To zase bude na chodníkách v městech o trochu bezpečněji, až se chudáci bojící se aut budou touto rychlostí proplétat mezi chodci 😊
ptr078
3
Nie som cielovka, este zatial vladzem krutit vlastnou silou, ale nie su ebiky legislativne rychlostne obmedzene? Tak naco nahanacka za vykonom, skor potesi vydrz baterie nie? A mclaren vlastni Bahrain Mumtalakat Holding Company, takze o britskej firme nemoze byt ani reci 😀
Anonym
1
Tak Mumtalakat to zní skvěle. To jsem vždycky chtěl mít doma 😄 😄 😄 😄
Ozzman
1
No, já na tom nikdy ani nejel, ale teoreticky 32 bude po rovině či do kopce, ale z kopce to omezovač mít nebude ne ? Ještě by to mohlo za vjetí na chodník zaseknout přední kolo, to by bylo fér 😁
Lucky85
4
Elektromotor ide do 25km. Môžeš ísť aj rýchlejšie, ale nad 25 je to všetko na tebe. Dole kopcom môžeš aj 100
mslawa
0
V Evropě 25km/h, v USA 32km/h proto silnější model jen v USA.
gil54
4
Omezení mají a to přípomocí do 25 km/h a výkonem motoru do 250W, pokud ho chce majitel provozovat jako jízdní kolo a to na veřejných komunikacích. Může na něm jet klidně rychleji, ale jen vlastní silou, bez přípomoci. Pokud toto omezení někdo chce vyřadit, obejít, třeba přečipováním, případně si pořídí věc se silnějším motorem nebo vyšší rychlostí, jedná se již o motorové vozidlo a k provozu na veřejných komunikacích je potřeba😒br />
- platné řidičské oprávnění
- povinná ochranná přilba a ne cyklistická, ale homologovaná na motocykl
- technický průkaz
- registrační značka
- platné zákonné pojištění
- toto elektrokolo lze provozovat jen a pouze na komunikacích, které jsou určeny pro motorová vozidla. Tedy nikoliv na cyklostezce.
- není třeba vozit lékárničku, není třeba ani STK
Tolik legislativa.
gutex
0
To kolo je určeno pro USA, kde je limit el. pomoci do 20 mph, tj. 32km/h.
gil54
0
Proč mi to píšeš?
gutex
0
To bych se měl ptát já, proč jsi sem dal snůžku blábolů, zjevně nesouvisejících s kolem, o kterém se v článku píše.
Milos_S
3
Snůžku? Blábolů?
pepík9
0
Není to kvůli rychlosti ale kvůli výjezdům do kopců v terénu a váze cyklistů.
traveldrive
2
Tak ako autá McLaren, ani bicykle nebudú patriť do rúk každému. Za prvé kone a newtonmetre treba vedieť zvládať, za druhé, ťažko možno predpokladať, že bicykel so značkou McLaren bude za cenu stráviteľnú pre bežného občana strednej Európy.
Ozzman
2
To máš asi pravdu, ale když vídám, co jezdí po Praze za věci na elektriku, třeba minuly tyden jsem potkal nějakou EL koloběžku s minikolečkama a do kopce to jelo 60 Km/h, kdy jsem měl problém mu stačit (tedy ve 2ú) na 125ccm, nad 80 už jsem se mu ztrácel, ale i tak, naštěstí jel po silnici, ale tihle lítaj i po chodníku, kde je řada lidí..
ptr078
0
To mas pravdu, ze si to hned tak nekupi, kazdy fanusik s peniazmi a rozumom si kupi znackovy bike/ebike, nie tuto haraburdu 😀.
Othello
0
Jen bych upozornil, že udávaných 600W udrží moment 161 Nm pouze do kadence 35.
Každý trochu zkušenější cyklista potvrdí, že je to žalostně málo.
- povinná ochranná přilba a ne cyklistická, ale homologovaná na motocykl
- technický průkaz
- registrační značka
- platné zákonné pojištění
- toto elektrokolo lze provozovat jen a pouze na komunikacích, které jsou určeny pro motorová vozidla. Tedy nikoliv na cyklostezce.
- není třeba vozit lékárničku, není třeba ani STK
Tolik legislativa.