Testy
Mne se to na jiných toyotach v určitých barevných kombinacích docela líbí. Ale u tohoto se mi nelíbí vůbec.
Ja beru radši praxi. Jelikož tu už dlouhodobě poznáme kopyta za volantem. Protoze při normální jízdě a v provozu se hybrid nedostane nad 3000 otáček. ten co si stěžuje na vysavač a hlučnost jen jak nemohlo na tom stojí jak na rýči. Kdo s tím jezdi v provozu, s hlučnosti nemá problém. A zrychlení. 190koni při téměř 1.6t zvládá 7.9. 8.3 naměřená při jakém stavu baterky? To je jako bys chtěl diesel nebo benzin merit se studeným a zahratym motorem a srovnavat rozdíly.
Je to hodně subjektivní. Mne se ro třeba líbí na yarisu, corolle, yarisu cross. Hlavně když je to kombinace červená nebo bílá. Tady u toho, asi kdyz by zůstalo jen i střechy tak možná. Ale ten zadek za mne tedy ne
Lexus byl a je vždy o trochu výkonově zvednutej. Par kW tam bylo vždy navíc. V ux250h je stará gen dvoulitru, ux300h je nová gen dvoulitr.
Takze od teď dynamiku víc ovlivní velikost než hmotnost? Aha 😒]
Jestli Teda 190k TSI má o 1.5s lepší zrychlení, pak je to cca 6.5s. dokonce 190k TSI má lepší zrychlení než to 240k TSI. Ok.
https😐/www.driveto.cz/…icka-prevodovka/
https😐/www.driveto.cz/…ka-dvouspojkova/
A o vterinu rychlejší než udávané parametry. To bylo zajiste měření podle racelogicu. Jo zase, podobně těžké auto, podobný výkon a podobná dynamika.
Jestli Teda 190k TSI má o 1.5s lepší zrychlení, pak je to cca 6.5s. dokonce 190k TSI má lepší zrychlení než to 240k TSI. Ok.
https😐/www.driveto.cz/…icka-prevodovka/
https😐/www.driveto.cz/…ka-dvouspojkova/
A o vterinu rychlejší než udávané parametry. To bylo zajiste měření podle racelogicu. Jo zase, podobně těžké auto, podobný výkon a podobná dynamika.
1.6t je malé auto? C segment 200 koní pod 7s. Tak určitě.
https😐/www.driveto.cz/…predni-manualni/
O 150kg lehčí a ma to taky za 7.9. Ano, je to o zavratnych 14 koní slabší, takže 14 koní víc a 150kg víc dá vterinu dolů.
Dobrá zaslepenost. A vsadím se, že kdyby se to testoval nezahrate, 7.9 taky nedá a nikdo nebude řešit, že tomu někdo naměřili 8.3 jako někteří trollové zde.
Tak jo
https😐/www.driveto.cz/…trvaly-manualni/
Podobná velikost, podobná váha, podobný výkon, a překvapivě podobná dynamika
A ano, pokud chceš zrychlit, nějakých 5 vteřin to bude hucet, stejně tka jako auto které řadí, protoze to bude též tahat do omezovače.
https😐/www.driveto.cz/…predni-manualni/
O 150kg lehčí a ma to taky za 7.9. Ano, je to o zavratnych 14 koní slabší, takže 14 koní víc a 150kg víc dá vterinu dolů.
Dobrá zaslepenost. A vsadím se, že kdyby se to testoval nezahrate, 7.9 taky nedá a nikdo nebude řešit, že tomu někdo naměřili 8.3 jako někteří trollové zde.
Tak jo
https😐/www.driveto.cz/…trvaly-manualni/
Podobná velikost, podobná váha, podobný výkon, a překvapivě podobná dynamika
A ano, pokud chceš zrychlit, nějakých 5 vteřin to bude hucet, stejně tka jako auto které řadí, protoze to bude též tahat do omezovače.
😒] 😒] To je fakt, když neznají nic jiného, tak i ten sklep je pro ně celý svět... jak by řekl Josef Fritzl 😁
Však ano, spíš tím chci říct, že pro rodinu bude Corolla Cross (když už zustanem u Toyoty) lepší volba i přes ten levnější interiér (nevím jak vypadá Executive, ale Style mne nenadchl a docela by mne to vadilo a proti normalní Corolle je to ve srovnatelné výbavě výrazně horší). A možná za to pujde sehnat i RAVka
Však ano, spíš tím chci říct, že pro rodinu bude Corolla Cross (když už zustanem u Toyoty) lepší volba i přes ten levnější interiér (nevím jak vypadá Executive, ale Style mne nenadchl a docela by mne to vadilo a proti normalní Corolle je to ve srovnatelné výbavě výrazně horší). A možná za to pujde sehnat i RAVka
Vím, že se to docela prodává a docela to jezdí, ale účel auta mne uniká, stejně jako tápal autor testu.
Předchozí CHR jezdilo docela příjemě, ale pokud to má sloužit jako třeba druhé auto na rozvoz dětí, tak chudáci děti, vzadu to bylo jak v kobce. Docela by mě zajímalo, jak je to vyřešeno u druhé generace, snad lépe. Základní cena takovéhle srandy 1,2M je úlet. I sama Toyota nabízí konkurenta se stejným pohonem, který lze už relativně plnohodnotně využít (Corolla Cross), ale i RAV4 za to bude. Navíc za mne je to adept na nejošklivější Toyotu současnosti.. je to zvláštní auto.
Na druhou stranu, interiér vypadá zajímavě, detaily a materiály z fotek pusobí hodntně a to i sedačky, tam třeba Corolla Cross pokluhává, holt něco za něco.
Infotainment pak stejný, jako u ostatních nových Toyot, naštěstí u MY2023 jde pípání překročení rychlosti vypnout, jinak funguje dobře. Dokonce jak jsem četl stížnosti na vestavěné navigace u ruzných i premiovych značek, musím vychválit tu od Toyoty, kdy ukazuje velmi reálně dopravní situaci, překážky i provoz. Minimálně po Praze a okolí to funguje výborně.
A takový malý funfact, včera jsem s kamarádem zkoušel hlasové příkazy (tady tedy ještě je co dohánět) a když jsme řekli, že potřebujeme na toaletu, doporučilo mne to nejbližší prodejnu Fiatu.... nevím, jak v Toyotě berou konkurenci, ale pobavilo mne to 😁
p.s. cena základní sestavy je brutální, ale tu testovací Toyotu za 112 400 Kč bych si šel koupit, milá redakce, kde že to takto nabízí?
Předchozí CHR jezdilo docela příjemě, ale pokud to má sloužit jako třeba druhé auto na rozvoz dětí, tak chudáci děti, vzadu to bylo jak v kobce. Docela by mě zajímalo, jak je to vyřešeno u druhé generace, snad lépe. Základní cena takovéhle srandy 1,2M je úlet. I sama Toyota nabízí konkurenta se stejným pohonem, který lze už relativně plnohodnotně využít (Corolla Cross), ale i RAV4 za to bude. Navíc za mne je to adept na nejošklivější Toyotu současnosti.. je to zvláštní auto.
Na druhou stranu, interiér vypadá zajímavě, detaily a materiály z fotek pusobí hodntně a to i sedačky, tam třeba Corolla Cross pokluhává, holt něco za něco.
Infotainment pak stejný, jako u ostatních nových Toyot, naštěstí u MY2023 jde pípání překročení rychlosti vypnout, jinak funguje dobře. Dokonce jak jsem četl stížnosti na vestavěné navigace u ruzných i premiovych značek, musím vychválit tu od Toyoty, kdy ukazuje velmi reálně dopravní situaci, překážky i provoz. Minimálně po Praze a okolí to funguje výborně.
A takový malý funfact, včera jsem s kamarádem zkoušel hlasové příkazy (tady tedy ještě je co dohánět) a když jsme řekli, že potřebujeme na toaletu, doporučilo mne to nejbližší prodejnu Fiatu.... nevím, jak v Toyotě berou konkurenci, ale pobavilo mne to 😁
p.s. cena základní sestavy je brutální, ale tu testovací Toyotu za 112 400 Kč bych si šel koupit, milá redakce, kde že to takto nabízí?
Odpověděl sis v podstatě sám: Zelená vdova s už odrostlými dětmi, co se potřebuje ze satelitu doploužit do nákupáku v krajském městě (potažmo Praze). V podobném rozsahu lze aplikovat i na vesnici a okresní město (byť tam už bude s ohledem na cenovku poptávka řidší 😄 ). Aneb každé zboží má svého kupce. 😉
Corolle ta červenočerná vyloženě sekne. Tady je hodně té černé na zadku, skoro to vypadá, že je auto opravené po bouračce... třeba ve stříbrné mi to přišlo lepší
https😐/media.drive.com.au/…wvrppbft1knfv6pd
Z druhé strany... celé auto je trošku crazy, tak asi nakonec proč ne... já oceňuju, že tvarově je to auto zajímavý, ale přitom harmonický a kompaktní... není to úplně můj šálek saké (to je Prius), ale udělaný je to hezky.
https😐/media.drive.com.au/…wvrppbft1knfv6pd
Z druhé strany... celé auto je trošku crazy, tak asi nakonec proč ne... já oceňuju, že tvarově je to auto zajímavý, ale přitom harmonický a kompaktní... není to úplně můj šálek saké (to je Prius), ale udělaný je to hezky.
Dobrý den, děkuji za odpověď pane Bednáři, ale měl bych dotaz, bylo by možné se spojit se šéfredaktorem ? Zdejší diskuze se za poslední rok dost přemnožily fake účty, které zesměšnují a trollí, nicméně v rámci zákonů a tudíž nahlašovací systém je nevyhodnotí jako špatné i po mnohonásobném nahlášení. Opravdu to ztížilo diskuzní poměry a komunitu, kterou ACZ má za ty roky existence to značně otravuje a ztrácí. Děkuji.
Tož nevím, ne každý komu se líbí na autě bi-colour musí být "pozér".... :-! Že si to někteří jedinci myslí, tak to je potom jejich problém.... :-!
Já vozil syna od narození v Cliu 3dv a vzadu z toho koukal vždy hrozně rád (ve vajíčku je proti směru a tam to bylo opravdu prostorné a prosvětlené auto) ven až ho to uspalo -párkrát jsem to využíval k uspávání. V jiných autech byl mrzutější, když měl výhled do sedaček. Ale to je samozřejmě individualní zkušenost a kdoví, jestli to na to opravdu mělo vliv, než příjde nějaký pablb s výsledky kdovíjaké studie 😁
Jak jsem psal, v novém sem neseděl, ale dát děcko do toho předchozího, tak ho léčíš na psychyatrii, svého syna bych tam nevozil. Tak stísněné a tmavé auto jsem snad nezažil, což umocńovaly obrovské sedačky vepředu, takže ani světlo z přední části vozu moc nepronikalo. Pro rodinu nevhodné. Za tyhle peníze máš Corollu Cross, která je proti tomu velmi štědrá na zadních sedačkách. Bezdětný pár jo, s tím problém nemám, sice já osobně bych nešel do crossoveru, ale vím, že ty máš na tohle jiný názor, který je do velké míry logický a chápu ho.
To první CHR asi není uplně ošklivé, mne spíš zklamalo uvnitř, kdy jsem se nechal záměrně svézt vzadu a to bylo peklo, malá okna, tma. Asi auto pro holku, dobrý, do města a okolí. Pak tomu dali silnější motor, s tím to už docela jelo. Tohle je zaměření stejné, jen mne to příjde ošklivé.
Ne, ale přemýšlel jsem jak by se na mne koukali, když bych jim řekl, že se k nim jdu vy..t, že me tam poslala navigace 😁 Asi konkurenční boj 😁
Ne, ale přemýšlel jsem jak by se na mne koukali, když bych jim řekl, že se k nim jdu vy..t, že me tam poslala navigace 😁 Asi konkurenční boj 😁
Ux je už dost starej model, sice dali novej motor, ale vše okolo je prakticky stejné. Nemám úplně prime srovnání, že bych přesedl z jednoho do druhého hned, ale subjektivně mi třeba nové chr přišlo lépe odhlucnene než ux. Cenově je UX fakt parádní a taky bych dal jemu přednost před chr.
aha... zajámavé, Corolla Cross s tímhle motorem ma 7,7 a FWD 7,9 😁 Jako jsou to desetiny, ale je to zvláštní. Stará verze byla jen FWD myslím.
177kmh a 8,1s, tahle 4x4 má 180 a 7,9s.
https😐/pdf-lexus.eu/lexus_cz_sk/cenik_UX_300_CZ.pdf
Píšou teda systémový výkon 199k, takže to možná bude stejná generace...
https😐/pdf-lexus.eu/lexus_cz_sk/cenik_UX_300_CZ.pdf
Píšou teda systémový výkon 199k, takže to možná bude stejná generace...
Jaké jsou ty parametry ? Určitě na stovce starší 2.0 měly kolem 0,4 - 0,5s více, samozřejmě dle zdroje, někde je to méně, někde více.
Je v tom trošku binec... UX300h se vyprodává se slevou 300t za 880t, případně F Sport za 900... proti CHR 2.0 FWD již od 989t to je asi zajímavá nabídka. Je to myslím starší generace toho dvoulitru... ale na papírové dynamice to poznat není...
Díky za postřehy, ten hybrid 5. generace je zase o kousek lepší, jako všichni, i Toyota to pořád vylepšuje, sám ho mám v autě a už to prostě není ta tramvaj v kombinaci s vytočeným vysavačem, jako když jsem poprvé sedl do Aurisu HSD 😁
Corolla Cross má dost mizerný interiér, měl jsem Style Crosse na víkend vs mám Style Corollu a je to obrovský rozdíl. Cross měl tvrdou palubku, velké tvrdé výplně dveří a plastové kliky, Corolla ma měkčenou palubku i ten přístrojový štít, měkčené výplně dveří i ty madla, nejsou tam ty levné "stříbřenkové" doplnky a tak. Působí to uplně jinak. Jako abych řekl pravdu, Cross je jinak fajn auto, velmi příjemný podvozek, dynamika, ale za ty peníze bych i zvažoval, jestli mne to vše stojí za to, že bych dal milion za auto s interiérem, na který musím vlastně koukat každou jízdu v autě a dotýkat se ho. Chápu, že se šetřit někde musí, dávaj na to větší slevu než na Corollu, takže ve výsledku nejsou tolik cenově od sebe a někde se to projevilo.
Konkuret - Honda FRV ne ?
Corolla Cross má dost mizerný interiér, měl jsem Style Crosse na víkend vs mám Style Corollu a je to obrovský rozdíl. Cross měl tvrdou palubku, velké tvrdé výplně dveří a plastové kliky, Corolla ma měkčenou palubku i ten přístrojový štít, měkčené výplně dveří i ty madla, nejsou tam ty levné "stříbřenkové" doplnky a tak. Působí to uplně jinak. Jako abych řekl pravdu, Cross je jinak fajn auto, velmi příjemný podvozek, dynamika, ale za ty peníze bych i zvažoval, jestli mne to vše stojí za to, že bych dal milion za auto s interiérem, na který musím vlastně koukat každou jízdu v autě a dotýkat se ho. Chápu, že se šetřit někde musí, dávaj na to větší slevu než na Corollu, takže ve výsledku nejsou tolik cenově od sebe a někde se to projevilo.
Konkuret - Honda FRV ne ?
Ale mne tohle taky napadlo, protože některé modely s Toyotou opravdu sdílí 1:1 až na znak 😊 Jak říkám, já jsem to auto měl na víkend, takže jsem si to prozkoumal a je tam více odlišností od Scrossu, nejen vzhledových, ale kompletně i technika.
Možná to vzešlo z pera stejného návrháře, co já vim, nedivil bych se 😁
Možná to vzešlo z pera stejného návrháře, co já vim, nedivil bych se 😁
Ja netvrdím že je to kopirka, ale sám so sa pár krát zmýlil pri bočnom pohľade či na ceste. Minimálne mi pripadá že základ majú spoločný a každý si to osadil vlastnou technikou a dal tomu vlastnú veľkosť, dĺžku. Alebo to proste designerom vyšlo nejak rovnako 😊
Jako ta podobnost s Scrossem tam je, ale myslím, že je menší, navíc má uplně jiné motorizace a interiér. Kdyby to byla kopírka, udělaj to jako s Corollou či Ravkou, alespoń myslím.
Já v tom jel, sice jen jako spolujezdec, ale viděl jsem to v realu i za jízdy a oproti předchozí je to celé o dost dál. Design mi po chvíli nějak přestal bít do očí a mám to podobně jak s první CHR - není to můj ideál, ale nemůžu říct že by to nefungovalo.
Co se týče cílovky, kladu si spíš otázkou co s Lexusem UX, protože sice to materiálově určitě není jako UX, ale celkově bych to prémiové třídě této velikosti věřil. Protože v této třídě nikdo nenabízí interiér vyšších kvalit jako má střední třída. Auto jede - ve srovnání s předchozí - velmi kultivovaně v kombinaci s posíleným hybridem a konečně i 4x4 to za mě konkuruje zespodu autům typu BMW X1/X2, MB GLA atd. a taky samotnému Lexusu UX, kterému zbývá pár hodnotnějších detailů v interiéru a ještě lepší odhlučnění, ale které už v samotné CHR je hodně v pohodě. Taky se to auto uvnitř zvětšilo, nevím jak se to zlepšilo vzadu, ale je to celé tak nějak plnohodnotnějším autem a kdo neřeší znak na kapotě tak bych to jako levnější alternativu k X1 nebo GLA regulerně zvážil. V mainstreamu mě asi nenapadá s čím to srovnat. Za mě to cenovku obhájí…nebo jako asi ne tahle premiere, ale běžné verze budou předpokládám o dost níž. GLA/X1 v současné době stojí ve výbavě a 4x4 o dost víc. Jinak právě oproti Corolle Cross vyčnívá spíš jak kdyby to byl Lexus, protože Corolla Cross má v interiéru takové ty klasické Toyotí / japonské neduhy v detailech, které u CHR zmizeli a celé je to pojaté jinak…
Co se týče cílovky, kladu si spíš otázkou co s Lexusem UX, protože sice to materiálově určitě není jako UX, ale celkově bych to prémiové třídě této velikosti věřil. Protože v této třídě nikdo nenabízí interiér vyšších kvalit jako má střední třída. Auto jede - ve srovnání s předchozí - velmi kultivovaně v kombinaci s posíleným hybridem a konečně i 4x4 to za mě konkuruje zespodu autům typu BMW X1/X2, MB GLA atd. a taky samotnému Lexusu UX, kterému zbývá pár hodnotnějších detailů v interiéru a ještě lepší odhlučnění, ale které už v samotné CHR je hodně v pohodě. Taky se to auto uvnitř zvětšilo, nevím jak se to zlepšilo vzadu, ale je to celé tak nějak plnohodnotnějším autem a kdo neřeší znak na kapotě tak bych to jako levnější alternativu k X1 nebo GLA regulerně zvážil. V mainstreamu mě asi nenapadá s čím to srovnat. Za mě to cenovku obhájí…nebo jako asi ne tahle premiere, ale běžné verze budou předpokládám o dost níž. GLA/X1 v současné době stojí ve výbavě a 4x4 o dost víc. Jinak právě oproti Corolle Cross vyčnívá spíš jak kdyby to byl Lexus, protože Corolla Cross má v interiéru takové ty klasické Toyotí / japonské neduhy v detailech, které u CHR zmizeli a celé je to pojaté jinak…
Nejsem schopný odhadnout, kolik se prodávalo těch 1.2T, která začínala na 4xxt. Jinak v zásadě souhlas... prodávala slušně první generace a nad očekávání dobře se prodává i ta druhá... zřejmě prostě design prodává.
Corolla Cross je podle mě čistě model Toyky.
Corolla Cross je podle mě čistě model Toyky.
Dobry den Honzo,
ano myslel som tym, ze nam chyba k informovanosti, zaujimala ma hmotnost takto vybavenej verzie.
Dik
L.
ano myslel som tym, ze nam chyba k informovanosti, zaujimala ma hmotnost takto vybavenej verzie.
Dik
L.
Tak vzniklo to este pred kroskami, takze sa to predavalo dobre, v druhej generacii to konci. Ako pises, kazdy si vyberie medzi kroskami popripade ravkou, ta uzitkova hodnota tohto auta je miziva. 3gen podla mna uz v europe nebude
Dobrý den, kterou tabulku máte na mysli? Technická data, ceny?
Po vydání testu ve 12:50 se žádné tabulky nepřídávaly, tak zjišťuji, jestli se náhodou někde něco špatně nenačetlo.
Díky,
Honza
Po vydání testu ve 12:50 se žádné tabulky nepřídávaly, tak zjišťuji, jestli se náhodou někde něco špatně nenačetlo.
Díky,
Honza
Ale tá prvá hybridná po uvedení tiež nebola z lacného kraja. Až časom ceny padli na rozumnú úroveň. A aj napriek tomu to ľudia kupovali od začiatku aj keď je pravda, že vtedy ako píše správne Ozzy nemala konkurenta priamo vo vlastnej stajni. A u Corolly Cross ja zas neviem, ale ja mám pocit že je to S Cross alá Toyota a to tiež nie každému sadne.
Jako hlavní rodinné auto to neobstojí. Jako druhé auto do rodiny asi jo, to se dá i ten ponorkový výhled vzadu asi vydržet... pokud ti nevadí dát za to tolik peněz... taky záleží na "cenovém jemnocitu", ta minulá se ke konci vyprodávala se slevou 200t za 599, tak v tu chvíli je to o něčem jiném... nevím jak to vypadá teď.
Neviem kolko deti si stazuje, ze nevidi von, ked sa v inom aute neviezli, napr. novorodenci, kt. odvozí CHR. Je to o daco lepsie nez prva generacia - aspon podla testov na utube.
Cilovka je rodinka, co chce top notch hybrid od Toyoty, dizajn a uzivatelske feelingy su na vrchole. Dve detske sedacky tam das, deti v tom odnosis, pripadne bezdetne pary uplne na pohodu.
Tak isto aj pre starsich, ktorym sa to paci a maju uz deti prec... to mi nepride tak mala cielovka a na predajoch je to vidno, chalupar voli miesto v zadu a kufer, kupi si Simply Clever.
Tak isto aj pre starsich, ktorym sa to paci a maju uz deti prec... to mi nepride tak mala cielovka a na predajoch je to vidno, chalupar voli miesto v zadu a kufer, kupi si Simply Clever.
Ako kazda priama striekacka... skor alebo neskor ich karbon zastavi, da sa to vhodnym pouzivanim a palivom oddialit a preventivne dekarbonizovat - to sa chce malo komu kto si to kupi na 5 rokov. Ale da sa s tym zit a potom tie motory funguju.
Je to fajn auto, mne sa to paci, trochu kanibalizuje Lexus.
Jedine tie farebne kombinacie "bi colour" su gycova sraččka (asi) pre pozéra.
Jedine tie farebne kombinacie "bi colour" su gycova sraččka (asi) pre pozéra.
Už upravili alespoň cenu 😁 Kdyby alespoň měli tu slušnost napsat do diskuze, že děkují za upozornění a upravili to...
Myslím, že u CH-R šlo vždy zejména o extravagantní design. Který nakonec pro mě nepochopitelně zcivilizovali (respektive o kousek zcivilizovali). Auto určené těm, kdo se chtějí odlišit.
Hele a zjišťoval sis, jesti třeba ta prodejna Fiat opravdu nebyla nejbližší WC v okolí? 😄 😄 😄 😄
Hele a zjišťoval sis, jesti třeba ta prodejna Fiat opravdu nebyla nejbližší WC v okolí? 😄 😄 😄 😄
Daleko větší auto, se slabším motorem, s normálním zvukem, které to C-HR odveze v kufru a o 1,5 sec. lepší dynamika.
https😐/www.youtube.com/watch?…
https😐/www.youtube.com/watch?…
Jo, redaktoři jsou kopyta, oni zrychlují a stěžují si na nepříjemný zvuk, kdyby se nechali roztlačit a pak hezky pianko udržovali cestovní rychlost, tak se jim to nestane.
8,27 z kopce, baterka 50% na začátku i na konci zrychlování.
https😐/www.youtube.com/watch?…
Ale je celkem jedno jestli 7,9 nebo 8,3, prostě 197 koní v takto malém autě musí dávat 100 o sekundu rychleji.
https😐/www.youtube.com/watch?…
8,27 z kopce, baterka 50% na začátku i na konci zrychlování.
https😐/www.youtube.com/watch?…
Ale je celkem jedno jestli 7,9 nebo 8,3, prostě 197 koní v takto malém autě musí dávat 100 o sekundu rychleji.
https😐/www.youtube.com/watch?…
Citace z testu
...když víc přidám plyn, vůz vytočí motor k pěti tisícům otáček a tam ho drží, dokud nedosáhne požadované rychlosti jízdy nebo dokud neuberu.....
...jen to prostě není uším příjemné....
.... Minusy
zvukový projev hybridního systému...
Fakta z videotestu
0-100 za 8,3 sec., na malé 200koňové autíčko velmi mizerná hodnota.
0-100 za 10,6 sec., na malé 140koňové autíčko velmi mizerná hodnota
Už asi tak 25 let stále stejné, řve a nejede.
...když víc přidám plyn, vůz vytočí motor k pěti tisícům otáček a tam ho drží, dokud nedosáhne požadované rychlosti jízdy nebo dokud neuberu.....
...jen to prostě není uším příjemné....
.... Minusy
zvukový projev hybridního systému...
Fakta z videotestu
0-100 za 8,3 sec., na malé 200koňové autíčko velmi mizerná hodnota.
0-100 za 10,6 sec., na malé 140koňové autíčko velmi mizerná hodnota
Už asi tak 25 let stále stejné, řve a nejede.
Ano, ve stříbrné ta bi-colour vypadá nejlíp....mám předešlý model FHEV C-HR GR v karmínu s černou střechou a čekám na test v nové PHEV. Pokud bude jízdně ok, tak budu měnit a asi to bude ta stříbrná... :-!
No ale Corolla ani Yaris nema ciernu polovicu auta smerom od predu do zadu. Tie dve maju max ciernu strechu co je tak nejako v norme.
Pozer v zmysle onej samoucelnosti bicolouru, cierna kapota, zatmavene svetla, prvky zname z tuzingovej sceny. Ked to uz nejde kvalitne a zmysluplne dizajnovo posunut dame tomu ciernu polovicu auta. Taketo "ine" zmyslanie, kt. sprznilo mnoho seriovych peknych aut mi pride gycove, ale dobre asi je to judgy pre cielovku…
Byl to překlep, omlouváme se, již je opraveno. Za 112 tisíc by nová C-HR byla krásný kup 😊
Tabulka s daty vozu je standalone věc mimo text, zobrazuje se úplně dole pod doporučenými a souvisejícími články. Samostatná tabulka s cenami vozu je součástí textu poslední kapitoly, je pod textem.
Tabulka s daty vozu je standalone věc mimo text, zobrazuje se úplně dole pod doporučenými a souvisejícími články. Samostatná tabulka s cenami vozu je součástí textu poslední kapitoly, je pod textem.
Vcera som ho prvykrat videl v tejto rovnakej zlatozltej farbe a veruze vyzera vyborne ( snad prvy pekny prius ) ... a naopak nova uz draha C HR je coraz nezmyselnejsia po boku priusu ci corolly ( corolly cross aj ravky ci yarisu cross) ... predosla C HR s 1,8 bez baterky bola este dajme tomu vcelku ok volba... aj ked tiez vyzerala priserne... tato nova C HR uz ale fakt neviem na koho cieli... a ked uz... tak rovno kaskaja alebo t roc...
Vim o cem mluvis, mame jednu v rodine (prsty v tom nemam). Deti v tom normalne jezdi a klaustrofobii netrpi, ale je fakt ze v porovnani s jinymi auty to pusobi hodne jako tmava kobka. Ty deti ale moc porovnani nemaji, takze jim to ani nepripadne divne 😊