Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Epizoda GTX končí. Silné elektrické volkswageny ponesou označení GTI a R

15 komentářů

Avatar - sargis
sargis
Co presne ma elektromobil spolocne s Injection v skratke GTI? To je len oprasovanie slavnej skratky na amrketing. Kludne mohli ponechat GTE.
dodo24
Tá istá otázka sa ponúka aj pri Taycan Turbo S. Tiež na ňom nie je nič turbo. To isté BMW 530i, dnes je to už 2 liter. Audi A3 35TFSI tiež nemá pod kapotou 3,5 litrový motor. Je to marketing, netreba hned rozpútavať inkvizíciu.
Avatar - sargis
sargis
Na margo toho ano, svagrina ma Audi A3 30, a zatial si vsetci myslia, ze tam je 3,0 motor 😁
ptr078
To skor vypoveda nieco o tych ludoch co si to myslia
Avatar - del42sa
del42sa
asi nějaké sportovní vstřikovače na stěračích 😁
Karese
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
ryccardo
No hlavně, aby se jim ty elektroplečky taky trochu prodávaly. Zájem o EV je prachbídný napříč automobilkama.

https😐/www.parlamentnilisty.cz/…romobilum-755177

Teď přijde opět Hendly a vysvělí mi, že to tak není a prodeje EV závratně rostou. Já zas jen podlehl hoaxům 😁
psel
Ale no tak, když už není autoforum tak alespoň parlamentní listy?
Už se bojím co přijde příště 😄.

Každopádně BEV se prodávají, a prodávat budou, to že to pro některé lidi nedává smysl je stejné, jako když se já divím, že si někdo kupuje cigára.

Prostě každý utrácí za něco jiného, někdo rád za benzín / naftu / servis a oleje, já jsem na benzínce/v servisu nebyl rok a nějak se mi po tom nestýská.
Navíc jezdím cenově / 100km, jako bych jezdil za 2 litry nafty (dobře, v zimně za 3). Auto je tiché, výkon to má dostatečný (a okamžitě) a je v něm ticho. Ještě ta FVE a bude to komplet.

Vy nechápete jak si někdo může koupit BEV, já chápu proč si někdo koupí ICE, protože vím, že se to nehodí všem a akceptuji to. Nevímc o by an tom mělo být k smíchu.

Přesto bych si být vámi vymyslel něco jiného než elektroplečka, protože jestli je něco plečka, tak jsou to ty po frituře smrdící diesly s oblaky smradu po každém plném kotli.
Pavel M
Tak vidím, že celý management VW tráví bezesné noci tím jak změnit označení auta, které samo o sobě zajímavé pro zákazníka není, a to ještě s cílem "vydojit" maximum z historie sportovních modelů GTI a R (než nenávratně zmizí do muzea historických vozidel). A částečně mají pravdu = neznalý zákazník se nechá nachytat a uvěří že elektro-verze GTI nabízí úplně stejný zážitek (případně lepší) než původní provedení se spalovacím motorem. Až zjistí realitu nemá co reklamovat...
Arese
Kdy už vedení VW konečně pochopí, že spojení "sportovní" či "řidičská" jízda a zkratomobil je úplné absurdní blbost? 😒] 😒] 😒] :no: :no: Normální člověk, když už mu tedy hrábne a po rozběhu proti zdi si rozbije kebuli, tak změní svůj směr... 😲
ericn
Už neví jak protlačit EV k zákazníkům, kteří je nechtějí :no: Musí zničit i tradiční označení rychlých modelů značky. iD řadě to nepomůže ani v nejmenším, naopak odradí spoustu zákazníků od koupě :no: Teda pokud je dřív neodradí aktuální cenová politika VW 😒]
Avatar - Anonym
Anonym
Pokud tohle "parazitování" na tradičních jménech bude dále gradovate, tak se přespříští generace elektromobilů od VW se bude jmenovat Passat 2.0 TDI 😁
ericn
JJ zkratka GTD je dost v ohrožení 😒] 😒] 😒]
Avatar - Barry Lyndon
Barry Lyndon
GTD byla vždycky taková divná očouzená z nouze ctnost vlastněná podivnými individui. Tady opravdu není na čem parazitovat. :no: 😁 😁
ericn
Jistě, GTD je tu od roku 1982 do loňského roku, takže víc jak 40 let používaná obchodní značka.

No nic, ulevil sis tímhle hloupým "slintem" a život jde dál 😉