Testy
Vcera som ho prvykrat videl v tejto rovnakej zlatozltej farbe a veruze vyzera vyborne ( snad prvy pekny prius ) ... a naopak nova uz draha C HR je coraz nezmyselnejsia po boku priusu ci corolly ( corolly cross aj ravky ci yarisu cross) ... predosla C HR s 1,8 bez baterky bola este dajme tomu vcelku ok volba... aj ked tiez vyzerala priserne... tato nova C HR uz ale fakt neviem na koho cieli... a ked uz... tak rovno kaskaja alebo t roc...
Jaká 1.8 bez baterky? Co je to za motor ? V CHR? Tam byla bez baterky 1.2turbo pokud vím.
Ano... 1,2T ... preklep
Někde jsem slyšel, že ten motor karbonoval... tak to asi taky radši ne.
Hodně karbonoval. Mám od techniků z Toyoty.
chýba 😒
Už upravili alespoň cenu 😁 Kdyby alespoň měli tu slušnost napsat do diskuze, že děkují za upozornění a upravili to...
Chybajuca tabulka je fail free fičura, co v texte nie je, nemoze sa pokazit 😁
😒] 😒] No to jo, ale ja už googlil, kde CHR koupim za 112 tisíc 😁
Byl to překlep, omlouváme se, již je opraveno. Za 112 tisíc by nová C-HR byla krásný kup 😊
Tabulka s daty vozu je standalone věc mimo text, zobrazuje se úplně dole pod doporučenými a souvisejícími články. Samostatná tabulka s cenami vozu je součástí textu poslední kapitoly, je pod textem.
Tabulka s daty vozu je standalone věc mimo text, zobrazuje se úplně dole pod doporučenými a souvisejícími články. Samostatná tabulka s cenami vozu je součástí textu poslední kapitoly, je pod textem.
Dobrý den, děkuji za odpověď pane Bednáři, ale měl bych dotaz, bylo by možné se spojit se šéfredaktorem ? Zdejší diskuze se za poslední rok dost přemnožily fake účty, které zesměšnují a trollí, nicméně v rámci zákonů a tudíž nahlašovací systém je nevyhodnotí jako špatné i po mnohonásobném nahlášení. Opravdu to ztížilo diskuzní poměry a komunitu, kterou ACZ má za ty roky existence to značně otravuje a ztrácí. Děkuji.
Dobrý den, kterou tabulku máte na mysli? Technická data, ceny?
Po vydání testu ve 12:50 se žádné tabulky nepřídávaly, tak zjišťuji, jestli se náhodou někde něco špatně nenačetlo.
Díky,
Honza
Po vydání testu ve 12:50 se žádné tabulky nepřídávaly, tak zjišťuji, jestli se náhodou někde něco špatně nenačetlo.
Díky,
Honza
....má šmrnc a "obyčejným stádovým lidem" se líbit nebude..... 😎
Je to fajn auto, mne sa to paci, trochu kanibalizuje Lexus.
Jedine tie farebne kombinacie "bi colour" su gycova sraččka (asi) pre pozéra.
Jedine tie farebne kombinacie "bi colour" su gycova sraččka (asi) pre pozéra.
Tož nevím, ne každý komu se líbí na autě bi-colour musí být "pozér".... :-! Že si to někteří jedinci myslí, tak to je potom jejich problém.... :-!
Pozer v zmysle onej samoucelnosti bicolouru, cierna kapota, zatmavene svetla, prvky zname z tuzingovej sceny. Ked to uz nejde kvalitne a zmysluplne dizajnovo posunut dame tomu ciernu polovicu auta. Taketo "ine" zmyslanie, kt. sprznilo mnoho seriovych peknych aut mi pride gycove, ale dobre asi je to judgy pre cielovku…
Je to hodně subjektivní. Mne se ro třeba líbí na yarisu, corolle, yarisu cross. Hlavně když je to kombinace červená nebo bílá. Tady u toho, asi kdyz by zůstalo jen i střechy tak možná. Ale ten zadek za mne tedy ne
Mne se to na jiných toyotach v určitých barevných kombinacích docela líbí. Ale u tohoto se mi nelíbí vůbec.
Corolle ta červenočerná vyloženě sekne. Tady je hodně té černé na zadku, skoro to vypadá, že je auto opravené po bouračce... třeba ve stříbrné mi to přišlo lepší
https😐/media.drive.com.au/…wvrppbft1knfv6pd
Z druhé strany... celé auto je trošku crazy, tak asi nakonec proč ne... já oceňuju, že tvarově je to auto zajímavý, ale přitom harmonický a kompaktní... není to úplně můj šálek saké (to je Prius), ale udělaný je to hezky.
https😐/media.drive.com.au/…wvrppbft1knfv6pd
Z druhé strany... celé auto je trošku crazy, tak asi nakonec proč ne... já oceňuju, že tvarově je to auto zajímavý, ale přitom harmonický a kompaktní... není to úplně můj šálek saké (to je Prius), ale udělaný je to hezky.
řve a nejede.
Ano, takže už asi tak minimálně 7 let, neřve a jede.
Citace z testu
...když víc přidám plyn, vůz vytočí motor k pěti tisícům otáček a tam ho drží, dokud nedosáhne požadované rychlosti jízdy nebo dokud neuberu.....
...jen to prostě není uším příjemné....
.... Minusy
zvukový projev hybridního systému...
Fakta z videotestu
0-100 za 8,3 sec., na malé 200koňové autíčko velmi mizerná hodnota.
0-100 za 10,6 sec., na malé 140koňové autíčko velmi mizerná hodnota
Už asi tak 25 let stále stejné, řve a nejede.
...když víc přidám plyn, vůz vytočí motor k pěti tisícům otáček a tam ho drží, dokud nedosáhne požadované rychlosti jízdy nebo dokud neuberu.....
...jen to prostě není uším příjemné....
.... Minusy
zvukový projev hybridního systému...
Fakta z videotestu
0-100 za 8,3 sec., na malé 200koňové autíčko velmi mizerná hodnota.
0-100 za 10,6 sec., na malé 140koňové autíčko velmi mizerná hodnota
Už asi tak 25 let stále stejné, řve a nejede.
Ja beru radši praxi. Jelikož tu už dlouhodobě poznáme kopyta za volantem. Protoze při normální jízdě a v provozu se hybrid nedostane nad 3000 otáček. ten co si stěžuje na vysavač a hlučnost jen jak nemohlo na tom stojí jak na rýči. Kdo s tím jezdi v provozu, s hlučnosti nemá problém. A zrychlení. 190koni při téměř 1.6t zvládá 7.9. 8.3 naměřená při jakém stavu baterky? To je jako bys chtěl diesel nebo benzin merit se studeným a zahratym motorem a srovnavat rozdíly.
Jo, redaktoři jsou kopyta, oni zrychlují a stěžují si na nepříjemný zvuk, kdyby se nechali roztlačit a pak hezky pianko udržovali cestovní rychlost, tak se jim to nestane.
8,27 z kopce, baterka 50% na začátku i na konci zrychlování.
https😐/www.youtube.com/watch?…
Ale je celkem jedno jestli 7,9 nebo 8,3, prostě 197 koní v takto malém autě musí dávat 100 o sekundu rychleji.
https😐/www.youtube.com/watch?…
8,27 z kopce, baterka 50% na začátku i na konci zrychlování.
https😐/www.youtube.com/watch?…
Ale je celkem jedno jestli 7,9 nebo 8,3, prostě 197 koní v takto malém autě musí dávat 100 o sekundu rychleji.
https😐/www.youtube.com/watch?…
1.6t je malé auto? C segment 200 koní pod 7s. Tak určitě.
https😐/www.driveto.cz/…predni-manualni/
O 150kg lehčí a ma to taky za 7.9. Ano, je to o zavratnych 14 koní slabší, takže 14 koní víc a 150kg víc dá vterinu dolů.
Dobrá zaslepenost. A vsadím se, že kdyby se to testoval nezahrate, 7.9 taky nedá a nikdo nebude řešit, že tomu někdo naměřili 8.3 jako někteří trollové zde.
Tak jo
https😐/www.driveto.cz/…trvaly-manualni/
Podobná velikost, podobná váha, podobný výkon, a překvapivě podobná dynamika
A ano, pokud chceš zrychlit, nějakých 5 vteřin to bude hucet, stejně tka jako auto které řadí, protoze to bude též tahat do omezovače.
https😐/www.driveto.cz/…predni-manualni/
O 150kg lehčí a ma to taky za 7.9. Ano, je to o zavratnych 14 koní slabší, takže 14 koní víc a 150kg víc dá vterinu dolů.
Dobrá zaslepenost. A vsadím se, že kdyby se to testoval nezahrate, 7.9 taky nedá a nikdo nebude řešit, že tomu někdo naměřili 8.3 jako někteří trollové zde.
Tak jo
https😐/www.driveto.cz/…trvaly-manualni/
Podobná velikost, podobná váha, podobný výkon, a překvapivě podobná dynamika
A ano, pokud chceš zrychlit, nějakých 5 vteřin to bude hucet, stejně tka jako auto které řadí, protoze to bude též tahat do omezovače.
Daleko větší auto, se slabším motorem, s normálním zvukem, které to C-HR odveze v kufru a o 1,5 sec. lepší dynamika.
https😐/www.youtube.com/watch?…
https😐/www.youtube.com/watch?…
Takze od teď dynamiku víc ovlivní velikost než hmotnost? Aha 😒]
Jestli Teda 190k TSI má o 1.5s lepší zrychlení, pak je to cca 6.5s. dokonce 190k TSI má lepší zrychlení než to 240k TSI. Ok.
https😐/www.driveto.cz/…icka-prevodovka/
https😐/www.driveto.cz/…ka-dvouspojkova/
A o vterinu rychlejší než udávané parametry. To bylo zajiste měření podle racelogicu. Jo zase, podobně těžké auto, podobný výkon a podobná dynamika.
Jestli Teda 190k TSI má o 1.5s lepší zrychlení, pak je to cca 6.5s. dokonce 190k TSI má lepší zrychlení než to 240k TSI. Ok.
https😐/www.driveto.cz/…icka-prevodovka/
https😐/www.driveto.cz/…ka-dvouspojkova/
A o vterinu rychlejší než udávané parametry. To bylo zajiste měření podle racelogicu. Jo zase, podobně těžké auto, podobný výkon a podobná dynamika.
Předchozí CHR jezdilo docela příjemě, ale pokud to má sloužit jako třeba druhé auto na rozvoz dětí, tak chudáci děti, vzadu to bylo jak v kobce. Docela by mě zajímalo, jak je to vyřešeno u druhé generace, snad lépe. Základní cena takovéhle srandy 1,2M je úlet. I sama Toyota nabízí konkurenta se stejným pohonem, který lze už relativně plnohodnotně využít (Corolla Cross), ale i RAV4 za to bude. Navíc za mne je to adept na nejošklivější Toyotu současnosti.. je to zvláštní auto.
Na druhou stranu, interiér vypadá zajímavě, detaily a materiály z fotek pusobí hodntně a to i sedačky, tam třeba Corolla Cross pokluhává, holt něco za něco.
Infotainment pak stejný, jako u ostatních nových Toyot, naštěstí u MY2023 jde pípání překročení rychlosti vypnout, jinak funguje dobře. Dokonce jak jsem četl stížnosti na vestavěné navigace u ruzných i premiovych značek, musím vychválit tu od Toyoty, kdy ukazuje velmi reálně dopravní situaci, překážky i provoz. Minimálně po Praze a okolí to funguje výborně.
A takový malý funfact, včera jsem s kamarádem zkoušel hlasové příkazy (tady tedy ještě je co dohánět) a když jsme řekli, že potřebujeme na toaletu, doporučilo mne to nejbližší prodejnu Fiatu.... nevím, jak v Toyotě berou konkurenci, ale pobavilo mne to 😁
p.s. cena základní sestavy je brutální, ale tu testovací Toyotu za 112 400 Kč bych si šel koupit, milá redakce, kde že to takto nabízí?
Hele a zjišťoval sis, jesti třeba ta prodejna Fiat opravdu nebyla nejbližší WC v okolí? 😄 😄 😄 😄
Ne, ale přemýšlel jsem jak by se na mne koukali, když bych jim řekl, že se k nim jdu vy..t, že me tam poslala navigace 😁 Asi konkurenční boj 😁
Tak isto aj pre starsich, ktorym sa to paci a maju uz deti prec... to mi nepride tak mala cielovka a na predajoch je to vidno, chalupar voli miesto v zadu a kufer, kupi si Simply Clever.
Vim o cem mluvis, mame jednu v rodine (prsty v tom nemam). Deti v tom normalne jezdi a klaustrofobii netrpi, ale je fakt ze v porovnani s jinymi auty to pusobi hodne jako tmava kobka. Ty deti ale moc porovnani nemaji, takze jim to ani nepripadne divne 😊
Však ano, spíš tím chci říct, že pro rodinu bude Corolla Cross (když už zustanem u Toyoty) lepší volba i přes ten levnější interiér (nevím jak vypadá Executive, ale Style mne nenadchl a docela by mne to vadilo a proti normalní Corolle je to ve srovnatelné výbavě výrazně horší). A možná za to pujde sehnat i RAVka
Corolla Cross je podle mě čistě model Toyky.
Možná to vzešlo z pera stejného návrháře, co já vim, nedivil bych se 😁
Co se týče cílovky, kladu si spíš otázkou co s Lexusem UX, protože sice to materiálově určitě není jako UX, ale celkově bych to prémiové třídě této velikosti věřil. Protože v této třídě nikdo nenabízí interiér vyšších kvalit jako má střední třída. Auto jede - ve srovnání s předchozí - velmi kultivovaně v kombinaci s posíleným hybridem a konečně i 4x4 to za mě konkuruje zespodu autům typu BMW X1/X2, MB GLA atd. a taky samotnému Lexusu UX, kterému zbývá pár hodnotnějších detailů v interiéru a ještě lepší odhlučnění, ale které už v samotné CHR je hodně v pohodě. Taky se to auto uvnitř zvětšilo, nevím jak se to zlepšilo vzadu, ale je to celé tak nějak plnohodnotnějším autem a kdo neřeší znak na kapotě tak bych to jako levnější alternativu k X1 nebo GLA regulerně zvážil. V mainstreamu mě asi nenapadá s čím to srovnat. Za mě to cenovku obhájí…nebo jako asi ne tahle premiere, ale běžné verze budou předpokládám o dost níž. GLA/X1 v současné době stojí ve výbavě a 4x4 o dost víc. Jinak právě oproti Corolle Cross vyčnívá spíš jak kdyby to byl Lexus, protože Corolla Cross má v interiéru takové ty klasické Toyotí / japonské neduhy v detailech, které u CHR zmizeli a celé je to pojaté jinak…
Corolla Cross má dost mizerný interiér, měl jsem Style Crosse na víkend vs mám Style Corollu a je to obrovský rozdíl. Cross měl tvrdou palubku, velké tvrdé výplně dveří a plastové kliky, Corolla ma měkčenou palubku i ten přístrojový štít, měkčené výplně dveří i ty madla, nejsou tam ty levné "stříbřenkové" doplnky a tak. Působí to uplně jinak. Jako abych řekl pravdu, Cross je jinak fajn auto, velmi příjemný podvozek, dynamika, ale za ty peníze bych i zvažoval, jestli mne to vše stojí za to, že bych dal milion za auto s interiérem, na který musím vlastně koukat každou jízdu v autě a dotýkat se ho. Chápu, že se šetřit někde musí, dávaj na to větší slevu než na Corollu, takže ve výsledku nejsou tolik cenově od sebe a někde se to projevilo.
Konkuret - Honda FRV ne ?
https😐/pdf-lexus.eu/lexus_cz_sk/cenik_UX_300_CZ.pdf
Píšou teda systémový výkon 199k, takže to možná bude stejná generace...