Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Nový symbol českého venkova má kompletní ceník. Hyundai i30 je pořád za super peníze

Marek Bednář
Diskuze (144)

O řadu elektronických systémů bohatší Hyundai i30 začíná v Česku na 429 tisících, což je po dorovnání výbavy podle automobilky méně než dosud. Už v základu jsou např. parkovací senzory i kamera.

Hyundai i30 se v modernizovaném provedení ukázal už před několika týdny, kdy automobilka svět informovala o rozšíření základní výbavy o spoustu elektroniky. Nyní se dozvídáme jeho ceny a další detaily o výbavových stupních, kterých je celkem šest.

Základní verze Comfort, prodávaná od 429.990 korun, nabídne LEDkové přední světlomety, manuální klimatizaci, navigaci, tempomat nebo přední a zadní parkovací senzory. Z elektroniky stojí za zmínku autonomní nouzové brzdění, aktivní asistent pro vedení vozu ve středu jízdního pruhu či „eurohlásítko“ rychlostního limitu, u Hyundai označené ISLA (Intelligent Speed Limit Assist), a upozornění, že došlo k otevření zadních dveří, aby řidič při opouštění vozu nezapomněl dítě či tašku na zadních sedačkách.

O stupínek vyšší verze Smart, která stojí od 459.990 korun, přidává 16“ litá kola, elektrickou bederní opěrku řidiče či konektory USB vzadu.

Prostřední verze Style stojí od 489.990 korun a navíc nabídne vyhřívání předních sedadel, dvouzónovou automatickou klimatizaci, 10,25“ displej jako přístrojový štít, funkci bezdrátového nabíjení mobilního telefonu či inteligentní klíč pro bezklíčové startování vozu.

Video se připravuje ...

Varianta N Line, dostupná od 549.990 korun, přidává atraktivní doplňky v interiéru i exteriéru, sportovně tvarovaný přední a zadní nárazník, řadicí páku, volant, exkluzivní čalounění a 17“ kola.

Stupeň Premium za cenu od 619.990 korun přidává jiná 17“ kola z lehké slitiny, elektricky nastavitelná a ventilovaná kožená sedadla a bohatší výběr bezpečnostních a asistenčních systémů.

Konečně, vrcholový N Line Premium, začínající na 649.990 korunách, přijíždí s unikátními 18“ koly, sportovními elektricky nastavitelnými předními sedadly s čalouněním v kombinaci kůže a semiše a dalšími prvky aktivní i pasivní bezpečnosti.

Hyundai i30 hatchback: technické údaje a české ceny
Výbava Comfort
Motor Převodovka Cena
1.5 CVVT/71 kW 6M 429.990 Kč
1.0 T-GDI/74 kW 6M 459.990 Kč
1.0 T-GDI/74 kW 7DCT 509.990 Kč
1.5 T-GDI MHEV/103 kW 6M 489.990 Kč
1.5 T-GDI MHEV/103 kW 7DCT 539.990 Kč
Výbava Smart
1.5 CVVT/71 kW 6M 459.990 Kč
1.0 T-GDI/74 kW 6M 489.990 Kč
1.0 T-GDI/74 kW 7DCT 539.990 Kč
1.5 T-GDI MHEV/103 kW 6M 519.990 Kč
1.5 T-GDI MHEV/103 kW 7DCT 569.990 Kč
Výbava Style
1.5 CVVT/71 kW 6M 489.990 Kč
1.0 T-GDI/74 kW 6M 519.990 Kč
1.0 T-GDI/74 kW 7DCT 569.990 Kč
1.5 T-GDI MHEV/103 kW 6M 549.990 Kč
1.5 T-GDI MHEV/103 kW 7DCT 599.990 Kč
Výbava Premium
1.5 T-GDI MHEV/103 kW 6M 619.990 Kč
1.5 T-GDI MHEV/103 kW 7DCT 669.990 Kč
Výbava N-Line
1.5 CVVT/71 kW 6M 509.990 Kč
1.0 T-GDI/74 kW 6M 549.990 Kč
1.0 T-GDI/74 kW 7DCT 599.990 Kč
1.5 T-GDI MHEV/103 kW 6M 579.990 Kč
1.5 T-GDI MHEV/103 kW 7DCT 629.990 Kč
Výbava N Line Premium
1.5 T-GDI MHEV/103 kW 6M 649.990 Kč
1.5 T-GDI MHEV/103 kW 7DCT 699.990 Kč
Příplatek za kombi je 30.000 Kč oproti hatchbacku. Fastback je oproti hatchbacku dražší o 20.000 Kč a nenabízí atmosférické motory.

Jak ukazuje tabulka, k mání jsou tři motorizace. Zmíněná atmosférická jednotka 1,5 CVVT nabídne 71 kW (96 k) a je dostupná se šestistupňovou manuální převodovkou. Tříválec 1,0 T-GDI dává 74 kW (100 k) a kromě manuálu je u něj možné připlatit 50 tisíc korun za sedmistupňovou dvouspojkovou převodovku, stejně jako u nejsilnějšího motoru. Tím je mild hybridní čtyřválec 1,5 T-GDI 48V o 103 kW (140 k).

I nadále v nabídce zůstává hatchback, kombi a fastback s tím, že nejlevnější provedení je hatchback. Zájemci o kombík si připlatí 30 tisíc korun oproti hatchbacku, zákazníci fastbacku jen 20 tisíc korun oproti hatchbacku, ovšem ten v nabídce nemá onen atmosférický motor.

Marek Bednář
Diskuze (144)

Doporučujeme

Avatar - idam.i
15. 5. 2024 18:55
Re: Re: Re: Re: Re: Re: To je zvláštní kategorizace
Cupra Formentor.Má vždy dq381 aj s 1,5kou.Ročník 2023 s nájazdom do 30.000km vychádzajú už od cca.27.000euro s dph.
15. 5. 2024 15:12
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: To je zvláštní k
Jak jsem říkal výše. Tam kde to znám a je to hlavně přehledné. Na nepřehledné silnici určitě ne
15. 5. 2024 15:11
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: To je zvláštní kateg
Ano to je logické že záleží na okresce a autě
Avatar - Mokrous
15. 5. 2024 14:02
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: To je zvláštní kategoriz
Taky záleží na autě a tý okresce, že ano?

Ono jet na krásný nový zakroucený široký a přehledný okresce s povrchem jako zrcadlo a v BMW M3 je asi něco jinýho, než poskakovat na rozjebanejch záplatovanejch nepřehlednejch a úzkejch okreskách 3. třídy v Superbu, Ovci, Passatu,... , kde je člověk rád, že tam to auto udrží a neskončí v pangejtu. A když z nich sjedeš, tak seš buď na dálnici, nebo státovce v nekonečný koloně a jedeš si 74,5 km/h až do cíle bez šance předjet...
Takže já volím pneu víc s ohledem na tu smutnou realitu a ten komfort, než na řidičskou nirvánu v zákrutě pod plným...
15. 5. 2024 13:52
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: To je zvláštní kateg
Tak to víš no. To by jsi potom nemohl nic. . . Taky může prasknout pneu atd