Novinky
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeLexus RZ dostal verzi, která dojede o desítky kilometrů dál. Už ale nezabírá všemi koly
39 komentářů
Karese
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Trofim Lysenko
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Karese
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Trofim Lysenko
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
flepper
0
Prečo ale zosmiešňuješ cudzie priezvisko ? Sa nevieš chovať slušne ? Kam ten svet dospel .....
Trofim Lysenko
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Karese
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Trofim Lysenko
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Anonym
0
to seš přeci ty, neomarxisa Hammuna 😄
Zetti
Z Toyoty vypadlo po dvou letech ze dvacítky berou 10 procent dojezdu?
To je pro mne novinka.
Co z nich jeste vypadne?
Už je to stejne jedno
To je pro mne novinka.
Co z nich jeste vypadne?
Už je to stejne jedno
Tak na větších kolech má větší spotřebu každé auto. Prius taky. Je to fyzikální zákon. Zákon o akceleraci a ohmuv zákon ti Toyota taky musí hlásit?
Prodejce je povinen ze zakona pri prodeji zbozi sdělit dulezite vlastnosti a ani ustne ani v prospektu dojezd velikost kol nebyl odliseny. Auto skutecne ukazovalo dojezd 411 km, ale jen po prvnim nabiti. Ani po aktualizaci sw, ktera mela dojezd zlepšit uz nikdy dojezd 400 km auto neukazalo. Toyota o dulezite vlastnosti auta lže. Ted je jasne ze toho dojezdu auto nemohlo nikdy dosahnout kvuli 20 palcovym kolům.
Ale notak. Každý ví, že větší kola zvyšují odpor a spotřebu. To uz musíme byt jako v USA, aby ti napsali, že nemáš dávat kočku do mikrovlnky nebo že nemáš strkat hřebík do zásuvky, jinak bys to udělal?
Američtí vědci zjistili, že lidé věří všemu, co zjistili američtí vědci. To sedí jak *** na hrnec vid. Každej utopista se v tom pozná 😄
No tak...průšvih je to, že ICE vozy umí bez problémů jezdit za normovanou spotřebu, PHEV a EV však mají dojezdy, či spotřeby naprosto utopistické.
Chceš říct, že ICE nemají vyšší spotrebu na větších kolech?
Za WLTP dokážu jezdit v pohodě, i níž, alespoň v létě, zima je horší, tam to jde jen na dálky. EV jsem měl jen v zimě a tam to asi ani dálka nezachrání, kdyz si topis.
Za WLTP dokážu jezdit v pohodě, i níž, alespoň v létě, zima je horší, tam to jde jen na dálky. EV jsem měl jen v zimě a tam to asi ani dálka nezachrání, kdyz si topis.
Nebudeme se tu bavit o běžných věcech vyplývajících z fyziky. Obecně řeším to, že zatímco ICE je schopno bez problémů dostát normovaným údajům, u EV to zdaleka neplatí a nebavíme se jen o příjemném jarním nebo podzimním počasí.
20 kola na bz nejsou o n8c vetsi nez 18.
https😐/pneukalkulacka.cz/?…
Oboje jsou rozmery bz4x a prospekt ani prodejce neuvadel dojezd podle kol. Pouze awd versus fwd.
https😐/pneukalkulacka.cz/?…
Oboje jsou rozmery bz4x a prospekt ani prodejce neuvadel dojezd podle kol. Pouze awd versus fwd.
Kolik je tedy reálný dojezd při běžném používání bez omezování se v klimakomfortu, vyhřívání sedaček, normální jízdě?
Ja jsem za necelý týden v zimě při denní teplotě pod nulou ( bylo tuším kolem -4 ) i s dalnicemi za cca 800km měl průměr 21 kWh. Spotreba byla vypocitana podle dobijeni, ne podle PP. PP myslim ukazoval neco kolem 23, uz nevim kolik to bylo, ale o neco vic nez byla dobita energie, coz mne preivapilo. Normálně při dodržování rychlostních limitů, topeni a vseho komfortu. Dojezd nejsem schopen říct, nenabijel jsem ani jednou do 100%.
Z testu RZ450e😒br />
"Toto je největší vada na kráse tohoto auta. Spotřeba se nakonec ustálila na 34 kWh/100 km. To je opravdu hodně. Pro srovnání, s Audi Q8 e-tron Sportback, které nepatří mezi nejúspornější elektromobily a navíc je o 2 třídy větší, jsem stejnou trasu za stejných podmínek jel se spotřebou 32,5 kWh/100 km."
Mimochodem jsem jezdil s ID4 GTX a při normální jízdě město meziměsto jsem to uměl se vším komfortem při +24 (tedy s puštěnou klimou) za 17kWh a dálnice kolem 20-23kWh podle profilu. A přes všechny možné výtky, které se na ID4 snesly, si to umím i představit.
P.S.: redakce tu v testu měla BZ a dojezd 270km, to je brutální rozdíl proti oficiálním údajům.
Mimochodem jsem jezdil s ID4 GTX a při normální jízdě město meziměsto jsem to uměl se vším komfortem při +24 (tedy s puštěnou klimou) za 17kWh a dálnice kolem 20-23kWh podle profilu. A přes všechny možné výtky, které se na ID4 snesly, si to umím i představit.
P.S.: redakce tu v testu měla BZ a dojezd 270km, to je brutální rozdíl proti oficiálním údajům.
A jeste malickost, porovnani rozmeru kol bz4x 18 a 20, rozdil je par mm. Ruzne disky neznamenaji ruznou velikost kol
https😐/pneukalkulacka.cz/?…
https😐/pneukalkulacka.cz/?…
Nejsou ta větší kola taky těžší? Ona hmotnost kol zraňuje dojezd víc než hmotnost naložená do auta. Kola se musí roztocit.
Buhvi jak a proc to je. Kdyz jsem to auto kupoval, 18 kola jeste nemely homologaci, nemam je v tp vubec zapsany. Mozna byl infotainment nastavenej na 18ky, mozna to ani prodejce nevěděl. Kolem toho auta je mlhy jak u zadnyho jinyho.
Trofim Lysenko
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Karese
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Trofim Lysenko
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Ja jsem tu 15 let jantare, od roku 2009, tak si spocti kolik je to prispevku na rok, na den, jestli mas aspon zakladni skolu
Trofim Lysenko
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Karese
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
kdybys aspon nelhal Hammuno, v 99 si tady nebyl ani omylemm a tahal si po dvorku PCHL ještě dřevěnýho kačera 😄
Karese
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Trofim Lysenko
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Othello
Fakt by mě zajímalo, když mají k dispozici pohon obou náprav, proč se rozhodli odstranit zrovna ten zadní ? :no:
Protože vzadu měli ten slabší motor? Protože zákazníci fwd preferuji, neboť desítky let jim automobilky troubily do hlavy, že nic lepšího neexistuje?
Pokud vím, tak bz4x 4x4 mají symetrické, tedy na každé nápravě 80 a 80kw. RZ to má 150 vpředu a 80 vzadu. Ale predokolka má 150kw vpředu. Takze nemají k dispozici 150kw vzadu, museli by ladit elektroniku a možná by se jim tam ani nevešel. Nevíme jestli mají stejné rozměry.
Karese
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.