Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Testy

Zpět na článek

TEST Škoda Enyaq Coupé 85x Laurin & Klement – Třešnička na dortu

89 komentářů

Avatar - Horký Rom
Horký Rom
Tesla Model Y Performance vs Škoda Enyaq Coupe 85x L&K
———————————————————————————

1 408 900 Kc - 1 704 900 Kc
3.8 sec - 6.6 sec
Max 250 km/h - 180 km/h
393 KW (534 PS) - 210 KW (286 PS)
250 KW DC - 170 KW DC
Avatar - skejpa
skejpa
I Kia EV6 GTline je za 1 626 980 Kč ale v ceně je vše (ventilované sedačky i tepelko).
5,2 sec
190 km/h
239 KW
max. 240 KW DC (ale hlavně z 10-80% za 18 minut, o čemž se může Enyaqu jen zdát [28 minut] a Tesla se taky nechytá [27 minut])

Co je ale třeba říct, tak Kia i Škoda umí prodat levněji. 10% sleva z ceníku není žádná výjimka.
Spíš by to mělo tedy být tak 1,4 TMY, 1,46 EV6 a 1,55 Enyaq.

Taky je třeba říct, že Enyaq vypadá a působí jako normální auto. Tesla moc ne. Enyaq nabídne podobný interiér jako Superb nebo Kodiaq, lidi se nemusí učit vše na mobil apod. Máte tachometr, android aut👋apple carplay apod. Naopak má stále vzadu bubny a brzdí hrozně. Nicméně s verzí 85 už je to konečně použitelné EV.
Avatar - xxc
xxc
Ako brzdi hrozne? Pocitovo ano, ale podla testov to brzdi o meter kratsie, alebo rovnako, ako tesla y. Mame nejake merania?
Avatar - skejpa
skejpa
Měření bylo moje svezené v různých verzích Enyaqu. Když se s ní jede na okresce rychle, 3x dáte ze 140 plné brzdy a počtvrté je pedál jak guma. Možná už potřetí. Prostě to nebrzdí. Chápu proč to dělají, když se jezdí předpisově, jsou ty bubny možná i lepší volba z hlediska životnosti. Ale jak se s tím jede rychleji, není to nic příjemného. Navíc má naladěn pedál tak, že na to musíte skočit, aby to začalo brzdit... Je to nepříjemné. Nejvíc mě překvapilo, že ani v RS to není jinak.
Avatar - xxc
xxc
Moze to tak byt, ale realne sa mi asi nestalo, aby som 3x za sebou takto brzdil. Mozno niekde na okruhu, kde ide fakt o cas. Nie, zeby v beznej premavke neslo o cas, ale toto mi fakt nenapadlo, ist na plne brzdy opakovane 😄
Avatar - Pepa_007
Pepa_007
Na dalnici běžně, když náhle vybočí kamion.
Avatar - xxc
xxc
3x za sebou náhle nevybočí
Avatar - Horký Rom
Horký Rom
@skejpa

Porovnávejte porovnávatelné, i když je to stále ve prospěch Tesly.

Tesla Model Y LR AWD vs Kia EV6 GT-line AWD
————————————————————— —
1 284 900 Kc - 1 626 980 Kč
5.0 sec - 5.2 sec
Max 217 km/h - 185 km/h
378 kW (514 PS) - 239 kW (325 PS)
250 kW DC - 233 kW DC

Ano, 800 V architektura u Kia EV6 je velký benefit, ovšem rozdíl 342 000 Kč za ni a ventilované sedačky, neakceptovatelný.
Pro vaši informaci, Model Y má hned vedle předního elektromotoru tepelné čerpadlo.
Freddka
800V v Kie bohuzel neni zadny zazrak. V podstate se to chova temer stejne jako dobre 400V. Pro normalniho uzivatele prinos v podstate nula.

Co je frajerina je technicke reseni Kia Hyundai jak prevest 400V na 800V kdyz nabijecka 800 neumi, ale to je jina pisnicka.

Opravdove vyhody 800V ukazuje az tedka Taycan (a jeho prevoeceny bratricek od Audi).

Kdyz jsme u Tesly, mozna nejlepsi nabidka je ted zaklad s LiFePo baterkama - ty budou doslova nesmrtelny a nevadi jim nabiti nad 80%. A Tesla s nima ma i slusny dojezd.

Jinak VW ma tyhle IDcka a Enyaq docela jakz takz OK, ale proc by sis kupoval horsi a drazsi auto, to mi taky hlava nebere.

Nemluve o tom, ze za tyhle penize muzes odjet peknym vybavenym Mercedesem s dojezdem 1000km a “nabijes” za 3 minuty… :-! Nebo si koupis 2 kusy Tiguana v zakladu. Ja vim, ale nedalo mi to :-!
Johnn
Tak toto je dobrej fór:”800V v Kie bohuzel neni zadny zazrak. V podstate se to chova temer stejne jako dobre 400V. Pro normalniho uzivatele prinos v podstate nula.
O 1/3 rychlejší nabíjení je téměř stejné 😒]
Aspoň se tady člověk opravdu zasměje :yes:
Freddka
Jo tak se tady podivej napriklad v porovnani s Teslou od 10 do 100%. A to je 2 roky nazpet, od te doby vznikla hromada rychlejsi konkurence.

https😐/youtu.be/T-Cil3seCHM?si=v0mP1pXrqhv-B4l4

Kia EV6 vs Tesla Model 3
30% 27%
40% 34%
50% 40%
60% 45%
70% 53%
80% 62%
85% 70%
90% 75% (BMW i4 ma v tuhle chvili 80😖
92,5% 84% (BMW i4 ma v tuhle chvili 88😖
95% 88% (BMW i4 ma v tuhle chvili 90😖

Jak vidis, EV6 je rychlejsi, ale ne o mnoho a rikat tomu o 1/3 rychlejsi? No nerekl bych. Kdyz je baterka pod 50% tak jo, pak uz je ten rozdil maly.
Johnn
https😐/insideevs.com/…l3-srp-charging/
Zde je pro porovnání graf. Platforma E-MPG od H/K nemá sice super vysokou špičku, tak jako jiní, ale o to lepší plochou křivku.
Při delších cestách budeš vždy při rychlém nabíjení volit strategii nabití do 80% a tam je z 10% u H/K do 18-20min.U jiných značek mainstreimu jseš a 28-30minutách to je o 1/3 kratší čas.
A tady máš další srovnání https😐/insideevs.com/…arging-analysis/ a co je důležité je efektivita nabíjení ta je zatím u H/K zřejmě nejlepší, i když Taycan tam je ještě staré provedení.
Tady je další srovnání:https😐/www.fastcharge.email/p/ev-charging-curves-and-
why-they-are
A navíc u Tvého odkazu se končí kdy má EV6 100% a ostatní mají pouze 90%,čili nejpomalejší 10% mají ještě dobít. Opravdu geniální je Tvoje úvažování.To je jako kdyby jeden spinter běžel 100m a ostatní 90m a ty jsi to bral za porovnatelný výsledek. :-!
Freddka
To video konci kdyz ma kia 96% myslim

Jinak nabiji slusne tychle do 80% a to se rozhodne pocita.
Ale rozhodne nevyuzivaji vyhod 800V tak jak by mohli.
Johnn
Ne, video nabíjení je ukončeno když má Kia 100% a ostatní mají o 10%méně. Právě že i nad 80% je nabíjecí výkon stále dost vysoko.
Tady je srovnání i s E-tronem😒a href="https😐/www.youtube.com/watch?v=9gxcukAhIAU" title="https😐/www.youtube.com/watch?v=9gxcukAhIAU" rel="nofollow" target="_blank">https😐/www.youtube.com/watch?…
Nevyužívají jak by mohli? To je otázka na vývojáře, to já nevím. Ale co vím, že třeba berou ohled na minimalizaci degradace baterie.
To je druhá věc, na kterou budeme mít odpověď za 10, 20let.
Miorolo
A co z výhod 800 V nevyužívají?
Avatar - Emel
Emel
Tesla je technicky lepší a levnější, ty základy s LiFePo jsou super nabídka. Ale ne každý dává interiér třeba... a pak je trošku otazník nad servisem. Ale pro mě je ta technika důležitější, takže bych - teoreticky - zatnul zuby a vzal Teslu.
Freddka
No pro me by bylo EV az jako druhe auto do domu a pak mi prave zakladni Tesla prijde jako vyborna nabidka. Pokud si teda chces kupovat sekundarni auto za milion
Avatar - Emel
Emel
Výborná nabídka je to každopádně.
Pokud bych to řešil jako druhé auto do domu, tak tím výhody Tesly spíš ztrácejí na důležitosti - maximálka, zrychlení, jízdní efektvita... ani rychlost nabíjení, nic z toho vlastně není tak zásadní... naopak třeba chybějící páčka na blinkry může být u druhýho (=městskýho) auta větší opruz, stejně jako (předpokládaná) vyšší cena drobné plechařiny (jako ne že bych u svýho druhýho auta reálně nějaké plechy řešil, ale stát se to může).
Johnn
Právě že Fred to píše dobře. na obyčejné ježdění je Tesla jednoznačně lepší, efektivnější. To je můj případ, mě už stačí u auta základní motorizace.
Pokud je auto určeno na trochu blbnutí (využívání více výkonu) tak už to tak nemusí být, protože do toho vstupuje třeba chlazení ( tj. vyšší hmotnost, i chlazení si vezme energii). Zkrátka opakovatelnost využtelnosti výkonu.
Jinak by podle toho jedoduššího vzorce byla technika Tesly ve všem lepší než Taycanu. A to si nemyslím. Vždy jde o využití a určité kompromisy.
Avatar - Emel
Emel
Freddka ale nepíše o normální ježdění vs. blbnutí, ale o první auto do rodiny vs. druhé auto do rodiny.
Z mého úhlu pohledu je to tak, že první auto do rodiny musí nabídnout prostor + dojezd + ocením dynamiku... zatímco u druhého auta v rodině tyhle věci moc neřeším.
Moje aktuální druhé auto do rodiny je Swift... klidně bych ho nahradil nějakou eC3... nahradit ho TM3 by jistě šlo, ale je to trošku overkill... zároveň je ale ten poměr ceny a hodnoty jasně lepší u TM3 než u té eC3. To je to dilema co popisuje Freddka, aspoň já to tak chápu.
Johnn
Tak to se omlouvám, jestli jsem vás špatně pochopil. Předpokládal jsem že BEV jako první auto nevyhovuje, spíše jako druhé a tam byl špatný předpoklad, že má auto občas posloužit k zábavě za volantem.
Ano všechny varianty jsou dost cenově mimo.
Avatar - xxc
xxc
preto treba to druhe auto kupit poriadne, lebo za chvilu sa stane prvym autom 😄
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
LaK byla vždy v novodobé historii známka výjimečnosti. LaK byl prostě TOP a z auta to bylo znát.

Enyaq LaK? Jen štítek a pár chromových celek... :no: A co je ještě horší, tomu autu to ani nesluší...
Avatar - Barry Lyndon
Barry Lyndon
Enyaqu to nikdy nesluší - buď má ve fejkovém rypáku lowcostový černý plastový dekl, což vypadá hrozně a nebo tam má příplatkovou plastovou podsvícenou šílenost, což nevypadá o nic líp 😁
Avatar - Emel
Emel
L&K je pořád totéž - lepší sedačky, třeba palubka obšitá kůží (tohle třeba myslím ani Superb nemá), velký kola, plaketa na boku. Enyaq z toho nijak nevybočuje.
Arese
...modelovém dortu je asi tak "přitažlivá", jako třešničky ve znaku českých komunistů. 😲 😲 😒 😒 :no: :no: Relativně velké prodejní úspěchy Enyaqu na některých dotacemi a "trestnými" daněmi obzvláště pokřivených trhů ale škodovce umožňují prodávat v ekoteroristy ovládané EU svoje normální auta se slušnou nabídkou motorů a to je jeho velká zásluha!
Škoda auto tak má ve svém evropském výrobním programu ještě stále většinu normálních, opravdu přitažlivých aut - Fabii, Scalu/Kamiq, Octavii/Karoq a Superb/Kodiaq. A na rozdíl od drtivé většiny konkurentů do těchto modelů stále nabízí slušnou paletu pohonných jednotek! 😄 :yes: :yes: :yes: :yes: Škoda jen zrušení výroby Citigo...
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
No, jestli někde dávalo EV smysl, tak to bylo právě Citigo iV. Jenže protože o smysluplnost ani ekologii v případě EV nejde, tak se samozřejmě na dotace tlačí velká, těžká neefektivní a nesmyslná EV které nikdo nechce, ale na které se sypou dotace aby se eurohujeři mohli plácat po výložkách, jak je Evropa zelená!!! Evropská politika není nic než euroekosocialistický vrchol pokrytectví :-!
Avatar - xxc
xxc
Pri jazde to az take neefektivne nie je, rozdiel v spotrebe 3-4 kwh, a do Enyaqu mi vojde cela rodina, Citigom musim niekedy otacat 2x. Vychadza tento predpoklad z nejakych realnych skusenosti, alebo studii, alebo je to len dojem? 😄
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Rozdíl je samozřejmě mnohem větší.
DonVito
Jsi zabavny svym poucovanim nekoho, kdo obe auta vlastni/vlastnil...

Kolik zkusenosti mas s obema jmenovanymi auty ty?
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Jsi nezábavný svoji hloupostí.
Avatar - xxc
xxc
A veru nie je, mam odjazdene rovnake trasy oboma autami.
Johnn
Ono to má jasný důvod, Citigo je na ty rozměry v podstatě užrané. Za takovou spotřebu co Citigo jezdí auta o dvě třídy větší.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Rozdíl větší je. Už jen proto, že srovnáš různé generace EV.
Je to jako kdybys srovnával 10 let starou Fabii s novým Superbem a říkal, jak Fabia nedává smysl protože je užraná. Absolutní nesmysl :-! :no:
Johnn
Citigo 15,15kWh/100km https😐/www.spritmonitor.de/…1289-Citigo.html?…
Ioniq 14,35kWh/100km https😐/www.spritmonitor.de/…/1554-IONIQ.html?…
Takže to není pouze o generacích.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
V rámci značky ano.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Jinak Enyaq má průměr cca 21 kWh což je rozdíl 6 kWh proti Citigu a zcela to potvrzuje moje slova 😒] 😒] :-!
Šašci eurohujeři opět lhali :-!
Avatar - xxc
xxc
Zalezi od pouzitia, zena ma na kratkych trasach v zime na Citigu rovnaku spotrebu, ako ja na Enyaqu na dlhsich. A trosku sme odbocili od temy, lebo ten Enyaq vychadza efektivnejsie, ako male Citigo, cize cely ten nezmysel zo zaciatku temy pada a treba sa poucit.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Probůh tvoje inteligence je dechberoucí!!!
Ano, spotřeba Citiga záleží od používání. Stejně jako u každého auta!!!!
Enyaq jako větší auto vychází efektivněji vztaženo k přepravní kapacitě. Úplně stejné jako kterékoliv jiné auto!!! Tímto pohledem je motorka ekologický vřed planety že. Tedy krom Indie, Vietnamu a Číny, kde jako jediní pochopili, k čemu je motorka či skůtr stavěná 😒]
A Enyaq je naprosto neefektivní ve srovnání se Solarisem :-!

Takže ano, odbíháš a podstata je, že jste lhali. Jako obvykle :-!
Avatar - xxc
xxc
Potom naco tie nareky, ze jedine Citigo ma zmysel a neviem kto podporuje tazke a neefektivne auta, ked Enyaq vychadza efektivnejsie? Ved su to absolutne bludy, bez vedomosti, bez skusenosti, len take vykriky.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Vraťme se k podstatě. Lhal jsi se spotřebou :-! :no:
Avatar - xxc
xxc
Neklamal som, mám ojazdené rovnaké trasy obomi autami. Spotreba je rozdielna typicky o okolo 4 kwh. Proste keby som tie autá nemal doma, tak sa dá niečo vykúzliť zo štatistík a internetov, hocičo iné by som veril, ale toto nie. A aj tak to je nepodstatné. Bežne ma spotreba netrápi, neviem prečo ľudia riešia spotreby, možno na dlhých cestách to niečo urobí s časom, ale bežne je rozdiel len v tom, že auto príde viac vybité a dlhšie sa nabíja. A finančne o pár centov. Veď treba rozmýšľať trošku.
Johnn
Ten rozdíl můžeš mít klidně takový a nemusíš lhát. Spritmonitor zahrnuje množství aut, to je dobrá statistika.Ale také s autem typu Citigo, nebude asi tolik jízd po dálnici jako s Enyaqem. Proto na Spritmonitoru je rozdíl větší. ovšem o to horší je srovnání s Ioniqem, který je už nižší střední a tam už lze dálnice celkem předpokládat.
traveldrive
Tak šup, v najbližších voľbách nakopať všetku tú progresívnu bandu do zadku a zvoliť namiesto nej nejakých konzervatívcov, aby sa EÚ konečne trochu znormalizovala.
Arese
Přesně tak! 😄 :yes: :yes: :yes:
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Neboj, vím přesně koho volit.
traveldrive
Zásadná otázka: Vedia to všetci, alebo len ty?
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Bohužel většina lidí na to opět bude kašlat... protože to je stádo bezmozků.
Johnn
Maximální uvedeny výkon je opravdu jen při 88-100% nabití baterie? A maximální výkon při drtivé většině jízdy není známý?
Tak to určitě chceš :-!
Avatar - Anonym
Anonym
S těžkým SUV. Jste zločinci.
Karese
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Milan Dadaj
,,Tesla Y LR s horším zpracovàním a výbavou 😁 😁 :😉 😁 "......toto je neobjektivní PR článek na Škodu Enyaq.
Avatar - Jaros 00071
Jaros 00071
Ty ceny? Za Škodovku? 😄 Kašlat na elektromobil a vzít AUDI Q5 2.0 TDI.. A JEŠTĚ UŠETŘÍTE! :yes:
Avatar - xxc
xxc
Áno, dá sa, ale je to úplne iný svet. Po presadnutí do spaľovacieho auta po dlhšej dobe ma až šokovalo, aký je to rozdiel. Je to nepríjemné a nebezpečné.
Karese
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Audi
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Karese
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
traveldrive
Ty si nebezpečný v každom aute.
Avatar - Barry Lyndon
Barry Lyndon
Tak Q5 už je ale docela výprodejový veterán, ne? Kupovat teď nový auto stejný jako ty, co se v bazarech prodávají za pětinu, je trochu divný, sorry jako... 😄
Tiborek
To mi připomíná doby peugeotu 607. Olítané vrány za kilo a nové za milion 😁
Avatar - Barry Lyndon
Barry Lyndon
Snad nejtypičtější hláška majitele Enyaqu je "Tesla Y je sice ve všem lepší (pozn: to si teda já nemyslím) a levnější, ale když mě se Enyaq strašně líbí". A to teda fakt nikdy nepochopím. Podle mě je předek Enyaqu naprosto strašidelný kýč, prostě šílená blamáž. Ale nutno dodat, že automobilka je v tom relativně nevinně. Původně totiž měli konformní elektromobilní předek, nicméně teprve na základě zákaznických reakcí (takové to předprodukční testování na vzorku populace) na auto dodatečně připlácli ten fejkový rypák a tuzingový nárazník... (aby ladil s tím rypákem). :no: :no: :no: 😄
h.onzyk
No, ne že bych hýkal nadšením nad designem Enyaqu, hezčí než Tesla mi to zas přijde. S černou maskou, to svítící cosi je fakt kýč.
kozakm
Tesla je lepší elektromobil, Enyaq je lepší auto
traveldrive
Jeden za 18, druhý bez 2 za 20.
Avatar - Anonym
Anonym
Nic ošklivějšího jak žabotlam od Tesly neexistuje, to se nedá překonat 😄 😄 😄
Avatar - Barry Lyndon
Barry Lyndon
Za mě docela v pohodě: https😐/1884403144.rsc.cdn77.org/…aW1n/8853110.jpg?…

Zato tohle je prostě šílený: https😐/cdn.skoda-auto.com/…ult_bp992_1.webp

a tohle je ještě horší: https😐/1884403144.rsc.cdn77.org/…pbWc/9033965.jpg?…

Přiznejme si, že kdyby s tím přišla jakákoliv jiná automobilka (úplně jedno jaká - od BMW po Čínu), tak se tomu vysmějeme. Tak proč zrovna na Škodovce to má být OK?
Avatar - Anonym
Anonym
ten předek Tesly je strašný, sorry.

Auta co nemaj masku nebo jenom mini nesnáším s dvěma vyjimkami - Aston Martin lagonda a Oldsmobile Aurora 😄
Avatar - Pepa_007
Pepa_007
Je někdy možnost že se sejdou tři faktory pro maximální výkon? 30s, 23-50°C a 88 %. Nebo jen v laboratoři?

Ohromné nevýhody BEV to jsou.
Johnn
Tak věřím že se to někdy sejde. Ale nevědět, jaký je možný výkon mimo toto okno, mi přijde hodně divné.
Avatar - Emel
Emel
Asi by bylo obtížné to udávat - při 80% baterie a 18°C tolik po prvních x sekund y kW, pak pokles... to je spíš námět pro nějaký exaktní test.
Reálně si myslím, že to nebude takové drama... že tam při 70% baterie bude místo 210kW třeba 200... u auta s vMax 180...
Johnn
Ale výrobce by snad měl vědět jaký výkon můžeš využívat po věšinu jízdního času, řekněme alespoň 75%. Asi by to nebylo třeba tak bombastické číslo.
Avatar - xxc
xxc
Ved to tam pise, vykon je 77 KW 😄 Pokial auto udrzi v kopci maximalku a je rychlejsie, ako vacsina aut na ceste, tak to clovek fakt neriesi. Na dieseli tiez neviem, aky mam aktualne vykon a nikdy to nikto neriesil.
Johnn
takže max mimo to okno 77kW? Ne je to víc, jen nikdo neví kolik. 😁
Avatar - xxc
xxc
proste trvaly vykon je 77 kW, inak je to samozrejme viac na tych par sekund, kedy to auto potrebuje
Avatar - Emel
Emel
Výrobce to ví, ale není žádná metodika jak to udávat. Pokud si nadefinuješ 75% jízdního času... no ale co to vlastně je, 75% jízdního času? Pokud to vezmeš tak, že běžně jezdíš s baterií 90-10%, pak 75% z toho je třeba 90-30% a vlastně tě zajímá výkon při 30% baterie? Nebo to budeš počítat ze 100-0?
Johnn
Když je udávaný trvalý 77kW, a špičkový v tom úzkém okně, tak by ještě mohl být uvaděný mimo to okno, třeba 190kW, nebo 150kW. A pak je samozřejmě také omezení výkonu pod 10% baterie.
A nebo je tedy ten rozptyl maximálního krátkodobého výkonu tak velký? Ptám se, třeba tomu někdo rozumí.Stačí v grafu znázornit rozmezí min-max výkonu, s ohledem na nabití a teploty baterie.
Výkon je omezován kvůli degradci baterie.Čím více můžeš opakovaně využít špičkový výkon, tím je BEV technikou (i chemie článků) lepší.
Avatar - Emel
Emel
Máš tam moc proměnných na to, aby to šlo rozumně zanést do grafu... teplota baterie, stav nabití baterie... a pak bys ještě potřeboval zohlednit čas (tj. třeba při teplotě baterie 27°C a nabití 70% zvládne auto podávat 170kW po dobu 8s, pak výkon postupně klesá o 15kW každé 3s).
Výkon je omezován z různých důvodů... třeba zahřívání (všeho - baterie, vodičů).
A co se degradace baterie týče - to ti asi taky nikdo neřekne... jaký dopad má x sekund maximálního výkonu na baterii.
Johnn
Ok.
Avatar - xxc
xxc
Jasne, pokles pride skor, lebo do 30 s je auto na maximalke a samo to obmezi vykon, aby to neslo cez 180.
Johnn
Pokles může přijít v podstatě kdykoliv, max do 30s. Ale může se snadno stát že začneš akcelerovat při předjíždění a výkon se bude už snižovat třeba po 5s. To může být dost nebezpečné, myslet si že máš dost výkonu a náhle už nemáš.
Avatar - xxc
xxc
To sa mi stalo len raz, ale asi skor kvoli trakcnej kontrole, ze auto pri obiehani skoro zastalo 😄 Ono je to dolezite potom vediet dobehnut. Pokial nie je clovek uplny dement, tak asi neobieha naplno s 27% baterky v zime, alebo aspon neocakava plny vykon. Ale zase aj so 17 % baterky mi udrzalo dlhodobo 160ku v kopci na dialnici v zime a tym pre mna kazde taketo podobne uvahy ostali bezpredmetne. Proste to obmedzuje vykon ovela menej, ako napr. Citigo.
tomas4568
Vsechno se to řídí teplotou výkonové elektroniky. Shrnout všechny okolnosti, které na to mají vliv, do jednoduché tabulky je obtížné.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Máme kandidáta který háji naše zájmy... :-!
Avatar - Pepa_007
Pepa_007
Který?
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Hranatá legenda
Arese
Avatar - Barry Lyndon
Barry Lyndon
A přitom by stačilo přemýšlet a když už potřebují rakev (jako že nepotřebují, je to jen trolling), pořídit si rakev dozadu na tažný...
Radovan Pastucha
a potom to da o 50km viac,to si tym chcel povedat? a co vsetko este musis nepotrebovat aby si mohol pouzivat elektromobil bez obmedzeni? rakev,rychlost,teplota.....je zaujimave citat co vsetko vlastne majitel elektro auta nepotrebuje...a pritom by stacilo rozmyslat a dat rakev dovnutra= win-win...iba blbec by vesal rakev na gulu,kazdy kilometer zabije jedneho ladoveho medvedika.
martin_MPS
No autoforum je opravdu kvalitní web. Většinu článků tam píše jakýsi Miler a ten to nemá v hlavě úplně v pořádku.