Ojetiny
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeNa luxusních autech proděláte kalhoty. Tento Rolls za 1,6 milionu je důkazem
6 komentářů
Stejsn
6
Do mojí dvecetiletý piksly jsem taky loni nainvestoval přes padesát tisíc a letos jí za dvacet prodal. Nový to stálo přes milion. Jsou investiční starý auta, a pak jsou prostě jenom starý auta.
eLzyx
1
jo, tak to mám třeba u Volvo S60. Není to ani R, ani T5, takže hodnota pramalá. Jen naplnění klimatizace je cirka 1/15 ceny auta. Udělám k tomu další věci, jako je olej, filtry, výměna brzd (příliš orezlé), nějaké drobnůstky jako strašáky v elektronice a je v tom půlka hodnoty auta. Kterým nejezdím.
Roman Horký
udržovat starou Oktávku či Peugeot či Toyotu. Na ty se o náhradní díly za pár korun zakopává a ulici. Třeba hřeben řízení P406. Neznačkový servis 20 tisíc. Značkový servis - vůbec. Já před barákem za 1000 + 10 dnů ležení od autem. S tím RR to asi nebude tak snadné a už vůbec ne levné. Takže tu prodejní cenu si navyště o 2 mega ročně.
Karese
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Elixir
Aky zmysel ma naliat do servisu viac ako je nasledna hodnota auta pri predaji?
Ak mam k autu vztah a chcem aby dalej niekomu sluzilo, alebo ho potrebujem este istu dobu pouzivat tak OK. Ale pri okamzitom predaji po servise to nedava ekonomicky zmysel. To je lepsie ho predat pred servisom alebo v pripade nepojazdneho stavu na diely.
Ak mam k autu vztah a chcem aby dalej niekomu sluzilo, alebo ho potrebujem este istu dobu pouzivat tak OK. Ale pri okamzitom predaji po servise to nedava ekonomicky zmysel. To je lepsie ho predat pred servisom alebo v pripade nepojazdneho stavu na diely.
Barrichello
:-)
Jinak u těhle aut platí že bud si na tom musíš umět udělat hodně věcí sám nebo mít někoho šikovného kdo dělá za jiné ceny než ofiko servisy.
Jinak u těhle aut platí že bud si na tom musíš umět udělat hodně věcí sám nebo mít někoho šikovného kdo dělá za jiné ceny než ofiko servisy.
×
Sdílení komentáře
×