Novinky

Zpět na článek

Nový SsangYong Torres EVX přijel do Česka: Má obří kufr a nízkou cenu

22 komentářů

Avatar - W.O. PRSCLEY
W.O. PRSCLEY
Když musíš SYM, tak musíš, Korejci jedou na vlně elektrodebility také.
Ovšem investované peníze se vám nevrátí zpět, a budete muset zdražit spalovací modely, což vám byznys zabije.
rtomas
Nerozumím, proč se neschopní korejští manažeři dopředu nezeptali českého génia. Ten přece všechno ví a vidí daleko do budoucnosti.
Nebo další důkaz, jak je snížená inteligence doprovázená hypertrofovaným egem.
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Oni se vás nezeptali, kámo?
Nebo Nebo
Jedou, dokonce ruší zadanejsi auto než právě elektromobil, tedy Hyundai N Performance. Ale Ioniq, který jsem v životě viděl snad jen jednou, budou dále vyrábět.
A to zdražení se uz dělá, aby z toho se dotují EV, třeba Octavia je dražší,aby VW zaplatilo nežádený Enyaq, u ktereho se letos stejně snížila výroba o 29%.
Renoo
Záruka na milion je teda slovo do pranice
Avatar - speedfred
speedfred
Keď som kupoval T Proace tak tam bola záruka 1M km alebo 5r.
Avatar - Mikesus
Mikesus
No vidíš. A bz4x má záruku na baterku 1M km nebo 10 let.
Avatar - speedfred
speedfred
To není zlé ale pre mňa také auto k ničomu.
Jiří Hurský
Lepší volba, než ta se spalovacím motorem 1.5 TGDi, spotřebou 10+ l/100 km a v poměru k velikosti a spotřebě auta směšně malou nádrží 50 litrů. Pokud bych na něj měl, určitě radši tu elektriku. Podotýkám, že jsem příznivcem spalovacích motorů, ale v tomto konkrétním případě pro běžné použití benzin smysl nedává - leda, že chcete AWD. Navíc cenový rozdíl srovnatelné výbavy proti benzinu s automatem jen lehce přes 100.000, 2 roky základní záruky na celé auto navíc, záruka na baterku rozhodně velkorysá, není podle mě o čem...
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
To auto působí líp než Čína.
steny007
takhle velké auta s takovou baterkou za tu cenu se slušnou výbavou žádná konkurence nenabízí :yes:
Avatar - xxc
xxc
nejake s prednym nahonom a razvorom vacsim ako 2680 mm sa urcite najde 😄
RaSuSK73
Pokial viem, tak za takuto cenu nie. Ani cinske. Ked o nejakom vies, daj prosim priklad.
RaSuSK73
To je pravda. No jedneho SSY so super pomerom cena / vlastnosti som mal. Po 7 mesiacoch som pochopil, ze nie som tak bohaty, aby som kupoval lacne veci a auto slo z baraku.
RaSuSK73
Cena tohto auta je fakt z rise snov - je velke, priestorne, vzdusne, s modernym dizajnom zvonka (ukradnutym z najmenej 3 aut), aj zvnutra (s nezmyselnym dotykovym ovladanim vsetkeho). Okopirovat a polepit karoseriu z existujucich veci a elektromechaniku nahradit tabletmi je totiz lacnejsie, ako vyvinut nieco vlastne. Ssangyong nikdy nemal nic vlastne, vsetky klucove komponenty boli licencovane. Ich auta su ako Lego - poskladane z kadecoho. To ale nie je nic zle. Horsie je, ked tu skladacku nevyladia, pretoze to ladenie komponentov do perfektne fungujuceho celku je dnes priserne drahe, zalezi na kazdom detaile a drobnosti. A prave s nevyladenymi komponentami ma SSY velky problem, prvykrat sa to naplno ukazalo na Korande a ako som si vsimol, aj na Torrese. Pouzitie poddimenzovanych mechanickych skupin je tiez uz velmi dobre zname, mnozia sa staznosti uzivatelov, ze spojka pohonu zadnej napravy sa akosi casto prehrieva, alebo zlyhania v podobe systemoveho zatekania do vsetkych novych aut (ze Korando) odstranovaneho slendrianskou upravou kusom plastu, ktory zrazi vykon klimy o tretinu. Novy Torres vykazuje presne rovnaky efekt nepredvidatelnosti reakcie na plyn ako Korando - niekedy je reakcia za pol sekundy, inokedy za 2 a pol, rovnako ako v Korande som citil, akoby mi preklzovala spojka, no bol to v meste prakticky stale odomknuty hydromenic v prevodovke (ze potom preco to tak zerie) atd. atd. atd.
Verili by ste teda elektrickemu, premiovo sa tvariacemu autu za tak nizku cenu ??? Ta cena opat poukazuje, ze za autom nie je ziadny intenzivny vyvoj a jedna sa o prachosprostu prerabku fosilie, nie ucelovo vyvinute elektroauto. Tento fakt uz kritizovalo zopar testerov, najvypuklejsie je to pri akceleracii na mokrej ceste, kde budgetove pneu v kombinacii s faktom, ze T EVX je predohrab stracaju trakciu prilis casto. Vsetci sa vyjadrili, ze to mal byt minimalne RWD (este lepsie AWD), nie FWD.
S nakupom T EVX by som bol velmi opatrny, hlavne po skusenostiach s Korandom, ta cena je naozaj podozrivo nizka. Rovnako vybaveny fosilny Torres 4x2 s manualom s cenou zacina na 27 tisic EUR, tato elektricka na 35 tisic. Nieco mi na tom smrdi, dokonca viac ako 5 rocna, nikdy neburana Octa VRS za 10k EUR v Ackach.
traveldrive
7000 rozdiel za elektro ti príde málo?
wings
To spalovacia verzia je prilis draha. 27tisic za po*ebanu uzranu 1.5 T-benzin, to je absurdita.
RaSuSK73
No ked podla reci z kazdej krcmy cena baterky tvori tristvrtiny ceny auta, tak tych 7000 prirazky je fakt malo.
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
to je hodně frustrace
pamatuji si podobné frustrace nějakého chlapíka tam od vás, který plival špínu na Mitsubishi 10 let a vrazil do aut krumpáč .... proč vy to tam na Slováči musíte všechno tak hrotit?
RaSuSK73
Nic nehrotim. Korando ma totalne sklamalo, podla recenzii kupa storocia, realita bola ale ina. Po 7 mesiacoch som ho vymenil za Vitaru.
Aleš Vlček
Proč všichni nadávájí na elektro auta? Cena 880 odečet kontroverzní dotace 200tis a doma nabíjím zadarmo ze solar + letošní náhrada za použití soukromého vozidla pro služební cestu je 7,7/kW, ale já to vlastně nabíjíme zadarmo... No není sranda jak o*** stát a být happy?
Dan Procházka
Podle mě nejde zároveň dotace (firemní) a využít náhradu soukromého vozidla.
Buď "je na IČO" a dotace a s (částečným) odpočtem DPH nebo soukromý ale bez dotace a s plným DPH.