Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Video: Tatra 700 poslední s osmiválcem za zadními koly

Posledním pokusem o záchranu výroby osobních vozů v Kopřivnici se stal typ Tatra 700. V roce 1996 proběhla v pražském hotelu Hilton grandiózní prezentace, ale ta byla spíše labutí písní výroby osobních vozů v severomoravské automobilce.
Zpět na článek
7. 7. 2007 21:58
neregistrovaný "Felotron"
7. 7. 2007 22:09
9. 7. 2007 10:09
7. 7. 2007 23:21
neregistrovaný "Dan"
7. 7. 2007 23:27
8. 7. 2007 10:08
neregistrovaný "grc"
8. 7. 2007 08:53
neregistrovaný "Felotron"
8. 7. 2007 09:47
neregistrovaný "tom"
8. 7. 2007 13:01
neregistrovaný "Felotron"
8. 7. 2007 19:30
neregistrovaný "Felotron"
8. 7. 2007 00:58
neregistrovaný "jan"
8. 7. 2007 09:18
neregistrovaný "Jyrki"
8. 7. 2007 09:18
neregistrovaný "Jyrki"
8. 7. 2007 09:19
neregistrovaný "Jyrki"
8. 7. 2007 11:25
neregistrovaný "mamlas"
8. 7. 2007 09:21
neregistrovaný "kuba"
8. 7. 2007 09:40
neregistrovaný "tom"
8. 7. 2007 10:56
neregistrovaný "king"
8. 7. 2007 11:09
neregistrovaný "PREMDA"
8. 7. 2007 12:39
neregistrovaný "jan"
8. 7. 2007 13:18
anonym
8. 7. 2007 15:24
anonym
8. 7. 2007 17:32
neregistrovaný "PREMDA"
8. 7. 2007 19:02
neregistrovaný "jan"
8. 7. 2007 19:31
neregistrovaný "PREMDA"
8. 7. 2007 19:34
neregistrovaný "PREMDA"
8. 7. 2007 19:28
neregistrovaný "PREMDA"
8. 7. 2007 20:50
anonym
8. 7. 2007 20:51
neregistrovaný "tatrovak"
9. 7. 2007 01:59
neregistrovaný "petrt"
9. 7. 2007 11:14
neregistrovaný "Fitipaldi"
9. 7. 2007 11:47
neregistrovaný "tatrovak"
9. 7. 2007 19:39
neregistrovaný "xl"
10. 7. 2007 00:02
neregistrovaný "Moat"
2. 11. 2008 22:39
neregistrovaný "kadlátko"
neregistrovaný "Felotron"
7. 7. 2007 21:58
Tatra
Ja chci Tatru!!!!!!!!!! >:-[]

Tohle jsem rikaval uz ve skolce a rikam to zase. Snad me nekdo mou prosbu vyslysi a obnovi produkci osobnich automobilu TATRA
Rozbalit vlákno
5
7. 7. 2007 22:09
Re: Tatra
No, bohužiaľ to nie je sveoznáma značka, takže už asi nie je šanca ani na to, aby ju zachránili nejakí Číňania. ;-\
9. 7. 2007 10:09
Re: Tatra
Ako si na to prisiel, ze Tatra nie je svetoznama znacka? Mozno zabudnuta, ale svetova rozhodne je.
neregistrovaný "Dan"
7. 7. 2007 23:21
Re: Tatra
Já jí chci taky!!
Úplně Tě chápu. Kdysi měl táta T603 a od tý doby jsem do nich zamilovanej. Nedávbno jsem měl možnost se svézt v T700. Musím říct, že se mi to velmi líbilo. Nejvíce zvuk motoru. Je škoda, že to politici ubili.
Zrovna jsem dneska šel ve Varech a koukal jsem jak se tam točí Audiny a vozí celebrity na MFF. Tak jsem si povzdechl jaké by to bylo pěkné, kdyby je vozily české auta...třeba nějaký nový Tatrovky. Jaká by to pak byla reprezentace ČR a pro zahraniční VIP i nová zkušenost a zajímavost. To je ale jen sen,což je ovšem škoda.
7. 7. 2007 23:27
Re: Tatra
Mě by spíš, zajímalo, jaký to má jízdní vlastnosti. Je to obratné? Naklání se? Je cítit záď v zatáčce? Odezva volantu, přesnost řazení? Hladina hluku, pohodlí? Podvozek je komfortní, nebo tužší. Vůbec o tom autě nemám vytvořenou představu jaké je.
S tou výrobou, to je dost nereálné. To je jako zfleku postavit S-klase.
neregistrovaný "grc"
8. 7. 2007 10:08
Re: Tatra
Tak jazdné vlastnosti Tatri613/700 (obe aftá sú na 99%rovnaké ;-\ ) obratné je tak ako každé iné 5metrové afto, náklána sa ako opitý štangista >:D , ale zato ked sa s nou ide na doraz tak sa kusne o asfalt drží stomu ako muslim viery :yes: (dá sa snou pekne vyšantiť a prehnať aj nejaké to hothatch) no presnosť radenie je no nedá sa to moc rovnať s dnešnou WV konfekciou.... hladina hlku dobrá, najmä ten vzduchom chladený osemvalec za chrbto robí parádu!!!! a odpruženie je konfortné, hltač všetkých možných rovností a nerovností, jedinú veľkú vadu v dnešnej dobe toho auta sú brzdy, no ked sa ide 230 musí sa počítať že to trocha dlhšie brzdí >:D
ináč mrkni web: w. TATRAPORTAL . sk
8. 7. 2007 00:02
Zahranicny kapital
Bez zahranicneho kapitalu a know-how to jednoducho neide :-( Tatra sama nevstane z popola, pomohol by len silny partner - tak ako VW postavil Skodu na nohy :yes:
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "Felotron"
8. 7. 2007 08:53
Re: Zahranicny kapital
Jenze tim Skoda ztratila vlastni tvar a pro me tim i cenu. Teoreticky by to nejak pomaloucku jit mohlo - proste na ukor ceny a vyspelosti techniky. Ale slo by to...

Radsi bych dal 600 000,- za fungl novou T700 nez za Oktavku bez vybavy... Ale asi bych ji musel nechat predelat na plyn O:-) ...to bych ji nemohl udelat ;-)
neregistrovaný "tom"
8. 7. 2007 09:47
Re: Zahranicny kapital
skoda by dneska bez VW vyrabela sekacky. Ono patriotismus je pekna vec ale ja strasne pochybuji ze nekdo kdo ma na vyber mezi mazda6, passat a nejakym z facelitengovanym favoritem nebo tou obludou od tatry, si vybral nase auta. POchybuji ze by se skoda dostala vubec na uroven dnesni Lady
neregistrovaný "Felotron"
8. 7. 2007 13:01
Re: Zahranicny kapital
Je to vsechno otazka. Treba by Skoda tenkrat dokazala to, co dnes Renault s Loganem. Ale vim, ze je to jen uvaha a bylo by k tomu potreba ku*evsky stesti. Mozna by to skoncilo totalnim krachem, ale na druhou stranu - co je dnes Skoda? Montazni dilna koncernovych veci, ktere se lisi jen designem karoserie - a to ne moc... :/

Kazdy ma na to pohled svuj... a ja se chystam pristi rok koupit Jawu 650 - at podporim domaciho vyrobce :-!
8. 7. 2007 16:05
Re: Zahranicny kapital
:\pozor motor je Rotax ;-)
neregistrovaný "Felotron"
8. 7. 2007 19:30
Re: Zahranicny kapital
Vim a taky mi to vadi - ale neda se nic delat... Skoda ze ji nedali motor od Jawy Divisov - taky maji 650 vodnika... a navic s sestikvaltem :'-(
neregistrovaný "jan"
8. 7. 2007 00:58
.
tu T700 presentovali z 20letym spozdenim, klausovy by asi moc drncala :)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Jyrki"
8. 7. 2007 09:18
Tatra byla vyborna
T700 byla v pasivni bezpecnosti na tak vysoke urovni, ze nabizela stejnou miru bezpeci jako zahranicni prestizni vozy a to bez airbagu. V Tatre uz tenkrat testovali novy osmivalec s oznacenim tusim 623, ktery byl vodou chlazeny. Prvni hrebicek do rakve Tatry udelali jiz komunisti se svym planovanym hospodarstvi kdy diktovali autmobolikam kdy a jaky model budou delat. Silene nam tak zaostali subdodavatele jak Tatry, tak Skodovky. Tatra na zacatku osmdesatych let uvazovala o mensim vozu, udajne s sestivalcovym boxerem, ale vyroba byla z UV zamitnuta. To ze Tatre chybel vuz pro sirsi masy, byl take duvod proc Tatra nebyla natolik zivotaschopna a zajimava pro zahranicni kupce po jejim vyvrzeni do konkurencniho prostredi. Navic Zemanova vlada slibila odber Tatrovek, pokud Tatra prijde s novym modelem. Tatra predvedla novy model T700, coz bylo maximum jejich moznosti v te dobe a Zeman slib nesplnil a koupil si do vlady Audiny, Mercedesy a jine. Vsechny politiky bych nechal povesit za vlastizradu!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Jyrki"
8. 7. 2007 09:18
Tatra byla vyborna
T700 byla v pasivni bezpecnosti na tak vysoke urovni, ze nabizela stejnou miru bezpeci jako zahranicni prestizni vozy a to bez airbagu. V Tatre uz tenkrat testovali novy osmivalec s oznacenim tusim 623, ktery byl vodou chlazeny. Prvni hrebicek do rakve Tatry udelali jiz komunisti se svym planovanym hospodarstvi kdy diktovali autmobolikam kdy a jaky model budou delat. Silene nam tak zaostali subdodavatele jak Tatry, tak Skodovky.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Jyrki"
8. 7. 2007 09:19
Tatra byla vyborna II
Tatra na zacatku osmdesatych let uvazovala o mensim vozu, udajne s sestivalcovym boxerem, ale vyroba byla z UV zamitnuta. To ze Tatre chybel vuz pro sirsi masy, byl take duvod proc Tatra nebyla natolik zivotaschopna a zajimava pro zahranicni kupce po jejim vyvrzeni do konkurencniho prostredi. Navic Zemanova vlada slibila odber Tatrovek, pokud Tatra prijde s novym modelem. Tatra predvedla novy model T700, coz bylo maximum jejich moznosti v te dobe a Zeman slib nesplnil a koupil si do vlady Audiny, Mercedesy a jine. Vsechny politiky bych nechal povesit za vlastizradu!
Rozbalit vlákno
2
8. 7. 2007 11:01
Re: Tatra byla vyborna II
Pokud si dobre pamatuji, Zeman chtel koupit Tatry, ale neproslo to. Nakonec to byl prave Zeman, ktery v Tatre jezdil.
neregistrovaný "mamlas"
8. 7. 2007 11:25
Re: Tatra byla vyborna II
Počáteční studie T 613 v letech 1967-68 šly přes 603 X => 603 X2 => 613. V konečné podobě byla koncepce T 613 založena na reprezentačním charakteru vozidla s vysokými požadavky na dynamiku, kterým pak byly podřízeny všechny další parametry. Včetně užitné hodnoty a ekonomie provozu. Abychom si to neidealizovali, tak T 613 - 3 měla 123 kW z 8V při 3,5l a pohotovostní 1690 kg, což dávalo max. 190 km/h, z 0-100 za 11,4 s, při průměru 12,9 l / 100 km. T 613E měla 96 kW z 6V při 2,6l a pohotovostní 1590 kg, což dávalo max. 160 km/h, z 0-100 za 14,6 s, při průměru 10,4 l / 100 km. O problémech s vnějším a vnitřním hlukem, větráním a topením, korozivostí, atd. , raději nemluvě. Za této situace vznikala v letech 1985-1986 koncepce T 625. Vodou chlazený motor ing Zajíce, s vazbou na koncepci motoru Š 720 ing Fiedermuce, byl navržen ve variantách 3,5/8V, 4,0/8V, 2,6/6V, 2,0/4V. Koncepce vozu, měla na rozdíl od T 613, daleko víc sledovat ekonomii jak samotné výroby, tak provozu vozidla. Nicméně, požadavek na vývoj jednoho typu vozu ve stupních speciál = státní reprezentace, standart = služební vůz, ekonom = taxi, byla natolik nesmyslná myšlenka, že ti více příčetní konstruktéři sice zpracovali co se dalo, ale zároveň chápali, že to nelze postavit. Ani pro tehdejší vládu, ale ani proti ní. Prostě to nejde technicky. Alternativně tedy napřed vznikla sanitka na T 613, aby byl zároveň předložen projekt a maketa mikrobusu s motoren T 625 vpředu, v provedení 4 x 2 a 4 x 4. Bylo na bíle dni, že s technokogií Tatry a komponenty na bázi příslušenství Favorita, lze tak maximálně stavět dodávku, ale těžko konkurenci MB, BMW atd. Po roce 1989, navíc Tatra zrušila jak pražskou konstrukci, kde vznikala koncepce vozidel, takže přišla o významnou část konstrukčního potenciálu, tak zároveň došlo i k odchodu klíčových pracovníků vývoje v Kopřivnici. To, co v Tatře zbylo, stačilo tak akorát na T 700. Takový lepší tuning T 613, ale bohužel nic víc. Je tu jistá analogie s GAZem, se kterým měla Tatra styky a vedoucí konstruktéři se navštěvovali. V Gorkém byla situace kolem modernizace Volhy stejně ztracená, jako kolem T 613 v Příboře. Ale zatímco v GAZu, došlo posléze k přechodu na výrobu mikrobusu Gazely, tak v Tatře ne. A nutno přiznat, ačkoliv jsem tehdy za mikrobus v Tatře dýchal, že z dnešního pohledu, byla podobná cesta neprůchodná už jen z důvodu výrobní kapacity Příbora, tedy pouhých 1000 vozů / ročně. Smiřme se tedy s konstatováním, že ač byla koncepce se vzduchem chlazeným motorem vzadu v leččems unikátní a neměla přímého konkurenta v podobě jiného výrobce vozů takové koncepce, tak čas dohnal její přednosti a nevyřešil její nedostatky. Reprezentační osobní vozy Tatra, budou vždy tvořit naší technickou historii, ale budoucnost Tatry, leží jinde.
neregistrovaný "kuba"
8. 7. 2007 09:21
sedí tam půlka parlamentu...
seděla tam půlka parlamentu a nikdo z nich si to auto nekoupil... tomu říkám podpora domácího průmyslu
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "tom"
8. 7. 2007 09:40
Re: sedí tam půlka parlamentu...
i ja bych se stdel vtom aute jezdit, vzdyt vypada prestrasne.
Putin je velky patriot a tez si nesedne do volgy
neregistrovaný "king"
8. 7. 2007 10:56
))
nechapal jsem jak nekomu muze vadit napr. nektery cudlik v jaguaru, ktery se da najit ve fordu. pochopil jsem, kdyz se nektere veci z interieru tatry daly najit ve favoritu a nasledne i v s1203
t700 byla hezka, ale na svou dobu zastarala
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "PREMDA"
8. 7. 2007 11:09
VYHODNA INVESTICE
VW se snazi prosadit v segmentu luxusnich znacek. Phaeton je neuspesny, protoze ma na kapote VW. Lide si zkratka nekoupi luxusni VW. Koupi TATRY by VW ziskal luxusni znacku s ohromnou historii a image pro zapadoevropana nedosazitelneho vozu. Navic jsou cesi znami jako dobri konstrukteri/monteri automobilu s nizkymi naklady na praci. Jde o ohromnou investici, ale verim, ze by se vyplatila, zajmena, pokud by VW byl pouze tichym spolecnikem.
Rozbalit vlákno
11
neregistrovaný "jan"
8. 7. 2007 12:39
Re: VYHODNA INVESTICE
to bylo vsechno myslene ironicky? cesi jsou znami jako dobri konstrukteri? kde? to jsem zatim slysel jen unas v CZ, a vzdy mi v dilne moje auto vic rozbili jak opravili.
Phaeton je vedle BMW, MB neuspesny ale v evrope proda vic aut jak Lexus nebo jaguar. Vzit neznamou znacku, ktera Tatra mezinarodne beze sporu je by nemelo vubec zadny vyznam, navic slavisticke nazvy jsou ve svete prodejni zabijak, to je jak kdyby philips zacal svoje TV prodavat pod jmenem Orava nebo Tesla.
anonym
8. 7. 2007 13:18
Re: VYHODNA INVESTICE
Tatra tedy není ani v Evropě neznámá... Byly jen 3 zančky s tzv. aerodesignem... Tatra, Saab a Voison... A všechny 3 jsou velmi známé... A jestli ty neznáš Voison, nechytrač a autech, nerozumíš jim!!!
anonym
8. 7. 2007 15:24
Re: VYHODNA INVESTICE
Nechci být zlomyslný, ale ... O tom aerodesignu to možná platilo od T 77 / 1933 (Dr. Ing. Hans Ledwinka, ing. Erich Übelacker a Ledwinkův mladší syn Erich) až k T 603 / 1952 (karoserie architekt František Kardaus a konstruktér Vladimír Popelář, motor Ing. Julius Mackerle). T 613 /1968 měla karoserii od italské Vignale, která generovala u Tatry cx okolo neuvěřitelných 0,48. O vztlakových poměrech a přívodu vzduchu k chlazení, se dá maximálně napsat, že to byl aerodesign naruby. V době T 613 se už prostě bohužel nedá mluvit o tradičním aerodynamickém tvaru Tatry.
neregistrovaný "PREMDA"
8. 7. 2007 17:32
Re: VYHODNA INVESTICE
TATRA je stale znamou znackou. Asi moc necestujes a soucasne nevis moc o autech. Phaeton je ve svy tride propadak. Jmeno TATRA by bylo v luxusni tride mnohem prodejnejsi nez Volkswagen. S poradnou reklamni kampani by slo o trhak. Volkswagenu zadna kampan nepomuze, zustane vzdy jen Volkswagenem. Navic mluvime o levnejsi pracovni sile nez v Nemecku. Pokud si chce nejaka znacka vytvorit luxusni znacku, stejne jako Toyota vytvorila Lexus, Nissan vytvoril Infiniti, a Honda Acuru, TATRA je vybornym kandidatem.
neregistrovaný "jan"
8. 7. 2007 19:02
Re: VYHODNA INVESTICE
cestuji po svete a i ziju na zapade. Znacku tatra na zapade nezna 99% obyvatelstva stejne jak nic nevi o jeji relativne zajimave predvalecne (hans ledwinka) historii. Drtiva vetsina nemcu ani nevi kdo jsou sudetaci, stejne jak anglicane nevi jaky je rozdil mezi polaky, cechy, rumuny, ukrajinci. Kdyz jsem byl v USA tak mne jeden presvedcoval ze BMW je odvozene od slova British. Samozrejme, ze nejaka mala skupina nadsencu aut bude vedet co je Tatra, ale celosvetove se v automobilismu (hlavne USA a asii) prodavaji lip auta s germanskymi jmenami jako napr. daimler, maybach ktere pripominaji tradici a kvalitu vedle toho by tatra znela skutecne srandovne - nazev spis pripomina podobne jak u volgy socialismus. O dobre pracovni sile je uplny nesmysl mluvit i na vyvoji skoda pracuji hlavne VW ing. a designeri, tim jmenem si koupili tovarny a lehky vstup do vychodni evropy z daciou by dokazali taky vyrabet oktavii.
neregistrovaný "PREMDA"
8. 7. 2007 19:31
Re: VYHODNA INVESTICE
Presne takhle jsem to myslel
neregistrovaný "PREMDA"
8. 7. 2007 19:34
Re: VYHODNA INVESTICE
V USA, state Virginia, snad v Dulles?? To je jasne, ze tam TATRU moc lidi nezna. Spis mluvim o Evrope. Take jsem psal o poradne reklame, oziveni historie. Lepsiho na pristi luxusni znacku v Evrope nenajdes.
Avatar - Special-line
8. 7. 2007 18:54
Re: VYHODNA INVESTICE
To teda jsme známí jako dobří konstruktéři. Neporovnávej to s mechanikama který sotva udělali učňák.
Už od nejzašších dob vždy český průmysl překvapoval svět netradičními řešeními. Ať už to byly aerodynamické Tatry, Tatry na Dakaru, LIAZky na okruhu, Škdoovky na sotěžích, nebo plochodrážni Jawy. Výčet úspěchů je nepochybně dost rozsáhlý. A to není je u aut ale u pneumatik Barum, svíček PAL (BRISK) atd.
Škoda že tohle všechno utrpělo za komunistů a díky tomu také někde zcela upadlo.
Ale jedno je jisté nikdy by se bez umu a nadšení našich lidí a bez dobrých vlastností výrobků nepodařilo vítězit na okruzích a Dakaru s kamióny, porážet s 1300ccm škodovkama cizí dvoulitry, vyvinout a vyrábět v těžkých ekonomických podmínkách podniku tahač Škoda (LIAZ) Xena a nadále být na špici v plochodrážním sportu.
neregistrovaný "PREMDA"
8. 7. 2007 19:28
Re: VYHODNA INVESTICE
Presne takhle jsem to myslel
anonym
8. 7. 2007 20:50
Re: VYHODNA INVESTICE
A jestli je ti to malo tak kukni na t603-marathon.wz.cz
neregistrovaný "tatrovak"
8. 7. 2007 20:51
Re: VYHODNA INVESTICE
A jestli je ti to malo tak kukni na t603-marathon.wz.cz
neregistrovaný "petrt"
9. 7. 2007 01:59
Komouši
Tatru zničili komunisti, nikdo jiný. Ne že dali hřebíček do rakve, oni rakev vyrobili a zatloukli uplně sami. Ta ztráta v technologiích se po roce 89 už nedala dohnat. V tu dobu byl v této třídě už dost zastaralej a nespolehlivej i Jag XJ, ale pořád byl o galaxii před 613. Ve všem. U 613 byl problem i tak základní věc jako klima a airbag. Udělat z 613 konkurenceschopné auto bylo už nemožné, těch pár podivínů co by si ji možná koupilo by ji nezachránilo. To že je vzadu místo jak v obýváku a motor pěkně hučí by ani náhodou nestačilo.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Fitipaldi"
9. 7. 2007 11:14
většina lidí jsou chudáci
Proto šanci na úspěch mají jen menší auta v obrovských sériích. Velká auta, s velkým výkonem, spotřebou, a celkově vyšší složitostí a náklady se těžko může podařit prosadit na trhu. U milionových serií i při minimální marži bude úspěch vyšší než při prodeji superdrahého vozidla i když technicky vyspělého. V dobách i uměle vytvořené ropné krize se kouká úplně na všechno. Dalším problémem je, že z TATRY utekli klíčoví lidé, konstruktéři a to platí i u jiných firem. Bez kvalifikovaných lidí to tu můžou zavřít všechno.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "tatrovak"
9. 7. 2007 11:47
utek
Mam dojem,ze i ty Fitipaldy jsi utekl ke konkurenci. :'-(
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "xl"
9. 7. 2007 19:39
Tatra 70000000
Jezismarja,lidi nemate oci a nerozumite
technice????????Vzdyt je to auto jedna
jedina katastrofa!!Jenom opatrny lifting
jak to delala VOLHA desetileti!A ta hrozna
palubka s autoradiem zabudolanym na styl
"udelej si sam"jsem velice rad, ze se toto
"vozidlo"nevyrabi,je to take logicke,kdo
by si jej koupil,vzdyt by nam delalo
v motoristickem svete jenom ostudu!I tady
plati,kdo umi-ten umi a kdo neumi ten cumi!Neda se nic delat,musime si priznat,
ze nas ty leta bez poradneho vyvoje poznamenala a bez novodobych technologii
se neda nic poradneho,konkurenceschopneho
vyrobit.No,ale zase umime hrat hokej,
fotbal,tenis atd.mame zatim levnou pracovni silu,takze na nas ten svet zase
tak rychle nezapomene!
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Moat"
10. 7. 2007 00:02
Re: Tatra 70000000
Hehe, asi sis nevsiml, ze jde o auto z doby pred deseti lety. >:D Tady nikdo nerika, ze by takovejhle stroj meli vyrabet dneska. Ale je pravda, ze te mohla zmast ta vyprava poslancu a vladnich cinitelu na one prezentaci, ktera skutecne vypada, jako ze to bylo vcera. Coz je ovsem spis smutny... ;-)
4. 4. 2008 11:39
Re: Tatra 70000000
Bohužel, nemůžu jinak než souhlasit. Nemám rád přehnaný patriotismus. Když je něco špatné, tak je to špatné a mělo by se to uznat. A Tatra 700 je i byla špatná, to se na mě nezlobte. Když na té pompézní předváděčce strhli s velkou pompou plentu a pod ní se zjevila ta zastraralá ošklivá krabice od bot za zvuku "akční" moderní hudby, musel jsem se smát. Přišlo mi to jako parodie. Uvědomte si, že toto auto by mělo konkurovat BMW 7, eskovému Mercedesu, Jaguaru XJ a podobně! Jenže tato auta jsou narozdíl od Tatry 700 použitelná i k jiným, než reprezentativním účelům s placeným řidičem za volantem. Nebo si snad umíte představit, jak s tímhle jede movitější česká rodinka na dovolenou? Příjde mi to podobně podivná představa, jako v případě Rolls Royse, nebo Bently. Ale na toto srovnání pochopitelně nepomýšlejí ani ti největší patrioti. Tak jako tak, klobouk dolů. Tatrovka na této ( i když špatné ) úrovni, byla v devadesátém osmém v České republice stejně neuvěřitelný a obdivuhodný výkon, jako Favorit v osmdesátých letech.
neregistrovaný "kadlátko"
2. 11. 2008 22:39
motor je nad zadní nápravou!!!!!!!!
nevim už jenom název je totální blbost neb T613-T700 má motor hlavně nad zadní nápravou neb má kompaktní pohonou jednotku a čtyři válce jsou před zadní nápravou a čtyři zaní, rozdíl mezi t-613 a T-700 je hlavně v ovladatelnosti, T-700 má jinej posilovač a celkově větší strmost řízení a i poloha za kniplem je lepší i podvozek je líp dotažej, řídíl jsem jako služební káry oboje, T- 700 je dotažená po všech stránkách a motor je laděnej až do 6500 ot/min a má řídící jednotku z Jaguára XK-8
Rozbalit vlákno
0