Novinky
Caterham Seven 485 se finální edicí loučí s Evropou. Nejsilnější model odchází kvůli emisím
35 komentářů
Hendly
11
Proc konci ted kdyz EURO7 zacne platit pro sériovou produkci za x let?
Přejít do diskuze
Prave ze nechapu “final edition” min 3,5 roku pred EURO7.
“ Nyní počítá se zavedením opatření 2,5 roku od vstupu normy v platnost u nových modelů osobních vozidel a 3,5 roku u stávajících modelů”
Takze jestli tady zas nekdo trochu nekeca.
Ty nad tou informaci nepremyslis a mas hned zas rudo pred ocima a vztek na EU?
“ Nyní počítá se zavedením opatření 2,5 roku od vstupu normy v platnost u nových modelů osobních vozidel a 3,5 roku u stávajících modelů”
Takze jestli tady zas nekdo trochu nekeca.
Ty nad tou informaci nepremyslis a mas hned zas rudo pred ocima a vztek na EU?
Debat bylo hodne, ale maji jedno spolecneho. Naprosta vetsina z toho co si přisuzován EU jako spatne bud nemělo s EU nic spolecneho a nebo to byl fake.
Asi jako tohle. Limitka “final” 3,5 roku predem je fakt spis podvod na zakaznika a nebo je cely clanek opet směs polopravd.
Asi jako tohle. Limitka “final” 3,5 roku predem je fakt spis podvod na zakaznika a nebo je cely clanek opet směs polopravd.
Co je prosím "nechvalně známého" o Caterhamu 620 R? Byl jeho motor nespolehlivý, nebo se jednalo o vůz kategorie "ovdovovač"? 😄 😄
Je treba to zhodnotit ve volbach. Osobne jdu volit nekoho kdo proti tomuto ekodebilismu hodla otevrene bojovat. A to se netyka bohuzel jen aut.
když i malosériový výrobce musí ukončovat výrobu modelů kvůli emisím. Pomatená doba, pošahaní lidé patřící za zdi PCHL :no: :no: :no: :no:
Euro 7 by mělo obsahovat výjimku pro malosériové výrobce, konkrétně u osobních aut by pro ně mělo platit až od roku 2030.
Je ale možné, že Caterham "dohnala" nějaká z dřívějších výjimek.
A nebo hůř, Caterham se začal vymlouvat na emise tak, jak to už léta dělají standardní výrobci.
Je ale možné, že Caterham "dohnala" nějaká z dřívějších výjimek.
A nebo hůř, Caterham se začal vymlouvat na emise tak, jak to už léta dělají standardní výrobci.
Jako tohle je těžký. Majitel Octávky si pak může říct: "Proč nemůžu já, když může on". Stejně jako já třeba nechápu, proč může jedna motorka smrdět jako 20 aut dohromady... A taky bychom mohli argumentovat tím, že přece motorek nejezdí zase tolik...
Tak když je požár a nebo válka, je otázka, jestli jsou emise Euro 5 a nebo Euro 7, tak trochu jedno, že... 😄
Na debilodezoláta nad tebou nereaguju...
Na debilodezoláta nad tebou nereaguju...
Když tohle je právě trochu divná logika, která jakoby říká, že majitel Caterhamu je nadčlověk, co nemusí dodržovat pravidla jako všichni ostatní... 😉
A proč do toho nevrazí motor, co Euro7 (Euro6? Nebo s čím vlastně mají problém?) splňuje...?
Ty hlavně jedeš bruselskou propagandu a nedovolil by sis cokoliv co tam soudruzi vymyslí kritizovat. Všechny nesmysly slepě obhajuješ. Jsi s tím ovšem krajně trapný.
Avia skončila kvôli minimalnemu odbytu a pri kusoch čo vyrábali sa im logicky neoplatilo robiť novú homologizáciu na Euro 6.
Asi taky nadlidi. Kecy takových tupanů mě fakt dokážou zvednout ze židle. Jejich logika je úroveň základní škola 😁
Zajímavý že hasiči a armáda měla vjyimky na Euro 5, tam vyjimky být můžou, to je stát. Pro lidi vyjimky nebudou, protože ty je potřeba oškubat 😄 😄 😄
Zelená asicoiální utopistická politika v akci 😄 😄
Zelená asicoiální utopistická politika v akci 😄 😄
Kdyby sis přečetl alespoň nadpis, tak pochopíš, že kvůli emisím tedy přesněji EURO7 a nekončí teď. Teď se bude vyrábět ta "Final Edition" verze.
S atmosférickým motorem Ford Duratec už totiž sporťák nevyhoví přísnějším emisním normám Euro 7. Do prodeje tak míří rozlučková verze Final Edition (FE), která vznikne v sérii pouhých 85 kusů.
Pointa je jasná, kvůli bruselským nařízením.
S atmosférickým motorem Ford Duratec už totiž sporťák nevyhoví přísnějším emisním normám Euro 7. Do prodeje tak míří rozlučková verze Final Edition (FE), která vznikne v sérii pouhých 85 kusů.
Pointa je jasná, kvůli bruselským nařízením.
To jsou jen pitomý kecy nevzdělanýho primitiva. Se stejně debilní logikou nahlížíš třeba i na auta s veteránskýma značkama? Taky jsou to podle tebe nadlidi, kteří nemusí dodržovat pravidla jako všichni ostatní? Asi ne co ty mysliteli, ale prostě těch aut jezdí tak málo, že nemá cenu je vůbec řešit. Stejně jako tyto malosériově vyráběná auta nebo motorky. Ta by se klidně mohla homologovat podle EURO5 a nic by se nestalo.
Good luck! Myslím, že takového kandidáta nenajdeš. Bohužel všichni už alespoň částečně zezelenali... 😒
Oktavek jezdi statisice. Tohoto nula nula nic. A mezi nama EURO7 nemela vubec existovat. Zbytecnost a jen to komplikuje zitvot a nic neprinasi.
Všechno co se ti nehodí do krámu sou polopravdy. A může za to Putin a ruští agenti, vid trolle 😄
Jasny, kolik jsme uz vedli debat na ruzna temata kde to melo vsechno stejneho jmenovatele - dementni narizeni EU a ty to vzdycky obhajujes. A ne neprijde mi divne delat final edition 3.5 roku dopredu. Udelaji z toho aspon zakaznicky zajimavou limitku.
Kdyby tam ten motor jen stačilo dát a nebyla kolem toho byrokracie na půl roky a nestálo to šílené peníze, nikdo by asi neprotestoval.
Ano přesně tak to totiž je. To stojí obrovský (zbytečný) prachy a velký úsilí a když za tím není ten objem prodejů a zisk, tak to je lepší přestat vyrábět. To je ovšem konec, který potkává díky EU nejen automotive byznys. Jenže to přijde nějaký trouba bez vzdělání a pro něj to není problém. "Se tam přeci dá jen motor, kterej to splňuje a hotovo".
Proč nechtěla Avia vyrábět novej nákladák s EURO 6?
Dyt na tom nic není,s tačí od někoho koupit jinej motor.
Taky sem si to myslel, pak sem hcíli mluvil s Davidem Hlouškem co v Avii dělal a dneska je spoluvlastník toho muzea a říkal že to taková sranda není, že se vše musí znovu homologovat, otestovat, všechno zaplatit a že to stojí blaík peněz a sposuty času s tím.
Takže nějak podobně to bude u Caterhamu
Dyt na tom nic není,s tačí od někoho koupit jinej motor.
Taky sem si to myslel, pak sem hcíli mluvil s Davidem Hlouškem co v Avii dělal a dneska je spoluvlastník toho muzea a říkal že to taková sranda není, že se vše musí znovu homologovat, otestovat, všechno zaplatit a že to stojí blaík peněz a sposuty času s tím.
Takže nějak podobně to bude u Caterhamu
Protože se těch aut vyrábí tak málo, že vyvíjet nový motor a řešení, které by to plnilo nemá asi ekonomicky význam. Ten motor s veškerým příslušenstvím všech DPF a dalších ptákovin tam totiž musí pasovat a technicky musíš auto přizpůsobit zástavbě takovýho motoru a to něco stojí. Kdyby to bylo tak jednoduchý, tak by to udělali. Neboj, že by nechtěli prodávat auto, na kterém něco vydělají.