Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Malá SUV jsou v Česku hit. Přitom o nich před 20 lety nikdo nevěděl

35 komentářů

Nebo Nebo
Protože je škoda nevyráběla.
Avatar - pradeda777
pradeda777
Ále houno....je to prosté...lidé zbohatli a můžou si dovolit daleko dražší auta. Jen se podívejte na sebe a kolem sebe.... 😒]
kesumb
presne tak, operak na Golfa vyjde na dve az ctyri nevypity piva v hospode denne. A presto tu panadol se skvarkem vypravi o zly eu co vsecko zdrazuje..
ryccardo
Jenze ono to tak je. Kdyby EU nediktovala co vsechno za elektroniku a asistenty musi automobilka do auta nacpat a nehnaly by se emise na hranice moznosti, tak by mohla byt auta levnejsi.
Avatar - Mikesus
Mikesus
A kdyz by ignorovali bezpečnostní standardy a dělala se auta z papíru, byla by ještě levnější. Taky by mohli dát levnější pneumatiky, které nedrží na silnici, taky proč by se vůbec měl dávat katalyzátor, taky to prozrazuje.
ryccardo
Prestan si hrat na primitiva a tahat tyhle demagogicky kecy. O autech z papiru vubec nebyla rec. Takze zkus znova a lepe! Co auta s urovni elektroniky a emisi odpovidajici roku rekneme 2014? Jsou to bezpecna moderni auta bez zbytecnych nesmyslu a zaroven poskytujici vse co ridic potrebuje. Osobne mam auto z roku 2009 a jediny co mi kdy chybelo jsou ventilovany sedacky jinak nic. Klidne bych si takove auto znova koupil. Nechci brake asist, line asist, hlidani unavy, pripojeni na internet atd.
Johnn
A co třeba hlídání příčného provozu při couvani z parkovacích místa? Za mně užitečné. A auto bez toho nechci.
Rezna
Zbytecna chujovina.....ale proc ne, za priplatek. V zakladu by si vsechny tyhel asi asistenty mohli odpustit.
Avatar - Mikesus
Mikesus
Jelikož jsou tu čím dál víc točvolanti, kteří se neudrží ani v pruhu a důkazem je jak nadávají na ty pipajici asistenty, že bohužel už jsou tyhle asistenti potřeba.
Kdyz by zvládli se udržet ve svém pruhu, ten system pipat nebude.
ryccardo
Ty mas zrovna co rikat ty koste. Jediny kdo si na letisti orval naraznik si byl ty, takze radsi sklapni ty tocvolente. Tak ti nemeli dat vubec papiry jestli bez asistentu neumis. Neber ale jako standard ze takovych pitomcu jsou plne cesty.
Avatar - Mikesus
Mikesus
Ja jsem žádný naraznik neorval. Co zase mektas? Že ty si pleteš corollu a camry? Víš o tom, ze to jsou dost rozdílná auta? Jedno je sedan a druhý kombik. To asi pozná i 4lete dítě.
ryccardo
Fakt si s tou Corollou nevyletel z plochy ven a neryl si naraznikem travu? Tak kdo to teda myslis byl? 😉
Avatar - Mikesus
Mikesus
Ne nevyletel. To byla camry a tuším že i ta trojka.
Avatar - Mikesus
Mikesus
https😐/blog.auto.cz/…eslova-ofenziva/

Ten tocvolant v corolle mel hned za machim nejrychlejší cas ve slalomu. A ještě s respektem, protoze seděl jako spolujezdec při měření a byl i v ty camry, kdyz si ten výlet udělala. Tohle je fakt fail, mas tam i fotky. Co tam máš dál?
Avatar - Ozzman
Ozzman
Ne, vyletela Camry.
Avatar - Mikesus
Mikesus
Však vypadá stejně jako kombikova corolla, tak se to může plést.
ryccardo
Aha tak v tom pripade sorry. Ty jsi ridic prvni tridy. Fakt je ze si uz presne po 5 letech nepamatuju jestli to bylo kombi nebo sedan.
Avatar - Anonym
Anonym
😄 😄 😄 😄 😄 😄 😄


A to aby tu točvolanti nebyli docílíme tím, že povinně zavedeme dalších 415 asistentů

Tak to jo 😄 😄 😄 😄
Johnn
Pokud s Tebou je vždy spolujezdec, který ti ukáže, že můžeš vycouvat do silnice, tak je to pro tebe zbytečné.

Ano jsou zbytečnosti, které nejsou potřeba a zbytečně prodražují auta a opravy. Vyhřívaná přední skla ( spoustu let jsem sklo neškrábal, jen jsou v některých vozidlech zbytečně v předním skle překážející drátky), oslňující světla (jejich automatika zatím nedokáže ve všech situacích nahradit rozhodnutí člověka, tudíž nebezpečné), atd...
ryccardo
V poradku. Tak si to kup v ramci vybavy. Ne kazdy to potrebuje, ale narizovat to povinne asi neni nutny ne?
Avatar - Mikesus
Mikesus
No poses o asistenčních systémech, které pomáhají stejně jako ta pevná ocel. Jen na rozdíl od ní přijdou na řadu před ní a ona pak třeba nemusí odvádět svou práci, nebo v takove míře. Je to úplně to samé. Včetně těch pneumatik.
No a co ten katalyzátor? Taky prodrazuje zbytečně auto.
2014 říkáš jo? Já myslel, že je to již za hranicí fyzikálních možnosti a je potřeba to obcházet a zmírňovat. Přeci nebudeme srovnavat normy s celým světem, že,
https😐/cs.m.wikipedia.org/wiki/Dieselgate
https😐/ct24.ceskatelevize.cz/…sou-mekci-345851
ryccardo
Katalyzator je v autech uz dobre 30 let, takze nevim proc ho resis. Zbytek tveho blabolu moc nechapu. Koncici modely aut jsou hlavne v EU. Ve zbytku sveta se pak normalne vyrabeji dal.
Avatar - Anonym
Anonym
kdyby 30 😊 první katalyzátor měly v roce 1974 Cadillacy a Oldsmobile, to je věc stará 50 let 😄
Avatar - Anonym
Anonym
Pevná ocel made in china o síle 0000000 mm, jasná věc.

prosím tě, bež se někdy podívat na sraz veteránů jak vypadá pevná ocel, bud té dobroty 😄
Avatar - Anonym
Anonym
ty levnější penumatiky si tam dávaj lidi co kupují i na výkonná a luxusní auta čínský pneu ze slisovaný tmy.
Takže nemusíš mít strach, tuhle sem potkal SUV Mercedes staří max 5 let na penu Gripmax 😄
Avatar - Emel
Emel
To samo o sobě není důvod pro příklon k SUV. Ale takhle... když člověk vidí Kamiq, tak ono je to vlastně celkem normální auto (proporcema).
Uživatel_5799291
Absolutně tomuto trendu nerozumím. Kufry jsou menší jak u hatchbacků, schopnosti v terénu o ničem. Vzhledově jsou všechny stejné nafouklé a o ničem. Prakticky v ničem nevynikají. Smutné
ptr078
Vynikaju v nakladoch na kupu a udrzbu, hlavne cenovy rozdiel v pneumatikach je velky. Sa pozri v akom stadiu a na com jazdi vatsina suv. Sused ma x7, zena x5, jazdia na slikoch. Ked si z nich robim srandu, vyplakava, ci mam predstavu, kolko taka guma stoji 😂
Avatar - kosmonaut
kosmonaut
mimochodem to co popisuješ je opravdu vizuální děs a hrůza, nenapadá mě debilnější kombinace než SUV na nízkoprofilech. Dokonce i na Géčku, to je pak úplná katastrofa. Nedávno jsem ve městě (kde jinde) potkal toho posledního Defendera, vyleštěného do alejuja, se šnorchlem, žebříkem a zahradou na střeše. Pneumatiky byli na těch kolech jak od trakaře snad jen namalované.
Avatar - Emel
Emel
Tady je ale řeč o malých SUV. Kamiq jezdí 205/60R16 nebo 205/55R17... to mi přijde jako super kompromis (můžeš mít adekvátně velká kola, na kterých je dost gumy, dobře to vypadá a přitom nestojí nesmysl).
Miroslav Miki
Mám Nissan Q,dobře se mi nastupuje,auto je vyšší,tím je i lepší přehled. :yes: Jiné už bych nechtěl
Avatar - Mikesus
Mikesus
Z SUV ale není lépe vidět. u těch malých těch pár cm vůbec v provozu nedává výhodu. A u těch velkých zas vidíš lépe do dálky, ale kolem auta není vidět vůbec nic.
Ale to nastupování, to určitě u SUV je vyhoda
traveldrive
Ak tam nemáš 30 cm široké prahy, to sa výhoda väčšej výšky stráca. A ak dvere nekryjú celé prahy, špinavé nohavice ťa naserú každú chvíľu.
Avatar - Anonym
Anonym
Charger nebo Rolls sou vysocí jako některé ty psudo suv (v reálu mírně zvýšené hatchbacky) a naopak Jaguar je proti velkému SUV povoliční na výšku, takže nemusí mít 1457 asistnetů aby projel zatáčku 90kou 😄
traveldrive
To môžem povedať o svojom Berlingu, ak tvrdíš to isté o SUV od Nissanu, buď klameš, alebo si v ničom inom ešte nesedel. V tomto smere sú naideálnejšími MPV, ktorých je ako šafránu.