Novinky
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeNový symbol českého venkova má kompletní ceník. Hyundai i30 je pořád za super peníze
144 komentářů
brk77
Už jste s tím venkovem trapní. Jednou to je Dacia či ojeté BMW, teď zase Hyundai. Věnujte se autům a ne tomu, kdo kde žije.
Však je to jedno ne? Nebo potrefená husa? Když se podívám na malých městech a vesnicích, tak to tak nějak sedí. A mít hyundai, dacii nebo ojeté bmw je snad ostuda?
Ales Chocholousek
Je fakt ze rostou v haku ma par lidi Tuscon, soused duchodce koupil i30 kombi, pres ulici ma ted novy Tivoli. Korejci maji snesitelne ceny, treba Skoda uz je na nase malomesto drahota co si dovoli leda firmy do fleetu.
Ota4
Že ty motory takto uškrtili.
P.s. n-line ve fastbacku a hatchbacku už nemá poladěný podvozek? Že o tom ve výbavě není zmínka. Byla by to škoda n- line jezdí výborně
P.s. n-line ve fastbacku a hatchbacku už nemá poladěný podvozek? Že o tom ve výbavě není zmínka. Byla by to škoda n- line jezdí výborně
Ano, to je největší problém i30 v aktuálním provedení. Uškrcený výkon o 15% a nikdo neví pořádně proč? Emise jsou sice zaklínadlo, ale nevěřím tomu :no:
Emise jsou jediný možný důvod. Ten motor je bezproblémový a navíc s relativně nízkou spotřebou a vcelku kultivovaný. Možná ho připravili na Euro7.
Ja ted slysel, ze ta starsi 1.4 je lepsi a na ty 1.5 byly nejaky stiznosti, ale mam to z druhe ruky
Můžu potvrdit 😉 i30 1.4TGDI mám doma ve Fastbacku a je super, svižná, reaguje dobře na plyn a přitom je i úsporná, v klidu dáš delší cesty kolem 6,5l. U té 1,5 se mi moc reakce na plyn nelíbila a přišlo mi to mdlejší - zkoušel jsem v Kie Ceed SW, nicméně je fakt, že ta měla jen 9tis najeto... 😉
Moje známá ho má v kombi, aktuálně 5 let a 60 tisíc od nova a je s tím strašně spokojena, hlavně to tenkrát koupil za naprosto směšné peníze v té nejvyšší výbavě (asi Style) na hezky R17, jen tedy v bílé, ale snad do 420 tisíc 😁 To je dneska sen
Já bych řekl emise. Ten nejvyšší výkon je ale třeba u staré atmosféry stejně ve velmi úzkém spektru otáček až někde nad 6000. A tam to honí málokdo. Otázka je, kde je nejvyšší výkon u nové atmosféry, to nevím .
Důvod jsou emise, i když se emisni limity vůbec nemenily. Nejspíše emise na to nemají vliv. Zvladaly euro6, zvládnou euro7 jak nic. Leda, že by nutné potřebovali snížit flotilové CO2.
PowerHouse
díky 2x většímu počtu vstřiků, lepšímu turbu, asi i kompresnímu poměru, ... .
U I30 výkon klesl na 71 z 88.
To se budou muset prodejci hodně snažit.
U I30 výkon klesl na 71 z 88.
To se budou muset prodejci hodně snažit.
Budou to mít hodně těžké, je to od Hyundaie dost nepochopitelný krok :no:
Nebudou. Nikdo nemá lepší nabídku jak i30. A to ani vzdálené.
I30 půjde i po tomhle ne úplně šťastném omlazení jak housky v krámě.
I30 půjde i po tomhle ne úplně šťastném omlazení jak housky v krámě.
no jen upravím, že klesl z 88 na 74 u 1,0T-GDi, z81 na 71 u 1,5i a ze 117 na 104 u 1,5T_GDi. Takže je teď volba jasná a jen jedna.
Hyundai jsem hodně fandil díky jejich skvělým hot-hatchům, ale poté, co je ***ský po několika málo letech zařízli, už ho zase nesnáším. A toto pitomé uškrcení jejich běžných motorů mě v mém znechucení touto značkou jen utvrdilo! 😲 😒 :no:
No jo a místo nich na trh šoupli s velkou pompou 2milionovou baterkovou 2t stodolu jménem Ioniq 5N. Za přispění mnoha YT testerů a jejich oslavných videí... přitom poměr cena/výkon u i30N byl bezkonkurenční 😉
Jo, jako I30N ... proč jen nebylo kombi. Ja ty korejce nechápu, měli vše a ty lepší motory narvaly jen do určitých karoserií, viz muj brek nad Proceedem GT výše. Přitom Nfastback měl být kladivo na Ofci RS, přitom většina těchto výrobců ostré auta nabízí i jako kombi (Golf R, Focus ST, býval P308GTI, Leon Cupra, i Renault měl Megana GT jako kombi, alespon to GT)
A kolik jsi koupil těch hothatchu? Měl jsi kupovat víc, aby se jim to vyplatilo nabízet. Bychaři je bohužel neuživí
rohYpnol
Zlevnění tím že musím platit víc a dostanu výbavu co nechci je špatně pro nás, zákazníky.
A bohužel, emisní šikana se propsala i do nabídky i30, 1.5 dpi je bohužel o řád slabší a tupější... tak mám obavy co to bude znamenat v reálu.
A bohužel, do základu se dostaly full led, takže žádná levná výměna žárovky a blbuvzdornost. Navíc přišla i30 o velmi zajímavé a hezké denní svícení.
Každopádně buďme rádi za i30 ve stávající podobě, stále je to zřejmě poslední rodinné auto dostupné pro širší vrstvy obyvatel. Lepší nabídku nikdo nemá.
A bohužel, emisní šikana se propsala i do nabídky i30, 1.5 dpi je bohužel o řád slabší a tupější... tak mám obavy co to bude znamenat v reálu.
A bohužel, do základu se dostaly full led, takže žádná levná výměna žárovky a blbuvzdornost. Navíc přišla i30 o velmi zajímavé a hezké denní svícení.
Každopádně buďme rádi za i30 ve stávající podobě, stále je to zřejmě poslední rodinné auto dostupné pro širší vrstvy obyvatel. Lepší nabídku nikdo nemá.
Ty auta se kupují kvůli ceně tak i kdyby 1.5dpi měla místo 71kw třeba 60kw tak se stejně bude nejlépe prodávat a to že to nejede je většina lidem putna.
Na jedné straně to samozřejmě jedno je. Na druhé straně by vyšší výkon samozřejmě ocenil každý. Záleží jen na úhlu pohledu.
Už se ví, na čem ubrali u 1.5 atmo? Samotny parametr max.vykonu není až tak zajímavý.
Předchozí verze měla max kroutak při 3500ot, což je pro mne ideál (netocit moc přes 3000).
Předchozí verze měla max kroutak při 3500ot, což je pro mne ideál (netocit moc přes 3000).
Predtým😒br />
110 k/6 000 ot, 144 Nm/3 500 ot
https😐/www.automobile-catalog.com/…dai_i30_1_5.html#…
Teraz😒br /> 96 k/6 000 ot, 139 Nm/3 500 ot.
https😐/dmassets.hyundai.com/…ck-2024-05-06pdf
https😐/www.automobile-catalog.com/…dai_i30_1_5.html#…
Teraz😒br /> 96 k/6 000 ot, 139 Nm/3 500 ot.
https😐/dmassets.hyundai.com/…ck-2024-05-06pdf
Frfla
Měl jsem vyhlídnutou Kiu Ceed kombi, ale těmi seškrcenými motory to stejně pokazili jako teď Hyundai. Kia má zatím ještě výhodu v tom, že ten jediný motor, který je akceptovatelný 1.5T, je bez MHEV. Hyundai už je bohužel jen s MHEV, což snižuje objem kufru a zvyšuje složitost a tím pádem i poruchovost. Zůstanu u 15 let staré Škody.
Ale proč to sakra Korejci dělají, vždyť teď nezačaly platit nějaké nové, ostřejší emisní normy! Nebo se pletu? 😲
Protože CO2 eurošikana.
Mimochodem jen tak okrajově, Tatry si můžeš koupit Euro3, 4, 5, 6 podle toho kam jde na vývoz a jaká míra šikany tam platí 😒]
To jen o tom, jak "je" budoucnost v EV... 😒]
Mimochodem, brání mi někdo provozovat tady auto přihlášené v Maroku? 😁
Mimochodem jen tak okrajově, Tatry si můžeš koupit Euro3, 4, 5, 6 podle toho kam jde na vývoz a jaká míra šikany tam platí 😒]
To jen o tom, jak "je" budoucnost v EV... 😒]
Mimochodem, brání mi někdo provozovat tady auto přihlášené v Maroku? 😁
Jo... normy se neměnily a ty to svedeš na šikanu 😁 Tak si vyber
Hele, co když je to trochu jinak, zamysli se semnou, třeba se mýlím.
K/H celkové flotilové emise se počítají za automobilku, nemuže se jednat jen o diverzifikaci v modelové řadě, kdy se jim více vyplatí nabízet diesly a benziny větších výkonů v SUV, tak tady uberou a tam přidají/zanechají, tudíž se eurošikana nezmění a v celku na tom budou stejně, jako doteď ?
Hele, co když je to trochu jinak, zamysli se semnou, třeba se mýlím.
K/H celkové flotilové emise se počítají za automobilku, nemuže se jednat jen o diverzifikaci v modelové řadě, kdy se jim více vyplatí nabízet diesly a benziny větších výkonů v SUV, tak tady uberou a tam přidají/zanechají, tudíž se eurošikana nezmění a v celku na tom budou stejně, jako doteď ?
Normálně nemůže. A víš proč? Protože ty výkony jim padají všude. A u těch výkonnějších verzi mnohem víc. Počkej si třeba na modelovou péči u Kony. :-!
Takže jestli myslíš, tak ti musí být jasné, že to jde jen eurošikana. A k té samozřejmě skrze CO2 nepotřebuješ měnit emisní normu. Což jistě chápeš.
Takže jestli myslíš, tak ti musí být jasné, že to jde jen eurošikana. A k té samozřejmě skrze CO2 nepotřebuješ měnit emisní normu. Což jistě chápeš.
U kterých aut ? Tucson o motory nepřišel, SantaFe ma pořád stejny diesel. Můžeš mi prosím poslat nějaký vývoj limitů CO2, nebo na co se to tedy vztahuje, co to omezuje a jak se to měnilo ? Neříkám, že nemáš pravdu, jen se na to chci mrknout, Díky
Nařízení EP a Rady EU 2019/631
Nařízení EP a Rady EU 2023/851
Např. https😐/www.eca.europa.eu/cs/publications/sr-2024-01
Dále jde o to že na každý rok stanovují průměrnou hmotnost pro superkredit, takže saknce za CO2 může vyjít odlišně právě na dalsi rok. Je to prostě brutální úřední šikana, nic víc. Žádná ekologie. Jen prostředek udržování moci.
Navíc konkrétní částka se liší v jednotlivých zemích pro jednotlivé roky. Pro ČR 2023 by měla být 2000 Kč, ale pro rok 2024 už 120 EUR... (ale nemám zcela ověřeno zdroj).
Nařízení EP a Rady EU 2023/851
Např. https😐/www.eca.europa.eu/cs/publications/sr-2024-01
Dále jde o to že na každý rok stanovují průměrnou hmotnost pro superkredit, takže saknce za CO2 může vyjít odlišně právě na dalsi rok. Je to prostě brutální úřední šikana, nic víc. Žádná ekologie. Jen prostředek udržování moci.
Navíc konkrétní částka se liší v jednotlivých zemích pro jednotlivé roky. Pro ČR 2023 by měla být 2000 Kč, ale pro rok 2024 už 120 EUR... (ale nemám zcela ověřeno zdroj).
...kdy se člověk na modernizaci nějakého modelu těšil! Teď už se jenom křižujeme, protože každá novinka je nejenom dražší, ale také nehorázně blbější (seškrcené motory, víc otravných asistentů, které nikdo nechce, horší konfigurovatelnost...). Automobilky prostě dělají maximum, aby měly čím dál nasr.nější zákazníky! 😲 😲 😲 😲 😒 :no:
Automobilky dělají to, co chce EU. EU úspěšně pracuje na svém konci, protože i když si myslí v Bruselu že lidi jsou jen hloupé ovce, tak i mezi těmi ovcemi jsou silnější kusy co přemýšlí. Takže ono se to obrátí proti EU. S tímhle přístupem a tempem již brzy.
Keby len to. Autá sú ale naviac stále krehkejšie a krehkejšie, všetko je robené tak, aby si pri každom ťukanci toho čo najviac zničil, na C4 som na plastoch nárazníka našiel úchyty dookola okolo dier na skrutky perforované... Drobné kolízie, ktoré si si v časoch Š120 pomaly nevšímal, ktoré ešte nedávno odniesol len poškriabaný čierny plast, dnes draho platíš zbytočnou výmenou plastových dielov, mriežok aj svetiel.
Mr.Murphy
.... je ten zcela trapný titulek....
Vaculík teď říkal, že nový symbolem venkova, nová Felicie, je ojeté BMW i3 😒] To tady ten titulek je ještě docela normální 😁
tvl na čem ti lidi jedou? já žiju na maloměstě na Moravě a máme tady naprostou všehochuť.... Od shnilých Fábií 1gen přes ty Hyundaie až po různé prémiovky.... fakt bych si netroufl říct že tady vidím nějaká auta typická pro region....
No jasné, já bydlím na maloměstě v zákrytu Prahy a vozový park je tu nadprůměrný, je tu hafo prémiovek, jezdí tu ferrari, porsche, americky muscle káry, pickupy, samozřejmě plejáda velmi drahých, ale i normláních SUV, elektroauta, Tesly, ID3/4 a zbytek mají aspon ojetiny/možná kupované jako nové do 10 let, takže vlastně normální moderní auta. Tu a tam se najde i O1/F1 a jiná starší auta,ale spíše jako druhá auta, to je koneckoncu i muj případ. Taky si nepříjdu, že by to bylo charakteristické pro jedno auto.. asi tomu samozřejmě vévodí Oktávky, těch je u nás hodně, trojek asi nejvíc.
Ty to bereš ze svého pohledu. A redaktor to bere ze svého pohledu. Podívá se z okna své pražské redakce a vidí Škodovky, BMW, Mercedesy, Audi a VW. Pak přijede na venkov a vidí tam tu všehochuť aut, o které píšeš, včetně Hyundai, Kia, Dacia atd. Tak si je zařadí do škatulky venkov.
To regionální dělení Praha vs. venkov je poměrně výrazné. Když jsem ještě hodně jezdíval autem po dálnici, tak jsem sledoval auta kokem sebe. A jakmile se blížila Praha, šlo poznat významnou změnu vozového parku. Hodně zajímavý byl druhý faktor a to den v týdnu. V pracovní den a o víkendu se vozový park na dálnici výrazně lišil. V pracovní den bylo nejčastější auto nejnovější typ Oktávky, ale o víkendu jako by zmizely z povrchu zemského a místo nich starší Peugeoty, Fiaty apod., prostě ta všehochuť.
To regionální dělení Praha vs. venkov je poměrně výrazné. Když jsem ještě hodně jezdíval autem po dálnici, tak jsem sledoval auta kokem sebe. A jakmile se blížila Praha, šlo poznat významnou změnu vozového parku. Hodně zajímavý byl druhý faktor a to den v týdnu. V pracovní den a o víkendu se vozový park na dálnici výrazně lišil. V pracovní den bylo nejčastější auto nejnovější typ Oktávky, ale o víkendu jako by zmizely z povrchu zemského a místo nich starší Peugeoty, Fiaty apod., prostě ta všehochuť.
Redaktor má byť profesionál a má mať prehľad aj nadhľad.
Profesionální redaktor dnešní doby musí umět zaujmout titulkem. A to se mu evidentně povedlo. Když si přečteš text článku, tak tam už jsou jen suchá fakta.
Tím neobhajuju to, že znění titulku navozuje nadřazený dojem, že Praha je automobilový ráj a lidi na venkově vylezli z jeskyně.
Tím neobhajuju to, že znění titulku navozuje nadřazený dojem, že Praha je automobilový ráj a lidi na venkově vylezli z jeskyně.
No když ono s tou Prahou... i na Václaváku parkují staré Ofce, jasně, že před nákupáky se to hemží dražšími auty, čtvrti jako Vinohrady jsou plné prémiovek, ale když se podíváš někam na sídliště, ale nebo i jen o pár ulic dál od těch Vinohrad, už tam ten vozovy park je shodný se středočeským městem/vesnicí a nebo mnohdy i horší
Jo, to máš asi pravdu, centrum dražší auta, sídliště tvoří takový prstenec levnějších aut, pak je prstenec satelitů, kde se ta dražší auta z centra odpoledne vrací. No a a za satelity je už z pohledu redaktora ten venkov, čili zbytek České republiky 😄
Já jsem ekologicky smýšlející člověk a po Praze velmi často chodím pěsky, protože nechci jezdit elektromobilem, který nabíjím z uhelné elektrárny a při těžbě baterií zahyne pár čínanu.... je hrozně krásné pozorovat, jak na pár desítkách metrů se změní ráz města, domů, ale hlavně vozového parku 😊 Praha je strašně rozmanité město tím, jak vznikala staletí a to se samozřejmě váže na obyvatelstvo a jejich ekonomickou situaci. Chuďas prostě na Hanspaulku či na ty Vinohrady jentak bydlet nepujde a zas obráceně...
Lepšolidi samozřejmě v EV.
Pololepšolidi v PHEV.
Čtvrtolepšolidi v HEV.
Nevyhranění v PHEV + diesel.
Lowcosťáci v LPG.
Lowcosťáci, co to moc nedomysleli, v CNG.
Ostatní (šedá mlčící většina) jezdí na benzin.
Podivíni tíhnou k vodíku.
Dále lze každou kategorii rozvést do podkategorií 😁 .
Trošku to ženu do extrému, ale to jen kvůli tobě 😉 . Přeju, ať je každý spokojen s vozem, do ktérého své peníze dá.
Jinak já čekal na Mondeo MK6, marně (přitom je, vypadá skvěle, má i motory, jen ne v EU), pak jsem doufal, že tedy vybaví Fokus nějakým motorem kolem 170-190k, marně (ST je fajn, ale už hodně drahé a prý i tvrdé), takže za mne by byl ideál Fokus Active s HEV a 4x4 z Kugy, nebo STline kombik s 2.0EB podladěným na těch +/-130-140kw (asi bych to dal i z R4 turba 1.5.)... nic z toho nedělaj.
O jaké mokré dvouspojce mluvíš ? Fokus má zase mokry powershift ? Já myslel, že toho se zbavili s Fokusem 3 a Faceliftem Mondea MK5 ? To je taky věc, která mě na Fokusu zklamala, myslel jsem, že ten mHEV má 8st HDM jako míval 1.5EB předface, ten řadil skvěle.
Mám z toho celkom ťažkú hlavu.
Kloním sa opäť k čerstvej jazdenke,benzín a automať.Risknem aj dsg no musí byť v oleji.
U mě to je většinou vina pneu. Dobrý lepí i ve vodě. Jak už jsou starý, tak pak hrabou furt. A na ostrých brzdách ti 4x4 stejně nepomůže a i tam ty pneu cejtíš.
Měl jsem možnost jezdit Primacy s předokolkou dieselem se 400 Nm na mokru a v zimě od konce října až do půlky prosince a nepodařilo se mi je urvat. Zkoušel jsem pod plynem zatáčky a nevěřil jsem jakou měly přilnavost. A před tím jsem měl slavný Dunlop SP Sport na autě s 250Nm a ty hrabaly jako *** při každým rozjezdu. Asi se to pokaždý upeče jinak. Záleží hodně na stáří gumy, zatížení nápravy, teplotě a hrubosti podkladu atd... Ale já bych s Primacy problém neměl.
Já jezdím málo, takže mě pneu vždy spíš ztvrdnou, než, že bych nějaký ojel.
Třeba takove Michelin Pilot Sport 5, už bych si nepořidil. Tahle guma je spiš jako velice slušny univerzal, i když třeba takovy celkovy komfort nic moc a rozhodně bych ho u tehle pneu čekal lepši. Takove Conti SportContact 7 ty, už jsou o něčem jinem a navic jsou až nečekaně komplexně komfortni včetně hlučnosti, ale bočnice ach jaj. Nebo GY Eagle F1 SuperSport což je paradni guma jen komfort žadna slava. No a taky zaleži jestli řešiš i kilometrovou vydrž, protože je sice fajn mit jizdně vybornou pneu, ale jestli ji umrtviš po par tisicich jen na běžnych cestach tedy žadny okruh apod tak to asi nebude pro každeho.
Sám mám Conti Premium Contact a naprostá spokojenost.
Já si vzhledem k malými nájezdu můžu dovolit měkkou gumu, páč mi dřív ztvrdne, než ji ojedu.
Běžný řidič si vystačí se střední třídou.
Nějakou nedotáčivost pneu neřeším. Cejtím, že nějaký auto chce a jiný nechce zatáčet, ale to není vina pneu, ale konstrukce vozu. Vzhledem k tomu, že jsem si záměrně nechal na Passatovi 17" kola a vozím 215/55 a 2,3 BAR jak v létě tak v zimě, tak tam se bočnice prohne v zatáčce tak, že bys z toho asi umřel. Ale mě to je jedno. Já chci komfort. Zajímá mne zda se pneu umí rozjet, zabrzdit, jak zvládá vodu včetně hluboké a jak je hlučná a komfortní. Jestli se jí bortí bočnice mě vůbec netrápí. Na silnici se vejdu, když náhodou jedu 180-200, tak se auto chová v pořádku a při normálním tempu s davem mám jiný priority, než trefovat apex na milimetry.
Prostě každej jsme jinej.
Ono jet na krásný nový zakroucený široký a přehledný okresce s povrchem jako zrcadlo a v BMW M3 je asi něco jinýho, než poskakovat na rozjebanejch záplatovanejch nepřehlednejch a úzkejch okreskách 3. třídy v Superbu, Ovci, Passatu,... , kde je člověk rád, že tam to auto udrží a neskončí v pangejtu. A když z nich sjedeš, tak seš buď na dálnici, nebo státovce v nekonečný koloně a jedeš si 74,5 km/h až do cíle bez šance předjet...
Takže já volím pneu víc s ohledem na tu smutnou realitu a ten komfort, než na řidičskou nirvánu v zákrutě pod plným...
Ale možná mám jen moc stydlivou pravou nohu. Jako párkrát se mi stalo, že když jsem na to fakt dupnul nějak blbě, že si to lehce hráblo, naposledy teď v Alpách v dešti a mlze někde v 1.000mnm jsme se potkali na úzké cestě s protijedoucím závodníkem, tak jsem skoro zastavil a pak prudčeji přidal a docela to hráblo dost - asi blbý podmínky pro DSG logiku, kdy auto nestálo a tak asi nedala dost prokluzu a navíc jsem jel ve sportu (taky ale roky starý zimáky - týden před dovčou tam ještě chumelilo, tak jsem nepřezul) ale jinak pohoda.
Možná to je dané tím, že DSG chce prostě trochu jiný přístup a za další já se prostě prakticky nikdy nerozjíždím na plnej. Ale vím, že s HSD se moc párat nemusíš a prostě přidáš.
Nevím co měla za pneu Corolla, kterou jsem testoval před cca 4 lety, ale tam jsem chtěl vyjet na hlavní někde v Brně na periferce mezi auta a prostě jsem dal plnej a ono si to přebralo a vystřelilo a pěkně hladce. To auto mě v mnoha ohledech bavilo a fakt jsem ho zvažoval koupit, ale v mnoha dalších mě štvalo. Bejval bych proti Pašykovi ušetřil ranec.
Vím, chápu nedostatky, Passat je o třídu větší, rozměry auta nezamaskuješ 😊 teoreticky to nejsou konkurenti, prakticky asi ano.
Mě nešlo jen o rozměry. Poněkud mi vadil projev v kopcích a na dálnici a vadily mi světla, kamera, infotainment, odhlučnění, sedačky a jejich nastavení, variabilita kufru atd... Už si to všechno nepamatuju. Něco se zlepšilo s nedávným FL, ale to už bylo pozdě, jenže stejně by mi to asi nestačilo. Já bych chtěl ES300h v kombíku. Prostě něco se mi líbilo moc a něco zas moc ne.
Vím, že tu lexus nemá mezi jezdci premie to renomé, ale na běžné cestování je to fakt příjemné auto.
Bejt to trošku uhlazenější kombík, nebo shooting brake a mít možnost si připlatit výbavu i mimo top verze, jako třeba audio systém a tak, tak by to bylo moc příjemný auto.
Takhle to je jen pro pár lidí, kterým ta omezení nevadí. Ale pak to zase nedává moc smysl a radši sáhnou po prémii, kterou si postaví podle sebe a dostanou všeho víc.
Mne čumák taky vadil, ale takový Fsport v černém paketu
http😐/static1.hotcarsimages.com/…2022/05/LEAD.jpg
to už je takový docela koukatelný vetřelec 😁 Bohužel už zmizela výbava z nabídky.