Novinky
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeŠkoda otevřela nové centrum pro testování. Auta si budou připadat jako pod Kilimandžárem
21 komentářů
Freddka
1
Neco zajimavyho nebo specialniho POD tim velkym kopcem v africe? :-!
gil54
2
Tak minimálně se Mareš s chlapečkem nebudou muset trmácet až do Afriky, bude jim stačit dojet do Boleslavi. 😄
Anonym
Politici i vedení koncernu VW nám několik let kázali, že budoucnost je čistě elektrická, že spalovací motor je mrtvá technologie a že už je z pohledu automobilek rozhodnuto jít vytyčeným směrem a nesmíme se vracet zpět.
A hle, tisková zpráva Škody auto, že otevírá Simulační centrum.
"Nové Simulační centrum je vhodné pro komplexní testování systémů pohonu a termosystému vozů s benzinovými, naftovými, hybridními i plně elektrickými pohonnými jednotkami"
Benzínové jednotky na prvním místě a elektrické až na posledním?
A na propagační fotku dají Superb, čili auto se spalovacím motorem?
Jaké je vysvětlení?
A) Za zády politiků a vedení koncernu VW působila ve Škodě Auto partyzánská odbojová skupina, která se tajně scházela a plánovala další vývoj klasických spalovacích aut. Partyzánská odbojová skupina pak unesla členy představenstva koncernu VW a pod pohrůžkou násilí je donutila investovat peníze do Simulačního centra.
B) Politici v vedení koncernu VW lhali.
A hle, tisková zpráva Škody auto, že otevírá Simulační centrum.
"Nové Simulační centrum je vhodné pro komplexní testování systémů pohonu a termosystému vozů s benzinovými, naftovými, hybridními i plně elektrickými pohonnými jednotkami"
Benzínové jednotky na prvním místě a elektrické až na posledním?
A na propagační fotku dají Superb, čili auto se spalovacím motorem?
Jaké je vysvětlení?
A) Za zády politiků a vedení koncernu VW působila ve Škodě Auto partyzánská odbojová skupina, která se tajně scházela a plánovala další vývoj klasických spalovacích aut. Partyzánská odbojová skupina pak unesla členy představenstva koncernu VW a pod pohrůžkou násilí je donutila investovat peníze do Simulačního centra.
B) Politici v vedení koncernu VW lhali.
Trofim Lysenko
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Ty jsi "chytrej" pod každým příspěvkem. Jsi členem redakce, nebo zde svoji ynteligenci projevuje přímo pan majitel?
Trofim Lysenko
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Já bych řekl, že správně je za C) vedení koncernu VW říkalo to, co chtěli slyšet politici v EU a ve skutečnosti dělalo to, co vidělo jako pragmatické, tedy rozvoj všech druhů pohonů aby byli připravení na všechny alternativy vývoje. Výsledek je dnes vidět nikoliv na nějakém testovacím centru, ale v reálné nabídce motorizací VW a jeho značek, kdy mají vedle EV stále nejbohatší škálu ICE pohonů na trhu.
Hlavně - VW je globální koncern a otevřeně se mluvilo o tom, že Škoda převezme větší zodpovědnost za rozvoj spalovacích motorů, zejména /ale nejen / pro mimoevropské trhy.
Asi tak, úpadková technologie pro negroidy (rozuměj motory s vnitřním spalováním) byla svěřena protektorátní montovně, aby mohla být Říše čistě čistá elektrická (byť by to zatím bylo na plyn od soudruha Stalina (oprava: Putina!)).
I to je možné. Ale to by vedení koncernu neospravedlňovalo. Měli politikům jasně a veřejně vzkázat, že jejich plány jsou mimo realitu.
Šéfové VW upozorňovali jak Merkelovou, tak Scholze potažmo EU na neudržitelnost zákazu spalovacích motorů několikrát, vedení ostatních evropských automobilek jakbysmet. Vedení řady průmyslových gigantů nebo zemědělských a potravinářských firem po celé Evropě mnohokrát upozorňovalo na nesmyly, které se dějí ve jménu green-dealu. Politici EU i jednotlivých členských zemí dlouho nereagovali a podepisovali jeden nesmysl za druhým (dopad zákazu spalovacích motorů by byl ještě ten menší, zničení jádra v energetickém mixu, vytvoření závislosti na ruském plynu, na čínských solárech, nebo nesmyslné podmínky pro zemědělce hrozí daleko větší katastrofou a ještě větším ekonomickým zaostáváním Evropy než zákaz ICE). Teprve poslední 2-3 roky se začíná zvedat odpor na který řada politiků (jak lokálně, tak v EU) začíná reagovat a bude muset reagovat daleko razantněji a pokud ne, tak budou ve volbách smetení do propadliště dějin. Takže co se týče nějaké viny za současný stav, tak je jednoznačně na straně politiků a jejich voličů, tlak ze strany voličů byl dlouho žádný nebo jen minimální. Uvidíme co se změní po dalších volbách. Protože jsme v demokracii, tak jediná cesta je dobře si pamatovat co který politik či strana hlásali před 5, 10 lety, jaké zákony či akty podepsali a sečíst jim to ve volbách. Automobilky i jiné průmyslové a zemědělské podniky dělají jenom svůj byznys v rámci pravidel, které nastavují politici a ti za ta pravidla také musí nést plnou odpovědnost. Vyčítat něco šéfům automobilek je nesmysl.
Barry Lyndon
Jako by prý tam bylo něco uvolněného, resp. mělo auto najeto x set tisíc km. Stěžují si na to testeři i lidé v diskuzích. Je to tak prý i s těmi slavnými DCC+. Už jste s tím někdo jel?
Arese
...místní antiškoda hatery, kteří nám zde s oblibou káží, jak je Škoda Auto jenom koncernová montovna! 😒]
rohYpnol
Já měl zato, že auta testují na zákaznících!!!
Teď s MIB 4 už by to na 4-tý pokus mohlo vyjít 😒]
Teď s MIB 4 už by to na 4-tý pokus mohlo vyjít 😒]
rohYpnol
Obdobné vývojové centrum má VW v Bratislavě. Takže co je na tom tak mimořádného....?!?
Tady v tom jim mimořádně Brusel nadiktuje, že nemaj dělat Oktavku TDI 4x4 😒]
Střílíš do vlastní nohy.
Však to říkáš ty a on to jen potvrzuje. Te jim.bruswl nadiktoval, že nesmí octavku tdi 4x4, jiné modely klidně.
Vůbec jsi nepochopil...
A ano, tvrdím, že za ukončením Octavie TDI awd je omezování a zákazy EU. Stejně jako u Disteru dCi, stejně jako u Berlinga/Riftera hdi a dalších a dalších.
A ano, tvrdím, že za ukončením Octavie TDI awd je omezování a zákazy EU. Stejně jako u Disteru dCi, stejně jako u Berlinga/Riftera hdi a dalších a dalších.
Diesel do 3,5 tuny je daňový omyl vídaný takřka výhradně na evropském kontinentu. Ty nemají dělat z vyššího principu mravního, ne jen kvůli Bruselu 😁 .