Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Motorky

Zpět na článek

Ducati oslavuje Ayrtona Sennu. Představuje speciální edici Monsteru o 341 kusech

22 komentářů

gil54
...poprvé uviděl, bylo to tehdy designové porno. Musel jsem ho mít.

Měl jsem ho rok a ihned jsem ho neodkopl jen kvůli atraktivnímu vzhledu. Bohužel šestikilo a to bylo prakticky nepoužitelné. Přední nestavitelná vidle úplnej sajrajt, průběh (ještě karburátorového) motoru strašnej - buď nic nebo všechno, jednokotouč vpředu málo a bez dodatečné montáže tlumiče řízení prakticky každá jízda vo hubu. Ovšem všechny tyto neduhy už nemělo devítikilo se stříkačkou, úplně jiná věc, jen stejně vypadající, ale to už jsem šel jinou cestou.

Jsem přesvědčený, že tenhle Monster z článku bude fungovat ve všech aspektech neporovnatelně lépe jak výkonově, jízdními vlastnostmi a projevem a třeba i kvalitou zpracování a detaily. Nevím ale proč, ale nějak mi do oka nepadl na rozdíl od toho třicetiletého tenkrát. No a 570 litrů taky není úplná lidovka i když limitka.

Ale možná jsem už moc náročnej nebo starej?
Avatar - speedfred
speedfred
Súhlasim s tebou že pôvodný Monster bol pre mňa aj trochu sen, ten súčasný dizajnový jazyk celkovo moderných naháčov mi moc nie je po chuti.
Skôr sa mi páčia od Dukny Supermotardy aj keď 698 bola pre mňa motoricky trochu sklamanie. Motor potencial asi má ale bude asi hodne emisne uškrtený.
Mám teraz V4 (konečne splnený sen Ducháááti) a je to vcelku zaujímavý motor.
gil54
:yes: Gratuluji a ať jezdí...
Avatar - speedfred
speedfred
Ď

@ lysatý Samozrejme že ho môžeš vidieť. Zájdi do predajne Ducati.
Avatar - Trofim Lysenko
Trofim Lysenko
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Avatar - speedfred
speedfred
Jasnačka.
Miesto: 46 severná rovnobežka, 99 poludník. Čas: keď rozkvitne 4 kvietok kaktusu po západe slnka.
Budem tam čakať s katalógom Ducati a môžeme spolu pozriet na ten motor.
Avatar - Trofim Lysenko
Trofim Lysenko
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Avatar - speedfred
speedfred
Františku posielam
https😐/youtu.be/ehhRlHriI3E?feature=shared
Avatar - Trofim Lysenko
Trofim Lysenko
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Avatar - Trofim Lysenko
Trofim Lysenko
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
evocolt
Speede,ako majitel H 950 SP som vyskusal teraz na H day v Trinci H 698 a poviem ti,ze bol som velmi milo prekvapeny.Ta lehkost na tej motorek bola super.Motor bol tocivy a dostatocne silny na blbnutie.Sledujem chlapka z UK co ma obidve motorky a sundava typkovcou na silnych Ducati a inych motorkach na brzdy a v zakrutach ako nic..a da sa s tym dat aj terenna vložka ked vybehnes z okruhu 😒]

https😐/www.youtube.com/watch?…
Avatar - speedfred
speedfred
Ako motorka sama o sebe perfekt (brzdy, ovládateľnosť) , nad niečím podobným ešte uvažujem. Asi som čakal od toho motora nejakú väčšiu výbušnosť a tá neprišla aj keď prepínali iné režimy. Chlapci krosári a enduristi tiež boli sklamaný.
Ty si spokojný s 950SP?

PS na brzdách tam pekne skladá ostaných.👌👌
Ten zväzok káblov ma za jazdy pekne znervózňoval.
evocolt
Bola tam jedna 689 RVE aj s termixovym kitom,zvysenym vykonom a DWC.
To bolo teprve ta spravna zabava pro vyjazdoch zo zakruty.
Tam bolo vidiet rozdiel medzi nami kolenacmi a pravovernymi supermotardistami.
To bolo radost pozerat na chalanom co super ovladaju supermotardy.
Postupne aj ja vdaka 950 SP prestupujem z kolenaca na motardovy styl klopenia zakrut,ale ide to tazsie ako som si myslel si tak prestavit hlavu.Jednoznacne ale potom je vacsia zabava s 950 ked ovladas motorku ako motardista.Z mojej realnej skusenosti,ale viem,ze nakoniec prikupim aj 698 k 950 SP.698 dam na slicky a budem sa chodit bavit na Slovakiaring a trenovat tam na volných jazdach brzdy a naklony v zakrutach.Verim,ze uz v cisto motardovom style...

..a ten zvazok zo zaciatku vyrusoval aj mna,ale potom so si zvykol..
Rovnako ho ma aj sesterske-bratske trio Gas Gas,Husqvarna,KTM
Avatar - speedfred
speedfred
Obávam sa že som už na motárd štýl starý ale je radosť sa na to pozerať keď to niekto vie.
evocolt
Gile,tak stary Monster bola Ducati klasika s trubkovým ramom.
Este posledne povodne Monstre 1200 stali zato..hlavne vo verzii S a R.
Tieto nove su uz take plastove a nemonsterovske,ale jazdne su lepsie.

Cudujem,ze tak krasny dizajn Senna dali nakoniec na Monstra.
Novy Monster moc ludi nelaka.Tak ako vzdy boli vypredane jubilejne Monstre ,tak tohotorocny k 30 vyrociu sa da v pohode zohnat.Skor by som ratal,ze model Senna daju na V4S-ko,kde by sa to podia mna predavalo ako teple rozky.
gil54
Jj, se vším souhlas.

Senna edici mělo leccos. Od původního Monstra přes Agustu F4 až po několikakusovou Moto Guzzi Le Mans od Marcuse Walze. Stejně nejvíc mám ale pod kůží šedou 916 Senna. 😄
Avatar - speedfred
speedfred
Na niektorých detailoch 916-tky sú už poznať tie desťročia od vzniku ale ten dizajn snáď nezostarne nikdy. 999 bola taká no …. ale ďalšie modely znova niečo úžasné.
gil54
Jasně, dnes asi nejvíc na oko "bolí" ta třípaprsková kola. Ale beru to už jako klasiku té doby.

Edit: ...na normální červené 916 ty stříbrné třípaprsky jsou stále ok, na tmavěšedé Senna edici ta červená kola nějak víc bijí do očí. Červená kola vypadala lépe na Senna Agustě F4.
evocolt
https😐/motostradaautomotive.com/…ati-916-senna-2/

..radsej tuto verziu za podobne peniaze ako ten zlty novodoby Monster,ktory si podla mna neudrzi do buducna cenu..
evocolt
Mne sa najviac pacila tato verzia Senny co bola len pre Braziliu pokial si dobre pamatam..

https😐/www.webmotors.com.br/…0cc/2014/1563835?…

Gile,ratam,ze tato verzia cervenych kolies sa ti uz urcite paci :-!
Seda a cervena silno idu k sebe...
gil54
Jasně, to je jiná písnička, ta jsou nádherná. Vlastně všechno je nádherné...

Kola lepší než https😐/collectingcars.com/…ti-916-senna-iii 😄
gil54
double