km/h a občas je jasné že mě vůbec nevidí,to jsou vždycky horké chvilky..nebo se stačí někde kousek projet na Jawce 350,řidičí jsou prostě slepí a jsou schopní vjet ti z vedlejší s plně naloženou avii dvacet metrů před tebou....a to se nebavím o tom když nějaký dobrák zapomene v ostré pravotočivé zatáčce uklidit štěrk který se mu vysypal z auta..😄
co na nich vidí???Podle tvojich slov tipuji že ti je nejvýše tak 20-22 roků >😒]
Snad je to domácí značka, jediná v čr, s bohatou historií, tradicí..znám spoustu lidí, kteří v ní prožili celý život.....spoustu lidí provází tyto vozy od kolíbky...my jsme je měli doma vždycky, už 1000Mb, 100, 120, favorit...znám všechny 😄 a logicky mi prostě škoda přirostla k srdci...navíc jsem po strýcově smrti před třemi lety zdědil krásnou opečovávanou stovku, je to zkrátka srdeční záležitost...navíc ani rozum nevelí kupovat auta jiné značky, neboť škoda má vozy kvalitní....a tak je to i jinde...sakra chlape dyť je normální, podívej se do sousedních zemí, domácí značka má vždy převahu 😉
Snad je to domácí značka, jediná v čr, s bohatou historií, tradicí..znám spoustu lidí, kteří v ní prožili celý život.....spoustu lidí provází tyto vozy od kolíbky...my jsme je měli doma vždycky, už 1000Mb, 100, 120, favorit...znám všechny 😄 a logicky mi prostě škoda přirostla k srdci...navíc jsem po strýcově smrti před třemi lety zdědil krásnou opečovávanou stovku, je to zkrátka srdeční záležitost...navíc ani rozum nevelí kupovat auta jiné značky, neboť škoda má vozy kvalitní....a tak je to i jinde...sakra chlape dyť je normální, podívej se do sousedních zemí, domácí značka má vždy převahu 😉
Myslim si ze skoda bude vzdy synonymem pro socky.Tak jak to bylo za socialismu tak je to i ted.Normalni lidi vi o cem pisu.
Je pár skalních příznivců (jako TommyEngelo) a pak spousta lidí co nevidí dál než na showroom Škody a nechce se jim nebo se bojí vyzkoušet něco jiného. Třeba vhodnějšího, třeba ne. Škoda jsou dneska auta jako každé jiné (doba 120, Favoritů a Felícií je naštěstí pro naši ekonomiku pryč), a tak mají pro konkétní způsob využití spoustu výhod a nevýhod.
Jak psal TommyEngelo, je to srdeční záležitost a můžu ti garantovat, že za mou Škodou 110R, r.v. 1980 se otočí více lidí než za kdejakou Corsou, Mondeem nebo Octavkou. Staré škodovky (tím myslím Škodu 100 a starší) jsou krásná auta, tak nevím proč je měnit a navíc stejně polovina těch aut co je napsaná v té statistice už reálně neexistují, jsou jen zapsána.
Měl jsem to "ŠTĚSTÍ" , že jsem mohl vyzkoušet, jaký to je se nabourat. Bylo to v Mazdě 6 proti Mondeu čelně, ale naštěstí se rozjížděl, když objížděl překážku, takže dohromady to dalo tak 6O - 65 Km/h. Někdo řekne že to je málo, ale věřte že to je šlupka. No pro porovnání dávám odkaz jak dopadne stará škodárna 105 při menší rychlosti než dovolené v obci, konkrétně při 48m/h. :no: :no: zaloudek.kabel1.cz/priloha.php?…
A to ještě musíš dělit dvěma,protože ta Mazda se taky deformovala,kdyby to bylo v šedesáti do zdi,tak by to bylo jiné kafe..😄
V tomto případě je sporné říkat dělit dvěma, protože jsem jel v obci 50 max. trošku nad, znáte to, tak 55km/h. A Borec s Mondeem vyletěl zleva z vedlejší a nevšimnul si, že mu za rohem stojí pickup, myslím že to bylo Combo Oplík, nebo něco takovýho, na tom nesejde. No a aby do něho nevletěl tak mi vjel doprotisměru a bum. Byla to rychlovka. Byl jsem z toho vyklepanej jak drahej psejk, fakt *. Ještě dneska když si na to vzpomenu tak mi běhá mráz po zádech. Nepřeju to nikomu! No ale měl jsem štěstí, že to nabyla třeba Tatrova, to by taky mohlo dopadnout mnohem hůř... Jezdím denně a ty kamioňáci jsou fakt prasata. Si myslí, že mají velký auto a všichni jim vždycky musí uhnout a proto se chovají tak, jak se chovají... Kolikrát stojí na vedlejší, vidí vás že jedete, ale stejně vám tam vjede a musíte brzdit. To se mi stalo zrovna dneska! Parchant. Jsem ho předjel, zabrzdil před ním, logicky musel taky brzdit až zastavil, a než se rozjel tak jsem mu ujel...
Ten crashtest znám. Díky němu jsem přemluvil půlku rodiny, aby ty 120 hodili do šrotu a pořídili něco, kde je šance na přežití.
Chtel bych videt formana,jen pro porovnani,jezdi jich tu ted vic nez 120 a 105 a felinu taky...docela me to zajima,diky bohu ze nemam takovou sunku vosuntelou....
crash test Favoritu taky existuje.Jinak mám plat 40 000Kč měsíčne a mám Formana s 1993.Auto je super
já mám 38000kč + prémie a do nedávna jsem měl felicii :-!
Naprostá spokojenost :yes:
Naprostá spokojenost :yes:
to samy ,nechapu
40 mi neprijde nak zavratny,ale uz by to na jiny auto mohlo byt..Jinak ten Crashtest favoritu jsem pridal nize..
40 mi neprijde nak zavratny,ale uz by to na jiny auto mohlo byt..Jinak ten Crashtest favoritu jsem pridal nize..
Já myslím že celkem slušný plat...s prémiemi je to někdy i 50000, takže já si nestěžuju :-!
CRASHTEST FAVORITU
[odkaz]
[odkaz]
To by crashtest nového fáva, ne těch co tu jezdí teď.
ještě bych upozornil že škoda 105 nebyl bourána 100% předku jako je to u toho favorita takže když to všechno sečteme tak favorit vyjde z celý situace podobně 😁 a ještě řekněte že to není pravda 😉
To bylo v 48 km/h do pevné překážky jak požadovaly tehdejší předpisy. Volant se směrem k řidiči posunul o 40 mm a povoleno bylo 127. Takže v té době na tehdejší předpisy dopadlo Fávo docela dobře. Samozřejmě jak se spřísňují požadavky tak logicky každé auto čím dál tím víc zaostává. Myslím že to je výsledek srovnatelný s auty té doby - Peugeot 205, Citren AX, Lada Samara atd.
Tyto čísla jsou celkem zavádějící,spousta těch starých aut má sice značky,ale nejezdí...nebo jenom minimálně..když to vezmu u sebe a lidí co znám,tak vím o minimálně deseti autech, které mají sice značky a jsou v evidenci ale buď vůbec neexistujou nebo někde stojí a mají značky v depozitu...protože 40 tisíc škodovek stovek na našich cestách prostě nejezdí...a navíc spousta škodáren a žigulů jsou v rukách staříků,kteří si je koupili před třiceti rokama a jezdí s nima v neděli do kostela a na velikonoce k příbuzným....
Ale není to tak, že značky smí být v depozitu jen jeden rok? A jestli je auto registrované tak ať jezdí nebo ne musí platit povinné ručení. Nevím jestli někdo bude mít zaparkované na dvorku auto, aby vyjel dvakrát do roka a zaplatil za to pár tisíc pojistku.
Značky můžeš mít v depozitu jak dlouho chceš,jenom inspektorát by měl po správnosti po roce ty značky zrušit,jenomže tím by zase pozbyl platnosti zákon o ekologické likvidaci,takže to nedělají..Já jsem koupil od důchodce auto které během posledních deseti let najelo 8 tisíc kilometrů,takže si myslím že někteří staříci to platí už jenom tak ze setrvačnosti,nehledě k tomu že to mají za pár kaček se všema bonusama..😄
Jo, jenomže zase tam není ta spousta vraků (nejčastěji žiguly a moskviče), se kterými jezdívá bez registrace, STK a povinného ručení jedno nejmenované snědé etnikum... Takže ono se to plusmínus vyrovná.
Bydlím na Vsetíně,kde je velmi početné etnikum a až na jednoho velmi zachovalého polského kočáru Fiat125p (kterého jim závidím) jezdí v západních autech...tuším že největší hit mezi rómy je Opel Omega v bílé barvě popřípadě Ford Scorpio 2,8 V6 s patřičným tuningem,ti chudší mají Golfy nebo escorty,do žigula už by nesedli..😄
nachpu proc je S 120 a S 105 nebo S 135 a S 136 Favorit zvlast kdyz jde "jen" o jiny motor ... a pritom dalsi auta, ktera maji motoru jeste vice jako OCTAVIA, Fabia, Felicia, nemluve o zahranocnich znackach, jsou pohromade
Tak jsem jen tak koukl a ten vychvalovaný Apoštol má jen o 2316 registrací více, ale je o dva roky starší. To nějak nekoresponduje s těma GTIho hláškama o nejprodávanější střední trídě. Passat se vyrábí déle než Mondeo (proto je starší) ale kdyby se odečetly ty nejstarší kusy, tak je v háji. Escort poráží Golfa jasně věkem i počtem a to byl dávno nahrazen Focusem. GTI - co ty na to?
Chceme koupit škodovku 105L, za 1500kč, ale nemáme řidičák, co nám poradíte??? :-! (už jsme zvědaví na ty odborné názory) >😒]
Spokojenost maximalni 😄
Poněvadž dneska je výběr napříč automobilkami opravdu pestrý a Škoda dnes nemá žádnou výraznou logickou výhodu (země původu, cena, kvalita, design, dostupnost dílů, cena servisu).
Design nové Fabie je velice podařený. Prostor hlavně vzadu pro nohy je na danou třídu slušný. Člověk pohodlně podsune nohy pod přední sedadlo. Což není zcela běžné.
Základní motory nabízí stejnou výkonnost jako konkurence. Chybí modernější 1.6, či nějaký turbobenzin.
Podvozek? Patří k tomu lepšímu co můžeš ve třídě dostat. Stejně dobrý jako v předchozí generaci, přidal trochu víc komfortu.
Nové fábii dávám tak rok, než prodejní čísla vystoupí zase jako v dobách největší slávy první generace kolem 4000 fábií za měsíc >😁